Netahá odcpodu jo? A VVT šlape?xaler píše:Všem moc děkuji, potřeboval bych tak dva-tři termostaty, pokud by je někdo poslal vše zaplatím. Myslím si, že to netopení má více důvodů a tohle bude jeden z nich. ASK opravit neumím tak ho musím odmítnout, ale jinak děkuju a vážím si toho. Asi by bylo zbytečné to zkoušet znovu.
To samé cívky, můžeme se dohodnout na nějaké ceně, ty moje budou ještě původní. To auto nejede jak by mělo hlavně v nižších otáčkách.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Mě to rejpání nevadí je to taková místní tradice.
Svíčky jsem dal a je to maličko lepší, cívky se mi moc kupovat nechce, zjistil jsem že je každá jiná a ty nejstarší už mají popraskaný ten gumový izolátor.
Co se týká ASK tak to mám slíbené použité, akorát ještě není ten správný čas. Pokud to půjde profíkovi tak ne na opravu, ale abych věděl kde mám já chybu. ASK bez zadního zesilovače je mi k ničemu a pořád reálně hrozí, že se to auto rozsype tak ho nechci kupovat předem.
Ohledně topení, od někoho z vás tu zazněla dost zásadní informace, že přímo na radiátoru jsou dvě čidla teploty. To je něco co jsem nikde nenašel ani na fórech, ani v TISu. Od té doby jsem skálopevně přesvědčen, že to netopí právě kvůli sníženému termostatu v kombinaci se zarostlým topením. Já ho sice odpojil a propláchnul, ale asi to nestačí. Zkoušel jsem i chemii, ale také nic.
Snížený termostat jsem si dělal sám, bohužel jsem to přehnal a auto se drží v rozmezí teplot 75-85 stupňů, chtěl bych tak dvanáct stupňů přidat. Přehnal jsem to proto, že jsem špatně řešil problém s přehříváním, Myslel jsem, že to dělá termostat, ale nakonec to byla protáčející se vrtulka na vodní pumpě.
Když pomalu přidávám plyn tak se ten motor mezi 1000-1500 otáček začne hádat, při jízdě kolikrát sebou to auto dost škubne jako kdyby někdo ten motor vypnul a zapnul.
Svíčky jsem dal a je to maličko lepší, cívky se mi moc kupovat nechce, zjistil jsem že je každá jiná a ty nejstarší už mají popraskaný ten gumový izolátor.
Co se týká ASK tak to mám slíbené použité, akorát ještě není ten správný čas. Pokud to půjde profíkovi tak ne na opravu, ale abych věděl kde mám já chybu. ASK bez zadního zesilovače je mi k ničemu a pořád reálně hrozí, že se to auto rozsype tak ho nechci kupovat předem.
Ohledně topení, od někoho z vás tu zazněla dost zásadní informace, že přímo na radiátoru jsou dvě čidla teploty. To je něco co jsem nikde nenašel ani na fórech, ani v TISu. Od té doby jsem skálopevně přesvědčen, že to netopí právě kvůli sníženému termostatu v kombinaci se zarostlým topením. Já ho sice odpojil a propláchnul, ale asi to nestačí. Zkoušel jsem i chemii, ale také nic.
Snížený termostat jsem si dělal sám, bohužel jsem to přehnal a auto se drží v rozmezí teplot 75-85 stupňů, chtěl bych tak dvanáct stupňů přidat. Přehnal jsem to proto, že jsem špatně řešil problém s přehříváním, Myslel jsem, že to dělá termostat, ale nakonec to byla protáčející se vrtulka na vodní pumpě.
Když pomalu přidávám plyn tak se ten motor mezi 1000-1500 otáček začne hádat, při jízdě kolikrát sebou to auto dost škubne jako kdyby někdo ten motor vypnul a zapnul.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Clovece nestastna, pochop, ze u auta, co se slozitosti vyrovna maly atomovy elektrarne je bez potrebnych znalosti a pripravku skoro nerealny neco spravne opravitxaler píše:Myslím si, že to netopení má více důvodů a tohle bude jeden z nich.

