Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
honzaD93
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#1 Příspěvek od honzaD93 »

Ahoj, nedávno jsem se stal šťastným majitelem 750li e66. Dovezli jsme ji s Jaraxem z Německa. Čekal jsem dlouho, něco přes rok, ale určitě to stálo za to. Je to 2007 s nájezdem 130 tisíc s dobrou výbavou. Lehce bourané na předek, proto cena 10tisíc euro, po pár emailech jsem dostal slevu 9 tisíc a letní kola. No a na místě Jarax domluvil dalších slevu, takže 8 tis euro. Oprava vyšla asi na 65 tisíc. Největší strach jsem měl ze stavu, ale měl jsem štěstí. Do stavu A1 mínus to chce cca 20tis do podvozku.

Chybí mi tam přední komforty, dvojité okna, lednice a stropní klima. Ty sedačky se dodělají, s tím se počítalo už před koupí, ale ty okna mě hodně štvou, takže je nejspíš dodělám taky, ale až později. Nemusím mít všechno hned. :D Do 80 kmh je to v pohodě, od 80 do 180 kmh to docela fučí a od 180 výš už mě to přijde zase docela tichý na tu rychlost. Kdybych si mohl vybrat, jestli ledničku na úkor místa v kufru, tak bych to určitě bral, ale dodělávat se mi to nechce, asi bych to nevyužil.

Hodně se mi líbí:
- softclose, od toho co to mám, zavírám dveře u všech jiných aut na třikrát
- vyhřívaný volant – geniální věc, mám věčně studené ruce a nohy takže to mám zaplé furt, ještě by to chtělo vyhřev pedálu :D
- navigace v budíkách - vůbec jsem netušil, že to tam je. Vůbec celá navigace je dobrá. Kdesi v e60 vs e65 tématu někdo psal, že je to o ničem a nějaký tomtom za 2 tisíce udělá mnohem lepší službu. Z toho jsem měl strach, že budu jezdit s mobilem přilepeným na skle. Naopak mě přijde opravdu dobrá. Třeba jenom taková blbost, že když napíšu „Nový“ tak to automaticky skočí na mezeru a pak to vynechává písmenka, co nejdou použit a tím se to hledání celé zrychluje. Jsem zvědavý, jak budou fungovat ty omezení, zatím jsem neměl možnost vyzkoušet.,
- aut vypínání dálkových světel, taky jsem nevěděl, že to tam vůbec je. Funguje to dost dobře jenom by to mohlo po projetí auta dříve rozsvítit. Ještě bych tomu vytkl, že se rozsvítí vteřinu, před tím než vyjede auto ze zatáčky a pak to hned zhasne. Ale to už bych chtěl moc, aby to umělo poznat i osvětlenou oblohu za horizontem :D
Spotřeba – z té mám taky radost. Dlouhodobou od koupě mám 12,9l/100km, což je dost, ale na to, že si každou chvílí užívám výlet ručičky otáčkoměru do omezovače je to dobrý. :) Zkoušel jsem i eco jízdu a dalo se jet za 8l, níž to nešlo. Na ten motor a hmotnost fakt bomba. Při dálničních 130 s občasným předjetím se dá jet kolem 9,5l.
- Automat – taky hodně dobrý. Při jízdě s kopce s nohou na brzdě si po chvíli podřadí, nebo v nízkých otáčkách vůbec nejde cítit přeřazení. Naopak se mi nelíbí, že dlouho řadí. V dalším autě bych chtěl dvouspojkovou převodovku.
- Zkoušel jsem jet kolem 210 na těch zimních 18“ a nic moc. Kymácelo se to sem a tam. Myslel jsem, že je nějaká vichřice. Po přezutí na letní 19 obrovská změna. Při 250kmh to bylo jak přilepený. Ty zimní byly asi nevyvážené nebo měkké nevím.
- Bluetooth handsfree taky dobré, škoda, že se to nespojí s mobilem samo a musí se to pokaždé nastavit.
- logic 7 je bez debaty, na ten jsem se těšil nejvíc. Teď mám problém co poslouchat, většina toho co jsem poslouchal do ted je všechno takový strašně uřvaný a moc překombinovaných nástrojů. Hledám teď něco kde vyniknou jenom ty samotné nástroje a ne řev aby to trhalo uši.
- EDC - asi druhá nejlepší věc, jezdím s tím po cestě, na které jezdívám často od doby co mám papíry s různýma autama, tam jde krásně cítit ten rozdíl
- dynamic drive- taky super, v neděli jsem se byl projet Uh. Hradiště - Slavkov u Brna. Nechápu jak to drží na té cestě. A to jezdím tak na 60%, víc se bojím :D Až mi to přijde, že se to k tomu autu vůbec nehodí taková jízda :D

