Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M57N2 retez
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob 27.12.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
Miguelvrbik píše:Je to dobrá věc si to vyměnit já to bohužel neudělal a měnil sem motor 530d 173 kWmechanik mi říkal že je dobrý měnit v rozmezí 150k až 200k ale to už je hraniční. Hlavně to nepodcenit.
Kdy naposledy viděl tvůj mechanik 173Kw verzi s najetými pouze 150tis? To už bude pár let zpět..
Ty rozvody už nejsou bezporuchové jako u předchozí 160Kw verze, ale zase to není žádná tragédie obecně, jako třeba ten průser s N47. Spíš to vypadá že je to kus od kusu, já znám 2 motory co už mají ke 400tis. najeto a rozvody zatím drží.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
ta e65 ma najeto 260tisic. a je KO. z historického hlediska se tu uz vystridali auta s najeto cca 150 - 300tis. nejčastěji cca 250 tis. jde o to co je realne a co není ale v bmw mi potvrdili spoustu pripadu kdy se to stalo ještě v zaruce do 100 000km. A je jedno jestli to je e90,60,65,70...
přitom osobne servisuji i auta majici k 400 000km a ty zadny problém nemaji, i když jsme rozvody menili preventivne.
přitom osobne servisuji i auta majici k 400 000km a ty zadny problém nemaji, i když jsme rozvody menili preventivne.
ono s téma rozvodama to nebude nikterak slavne ani v F rade, prave tu mam rozhozenou f01 740d 2012 najeto 240 000km a to ze se diky sve skvele konstrukci pridrela na klice, tak rozvodak to ma tak za 2minuty 12.
nejenze je stejny jako v 2,0d (takze lze nosit na krku a nebudit prilis pozornosti) ale tenhle je tak o dva clanky delší ze nestihal uz ani napinak. uz zacal i trochu okusovat ozubeny kola. clanky maj vuli na všechny strany a jdou uplne cikcak.
nejenze je stejny jako v 2,0d (takze lze nosit na krku a nebudit prilis pozornosti) ale tenhle je tak o dva clanky delší ze nestihal uz ani napinak. uz zacal i trochu okusovat ozubeny kola. clanky maj vuli na všechny strany a jdou uplne cikcak.
- Přílohy
-
- rozvod740df01.jpg (73.14 KiB) Zobrazeno 3205 x
Snejk píše:...dva zadreny na klice a dva propalenej pist...
Propálenej píst chápu - ukapávající vstřikovač, ale proč kousnutý na klice? A kde na klice, na ojnicích nebo dole?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Vzhledem k tomu, že u dvou lidí z mého okolí se za posledních 14 dní potkal u M57N2 motor následkem prasknutí řetězu to řeším dost. Mám najeto 253000. Ovšem u nich byli rozvody slyšet a u mě ani prd. To ale nic neznamená. Údajně praskne u 90% řetěz na olejovém čerpadlu a vezme sebou spodní řetěz. Akorát podle postupu BMW musí hlava dolů
Už abych měl nové. Chtěl bych vědět, co všechno objednat aby to bylo OK.

Snejk píše:to nemluvim o posledních dvou týdnech co mam za sbirku 160kw![]()
dva zadreny na klice a dva propalenej pist.
a to nemluvim co za celej rokvšechny diesely nasypat na hromadu a podpálit benzinem at vi jak ma vypadat spravny palivo v aute.
jak to řekl kamarád, nafta to je spoření, šetříš aby jsi měl na opravy.