Treba u A6 je takovej krasnej solenoidovej ventil topeni. Obcas se zanese a pak auto topi misto toho aby chladilo, nebo chladi misto aby topilo. Jsi si jisty, ze to nemuze byt treba tim? Oprava tak na 15 minut.
Ten termostat se mi nezda, i kdyby otviral pri 70 stupnich, tak to nejak topit bude.
Absolutne nechapu tvoji snahu kupovat a menit nahodne dily, rozebirat palubku a dalsi nesmysly. Misto toho, abys to za cenu toho termostatu, co stejne nejspis nebudes potrebovat, dovezl nekomu, kdo ti rekne, co presne je spatne, tak se v tom bez jakykoli koncepce vrtas

Hele kdyby tvym cilem bylo jen dlouhodoby studium, jak funguje a jak se da opravit E65/66, nereknu ani popel. Tohle ale vypada, ze se ho snazis zprovoznit, abys v nem mohl jezdit, coz neni ten nejjedodussi, nejspravnejsi ani nejlevnejsi postup

I spousta servisu je schopna E6x totalne dodrbat a to maji k dispozici zazemi a mozna nejake zkusenosti. Podle me proste setris na spatnym miste a ve vysledku te to bude stat mnohem vic, nez to dovizt nekomu na zakladni prohlidku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To jsem byl ja a taky jsem tam psal nebo mozna nekde jinde ze uz tady mas dat vypis vsech chyb jestli chces aby ti nekdo pomohl. A neskakej od jednoho k druhemu, oprav jedno, az pote druhe.Taky jsem tam psal ze mas zjistit jestli ti jde tepla voda pres ty dva ventily do radiatoru. jinak se nepohnes nikam.xaler píše:Mě to rejpání nevadí je to taková místní tradice.
Svíčky jsem dal a je to maličko lepší, cívky se mi moc kupovat nechce, zjistil jsem že je každá jiná a ty nejstarší už mají popraskaný ten gumový izolátor.
Co se týká ASK tak to mám slíbené použité, akorát ještě není ten správný čas. Pokud to půjde profíkovi tak ne na opravu, ale abych věděl kde mám já chybu. ASK bez zadního zesilovače je mi k ničemu a pořád reálně hrozí, že se to auto rozsype tak ho nechci kupovat předem.
Ohledně topení, od někoho z vás tu zazněla dost zásadní informace, že přímo na radiátoru jsou dvě čidla teploty. To je něco co jsem nikde nenašel ani na fórech, ani v TISu. Od té doby jsem skálopevně přesvědčen, že to netopí právě kvůli sníženému termostatu v kombinaci se zarostlým topením. Já ho sice odpojil a propláchnul, ale asi to nestačí. Zkoušel jsem i chemii, ale také nic.
Snížený termostat jsem si dělal sám, bohužel jsem to přehnal a auto se drží v rozmezí teplot 75-85 stupňů, chtěl bych tak dvanáct stupňů přidat. Přehnal jsem to proto, že jsem špatně řešil problém s přehříváním, Myslel jsem, že to dělá termostat, ale nakonec to byla protáčející se vrtulka na vodní pumpě.
Když pomalu přidávám plyn tak se ten motor mezi 1000-1500 otáček začne hádat, při jízdě kolikrát sebou to auto dost škubne jako kdyby někdo ten motor vypnul a zapnul.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Xaler: ty budes pripad
. Pry jestli pujde ASK na opravu, tak jedine, aby me rekl, kde jsem udelal chybu
. Ty si jako myslis, ze se nekdonbude stourat v necem cos posral? Ty si fakt z jine planety. Jinak pokud mas auto zahrate na 70°C, tak by to melo topit i tak. Protoze uz od 55°C je to voda o kterou se oparis. Pry, termostat jsem si snizil sam, ale blbe
. Ja se tu valim smichy po zemi. Ze by odesly teplotni cidla? Je mozny, ze by odesly? To se mne nejak nezda. Nechapu, co porad resis. Nedavno jsem opravoval mycku na nadobi a taky bych mohl menit soucastku za soucastkou a porad jsem promeroval cidla a ventily. Vse v poradku a nechapal jsem proc si to porad mysli, ze je tam voda a poustelo to vypousteci cerpadlo. Automatizaci trochu rozumim a podminky pro start byly splneny, ale byl tam zadrhel. Vse ciste, ale.... Volal jsem opravarovi a poradil me profouknout jednu mini cesticku a hle. Zavada odstranena. V cesticce je kulicka, ktera necestovala a tam byl zadrhel. Volam mu a ptam se, jak to vedel, protoze v servisnich technickych listech neni ani zminka. Pry zkusenosti, protoze si tim prosel taky. Snejk by mrkl na hodnoty a verim, ze by to jelo. Davat jete civky je absolutni nesmysl. Ta civka se muze jinak chovat za tepla a za studena. To tvoje skubani muze delat milion veci. Civky, svicky, membrany jsou zaklad.



Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Pokud si někoho zaplatím tak mu bude úplně ukradené v čem se hrabe a co jsem s tím udělal.
Dnes novinka, přestal mi fungovat i drive, zhasnul display a nejdou ovládat sedačky. Asi půjdu zaseknout sekeru a budu shánět nějakého náhradníka.
Tak to asi byla jen pojistka.
Dnes novinka, přestal mi fungovat i drive, zhasnul display a nejdou ovládat sedačky. Asi půjdu zaseknout sekeru a budu shánět nějakého náhradníka.
Tak to asi byla jen pojistka.
Naposledy upravil(a) xaler dne pát 19.03.2021 20:49, celkem upraveno 1 x.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ani nevíš jak by se mi ulevilo....
Tady je výpis závad, moc tam toho není.

Tady je výpis závad, moc tam toho není.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
xalere : Já ti to říkám furt. Vyřeš to co nejrychleji nebo budeš ve stavu že místo abys měl 6 nebo 7 problémů na autě než to vyřešíš budeš mít další 3. A to je ten problém.
Rychlost tvého servisu auta je takové, že se rychleji kazí a sere než jej dokážeš opravovat v závislosti na čase prohráváš. Jednoho dne zjistíš že jsi vyřešil další dvě věci a podělali se další 4 a třeba takové zásadní že auto nejede.
Kdybys to dal profíkovi vyřeší ti třeba vše a máš klid. Zaplatíš ale další rok jezdíš s nějakým servisem.
A prostě si furt nedáš říci než auto skončí v kopřivách nepojízdné ...
Si to asi neuvědomuješ ale jsi na tenkém ledě kdo to vydrží déle ....zda tvá trpělivost nebo auto které se podělá natolik že jej odstavíš a je konec všemu.
Rychlost tvého servisu auta je takové, že se rychleji kazí a sere než jej dokážeš opravovat v závislosti na čase prohráváš. Jednoho dne zjistíš že jsi vyřešil další dvě věci a podělali se další 4 a třeba takové zásadní že auto nejede.

Kdybys to dal profíkovi vyřeší ti třeba vše a máš klid. Zaplatíš ale další rok jezdíš s nějakým servisem.
A prostě si furt nedáš říci než auto skončí v kopřivách nepojízdné ...

Si to asi neuvědomuješ ale jsi na tenkém ledě kdo to vydrží déle ....zda tvá trpělivost nebo auto které se podělá natolik že jej odstavíš a je konec všemu.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To bych v tom servise byl každý den, někdy i dvakrát. Možná by šlo se tam přihlásit k trvalému pobytu jestli má číslo popisné. Myslím si, že jsem ještě neudělal cestu do práce abych přijel stejně jak jsem odjel už mi to nějak splývá, vždycky se aspoň kontrolka rozsvítila, nebo to nechtělo jet, nastartovat apod. Dneska se mi to samo zamklo s klíči uvnitř, naštěstí tam seděla moje ženuška uvnitř. Moc nechybělo a měl bych nové auto.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To vážně?xaler píše:Pokud si někoho zaplatím ...