Naopak zklamání byl třeba nightvision – v praxi asi nepoužitelný, vždycky bych si všimnul srnky dřív očima než na obrazovce a navíc to svítí hodně slabě. Perfektně to funguje na krátké vzdálenosti, třeba když parkuju do zahrady, a mířím k psovi, tak má krásně zvýrazněné teplé místa a září to hodně. Za jízdy je to o ničem, ale taky už mám to sklíčko hodně omlácený…
Hodně rychle jsem si zvykl na výkon :D , před tím jsem si myslel, že to bude až až, ale teď už mi chybí další kilowaty. Klidně by jich mohlo být víc.
Další nevýhoda, že se v longu špatně natahuje pro něco na zadních sedačkách :D

Rozhodoval jsem se původně mezi 540i e39, 545/550i e60 a 750Li e66. Doteď jsem jezdil v e34 a Yarisu, takže skok je to brutální. Před koupí jsem se svezl v E39 a nechápu, jak jsem mohl přemýšlet dát za to skoro ¾ ceny co jsem dal za e66. Jediná výhoda mě napadá, že pěkné 540i e39 už budou teď jenom růst na ceně. V e60 jsem nejel, jenom jsem v ní seděl minulý týden. Stačilo mi chytnout na ten hnusný tapec a bouchnout s dveřma bez softclosu. :D Jsem rád že mám 7er. :D Interier v té e60 mě nepřišel tak hroznej shit, jak se tady psalo. Chtělo by se to projet a zkusit, jak moc je to rozhrkaný a tvrdý. Na pohled se mi ten interier líbí, horší jsou ty detaily. Škaredé držáky pití, zbytečně obrovská řadička, ruční brda taky zbytečně zavazí. Těch o pár cm užších sedaček bych si asi nikdy nevšimnul.

Celkově jsem hodně spokojený, pokaždé se na jízdu těším jak malé děcko. Zatím mám najeto asi 4000km.
Koupil jsem to na zimních 18“ style 175. Ty se mi moc nelíbí, kdyby je někdo chtěl vyměnit za style 94, rád vyměním.

