Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 130i

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Zpráva
Autor
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#41 Příspěvek od xyron »

presně tak, nepředpokládám že člověk co si koupí 330i kor v automatu s tím bude jezdit 50km rocne... spis 10 tisic po Praze...

Je fakt, že spousta aut je stočených atd.. všichni tu písničku známe, ale pořád existuje dost lidí kteří prostě ten nájezd nemají... viz náš rodinný klan ... 10let = cca 80tis km (už x aut) .. je teda fakt že ty auta se pak nedostanou do bazaru, protože jsou o ne zajemci z řad známých atd ... ale podle mě to není tak nečastá vyjímka...
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#42 Příspěvek od vita11 Moderátor »

xyron mi teď připomněl jeden extrémní případ - Octa TDI 2001 a v roce 2011 měla najeto 30tis km (děda to kupoval nové a myslím že to před smrtí neprodá ... a ani pak se do Áček asi nedostane :lol: )
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#43 Příspěvek od pavproch »

bývalý kolega je teda v porovnání s uvedeným příkladem vyložené rozmařilý - jeho Cocta I. 1998 ropák! - před dvěma lety sem temu viděl naposled tacho - bylo tam celých 68000km... :twisted:
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#44 Příspěvek od vita11 Moderátor »

takových je většina, jenom na budíku svítí 170tis :lol: (120tis už se dneska nenosí)
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#45 Příspěvek od Tom_120i »

Tak podle mě je ta cena za 330i tak nízká protože:

a) Auto asi bylo bouráno, kdyby nebylo, tak to prodávající VŽDY v inzerátu uvede

b) Nikde ani zmínka o servisce

c) Původ vozidla nevyplněn
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#46 Příspěvek od xyron »

Předem bych neodsuzoval, jel bych se podívat a to rozhodne... tyhle internetové spekulace nemusí vždy mířit do černého...
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#47 Příspěvek od vita11 Moderátor »

že by bořený taliján? :lol:

je pravda, že v tipcarsu je na nehavarováno a servisku zaškrtávací políčko a na původ seznam na výběr, takže že by to zapomněl uvést je hodně nepravděpodobné

každopádně auto vypadá na fotkách pěkně, takže bych ho v případě zájmu minimálně prověřil
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#48 Příspěvek od JayFader »

Já jsem sem link na to bazarové BMW hodil jen jako příklad vozu, do kterého bych nikdy nešel. Než utrácet peníze za takovou loterii, to si raději nechám svou "našláplou" Octu (1.8 TSI MT).

Pokud se neobjeví něco rozumného u českých dealerů BMW, zbývá mi jedině to Německo.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#49 Příspěvek od pavproch »

JayFader píše: Já jsem sem link na to bazarové BMW 330i hodil jen jako příklad vozu, do kterého bych nikdy nešel. Než utrácet peníze za takovou loterii, to si raději nechám svou "našláplou" Octu (1.8 TSI MT).

Pokud se neobjeví něco rozumného u českých dealerů BMW, zbývá mi jedině to Německo.


nedělej to! připravuješ se o moc.... já si totiž přesně tohle prožil, jezdil sem rok s Oct II scout 1.8TSI 6MT (33tis km) a pak přesednul do 330ix 6MT e91..... jízdně sem si polepšil o parník....dva parníky.... ač byla 1.8TSI v Octe II asi nejlepší kombinace vůbec (vynechávám aktuální octu III RS 2.0TSI), tak prostě foukané malorážné R4 z Wlkohradu a atmo R6 z munchen jsou jin a jang nebo černá a bílá.... :wink:
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#50 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

Kurva.. ja uz to nemuzu cist :-) kup si tu 130i a budeš se smat pokažde kdyz vyjedes jak malej kluk....
Taky sem si jednu poridil a muzu rict ze je to vazne prdel ! :-)

a spotřebu nereš.. je to opravdu radost v tom pálit benzin .....

