Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Chlopi, prosím, pomůže mi někdo s ETK - kde v něm najdu takou tu čtverhraný gumovžý blok, co patří zespoda do podvozku, za který se opře zvedák/zvedá celé auto?
Zaboha to nemůžu najít. Sem neska u Strnadla zjistil, že mi vepředu vlevo chybí....
EDIT: už to mám - 51718268885 Support lifting platform
Zaboha to nemůžu najít. Sem neska u Strnadla zjistil, že mi vepředu vlevo chybí....
EDIT: už to mám - 51718268885 Support lifting platform
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Doufám, že dyž špárám do guvna keré nesmrdí, že se mi to nevrátí jak bumerang.
m4Zlik je neska v posezonním servisu u Michala a mj. (má 10 let, taxi zaslouží rozsáhlou péči) mu (preventivně ref "havárie" vodní pumpy v bramborovi2 letos na jaře) měním vodní pumpu a termostat.
Takže dyž sa to povede, bude jedna použitá (a doposud fungující) vodní pumpa s termostatem pro N52B30 k mání.

m4Zlik je neska v posezonním servisu u Michala a mj. (má 10 let, taxi zaslouží rozsáhlou péči) mu (preventivně ref "havárie" vodní pumpy v bramborovi2 letos na jaře) měním vodní pumpu a termostat.
Takže dyž sa to povede, bude jedna použitá (a doposud fungující) vodní pumpa s termostatem pro N52B30 k mání.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak. V nejlepčím přestat (aby ve mně až do příštího dubence přežívaly pozitivní myšlenky - letos totiž na 4.5tis km ani jednou měření/spot check nebo nedejbůch přímo konflikt s PaChama či nějaká echt krizoffka, proto říkám že je nejlepčí to utnout v nejlepčím)
Ráno teda byla kosa (místy jen 1.5st plus a jinovatka okolo), bez střechy (a bez kulicha a šály) bylo poněkud štiplavo po krčisku a piščisku i dyž bylo topení v červených. Ale jinak fajných skoro 300 km po slunkem zalitých Beskydoch, sic po deváté už byl docela provoz.
Čili to pro letošek balím, už spí v garáži s plnou, ešče to doliju až po hrdlo, dobuřím mu kola na 4 atm (aby nezešišatěly tolik) a hodím na něj plachtu.
Btw, Michal to oservisoval dobře, ráno nebyla pod autem žádná louže, vodní pumpa pumpuje vodu a termostat termostatuje. A převodovka s novou náplní MTF LT3 řadí krásně za studena i zatepla.
Btw2, kombinace (letošních) PS4S vepředu a (tři roky starých ale nových) PSS vzadu se zdá býti srovnatelná se stavem, kdy byly všechny 4 kola (stejně staré) PSS. Možná grip vzadu ještě není úplně 100%, ale jen 99%(přeci jenom ty gumy ještě nejsou úplně zajeté).
Takže spokojenost, m4Zlik je prostě v špígl nýgl stavu a já mám z právě skončivší sezony jen dobré pocity. Dobrou noc.
Ráno teda byla kosa (místy jen 1.5st plus a jinovatka okolo), bez střechy (a bez kulicha a šály) bylo poněkud štiplavo po krčisku a piščisku i dyž bylo topení v červených. Ale jinak fajných skoro 300 km po slunkem zalitých Beskydoch, sic po deváté už byl docela provoz.
Čili to pro letošek balím, už spí v garáži s plnou, ešče to doliju až po hrdlo, dobuřím mu kola na 4 atm (aby nezešišatěly tolik) a hodím na něj plachtu.
Btw, Michal to oservisoval dobře, ráno nebyla pod autem žádná louže, vodní pumpa pumpuje vodu a termostat termostatuje. A převodovka s novou náplní MTF LT3 řadí krásně za studena i zatepla.
Btw2, kombinace (letošních) PS4S vepředu a (tři roky starých ale nových) PSS vzadu se zdá býti srovnatelná se stavem, kdy byly všechny 4 kola (stejně staré) PSS. Možná grip vzadu ještě není úplně 100%, ale jen 99%(přeci jenom ty gumy ještě nejsou úplně zajeté).
Takže spokojenost, m4Zlik je prostě v špígl nýgl stavu a já mám z právě skončivší sezony jen dobré pocity. Dobrou noc.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Mám před 4 dnama volna (doufám, že od pátku budu z5 doma) v hlavě dilema: vyrazit m4Zlikovat nebo ne? Má být (aspoň pá+so) křasně, cesty sou relativně prázdné, asi by to bylo fajne. Ale dyž ono se nesmí ven jentak, že..... čím sem starší, tím víc se mi hlava vzpouzí se vzepřít (aktuálně platným dočasným) pravidlům..... 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Celej tejden nastalo Cabrio-počasí, po hříchu nevyužít.