Na konec tu mám pár začátečnických otázek.
1. Zavírání kufru z auta. Jde to nějak, nebo se to musí dokodovat?
2. Zámek kufru v loketce, k čemu je?
3. K čemu je tlačitko kosočtverce napravo od idrivu? (jo vím, to bych si mohl najít v manualu, ale mám jenom německý (neumím ani slovo) a v bmw už asi nemají)
4. Žere logic hodně energie? občas chodím poslouchat do auta jen tak. Vypne se to třeba až je slabá baterka?
5. Jde používat tempomat i bez ACC? Někdy mi to přijde fakt na škodu, třeba po dálnici, když dojíždím auto, co předjíždí. S normálním tempomatem bych se přiblížil blíž a než bych byl přímo u něho, tak on už by uhnul. S ACC to zbytečně jde na brzdy, i když ještě není třeba. ACC mě přijde ideální na průjezd delších dědin v koloně 50-60km/h.
6. Sportovní mod řazení. Co všechno to dělá? Po ubrání plynu nepřeřadí a je hned připravený zase zrychlit. Co dál? Řadí to třeba rychleji nebo později?
7. Nastavování cd chargeru. Je normální, že se každých třeba 20 vteřin přestaví něco v palubce? Ikdyž nepřepínám, poslouchám pořád to samé.
8. Přestalo fungovat CD na středovém panelu. Před tím to šlo, teď když zasunu cd tak to problikne v entertainmentu, ale zůstane zašedlé a nejde přehrát.
9. Zhorší se kvalita hudby po předělání na USB nebo jack konektor? Dá se to dodělat a zachovat normální CD?
10. Jakou hudbu posloucháte? MP3 s rychlostí 320kbps? Umí to přehrát FLAC soubory a jde ten rozdíl poznat nebo je to zbytečný?
11. Za jak dlouho vyhřeje webasto auto a ohřívá to i vodu v motoru?
12. Standklima, co je to? Zapnutí klimy na dálku se stopnutým motorem? Mají to všechny 7er s webastem nebo je to zvlášt?
13. DAB tuner, co je to a jak to funguje?
14. Jdou přejmenovat názvy CD? Asi ne co…
15. Bezpečností šroub. Je to k něčemu? Kolik se dělalo typů? Pro zloděje kol to asi nebude žádná překážka?
16. Jaký máte hmotnostní index na pneu na zadních letních kolech 19 palců? V TP je 101 ale ty jsou dražší než odolnější zesílené 105. Použit vyšší se může a řekl bych, že i víc vydrží, ale nezvýší to třeba hlučnost?
17. Parkovací brzda se dá použit do takového kopce jako třeba u manualu zařazená rychlost nebo je to jenom na rovinu a všude jinde raději dávat ruční?

https://www.imgup.cz/image/LvOE
https://www.imgup.cz/image/LvOr
https://www.imgup.cz/image/LvOF
https://www.imgup.cz/image/LvON
https://www.imgup.cz/image/LvOe
https://www.imgup.cz/image/LvOB
https://www.imgup.cz/image/LvOC
https://www.imgup.cz/image/LvOI
https://www.imgup.cz/image/LvOV
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

Re: naše 7er

#2 Příspěvek od dogeatdog »

Gratulace, vitej v klubu :)
Kufr se ovlada tlacitkem vlevo, jak otevreni tak zavreni pokud je kurf hydraulicky.
Zamek v loketce slouzi k uzamceni otevirani kufru, loketka se da zamknout klicem a napr hotelova obsluha nevleze kam nema.
Sport mod podradi a snazi se drzet otacky v rozpeti pro prudkou akceleraci, pocitove auto ztvrdne na tlumicich.
Flac a dobrou 320 si dovolim tvrdit nepoznas. Jinak doporucuji Dension, sparovat s telefonem a hrajes jak o zivot (paruje se automaticky s autem).
Rucni brda zatahne celisti kotoucu, "P" zablokuje kola v prevodovce. "P" davat vzdy pred vypnutim motoru. Jinak rucni brzda je skvela pro automaticke zabrzdeni kol pri popojizdeni ve meste, staci tunout na plyn a odbrzdi se (zelena singalizace na palubovce, ja ji mam nastavenou na multifuncnim tlacitku volantu).
Na bezpecnostni srouby kaslu, je to to posledni co odradi zlodeje.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: naše 7er

#3 Příspěvek od TANN3R »

HonzaD93: tvoji sedmu sem viděl u Jaraxe a je to hezkej, zachovalej kus. Jen dodělat přední komforty a bude to ideál.
ACC bohužel nejde používat jako normální tempomat. Někomu vyhovuje, no mě to spíš sere. Někdy ti to zas oproti normálnímu tempomatu může zachránit čumák, je to něco za něco.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 7er

#4 Příspěvek od JaraX »

uplně ti závidím jak si to auto užíváš,



1. Zavírání kufru z auta. Jde to nějak, nebo se to musí dokodovat?
- nakoduju ti

2. Zámek kufru v loketce, k čemu je?
když je zamčeny, nikdo se nedostane do kufru, dáš tam věcí, z klíče vytáhneš planžetu, zamkneš loketu a nikdo ti nenajde kurvu nebo mrtvolu v kufru

3. K čemu je tlačitko kosočtverce napravo od idrivu? (jo vím, to bych si mohl najít v manualu, ale mám jenom německý (neumím ani slovo) a v bmw už asi nemají)
programovatelné tlačítko, v Menu si tam dáš co potřebuješ.

