Andrea píše:ale ne takhle ne všechno špatně...jen se, projevila svou nechut k lpg to je vše..tímto to uzavírám
To by ma zaujímalo, na čem slečna jezdí, keďže má také skúsenosti s LPG.
Mal som autá na benzín (napr. z tých silnejších AUDI A6 Allroad 2.7 biturbo, Passat 2.8 V6 Syncro) a aj diesel (napr. Audi A4 2.5 TDI Quattro).
Teraz 4,4i X5 a v pohode. Ak sa chcem vyšantiť tak nechám vypnuté LPG ale často je zapnuté a ten rozdiel ak mam plnú nádrž je na nerozoznanie.
Jediný problém čo mám je len časté tankovanie, keďže mám toroid len 70 l !!
Poznám chlapcov, čo si kúpujú najnovšie AUDIny a hneď si dávajú LPG.
Mám vyštudovanú technickú univerzitu "katedra motorových vozidiel", takže niečo o spaľovacích motorov viem, ale žeby LPG bolo na ...
Ak by slečna bola v blízkosti Brna, nech dá vedieť aby si vyskúšala silné auto na LPG a potom asi zmení postoj.
Jazdím ročne okolo 45000 km, takže ak jazdím s autom ktoré má 235 kW a spotrebu v prepočte ako 7,5 L benzínu, tak asi nie som blázon a ani socka, keďže prestavba V8 nieje najlacnejšia.
Na slovensku stojí 3500 €. (toroid, skryté tankovanie, atď.)
Už sa teším, keď si ku koncu roka kúpim X6 5,0i a jednoznačne si dám LPG!!!
Žiadne naftové 6_valce. V8 je stále len V8.
