Hrabali se v tom skoro celý týden a chtěli měnit vysokotlaké palivové čerpadlo a vstřikovače, ale to jsem jim nepovolil, protože tyhle díly jsou OK. A hodně dlouho trvalo, než dali na moje doporučení povolit šrouby před prostředním dílem výfuku. Můj tip byl ucpaný NOx katalyzátor pro 1-3 válec a tak to skutečně bylo. Protože válce 1-3 neměli kam odfouknout, došlo ke klepání a čidlo klepání B62400 ty válce přes ŘJ motoru ve vyšších otáčkách odpojilo. Teď shání ten prostřední díl výfuku ..kompre píše:... auto je nyní v německém BMW, další info dostanu zítra dopoledne ....
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Re: N53B30O0
Jak se to může stát tohle? To je jak s DPF? ... Klobouk jízda, krátký trasy a pá pá?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Životnost katalizátorů není nekonečná, někomu vydrží o něco déle, ale většinou končí tak, že drahé kovy výlítají z výfuku ven, katalizátor se začíná pomalu bortit až se ucpe ... u starších kousků klidně zvládnul 20 let provozu, ale dneska to vydrží sotva pár let a je to na výměnu (většinou řešeno odstraněním
)

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
To je fakt peklo tohleto
Protoze se v tom spodku uplne neorientuju, chapu to spravne, ze je tedy v coudu ten NOx kat nebo jen vymenis dil vyfuku a nebo je to jedna cast oboji? Na kolik to prijde?
A obecne, kolik tam tech katu vlastne je? A v jakym poradi? Je tedy jeden, pak nox a na konci ten hlavni tricestnej? Co me jeste ceka

A obecne, kolik tam tech katu vlastne je? A v jakym poradi? Je tedy jeden, pak nox a na konci ten hlavni tricestnej? Co me jeste ceka

Re: N53B30O0
Kdyby někdo potřeboval, tak mám nový origo vstriky na N53/N43 13 53 7 589 048 a nové origo cívky 12 13 7 559 842.
Re: N53B30O0
starML píše:Hrabali se v tom skoro celý týden a chtěli měnit vysokotlaké palivové čerpadlo a vstřikovače, ale to jsem jim nepovolil, protože tyhle díly jsou OK. A hodně dlouho trvalo, než dali na moje doporučení povolit šrouby před prostředním dílem výfuku. Můj tip byl ucpaný NOx katalyzátor pro 1-3 válec a tak to skutečně bylo. Protože válce 1-3 neměli kam odfouknout, došlo ke klepání a čidlo klepání B62400 ty válce přes ŘJ motoru ve vyšších otáčkách odpojilo. Teď shání ten prostřední díl výfuku ..kompre píše:... auto je nyní v německém BMW, další info dostanu zítra dopoledne ....
A zaznamenal si u seba niekedy chybu? 0030E9 (cat konverter ageing?) Ci len tak zrazu?
Tieto n53ojky to su citlivky skarede. Bez NOX senzoru a NOX katov by clovek asi este presiel emisnou ci?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Ahoj, dnes jen krátké odpovědi, přeberte si, co komu patří:
- cat konverter ageing => stárnutí katu jsem na diag. u mne neviděl, oops - opravuji, již dříve jsem tam několikrát měl 0030E9 DME: Stickoxidkatalysator-Alterung, což je to samé německy, píšu to tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?t=79755
- bez NOX senzoru a NOX katu na emisích v pohodě projdeš, protoře měří COx a HCO,
- NOx katy jsou součástí prostředního dvojitého dílu výfuku, kolik to stálo napíšu, až bude faktura,
- ANO, zbortilo se to při vytočení na cca 4000rpm, má to 10 let a 174tkm, klobouka moc nejezdím,
- NOx katalyzátor je benzínová obdoba DPF.
- cat konverter ageing => stárnutí katu jsem na diag. u mne neviděl, oops - opravuji, již dříve jsem tam několikrát měl 0030E9 DME: Stickoxidkatalysator-Alterung, což je to samé německy, píšu to tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?t=79755
- bez NOX senzoru a NOX katu na emisích v pohodě projdeš, protoře měří COx a HCO,
- NOx katy jsou součástí prostředního dvojitého dílu výfuku, kolik to stálo napíšu, až bude faktura,
- ANO, zbortilo se to při vytočení na cca 4000rpm, má to 10 let a 174tkm, klobouka moc nejezdím,
- NOx katalyzátor je benzínová obdoba DPF.
Naposledy upravil(a) starML dne sob 10.12.2016 14:52, celkem upraveno 1 x.
Re: N53B30O0
Nevíte náhodou, co znamená koncový doplněk k part no.? Ze 6 vstřiků, které jsem vyndal mají tato čísla, mohlo to mít na něco vliv?
2ks: 1353 7589048-08
1ks: 1353 7589048-09
3ks: 1353 7589048-10
2ks: 1353 7589048-08
1ks: 1353 7589048-09
3ks: 1353 7589048-10
- Přílohy
-
- N53.JPG (82.33 KiB) Zobrazeno 3594 x
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Číslo za pomlčkou (index) je označení výrobní verze. Takže první injektory byly s číslem 1353 7589048-01, potom -02 atd. a až do verze 04 byly skoro všechny nespolehlivé a zdarma je měnily na svolávačce (Rückrufaktion). Potom v průběhu jednoho roku rychle za sebou následovaly verze 05 až 08, které už byly spolehlivější a současná aktuální verze je -11. Ale pozor!! Ty staré -03 až 08 jsou ještě pořád ve skladech a snaží se je prodat, případně Ti je tam v autorizáku namontují, jako by se dříve nic nestalo. Ale proč do motoru montovat díl z výrobní série, která nebyla nejpovedenější? Proto, aby jsi se zase brzo do servisu nebo obchodu vrátil.
Neuděláš chybu, když je pošleš do http://www.jetservis.cz/kontakt z vyčištění a přezkoušení. Co projde namontuj zpět, zbytek doplň injektory s indexem 11 a vyšším.
Neuděláš chybu, když je pošleš do http://www.jetservis.cz/kontakt z vyčištění a přezkoušení. Co projde namontuj zpět, zbytek doplň injektory s indexem 11 a vyšším.
Re: N53B30O0
Diky moc za info, toto by me nenapadlo, jinak s jet servisem jiz mam dobre zkusenosti, jiz mam zabaleno a odesilam pristi tyden vsech 6ks a uvidim, co se dozvim, sice uz chteji skoro 600 za kus plus postovny, tzn. 3,5k, ale aspon clovek vi na cem je.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Neska sem si (po několika měsících, kdy sem dyžtak řídil jen pindicu či leguána) zase užil "sheer driving pleasure"... je to teda ale kuwa rozdíl, mnichovské N/A R6 oproti konzernovému foukanému R4 či slabounkému nefoukanému italovi....
Re: N53B30O0
No pro mě je to strašnej nezvyk jet každou zatáčku driftem. Jak napadl jen bordel, tak mi to neustále ustřeluje. Přijde mi to víc nebezpečný než koncern.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
3er je z výroby xDrive (4x4) a navíc nedávno sem mus dopřál dozadu lamelový LSD... takže (právě na) na kluzkém je to fčíl ono... 