4. Žere logic hodně energie? občas chodím poslouchat do auta jen tak. Vypne se to třeba až je slabá baterka?
vydrží tak hodinu s dobrou baterkou, ale před vybitím ti řekni že máš nastartovat nebo vypnout logica, pokud to neuděláš tak po tobě flusne klíček :D

5. Jde používat tempomat i bez ACC? Někdy mi to přijde fakt na škodu, třeba po dálnici, když dojíždím auto, co předjíždí. S normálním tempomatem bych se přiblížil blíž a než bych byl přímo u něho, tak on už by uhnul. S ACC to zbytečně jde na brzdy, i když ještě není třeba. ACC mě přijde ideální na průjezd delších dědin v koloně 50-60km/h.
- nejde

6. Sportovní mod řazení. Co všechno to dělá? Po ubrání plynu nepřeřadí a je hned připravený zase zrychlit. Co dál? Řadí to třeba rychleji nebo později?
sportovní mod řazení jen rychleji řadí a drží vyšší kvalty
sport mod EDC upraví i tuhsot brzd atd.

7. Nastavování cd chargeru. Je normální, že se každých třeba 20 vteřin přestaví něco v palubce? Ikdyž nepřepínám, poslouchám pořád to samé.
nechápu

8. Přestalo fungovat CD na středovém panelu. Před tím to šlo, teď když zasunu cd tak to problikne v entertainmentu, ale zůstane zašedlé a nejde přehrát.
asi něco s ASK, a máš tam hudební CD jo? MP3 nebere

9. Zhorší se kvalita hudby po předělání na USB nebo jack konektor? Dá se to dodělat a zachovat normální CD?
USB do sedmy nejde, leda Dension, jack aux jde, je to ale horší jak CD, ASK se zachová, Dension je náhrada za CD changer.

10. Jakou hudbu posloucháte? MP3 s rychlostí 320kbps? Umí to přehrát FLAC soubory a jde ten rozdíl poznat nebo je to zbytečný?
hlavně hudební CD, nebo MP3 ale to už je trošku horší

11. Za jak dlouho vyhřeje webasto auto a ohřívá to i vodu v motoru?
ohřívá jen interier, samozřejme čast vody vždy teče do motoru, takže motor trošku, vyhřeje auto za cca 20min

12. Standklima, co je to? Zapnutí klimy na dálku se stopnutým motorem? Mají to všechny 7er s webastem nebo je to zvlášt?
standklima je uplně samostatná věc, je to dálkovej start, na dálku nastartuješ, auto topí nebo chladí dle počasí

13. DAB tuner, co je to a jak to funguje?
digitální rádio, tak jak se přešlo na digitální televizu, na moravě to moc nejede

14. Jdou přejmenovat názvy CD? Asi ne co…
- jako těch slotů?: to ne

15. Bezpečností šroub. Je to k něčemu? Kolik se dělalo typů? Pro zloděje kol to asi nebude žádná překážka?
jde o to kde parkuješ, jaké máš kola, ale není to špatny, něco to určitě pomůže

16. Jaký máte hmotnostní index na pneu na zadních letních kolech 19 palců? V TP je 101 ale ty jsou dražší než odolnější zesílené 105. Použit vyšší se může a řekl bych, že i víc vydrží, ale nezvýší to třeba hlučnost?
já jezdím hankooky se 105 a OK

17. Parkovací brzda se dá použit do takového kopce jako třeba u manualu zařazená rychlost nebo je to jenom na rovinu a všude jinde raději dávat ruční?
já dávám na rovině jen P automatu, v kopcích i P ruční brzdu.
honzaD93
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#5 Příspěvek od honzaD93 »

jsem blbec :D nacpal jsem tam mp3 cd a ne hudební, normálně to funguje. Jenom jsem nevěděl že mp3 bere jenom ten charger na 6 cd.

