Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
330ci nebo CiA?
patriot píše:JaraX píše:patriot píše:Tak za mně do 330Ci jen man, automat do 5 a 7er![]()
Ale jak bylo již napsáno, 100 lidí - 100 názorů
a proč jako ne SMG?
páč by mi tam chyběl spojkový pedál![]()
Jsem stará škola, preferuji klasiku, tzn. klacek a spojkuAle jinak nic proti SMG
a to by ti nevadilo že ten kdo by měl SMG by ti ujel jak nic?

a že bys měl u SMG navíc Launch control?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Kontaktovat uživatele:
JaraX píše:patriot píše:JaraX píše:[quote="patriot"]Tak za mně do 330Ci jen man, automat do 5 a 7er![]()
Ale jak bylo již napsáno, 100 lidí - 100 názorů
a proč jako ne SMG?
páč by mi tam chyběl spojkový pedál![]()
Jsem stará škola, preferuji klasiku, tzn. klacek a spojkuAle jinak nic proti SMG
a to by ti nevadilo že ten kdo by měl SMG by ti ujel jak nic?

a že bys měl u SMG navíc Launch control?[/quote]
Jako nic ? No snad tam nebude až tak obrovský rozdíl ne ....

Ne, nevadilo, přežil bych to

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Zřejmě mají všichni pravdu že do 3er manuál, ale mat má také něco do sebe. Dle výše již jmenovaných z vlastní zkušenosti(mám mat v 3er e36) vyjmenuji ještě jednu zvláštnost.
Když jsem vůz kupoval, byl jsem zkoušet jen manuály, nakonec jsem se projel v matu a rozhodl jsem se ho vzít na úkor jeho negativ. Nejenže ta pohodlnost je parádní,ale co je super je kick. Je to něco co na manuálu nejde tolik pocítit. Když si automat sám podřadí o 2kvalty a motor zatáhne je to moc příjemný pocit. Když jsem toto zkoušel s manuální převodovkou, nemohl jsem si to odmyslet, prostě jak "mozek" čeká automatickou reakci převodů a patřičného zrychlení při manuálním podřazením není to ono.. Možná píšu kraviny ale zkuste si to někdy, mozek si automaticky myslí "že to jede líp" i když tomu ve skutečnosti tak být nemusí
Takový fake,ale příjemný.
Samozřejmě je pravdou že automat není přesný jako když si člověk podřadí kde potřebuje,ale něco do sebe prostě má v jakémkoliv autě
Když jsem vůz kupoval, byl jsem zkoušet jen manuály, nakonec jsem se projel v matu a rozhodl jsem se ho vzít na úkor jeho negativ. Nejenže ta pohodlnost je parádní,ale co je super je kick. Je to něco co na manuálu nejde tolik pocítit. Když si automat sám podřadí o 2kvalty a motor zatáhne je to moc příjemný pocit. Když jsem toto zkoušel s manuální převodovkou, nemohl jsem si to odmyslet, prostě jak "mozek" čeká automatickou reakci převodů a patřičného zrychlení při manuálním podřazením není to ono.. Možná píšu kraviny ale zkuste si to někdy, mozek si automaticky myslí "že to jede líp" i když tomu ve skutečnosti tak být nemusí

Samozřejmě je pravdou že automat není přesný jako když si člověk podřadí kde potřebuje,ale něco do sebe prostě má v jakémkoliv autě

to je pravda, tam je výhoda, že pokud člověk třeba svačí, telefonuje, cokoliv a potřebuje prudce zrychlit, nemusi nad ničím přemýšlet, a prostě dá kickdown, u takovyho V8 4,4 je třeba kolikrát řadit až o tři kvalty dolů, v tomdle je automat lepší, takže jak říkám, kde si chce uživat sportovní jízdu a moc toho nenajede at bere automat a kdo v tom autě sedí od rana do večera at bere automat.
patriot píše:cybernetworm píše: Je to něco co na manuálu nejde tolik pocítit. Když si automat sám podřadí o 2kvalty a motor zatáhne je to moc příjemný pocit.
To snad umí i manuál, ne ? Když si dám ze 4 např. 2, okamžitě mám 4-5 ot/min a jdu taky "do sedaček" - pochopitelně dle motorizace
no jo, ale ty přesně víš kdy jak bleskově řadit? já když jezdil se 744i manual tak mě to sralo, jel jsem na šestku, dal jsem 4, to bylo malo, tak jsem dal 3, apod, automat hned ví.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
patriot píše:cybernetworm píše: Je to něco co na manuálu nejde tolik pocítit. Když si automat sám podřadí o 2kvalty a motor zatáhne je to moc příjemný pocit.
To snad umí i manuál, ne ? Když si dám ze 4 např. 2, okamžitě mám 4-5 ot/min a jdu taky "do sedaček" - pochopitelně dle motorizace
Samozřejmě že jdeš taky do sedaček, ale asi jsi přesně nepochopil co jsem tím myslel. Tah je v obou případech stejný, ale šlo o ten skok. Když podřadím s manuálem vím automaticky že se otáčky zvednou a očekávám změnu(tedy lepší akceleraci). U automatu který si sám podřadí např. o 2kvalty pouze na základě sešlápnutí plynu je celá reakce(podřazení, a zátah) celkově emocionálně umocněna, pže člověk neví co ho cca čeká. A o to šlo

Je pravdou že lidé co v automatu nejezdili ho většinou automaticky odsuzují... Lze to skoro statisticky vypozorovat. Ovšem ti kteří v něm jezdili popř. jezdí, manuální převodovku neodsuzují

Lidí kteří manuální převodovku využijí, jak říkajíc na okreskách atd., tolik není. V dnešním provozu a omezených rychlostí je to logické. A předjíždět se dá stejně dobře s automatem tak manuálem,ale to si člověk musí vyzkoušet... Samozřejmě něco jiného jsou okruhy, drift atp
