Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Nejzajimavejsi je pro me zjisteni, ze nema smysl kupovat E60 z duvodu absence vybavy, kdy E65 stoji podobne penize a vybavove je na tom podstatne lepe. O vybave typu chladici prihradka na napoje u ridice, zastaveni vozidla pri otevreni dveri, jsem nevedel. Jsou to detaily, jasne, ale nevedel jsem o nich. O vzhledu nema smysl ani psat. Ciste subjektivni pro kazdeho.
Ze servis na 7dmu je levnejsi nez na 5ku... Toz, jestli to je pravda, tak pak uz neni co resit.
Pro me jasna volba E65, kdyz pominu vsechny vybavy atd... Tak pro me je nejdulezitejsi bezpecnost. A tu 7dma urcite vice splnuje nez petka.
Ze servis na 7dmu je levnejsi nez na 5ku... Toz, jestli to je pravda, tak pak uz neni co resit.
Pro me jasna volba E65, kdyz pominu vsechny vybavy atd... Tak pro me je nejdulezitejsi bezpecnost. A tu 7dma urcite vice splnuje nez petka.
Nevim jak to mas ty, ale ja se pri budouci koupi auta budu ridit nasledujicim:
1. Bezpecnost ( velikost auta, mnozstvi airbagu, hmotnost, deformacni zony, vysledek crash testu, dneska na silnicich je to fakt o hubu a nechci se zmrzacit ci zemrit, abych usetril par tisicovek pri vyberu auta...)
2. Cena (porizovaci, servisni, nejsem milionar, proto cena je druhym kriteriem, jinak bych koupil opancerovane auto)
3. Vybava a technicky stav ( cim vetsi, tim lepsi, i kdyz ji vyuziji jednou za rok, pri prodeji auta budu mit vetsi sanci na prodej, s vybavou taky souvysi technicky stav, to znamena, ze radsi koupim za stejnou cenu mene vybavene auto, nez vybavene a budu muset solil do oprav, proto jsem koupil vybavove slabou 728i, ale sednu a jenom jezdim a nic nemusim resit, vybava me samozrejme stve, priste budu duslednejsi pri porovnavani vybavy a technickeho stavu, radsi budu dele hledat, at se mi tyto dve kriteria nejlepe spoji do jednoho bodu, ale moje prvni bmw...)
4. Vzhled ( Az posledni kriterium, protoze na krasu se neumira)
Ze zebricku mojich pozadavku muze klidne vyjit auto jine automobilky, ale bmw neni pro me jenom auto, ale neco vice...
A kdyz vsechny kriteria srovnam s petkou, tak me nemuze vyjit jine auto nez e65. K utvoreni tohoto nazoru mi pomohl tento topic, ktery resi rozdily.
1. Bezpecnost ( velikost auta, mnozstvi airbagu, hmotnost, deformacni zony, vysledek crash testu, dneska na silnicich je to fakt o hubu a nechci se zmrzacit ci zemrit, abych usetril par tisicovek pri vyberu auta...)
2. Cena (porizovaci, servisni, nejsem milionar, proto cena je druhym kriteriem, jinak bych koupil opancerovane auto)
3. Vybava a technicky stav ( cim vetsi, tim lepsi, i kdyz ji vyuziji jednou za rok, pri prodeji auta budu mit vetsi sanci na prodej, s vybavou taky souvysi technicky stav, to znamena, ze radsi koupim za stejnou cenu mene vybavene auto, nez vybavene a budu muset solil do oprav, proto jsem koupil vybavove slabou 728i, ale sednu a jenom jezdim a nic nemusim resit, vybava me samozrejme stve, priste budu duslednejsi pri porovnavani vybavy a technickeho stavu, radsi budu dele hledat, at se mi tyto dve kriteria nejlepe spoji do jednoho bodu, ale moje prvni bmw...)
4. Vzhled ( Az posledni kriterium, protoze na krasu se neumira)
Ze zebricku mojich pozadavku muze klidne vyjit auto jine automobilky, ale bmw neni pro me jenom auto, ale neco vice...
A kdyz vsechny kriteria srovnam s petkou, tak me nemuze vyjit jine auto nez e65. K utvoreni tohoto nazoru mi pomohl tento topic, ktery resi rozdily.
k tématu. Nechápu jak muže tady někdo psát že servis 5er je dražší než 7er.
Tohle mi hlava nebere. Protože 7er bude vždy nákladnější na servis.
Navíc ta banalita s ukopnutým zrcátkem ... nikomu to nepřeji ale vysolit 32000kč za originál mě přijde jako šílené.
Kdo tu má E65 aspon 2-3roky a kolik kdo do ní nasypal ? Muže se tu udělat nějakej realnej průzkum ?
Klidně by mě zajímala i E38 jelikož jsem jednu dobu dost o ni uvažoval přímo 740i ale ten servis by mě asi zabil. Vysolit třeba 40-50tis za spotřebák či kolik to stojí je dle mě opravdu hodně.
Ale at neplácám čísla od boku může tady někdo napsat zkušenosti s provozem 7er at nafta či benzín ? Taky by mě to zajímalo.
Tohle mi hlava nebere. Protože 7er bude vždy nákladnější na servis.
Navíc ta banalita s ukopnutým zrcátkem ... nikomu to nepřeji ale vysolit 32000kč za originál mě přijde jako šílené.
Kdo tu má E65 aspon 2-3roky a kolik kdo do ní nasypal ? Muže se tu udělat nějakej realnej průzkum ?
Klidně by mě zajímala i E38 jelikož jsem jednu dobu dost o ni uvažoval přímo 740i ale ten servis by mě asi zabil. Vysolit třeba 40-50tis za spotřebák či kolik to stojí je dle mě opravdu hodně.
Ale at neplácám čísla od boku může tady někdo napsat zkušenosti s provozem 7er at nafta či benzín ? Taky by mě to zajímalo.
jarda píše:S tou cenou za servis je to relativní.. co nemáš, to se Ti nepokazí... a v sedmičce toho máš víc.
to je celkem kravina, prostě když ti přestane hřát sedačka, tak máš na výběr, bud ju necháš tak že hřát nebude, a nebo to spravíš, furt lepší než kdyby nebyla vyhřívaná vůbec. málo která výbava se sere a musí se spravit, v tom autě se serou tak nějak furt ty samy věci (ASK) apod, a tam je jedno jeslti máš pětku v socce a nebo sedmu full, posere se u obou, ale u té vybavené sedmy tě ty prachy budou mín srát.
OK, ale jet s jetou e65 opravit zrcátko do origo servisu je taky kravina, ne? Nepochybuju, že je tu na klubu pár zdatných mechaniků, ať už se zkušenostmi z origo servisů nebo bez nich, kteří by to zvládli levněji. A i když nejsem zastáncem takových řešení, tak pokud bych měl dát jen za cenu materiálu zrcátka přes 10.000, tak raději koupím nějaké jeté, které mi službu udělá stejnou, pokud nebude rozdíl poznat.
Srandik32 píše:Filozof píše:k tématu. Nechápu jak muže tady někdo psát že servis 5er je dražší než 7er.
Tohle mi hlava nebere. Protože 7er bude vždy nákladnější na servis.
Ale jdi,a kolik už jsi za obě auta v těch servisech nechal?
Ok beru to tak že před časem tady někdo v reakcích na porovnávání E39 vs E38 bylo řečeno že servis E38 je prostě nákladnější a tudíž počítám bude podobný krok i u této varianty.
Psal jsem zda někdo nahodí realné investice do auta ale nikdo co tady vlastníte E65 jste zatim nebyli schopní napsat ....příklad: ano narval jsem za 2roky do auta 50tis. spotřební věci.... cca 60tis km. A byl bych spokojenej a měl aspon přehled.
Tohle jste tu nikdo neprezentovali.
Já klidně napíšu ....mě osobně stojí servis E34 cca ročně kolem 9-14K cca 30tis km (oleje, filtry,kapaliny a drobnosti co se mění jako spotřebák)
A já jsem dal víc než vy dva dohromady i do 4 válcové E36ky. Pochopte, že to víc záleží na konkrétním kusu a ještě víc na majiteli a ne až tak na modelu.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Taky přispěju do tématu nákladů oprav E65, mám jí třetím rokem je to 745i jedna úplně z prvních tudíž 10/2001 údajně nejhorší model. Mám najeto 305000km a za tři roky jsem měnil 2x destičky, jednou svíčky, olej a filtry měním po 10000km to je nejčastější položka. Na motoru jsem měnil vodní pumpu díky své blbosti jelokož mi chyběl kousíček listu na vrtuli a samozřejmě jsem měl dost času na vyměnu až se mi pumpa odpouroučela. Dále jsem měnil membrány a tu podělanou vodní trubku v motoru plus jednu cívku a vodní hadici od chladiče. Pak už jen mechanizmus stěračů, ale taky ve finále zbytečně protože ty původní stačilo rozebrat a promazat. Toť zatím veškeré investice do oprav. Myslím že to docela ujde za tři roky provozu. když budu kupovat jině auto tak rozhodně zase sedmičkovou řadu. E60 se mi jednak nelíbí a nemám z ní tak dobrý pocit jako v pětce. Toť můj osobní názor
To je pěkný a kolik to dělá v penězích ? At mám představu já nezasvěcený E34kař
Dělal jsi na autě opravy sám či servis ?
Já se snažím dělat opravy sám případně známej mechanik když potřebuji zvednout auto. takže relativně jen platím díly a pár stovek za servis ...
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku

Dělal jsi na autě opravy sám či servis ?
Já se snažím dělat opravy sám případně známej mechanik když potřebuji zvednout auto. takže relativně jen platím díly a pár stovek za servis ...
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
jeden z hlavních duvodu proč preferuju E65 před E60
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=111085
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=111085
Filozofe, mam te rad, ale moc filozofujes...
stahujes kalhoty jako vetsina lidi a brod je jeste daleko... das na kecy v klecy a naprostou armadu predsudku...
to ze si nakousnul neco tak sprosteho jako je oktavka a superb.. budiz ti prominuto i kdyz nechapu... kdyz vidim jakou 7er muzes mit za cenu oktavky a superba tak ...
vubec... o tom se nemusime dal bavit...
a ty servisni naklady... to mas tezky... jak ti to jen vysvetlit...
samozrejme autorizak te sni zaziva... ale to te sni i u e34
ale ze zrovna ty chces tady srovnavat servisni naklady e60 a e65 pritom nemusis chodit daleko a musis sam vedet moc dobre jak to je... rikam ti to narovinu. servis e65 je mnohem levnejsi jak servis e60.. jako servis e38 je levnejsi jak e39... to tak bylo je a bude... dostupnost dilu na e60 je proti e65 tak mizerna, cena novych dilu v bmw prakticky identicka ne-li pro e65 lepsi atd... a pak tu mame faktor prace... at uz svoji .. a nebo cizi.. protoze to, co ti v e38 a e65 zabere par minut... ti v e39 a e60 zabere cele hodiny
prakticky neni servisniho ukonu ktery by se nedelal v petce dyl nebo stejne dlouho... takze ono se to nakonec vykompenzuje
a co ti mam povidat... zeptej se doma, jak krasne se vyndaval takovej priblblej vzduchovej filtr a kdyz uz sme u tech nakladnejch oprav... tak bud rad ze sem tehda zachranil tu rozvodovku na xdrive za 40k... takze ono je to uuuplne jedno jakej srac si koupis... ta vec ti bud extremne poslouzi ... (jako zatim vsechny moje 7er) ... a nebo te proste zrujnuje.. jak to tady tak ctu
Je to jen o tom dobre to koupit... dobre to umet servisovat.. a nebejt trotl... pak muzes jezdit 7er klidne 5 let a nezanecha to na tobe zadne vaznejsi nasledky
ps: a to samozatmivaci zrcatko pro vas za rozumnejsi cenu je prakticky nesehnatelne... na e65 bych jich za tretinu sehnal uz armadu... takze... zapomen s e60
stahujes kalhoty jako vetsina lidi a brod je jeste daleko... das na kecy v klecy a naprostou armadu predsudku...
to ze si nakousnul neco tak sprosteho jako je oktavka a superb.. budiz ti prominuto i kdyz nechapu... kdyz vidim jakou 7er muzes mit za cenu oktavky a superba tak ...