U toho bodu 7 jsem to blbě napsal. Nestává se to pravidelně, ale nahodile, někdy to nedělá vůbec, někdy to dělá co 5 vteřin. Je to jak zvuk motorku na prázdno z oblasti jak je cd charger. Skoro jako by se tam pořád otevírala cd romka na PC :D
Někdy to dělá i když mám hudbu pozastavenou.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#6 Příspěvek od Jaris330D »

A dela to i kdyz hraje CD-changer? Pokud ne, tak to popisujes, jak kdyby se ti prehazovali cd dokud se vse nenacte.
honzaD93
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#7 Příspěvek od honzaD93 »

Jaris330D píše:A dela to i kdyz hraje CD-changer? Pokud ne, tak to popisujes, jak kdyby se ti prehazovali cd dokud se vse nenacte.
jo, dělá to ikdyž zrovna hraje
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#8 Příspěvek od JaraX »

a v tu chvili přestane hrát?
honzaD93
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#9 Příspěvek od honzaD93 »

JaraX píše:a v tu chvili přestane hrát?
ne, hraje to normálně bez přerušení
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#10 Příspěvek od Jaris330D »

Tak to netusim :cry:
4. Žere logic hodně energie? občas chodím do auta jen tak. Vypne se to třeba až je slabá baterka?
vydrží tak hodinu s dobrou baterkou, ale před vybitím ti řekni že máš nastartovat nebo vypnout logica, pokud to neuděláš tak po tobě flusne klíček :D
Tak tohle mne jeste neudelalo, vetsinou to napsalo, ze je slaba baterka a ja to vypl. Nekdy zkusim pro zajimavost ;)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#11 Příspěvek od kurevtor »

honzaD93: gratuluju ke koupi, urcite ti bude delat velkou radost.. trochu nechapu tu kombinaci chrom na narazniku - bez chromu kolem voken... ale OK, proc ne.

Co se tyce chroustani v changeru - mas v pici ASK. Mel jsem to taky nez mi ho maestro Falcon hodil do klidu. Pro jistotu, ze jde o to same, jak to bylo u me: zaparkoval jsem, vypnul motor a changer najednou zacal chroustat, ale znelo to jako by zkousel nacist cd z prazneho slotu... a zkousel to nekolikrat v asi sekundovym intervalu.. ja svym autem skoro nejezdim a tak jsem to pak resil tak, ze jsem ten changer vytahoval, kdyz jsem vedel, ze bude auto dlouho stat...

jinak ano, logic zere hodne energie, ale taky ji hodne rozdava 8-) Auto te upozorni, ze mas nastartovat, kdyz jde do tuhyho, jak psal JaraX. Aby sis uzil dobry zvuk je potreba mit CD dobre vypaleny (pozor, i origo CD muze byt vypaleny na picu) , pokud si cedecka palis sam tak je dulezity, aby mela stopa aspon 320 kbps a hlavne je potreba pri vypalovani vypnout funkci zarovnani hlasitosti mezi stopami.

ze je ACC na picu souhlasim, mistni hard core fanatici ti budou tvrdit, ze je to super vec, ale neni proste. I kdyz pojedes treba v Belgii nebo v Nizozemi, kde je maximalka zavratnych 120 km/h a vsichni to dodrzuji a jedou plynule tak jakmile se nekdo zaradi pred tebe tak auto neprijemne pribrzdi, aby zas mohlo za sekundu celkem prudce akcelerovat. Nerikam, ze dnesni acc jsou na picu, dnes uz funguji dobre, ale v E65 to nema zadny cit, dupe to na brzdu a dupe to na plyn. Dupne to na brzdy i v pripade, kdy by stacilo sundat nohu z plynu.