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ted jde o to jestli ma HIGH verzi nebo social edition
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Děkuju moc,cena je fakt luxusní.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Mi teda nejde do hlavy, že tady popisuješ jízdu autem, jak to nekontrolovatelně škube, jedeš s nefunkčními tlumiči, ale vedle tebe sedí žena a vzadu vaše vlastní dítě? WTF.
Jak už to tady někdo psal, kdybys to měl na zábavu a učení se jak E65 funguje, neřeknu ani popel a spíš se klaním, ale takhle jako jedniné auto na daily a vození rodiny, prostě nepochopím. Snejk se ti tady nabízí a k němu se dostat je majstštych tak využij nabídky a třeba to bude normálně pojízdné auto.
Nebo si kup WS Platinum Paint protector, uvař si na kapotě vejce, postřílej to vzduchovkou, nehc to v kleci posrat holubama a dle Horsta to nabyde 3x na hodnotě a prodej to.
Jak už to tady někdo psal, kdybys to měl na zábavu a učení se jak E65 funguje, neřeknu ani popel a spíš se klaním, ale takhle jako jedniné auto na daily a vození rodiny, prostě nepochopím. Snejk se ti tady nabízí a k němu se dostat je majstštych tak využij nabídky a třeba to bude normálně pojízdné auto.
Nebo si kup WS Platinum Paint protector, uvař si na kapotě vejce, postřílej to vzduchovkou, nehc to v kleci posrat holubama a dle Horsta to nabyde 3x na hodnotě a prodej to.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Spíše by mě zajímalo co mu na to říká jeho žena ... nevadí ji že auto netopí ...sedí v kožichu autě zabalené v dekách... Auto se vlní jak parník při tsunami na vodě ... no a ve výsledku auto nehraje, netopí, teče, a blbě jede ... a občas ani nenastartuje ...
Co ta žena je v pohodě ? Vubec ji to nevadí ? Žádné hádky nic ? Hmmm to je pak zajimavé kdo má více trpělivosti.
Několik možnosti z vysvobození - auto jednoho dne už nenastartuje a nikdo ho nikdy nezprovozní .... zaroste kopřivama a ty půjdeš pro jiné a uděláš si z něj památník.
Druhá možnost je že tě osvítí bůh a dá ti vědomosti inženýra z BMW a auto si opravíš a budeš spokojeně jezdit
A třetí možnost je že pojedeš k někomu jako je Snejk co ti to dá dokupy a sám si pak budeš už řešit jen spotřební věci jako brzdy a kapaliny apod.... a nějakej čas budeš spokojeně jezdit.
A čtvrtá možnost kterou slyšet opravdu nechceš ... budeš se stím trápit ...trhat si vlasy ... nervovat se ... a někde vás to s rodinkou nechá na cestě v nejhorší možnej čas ... nakonec se s ženou pohádáš jakou svini sis dotáhl domů ... a protože sis nenechal poradit a došel jsi do bodu kdy to auto nebude schopné odjet a ani si stím už neporadíš ... pak bud odstavíš a končí na díly nebo jako památník na zahradě či si to někdo za pár korun odveze.
U té čtvrté možnosti se naskytuje varianta že stím budeš ještě pár měsíců zápasit možná i rok a auto i žena tě bude zkoušet kolik máš trpělivosti ...až se to vykaší v tu nejlepší možnou dobu někde na dovolené
Je na tobě co si vybereš ale tohle není e38 které stačí kufr s nářadím.
Co ta žena je v pohodě ? Vubec ji to nevadí ? Žádné hádky nic ? Hmmm to je pak zajimavé kdo má více trpělivosti.
Několik možnosti z vysvobození - auto jednoho dne už nenastartuje a nikdo ho nikdy nezprovozní .... zaroste kopřivama a ty půjdeš pro jiné a uděláš si z něj památník.
Druhá možnost je že tě osvítí bůh a dá ti vědomosti inženýra z BMW a auto si opravíš a budeš spokojeně jezdit


A třetí možnost je že pojedeš k někomu jako je Snejk co ti to dá dokupy a sám si pak budeš už řešit jen spotřební věci jako brzdy a kapaliny apod.... a nějakej čas budeš spokojeně jezdit.
A čtvrtá možnost kterou slyšet opravdu nechceš ... budeš se stím trápit ...trhat si vlasy ... nervovat se ... a někde vás to s rodinkou nechá na cestě v nejhorší možnej čas ... nakonec se s ženou pohádáš jakou svini sis dotáhl domů ... a protože sis nenechal poradit a došel jsi do bodu kdy to auto nebude schopné odjet a ani si stím už neporadíš ... pak bud odstavíš a končí na díly nebo jako památník na zahradě či si to někdo za pár korun odveze.
U té čtvrté možnosti se naskytuje varianta že stím budeš ještě pár měsíců zápasit možná i rok a auto i žena tě bude zkoušet kolik máš trpělivosti ...až se to vykaší v tu nejlepší možnou dobu někde na dovolené

Je na tobě co si vybereš ale tohle není e38 které stačí kufr s nářadím.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ty si zase vymejšlíš kraviny
Zdá se mi to, nebo sis vsugeroval, že je e65 horší než e38?
Meleš blbosti, e65 je na opravy pohonu stejně složitá jako e38.....
Ty věci co má e65 navíc oproti e38 jsou o komfortu a výbavě, v pohonu rozdíl neni.
jedinou věc, kterou má na motoru e65 navíc je valvetronic a ten když se vypne tak motor prostě dál jede na škrtící klapku, takže víc žere, má horší reakce a výkon, ale furt jede.
Ty si prostě e65 démonizuješ aby tě nelákalo ji koupit.