Re: N53B30O0
Jestli to neni tajny na kolik vysel?
uvazuju o dodelani na e92 335i
uvazuju o dodelani na e92 335i

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
při asi 200 tis km sem preventivně měnil oba diffy (za OEM, nové, akorát že pro X3, čili o 15% kratší - montáž ale byla PnP) a při tom sem do zadního nechal dát špéru (lamela drechsler 60%) - vše včetně montáže u MirageMotors a přišlo ty myslím nějak na kilopade....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Neska po víc než půlroce první delší "vyjížďka" s 3er - asi 250 km. Ooooachhh, R6 je fakt o něčem jiným než foukaný R4 z Wlkohradu....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Sem zapoměl sa podělit o zážitky z cest: fčera na I/19 u NMnM sem s 316i dojel a předjel (taktak, s vyplazeným jazyčiskem, otáčkama v redline a pedal-on-metal) jinou e91 v šedé metle, m-paketu s dvojitou koncovkou výfuku, staggered 18" a s nápisem na prdelce 318d..... jj, brambor není sám s kamufláží na prdelce.... podle toho jak mu to jelo, to tipuju taky na 330i(d)... a dal sem ho asi enem díky zkrácenému diffu....
Nebyl to někdo ocuto?
Nebyl to někdo ocuto?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Neska ráno I/56 mezi Dolní Bečvou a Rožnovem p. R. - dojel sem se svou e91 pěknou až krásnou taky e91, 330i FL, černá metla, hagusy, staggered setup (kola myslím 18 nebo 19"), RZ ústeckého kraje.... a předjel, sice se mně snažil dohnat ale moc se mu nedařilo uviset "316i" (až v obci a to já už zase odbočoval....)
Nebyl to někdo ocuto?
Nebyl to někdo ocuto?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
A fčíl sem ho v RpR u Alberta na Koryčankách potkal zas - mladej kluk v bejzbolovce - kývnul na ňa... dík...
jo a ty kola má fakt kchůl (gunmetal, vypadalo to jako 18", asi nějaké ultralight OZ či co...)
jo a ty kola má fakt kchůl (gunmetal, vypadalo to jako 18", asi nějaké ultralight OZ či co...)