Se staženou střechou ano jedině v roušce, pane kolego!
Ps: Cyklisti turisti už můžou taky tak je to jedno..


Ps: Cyklisti turisti už můžou taky tak je to jedno..
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
rozhodně vyraz bez střechy na cesty, je to prostě to nejlepší.
dnes jsem absolvoval rodinnou jízdu z Beskyd do Šlapanic a bylo to bezva.
(Mám nyní Z4 jako Daily car, protože služebák již nemám tak jako práci.)
...a ten pocit když řídíš pořádné železo je pořád skvělý
dnes jsem absolvoval rodinnou jízdu z Beskyd do Šlapanic a bylo to bezva.
(Mám nyní Z4 jako Daily car, protože služebák již nemám tak jako práci.)
...a ten pocit když řídíš pořádné železo je pořád skvělý
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
pavproch před chvílů na OF.cz píše: Už sem to tu psal minulý týden, že na Hážovickém hřebeni byl minulou sobotu nebo neděli PaCh na Quadu a asi kontroloval nouzový stav. Neska Pach v ix35 ve válečných barvách na hřebenu mezi sochou a Radhoštěm, o půl deváté ráno, asi zase kuntrola roušek a neshlukování... berou to fuckt vážně....
pavproch následně na AF.cz píše:Už sem byl tak nějak rozhodnutý, že (po dvou dnech sportíku pěši po horách - na bajka je ráno ešče zimečka - už ňa bolijou haxny) zítra ráno brmbrmbrm m4Zlikem, ale ten PaCh neska ráno na Radhošti mě trochu zabrzdil... uvidím teda zítra ráno, esli v sobě najdu koule porušovat....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Hmmmmm....
Mi nakonec prdlo v kuli, že to (se) pudu projet ešče neska.... vlezu do m4Zlika, zapnu zapalování a chcu to nastartovat.... a nic..... "low battery".
Kura, loni sem tam dal novou 70 Ah AGM a myslel sem si že to přes zimu (nová baterka) vydrží.... nevydrželo..... c-tek už to do ní rve, tak doufám, že aspoň zítra ráno to pude, no....

Mi nakonec prdlo v kuli, že to (se) pudu projet ešče neska.... vlezu do m4Zlika, zapnu zapalování a chcu to nastartovat.... a nic..... "low battery".
Kura, loni sem tam dal novou 70 Ah AGM a myslel sem si že to přes zimu (nová baterka) vydrží.... nevydrželo..... c-tek už to do ní rve, tak doufám, že aspoň zítra ráno to pude, no....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak jo!
c-tek to tam do odpoledne našťouchal, taxem mohl prvně jarně m4Zlikovat. Fajne, provoz minimální ale strašně moc motorkářů. 80km @hodina = spokojenost, max. N52B30 ve "sport" režimu je ..... oach!
c-tek to tam do odpoledne našťouchal, taxem mohl prvně jarně m4Zlikovat. Fajne, provoz minimální ale strašně moc motorkářů. 80km @hodina = spokojenost, max. N52B30 ve "sport" režimu je ..... oach!
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
A dyž sem vyjel, tak první auto, cosem potkal byla e30 bez střechy.... sme se samozřejmě i pozdravili zamáváním....
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Já dneska potkal na okreskách KM směr tah E50 - červenou E30 ..a mrdu motorkářů. Pak už tam byly Buchláky nějak uzavřený hlídkou PČR.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Neska ráno (docela brzo) sem využil toho, že ještě byla modrá obloha a relativně těplo a zase brmbrmbrm asi hodinu - cesty byly úplně liduprázdné (jestli sem potkal za u hodinu 10 aut - z toho ale jeden Mustang GT a dvě 911, čili sem tenhle nápad rozhodně neměl sám). Fajne.
