Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Ale jistě že je to možné, stary tdi startuje v pohodě bez žhavení i v hodně minusovych teplotách. To není komůrkáč, nebo CR bez tlaků, tady ti stačí schopná baterka, resp. dostatečná rychlost stlačení.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Můžu potvrdit starej Focus TD 1,7 nesmrtelný a starty v zimě
)) pohoda -20-25. To bylo nezničitelný.

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Laiku. Zen golf uz je tak 2 roky ve srote. Ale furt jezdil. Mel nejakych 700 ci 800tkm. Akorat byl zhnily.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Jarisi, chytil tak na 3 hupy do vteřiny a protože nezařehtal na všechny 4, ale nějak divně zakašlal, dal jsem to do servisu. Říkali, 3 nežhavili, tak jsme vyměnili všechny. Švára vedle mne startoval pegyho 406, taky nějaký 2litr. Obřad to byl velký, na 3x, dýmu až na Lipně. A chrochtal, snad i střílel??
, to jsem slyšel takto prvního nafťáka. Váleli jsme se tam smíchy v závěji. A kecal jsem. Nebylo -15, ale -16 a plynem jsem mu taky pomohl. Po opravě no problém. Nemám potřebu tady někoho lakovat. Jezdil jsem 25 let naftu, MB115 240D-tomu jsem dal kulmy z multikáry, zažhavil tak na půl cigarety a na první hup chytal. Pak 123 300D měla aut.žhavení, ta chytala hůř. B3 jsem měl taky. Max je poslední ropa a nechci další v baráku ani za zlatý prase. Teď mám ještě 2x X5 4.4i a jestli něco klekne, vidím to na RAM nebo něco s HEMI.
Baterka je u nafty strašně důležitá. Hlavně proud. Na S-maxovi jsem půl roku řešil špatný starty. Někdy i 3x po 10 vteřinách. Pořád nějaký diag, pak už i nový starter v autorizáku a nakonec jsem to dovezl ke guru přes Fordy, borec otevřel haupnu a že co ta baterka? Tady to nemá co dělat. Vyměnil ji za jakousi zelenou, s vápnem či co, že má o půl voltu větší napětí a při startu přestanou komunikovat ŘJ a blablabla….no a auto za 5 min.opravený. Maxy prej na to trpí. Borec kdesi na bývalé myčce....
Za golfa se omlouvám, ne rok ale dva. Jo stárnu rychleji než si myslím

Baterka je u nafty strašně důležitá. Hlavně proud. Na S-maxovi jsem půl roku řešil špatný starty. Někdy i 3x po 10 vteřinách. Pořád nějaký diag, pak už i nový starter v autorizáku a nakonec jsem to dovezl ke guru přes Fordy, borec otevřel haupnu a že co ta baterka? Tady to nemá co dělat. Vyměnil ji za jakousi zelenou, s vápnem či co, že má o půl voltu větší napětí a při startu přestanou komunikovat ŘJ a blablabla….no a auto za 5 min.opravený. Maxy prej na to trpí. Borec kdesi na bývalé myčce....
Za golfa se omlouvám, ne rok ale dva. Jo stárnu rychleji než si myslím

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Laik, no vidis, ze si mu musel pomoci.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Aha, ja myslel, ze Peugeot Partner 1.9D ma rotacku.TANN3R píše:Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Jarisi musel, jeden válec to neutáhne. Po 5ti vteřinách se ustálil. Na dva snad, tři určitě i bez plynu.
Frantíkovi se nechtělo ani pod plynem a to vzýval i panenku mariu a žhavil 2x před startem. Horor.
"Sibiřská" nafta taky hodně pomůže. Ale moc nebývá.
Frantíkovi se nechtělo ani pod plynem a to vzýval i panenku mariu a žhavil 2x před startem. Horor.

"Sibiřská" nafta taky hodně pomůže. Ale moc nebývá.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Jasně že má, ale je to nepřímej vstřik nafty, tj predkomurka. Tam prostě bez žhavení nenastartujes ani v létě. Je to dané konstrukcí.Jaris330D píše:Aha, ja myslel, ze Peugeot Partner 1.9D ma rotacku.TANN3R píše:Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Tak dík za objasnění. Já se v tom zas tak nevyznám, tak si rád nechám vše vysvětlit.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Hele už ti ho vrátil, nebo je to "bídák" co si půjčuje hračky a nevracílukee_cz píše:Ted mam auto sice u Jaraxe, ale treba bude brzo zpet a muzu pak ukazat. E66 745i, Brno, do prace asi 7km (autem jen obcaszvedavec píše:No já to mám do práce 6km, tak na tom budu asi stejně. To se ani na ten plyn nestihne přepnout. Má tady někdo zkušenost po jaké vzdálenosti se to přepne na plyn?) a plyn se prepne v lete po par set metrech, v zime mozna kilak.


Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Vážení sedmičkáři, s lítostí vám musím oznámit že opouštím vaše řady, alespoň dočasně. Ne že bych kdy nějakou měl, ale v duchu jo a to tu nejlepčejší
. Střízlivé ekonomické zhodnocení mě přivedlo zpět do náručí Volva a to koupí Volva S80 s atmosférickým třílitrovým šestiválcem. Přece jen pořizovací a servisní náklady jsou o řád nižší. Pohodlí téměř srovnatelné, spotřeba stejná
ale co sedma nemá a mít nebude / asi / jsou skleněné xenonové světlomety se stěrači , ty jsem dycky chtěl
. Ale ujišťuji vás že kdykoli budu míjet jakoukoli sedmu, vždy ji pohledem pohladím
. Sedma je samozřejmě mnohem vyšší level ale vosumdesátka, ale ta je taky úžo
.
Škoda že se sem nedají vkládat obrázky, by sem se pochlubil.





Škoda že se sem nedají vkládat obrázky, by sem se pochlubil.