a ty servisni naklady... to mas tezky... jak ti to jen vysvetlit...
samozrejme autorizak te sni zaziva... ale to te sni i u e34

ale ze zrovna ty chces tady srovnavat servisni naklady e60 a e65 pritom nemusis chodit daleko a musis sam vedet moc dobre jak to je... rikam ti to narovinu. servis e65 je mnohem levnejsi jak servis e60.. jako servis e38 je levnejsi jak e39... to tak bylo je a bude... dostupnost dilu na e60 je proti e65 tak mizerna, cena novych dilu v bmw prakticky identicka ne-li pro e65 lepsi atd... a pak tu mame faktor prace... at uz svoji .. a nebo cizi.. protoze to, co ti v e38 a e65 zabere par minut... ti v e39 a e60 zabere cele hodiny


a co ti mam povidat... zeptej se doma, jak krasne se vyndaval takovej priblblej vzduchovej filtr a kdyz uz sme u tech nakladnejch oprav... tak bud rad ze sem tehda zachranil tu rozvodovku na xdrive za 40k... takze ono je to uuuplne jedno jakej srac si koupis... ta vec ti bud extremne poslouzi ... (jako zatim vsechny moje 7er) ... a nebo te proste zrujnuje.. jak to tady tak ctu


ps: a to samozatmivaci zrcatko pro vas za rozumnejsi cenu je prakticky nesehnatelne... na e65 bych jich za tretinu sehnal uz armadu... takze... zapomen s e60