A co se tyce veci ve vybave co ti chybi:

- komforty - zbytecny resit, tohle tam musi bejt

- dvojita skla - urcite dodelej - je to bozi vec, to ticho v aute je neuveritelne a je potreba si uvedomit, ze prave tohle dela cestovani sedmickou mnohem komfortnejsi. Soustavny hluk unavuje mysl a uspava. Kdyz ale letis nejakou dalku v tichu (a navic pokud mas masaze) tak das mnoho hodin v kuse a vylezes z toho fresh and minty a ne jak polozombie co 4 dny nespala.

- lednice - picovina a zbytecnost, resilo se to tu mockrat. Kdyz sebou vezes srdce na transplantaci apod. tak stejne radsi, kvuli svemu pohodli, pouzijes cooling box, kterych je miliarda druhu a nestoji moc. Vezmes box, u lednice doma naplnis, hodis do auta/do kufru a neresis nic. Muzes mit i verzi s chlazenim pres zapalovac. Dojedes nekam, nechas v aute nebo beres sebou, nazdar. A pokud ti jde o to, aby ti nezteplala flaska vody behem cesty tak mas prece klimatizovanou prihradku po ruce.
Taky je dobry si porovnat objem ty lednice vuci tomu co ti to sebere za prostor v kufru.

- stropni klima - z jakeho duvodu tohle proboha potrebujes?? :shock: Budu hadat, nepotrebujes to, ani jsi to nevyzadoval, ale navockoval te k tomu JaraX, ze je to vec, bez ktere nemuzes zit :lol: ;) Picovina. Vypada to dobre, to ano, ale opravdu je potreba pro pasazery vzadu 4. fukar? Fukary jsou pod sedackou, na B sloupku a na stredovym panelu, na co dalsi v tak malem prostoru? Poustet si chladnej vzduch primo do ksichtu jako v letadle fakt neni moc chytry. Zacina to nachlazenim, pokracuje anginou a konci to Bellovo obrnou.
MartinK
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 15.05.2017 22:55

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#12 Příspěvek od MartinK »

HonzaD93: moc ti děkuji za veeelmi rozsahlou recenzi a popis zkušeností. Já, jakožto aktuální hledač e65, tě za to velmi oceňuji. Některé info mi velmi pomáhá.

Standklima X webasto
Co je tedy lepší? Za předpokladu, ze si mohu vybírat.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#13 Příspěvek od kawaman »

Lepší je mít obojí, to je jasné. Ale takové auto s těží najdeš, takže ideální bude, když si koupíš auto s webastem, pak dokoupíš dálkáč pro standklimu a necháš nakódovat.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#14 Příspěvek od Jaris330D »

To webasto je super, standklima spis machrovinka. Ja tak nejak postradam ekonomickou vec, to auto, kdyz v nem je 50 °C, tak musi minimalne 15 minut bezet nastartovane. Nebo, jak dlouho Vam trvam, nez to auto vychladite na 25. Ja kdyz jedu v lete, tak otevru vsechny okna, vyvetram a za 5 minut je tam prijemne. Driv nez tohle bych si dodelal FLA.
MartinK
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 15.05.2017 22:55

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#15 Příspěvek od MartinK »

No a jaký ke v tom rozdíl? Ke vidím jen, ze webasto dokáže ohřát a jede nezávisle na motoru. Standklima dokáže ohřát i schladit a je nastartované celé auto.
Takže není otázka, či je lepší, ale jestli chci jen ohřát nebo i chladit. Pokud ohřát, tak je jasné volba webasto?
honzaD93
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: ned 18.10.2015 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#16 Příspěvek od honzaD93 »

kurevtor: díky, radost dělá obrovskou, pořád jenom jezdím :) Ta kombinace chromu je dočasná, časem bych chtěl chrom všude, hlavně kolem oken, bez těch je to jako pohřebák z boku :D . Prý je to docela komplikované to vyměnit, tak to nechám a bude se to dělat až zároveň s těma oknama. Když už jsem kupoval po té nehodě přední lišty, daly se rovnou tyhle.