Obrázek
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#51 Příspěvek od JayFader »

GeorgosAc píše:Kurva.. ja uz to nemuzu cist :-) kup si tu 130i a budeš se smat pokažde kdyz vyjedes jak malej kluk....
Taky sem si jednu poridil a muzu rict ze je to vazne prdel ! :-)

a spotřebu nereš.. je to opravdu radost v tom pálit benzin .....
[/URL]


:D parádní kára! můžu se zeptat, jak a kde jsi k ní přišel?
xhans
Registrovaný
Příspěvky: 207
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: ČB

#52 Příspěvek od xhans »

Jako napsat v tqkovem vlaknu jako zaver "necham si octu 1.8tsi" , to je jak kdybych psal do fora Lamborghini ze si teda si necham svou naslaplou 130 :)
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#53 Příspěvek od JayFader »

xhans píše:Jako napsat v tqkovem vlaknu jako zaver "necham si octu 1.8tsi" , to je jak kdybych psal do fora Lamborghini ze si teda si necham svou naslaplou 130 :)


Berete to moc vážně :D

Tohle doufám není úplný závěr vlákna. A s tou Oktou to bylo myšleno tak, že než hned nějaké pochybné 130i nebo 330i z českého bazáče, tak že budu zatím stále jezdit s Octou a budu dál shánět nějaké lepší a rozumnější BMW. Počítal jsem, že to nové auto nebude hned. Někdo tu psal, že svou 130i sháněl rok...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#54 Příspěvek od pavproch »

já m4Zlika (podmínky byly: 100% stav, malý nájezd 30i, 6MT a sapphire black) hledal taky asi rok
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#55 Příspěvek od JayFader »

pavproch píše:já m4Zlika (podmínky byly: 100% stav, malý nájezd 30i, 6MT a sapphire black) hledal taky asi rok


Přesně tak, vidím to podobně. Kupoval jsi nakonec v ČR? Bazar, soukromník? m4Zlik je předpokládám BMW Z4?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#56 Příspěvek od pavproch »

jo, m4Zlik je Z4 3.0i S-drive 6MT....

zajel sem si pro něj do Reichu (s vlekem), kupoval sem jako občan Švejk od Helmuta občana bez zprostředkovatele za keš.... prvotní kontakt přes jeho inzerát na mobile.de, pak už komunikace mailem/tydlifonem (což byla v zhledem k mojí němčině a jeho ingliš docela prdel) :twisted:
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od VRsix »

GeorgosAC: bozi spz!! :))
Rades_1
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 09.06.2009 00:00
Bydliště: Příbram

#58 Příspěvek od Rades_1 »

GeorgosAC: SPZ jsi zabil, taky jsem si toho všimnul. :D

130i je podle mích zkušeností naprosto nejcharakternější hot hatch. Perfektní svezení, perfektní zvuk motoru a návykové jízdní vlastnosti. V modré barvě a M paketu je navíc krásná. 330i je proti tomu parník, bohužel.
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#59 Příspěvek od JayFader »

Rades píše:GeorgosAC: SPZ jsi zabil, taky jsem si toho všimnul. :D

130i je podle mích zkušeností naprosto nejcharakternější hot hatch. Perfektní svezení, perfektní zvuk motoru a návykové jízdní vlastnosti. V modré barvě a M paketu je navíc krásná. 330i je proti tomu parník, bohužel.


Jak to myslíš parník? Jako velké? Jel jsem už i 330 (ale bylo to 330xd s automatem, kupé), pravda, že je to malinko jiné než 130i, ale motor je stejný, měl jsem z něj i podobný pocit - chování vozu, podvozek. Je to lépe odhlučněné, což mi celkem vyhovuje. Jinak mě napadlo, že 330i by se pak mohla teoreticky i lépe prodávat. Dál sháním, nic zajímavého jsem zatím neobjevil.
xhans
Registrovaný
Příspěvky: 207
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: ČB

#60 Příspěvek od xhans »

JayFader píše:
Jak to myslíš parník? Jako velké? Jel jsem už i 330 (ale bylo to 330xd s automatem, kupé), pravda, že je to malinko jiné než 130i, ale motor je stejný, měl jsem z něj i podobný pocit - chování vozu, podvozek. Je to lépe odhlučněné, což mi celkem vyhovuje. Jinak mě napadlo, že 330i by se pak mohla teoreticky i lépe prodávat. Dál sháním, nic zajímavého jsem zatím neobjevil.


Jses si jist ze jsi sedel v 330xd? Chovani 3 kupe v xdrivu je hrozne odlisny od 130i, navic nafta avtomat... Zejmena podvozek uplne jinaci, teda jestli si s tim jel po dalnici tak asi ne, ale s trochou dynamiky v zatackach a jsi jak v jinem aute...
Odpovědět