Zdá se mi to, nebo sis vsugeroval, že je e65 horší než e38?
Meleš blbosti, e65 je na opravy pohonu stejně složitá jako e38.....
Ty věci co má e65 navíc oproti e38 jsou o komfortu a výbavě, v pohonu rozdíl neni.
jedinou věc, kterou má na motoru e65 navíc je valvetronic a ten když se vypne tak motor prostě dál jede na škrtící klapku, takže víc žere, má horší reakce a výkon, ale furt jede.
Ty si prostě e65 démonizuješ aby tě nelákalo ji koupit.

e66 750Li
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Já si Snejka vážím, teď jsem v tom za 75-80 a nemohu si dovolit někde sehnat cizích sto tisíc a dát to do servisu. Co když to opravím a vysype se motor, nebo ten automat. To by byl konec a opravdu bych pak musel chodit pěšky.
Moje žena je v pohodě, je jí jedno čím jezdí a jakékoliv diskuze o autu ukončí výhružka, že dostane rapida. Moc se ženě líbí Tuareg a teď je jeden k mání, ale bojím se, že sedmičky se hned tak nezbavím tak musím přemýšlet nad tím co koupím.
Dovolenou letos neřeším, to je úplně mimo a kam jsme potřebovali to zatím více méně dojelo. Mrazy už nejsou tak není co řešit. Tak za měsíc, nebo dva koupím L7, pak hydrauliku kufru a není co řešit.
Poptávka na alespoň pár cívek a termostat stále platí. Děkuji. Ještě topení bych potřeboval, ale nevím jestli to za víkend budu schopen přehodit.
Každý den to ujede 100-200 kilometrů, když žádný závady nemažu tak to auto celkem dalo pokoj. Na svítící kontrolku motoru se dá zvyknout, vlastně jsem ani jinou palubku na E65 neviděl, možná je tam ten symbol natištěný už z výroby. Až bude lepší počasí tak se tomu pověnuji a bude to dobrý.
Moje žena je v pohodě, je jí jedno čím jezdí a jakékoliv diskuze o autu ukončí výhružka, že dostane rapida. Moc se ženě líbí Tuareg a teď je jeden k mání, ale bojím se, že sedmičky se hned tak nezbavím tak musím přemýšlet nad tím co koupím.
Dovolenou letos neřeším, to je úplně mimo a kam jsme potřebovali to zatím více méně dojelo. Mrazy už nejsou tak není co řešit. Tak za měsíc, nebo dva koupím L7, pak hydrauliku kufru a není co řešit.
Poptávka na alespoň pár cívek a termostat stále platí. Děkuji. Ještě topení bych potřeboval, ale nevím jestli to za víkend budu schopen přehodit.
Každý den to ujede 100-200 kilometrů, když žádný závady nemažu tak to auto celkem dalo pokoj. Na svítící kontrolku motoru se dá zvyknout, vlastně jsem ani jinou palubku na E65 neviděl, možná je tam ten symbol natištěný už z výroby. Až bude lepší počasí tak se tomu pověnuji a bude to dobrý.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
A proto ti tu celou dobu rikame, at to dovezes k nekomu, kdo ti hned za par korun rekne, co skutecne je potreba vymenit a co nema smysl menit, protoze to treba vubec neni rozbityxaler píše:...nemohu si dovolit někde sehnat cizích sto tisíc a dát to do servisu. Co když to opravím a vysype se motor, nebo ten automat.

Takhle na tom prodelas posledni gate a auto porad nebude jezdit

Ten automat muze cukat taky kvuli tomu, ze motor nema v danych otackach dostatecny kroutak a prevodovka netusi, co ma zaradit.
Kupovat stary civky je uplnej nesmysl, vyhozeny penize, i kdyby staly par korun

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Dnešních 200 kilometrů nebylo bez následků, někde z toho teče voda a nevím kde. Nikde nic mokrého není, jen kapky na spodku motoru.
Pokud by ty cívky byly levný tak to smysl má.
Pokud by ty cívky byly levný tak to smysl má.