Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Autoklíče BMW, imobilizér, virgin jednotky motoru
Děkuju za rychlou odpověď. Určitě se rád stavím, až budete mít čas. Jak říkám, na tohle nespěchám, ale rád bych k autu dva klíče měl i za cenu toho, že by se nechal udělat nový.
Jelikož nejsem první majitel auta, tak je ta možnost s tou blokací možná, ale nevím.
Ozvu se Vám tedy třeba koncem října, pokud budete mít čas. Děkuji za ochotu!
Jelikož nejsem první majitel auta, tak je ta možnost s tou blokací možná, ale nevím.
Ozvu se Vám tedy třeba koncem října, pokud budete mít čas. Děkuji za ochotu!
E60 545i Blacksapphire
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nově - umím udělat virgin jednotky MS42, MS43, ME7.2 (další jednotky ve fázi testování). Virginizovanou jednotku stačí vyměnit samostatně a diagnostikou spárovat s původním imobilizérem EWS. Možno nahrát software ŘJ motoru dle motorizace, případně úprav (EU2 verze pro auta bez lambda sond za katalyzátorem).
Nejčastější chyby při vadné jednotce motoru jsou (příklad pro MS42):
Kompletní výpadek jednotky
Není komunikace s jednotkou
Vadné napájení cívek
Vadné napájení škrtící klapky
A9 ŘJ-zesilovač škrtící klapky – nouzové vypnutí
169 ŘJ-zesilovač škrtící klapky – nouzové vypnutí
64 Vadná funkce mikroprocesoru jednotky
100 Vadná funkce mikroprocesoru jednotky
AA ŘJ / el. škrtící klapka – pravděpodobná chyba
170 ŘJ / el. škrtící klapka – pravděpodobná chyba
Řídící jednotka motoru nemá komunikaci s diagnostikou
1 či více válců nespaluje
Nejčastější chyby při vadné jednotce motoru jsou (příklad pro MS42):
Kompletní výpadek jednotky
Není komunikace s jednotkou
Vadné napájení cívek
Vadné napájení škrtící klapky
A9 ŘJ-zesilovač škrtící klapky – nouzové vypnutí
169 ŘJ-zesilovač škrtící klapky – nouzové vypnutí
64 Vadná funkce mikroprocesoru jednotky
100 Vadná funkce mikroprocesoru jednotky
AA ŘJ / el. škrtící klapka – pravděpodobná chyba
170 ŘJ / el. škrtící klapka – pravděpodobná chyba
Řídící jednotka motoru nemá komunikaci s diagnostikou
1 či více válců nespaluje
Dobrý den, v minulých dnech jsem měl tu čest spolupracovat s Fx protože mi přestalo startovat 525 tds. Musím říct že jsem nečekal s jakou ochotou a chutí se do toho pustil
navzdory vzdálenosti, vše probíhalo hladce přes telefon a poštu, kdy jsme vyřešili záhadu nestartujícího auta. Byly mi za super cenu vyrobeny a naprogramovány dva zbrusu nové klíče a zaslána jednotka EWS. A za pomocí elektrikáře tady na moravě vše odborně namontováno. Mohu vřele doporučit všem co mají problem s klíči a elektronikou okolo toho. Není třeba se bát jakékoliv zrady!! Spolehlivý člověk

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Po delší době přidávám malý update. Tentokrát se BMW netýká, ale to je záměr. Na trubičkových klíčích a zámcích FORD ("rakvička") jde totiž krásně demonstrovat sílu CNC vybavení. A protože spousta lidí tady má užitkáče, tak by se mohlo hodit i info, že jsou k dispozici i nové lamely do zámků a je tak možné tedy repasovat nejen klíče, ale i zámky stejně jako to děláme pro BMW. Na foto je vidět rozdíl mezi původním opotřebeným a novým klíčem. Lamely vlevo jsou původní, byly šíleně vyrezlé a klíč se v nich už protáčel.
- Přílohy
-
- CNC.jpg (29.33 KiB) Zobrazeno 20109 x
-
- lamely ford.jpg (42.37 KiB) Zobrazeno 20109 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: úte 24.11.2009 01:00
Zdarec chlapi. Potřeboval bych nutně poradit. Mám takový problém s e39 530d r. 2001. Zřejmě se mi něco stalo s jednotkou EWS nebo s klíčem,jenže klíč mám bohužel jen jeden takže nemůžu vyzkoušet. Mám možnost vzít jednotku + ostatní věci z jiného auta,může mi sem někdo napsat co všechno potřebuju,a jestli je potřeba pak něco nakodovat ( spárovat ) ,nebo stačí jen ty jednotky namontovat a vyměnit spínačku ?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
V tomhle případě mohly nastat tři věci:
a) odešel klíč, případně čtecí kroužek
b) klíč byl v zapalování při velkém poklesu napětí, což rozhodilo plovoucí kódy o více jak 200 cyklů - s tím si už ŘJ EWS neporadí
Odkud jsi? Mohl bych se na to podívat a navrhnout řešení. Měnit set jednotek není úplně ideální řešení, protože:
a) v ŘJ je zaznamenaný VIN
b) v případě ztráty nebo jiného problému s klíčem není možné objednat jinou jednotku EWS ani klíč, přišel by pro původní jednotku EWS, nemluvě o vybroušení, zámcích...
c) EWS ukládá i informace o kódování auta a v případě budoucí potřeby překódování auta se často vychází z centrálního kódovacího klíče a výbavy uložené v EWS
Když s klíčem zaklepeš u ucha, nechrastí v něm?
a) odešel klíč, případně čtecí kroužek
b) klíč byl v zapalování při velkém poklesu napětí, což rozhodilo plovoucí kódy o více jak 200 cyklů - s tím si už ŘJ EWS neporadí
Odkud jsi? Mohl bych se na to podívat a navrhnout řešení. Měnit set jednotek není úplně ideální řešení, protože:
a) v ŘJ je zaznamenaný VIN
b) v případě ztráty nebo jiného problému s klíčem není možné objednat jinou jednotku EWS ani klíč, přišel by pro původní jednotku EWS, nemluvě o vybroušení, zámcích...
c) EWS ukládá i informace o kódování auta a v případě budoucí potřeby překódování auta se často vychází z centrálního kódovacího klíče a výbavy uložené v EWS
Když s klíčem zaklepeš u ucha, nechrastí v něm?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kontaktuj Radka Jalového, http://www.bmwdiag.cz - Pivovarská 23, UH.
Pokud by to byl problém, s kterým si neporadí, ve spolupráci to určitě dáme.
Pokud by to byl problém, s kterým si neporadí, ve spolupráci to určitě dáme.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U E36 je to vždycky trochu nejasné - čím novější, tím větší pravděpodobnost, že to půjde. Důvodem je použitý mikrokontroler uvnitř jednotky. V poslední době se mi nestalo, že by to nešlo, nicméně u kontroleru 2D47J, který je uvnitř EWS2 v E36 nejčastější, to není vždy jistota. Muselo by se to zkusit.