Celkově je to auto na mě strašně složitý. Jsem zvyklý z e34, že je všechno krásně jednoduchý . Dovezl jsem ji nabouranou, rozebral jsem celý předek a zpravil. A to jsem nikdy před tím nic s autama nedělal, jenom kroutil volantem. Na sedmě si nevyměním ani žárovky v blinkru, jedny mám bílý a druhý oranžový :D

Jinak pokud někdo má longa s chromama a chtěl by černé, můžeme to prohodit :)

S tím cd changerem to nechám na odborníka. Mě to dělá jenom, když jede hudba a jenom někdy. Třeba je to jenom nějaká blbost.

Na to ACC je potřeba si zvyknout. Už se do toho dostávám :D Jenom je škoda, že nejde i normální klasický tempomat.

Dvojité okna mě vadí asi nejvíc. Nejhorší na tom je, že když se chcou lidi v autě bavit na dálnici, tak na sebe musí křičet. Když jedu sám, tak se to celkem dá, většinou to přehluším hudbou :D

S tou ledničkou a stropní klimou jsem to napsal špatně. Jak to po sobě čtu, tak to vidím. Myslel jsem, jako, že to auto nemá tyhle věci a né že mě přímo chybý a chtěl bych je. Samozřejmě tam toho není víc, ale bral jsem jenom ty známé věci co v e65 bývají. Neprůsřelné okna a gumy, katapultovací čelní okno nebo megafon pod kapotou nepočitám :D

Ta stropní klima je k hovnu, vím, ale líbí se mi to. Čím víc hejblátek, tím větší z toho mám radost. Ale jak jsem psal, určitě to nechci dodělávat. Samozřejmě bych to nikdy nevyužil. Já tam vzadu jezdit nebudu a lidi, které jsem tam zatím vezl, nebyli schopní si pohnout ani sedačkou, natož se snažit pochopit idrive :D
Naposledy upravil(a) honzaD93 dne stř 18.04.2018 21:59, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#17 Příspěvek od JaraX »

- proč bych někomu proba doporučoval zadní klimu? to je asi jediná věc z výbavy co je lepší nemít, ale dobře to vypadá :)

- chromy v nárazníku má proto že chce zachromovat celé auto, takže když se měnili lišty tak rovnou s chromem

- webasto, běží "krabička" co žere benzín a elektriku a vyrábí teplo, je to uspornější než když běží motor, ale zase to vybíjí baterku, takže je to naprd pokud někdo jezdí krátké trasy atd. no a standklima je prostě nastartované auto, prostě si ho nastartuju aby se zahřálo a nebo vychladilo. já měl webasto, dodělal jsem ještě standklimu,v létě logicky používám jen standklimu, v zimě jsem ještě webasto nakodoval jako přihřívač, nastartuju přes standklimu, běží motor a ještě topí webasto.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#18 Příspěvek od Jaris330D »

Jak presne funguje ta standklima, kdyz nemam bezklickovy vstup? Po odemknuti musim vlozit klicek do zapalovani a jedu? Nerikam, ze je to spatny (casem treba dodelam), ale ne tak dulezity. To jsem chtel rict.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#19 Příspěvek od pGb »

ano přesně tak
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

#20 Příspěvek od kurevtor »

honzaD93 píše: Dvojité okna mě vadí asi nejvíc. Nejhorší na tom je, že když se chcou lidi v autě bavit na dálnici, tak na sebe musí křičet. Když jedu sám, tak se to celkem dá, většinou to přehluším hudbou :D
ano, s dvojityma sklama se kricet opravdu nemusi. Ja nekoukam na tachometr a jezdim jen pocitove a v tom umi byt sedmicka fakt zradna... Pocitove jedes 140, ale tachometr uz je na dvou kilech
Odpovědět