Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M57N2 retez
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
mě by zajímalo kolik aut s motorem M57N2 jezdí s původními rozvody a maji pres 300tis najeto.Ptal jsem se v Cartecu jake maji zkusenosti s prasklym retezem u naftovych 6valcu a prej tyto motory jsou oproti 4valcum řady N v pohode a řešit to až se začne řetěz ozývat.No nevim jak to tady čtu že většinou praskne bez jakychkoliv příznaků tak mě moc neuklidnili 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Hlásím další prdlej řetěz na E60 530D '07. První majitel, servis od nova a najeto 180.000km. Tak bacha! 
Ten pán byl na to auto evidentně hrdej a pečlivě servisoval, teď mu trochu spadla čelist. Hlava už je dole na opravu a srovnání, skoro polovina ventilů ohlá. Asi v tom za komplit s prací pade nechá no.. a rozvody bere už taky Febi, těsnění hlavy Elring apod.
U auta s výbavou za poř.cenu 2,5mega (byť na firmu) to fakt není příjemný a dost zamrzí.
Myslím, že u tak výkonných motorů je ten řetěz pod dimenzovanej. Divím se, že není už zesílená náhrada. Nejčastěji se to stává u r.v.´07, možná zjevně horší dodavatelská serie (?)

Ten pán byl na to auto evidentně hrdej a pečlivě servisoval, teď mu trochu spadla čelist. Hlava už je dole na opravu a srovnání, skoro polovina ventilů ohlá. Asi v tom za komplit s prací pade nechá no.. a rozvody bere už taky Febi, těsnění hlavy Elring apod.
U auta s výbavou za poř.cenu 2,5mega (byť na firmu) to fakt není příjemný a dost zamrzí.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to tu psal.
BMW cca +50K, ostatní servisy cca 30K.
Auto vezu do BMW dnes po práci. Do pátku by to mělo být hotové. Ještě si nechám vyměnit termostaty. Nějak divně se to auto ohřívá. Motor bude venku z auta, tak ať na tom udělají co nejvíc práce. Řekl jsem, že chci vyměnit vše na rozvodech, včetně ozubených kol.
BMW cca +50K, ostatní servisy cca 30K.
Auto vezu do BMW dnes po práci. Do pátku by to mělo být hotové. Ještě si nechám vyměnit termostaty. Nějak divně se to auto ohřívá. Motor bude venku z auta, tak ať na tom udělají co nejvíc práce. Řekl jsem, že chci vyměnit vše na rozvodech, včetně ozubených kol.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
No dokonce autozmat. Ještě, žes nevsadil auto. Oprava hlavy, brus tlak, vahadla, výměna šesti ventilů jen nakonec ... 14tis.,-Dyx píše:manual nebo automat?Totic píše:Hlásím další prdlej řetěz na E60 530D '07. První majitel, servis od nova a najeto 180.000km. Tak bacha!
Sazim z 80% na manual
A poslední hřebíček do rakve kdo ještě neviděl: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=148070
Tak dieslům zdar (a těm TDI od VW obzvlášť)..