Ale... zapeklitost s m4Zlikem: jezsím si takhle asi 45 minut bez jakýchkoli negativ a najednou semi (teda mně ne, m4Zlikovi) rozsfítila rudá "flat tire" značka. Shodou okolností to bylo před benzinkou, taxem hned zastavil a zkontroloval tlak ve všech 4 kolech - byl všude přesně takový, jaký má být. A fčíl ta zapeklitost: nešel ztopořit (nijak) displej navi (ač jsem zkoušel všechno možné způsoby - inicializace po defektu se musí dělat na tomhle displeji, ne na BC) ale všechno ostatní fungovalo. Po příjezdu domů ditto - několikrát jsem to i zhasnul a nastartoval a stejný stav - displej navi se prostě neztopořil a rudý flattire furt sfítil. Taxem odešel dom hledat návod k použití (tipoval sem to na pojistku navi) a než sem ho našel, uplynulo asi 10minut (m4Zlik mezitím "stydnul" v garáži). Poté sem to ještě jednou zkusil nastartovat a.... vše fungovalo, displej navi se ztopořil a rudý "flat tide" tímpádem šel vy-iniacilizovat.
Kura, co to mohlo být, že ten displej nešel ztopořit?
Má někdo nějaký nápad / koment / připomínku?
Kuju.
Ale... zapeklitost s m4Zlikem: jezsím si takhle asi 45 minut bez jakýchkoli negativ a najednou semi (teda mně ne, m4Zlikovi) rozsfítila rudá "flat tire" značka. Shodou okolností to bylo před benzinkou, taxem hned zastavil a zkontroloval tlak ve všech 4 kolech - byl všude přesně takový, jaký má být. A fčíl ta zapeklitost: nešel ztopořit (nijak) displej navi (ač jsem zkoušel všechno možné způsoby - inicializace po defektu se musí dělat na tomhle displeji, ne na BC) ale všechno ostatní fungovalo. Po příjezdu domů ditto - několikrát jsem to i zhasnul a nastartoval a stejný stav - displej navi se prostě neztopořil a rudý flattire furt sfítil. Taxem odešel dom hledat návod k použití (tipoval sem to na pojistku navi) a než sem ho našel, uplynulo asi 10minut (m4Zlik mezitím "stydnul" v garáži). Poté sem to ještě jednou zkusil nastartovat a.... vše fungovalo, displej navi se ztopořil a rudý "flat tide" tímpádem šel vy-iniacilizovat.
Kura, co to mohlo být, že ten displej nešel ztopořit?
Má někdo nějaký nápad / koment / připomínku?
Kuju.
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Celé velikonoce jsem někde drandil s nebem na hlavou
Ani nevim, kolikrát jsem se s nějakým kábrem pozdravil. Všichni vytáhli a někam vyrazili... Tady po středních čechách a přilehlém okolí bylo všude mimo města mraky lidí, motorkářů asi milion. Takže i tu jednu stopu jsem vyvětral 


V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Neska ráno byl vítr ve vlasech, ca 150 km @ 2.5 hodiny, bohužel jen po CZ straně Beskyd, dyž sa fčíl do SK ešče furt nemože. Blbé je teda sa dostat z Frýdlantu na cestu na Krásnou, most přes I/56 ve Frýdlentě nenisu a fčíl je už i sjezd zavřený. Taxem si aspoň ověřil, že ten (orientační) stacionár v Pržně furt ešče blbne - při nějakých 60kmph tacho mi (už zase) ukázal 188. A Visalajské i Morávecké oudolí byly křasne (úplně bez provozu)
Fajne. Jaxem psal v BMW vlákně, jízdně/podvozkově je (moje potuněná) e89 dál než (moje potuněná) e90 a to je dobře, víkendoffka musí být na tom (apoň v něčem) líp něž daily (motoricky sou na tom oba N52B30 zhruba stejně).
Fajne. Jaxem psal v BMW vlákně, jízdně/podvozkově je (moje potuněná) e89 dál než (moje potuněná) e90 a to je dobře, víkendoffka musí být na tom (apoň v něčem) líp něž daily (motoricky sou na tom oba N52B30 zhruba stejně).
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak. Neska ráno sem stal extra brzo (před půl na šestku) a.... začlo krapat, taxem zase zalez do regálu. O půl sedmé už nescalo a oschlo to, takže po snídani a kafi bylo brmbrmbrm po CZ straně Beskyd - 200km @ 2 hoďky @ 33 litránků Vervy 100 (za osumadvacet za litr), fajne, provoz moc nebyl, první PaChové auto pod majákama sem potkal až při příjezdu domů (a to sem jel už předpisově, bo obec). Spokojenost. Může začít scat/sněžit.
Btw, jak fčíl kvetou smrky a brmbrm bez střechy = přivezl sem si domů "závěje" pylu na všom uvnitř auta.
EDIT: Jo a potkal sem jednu miatu (aměl ale pláno nad hlavou), zřejmě dvoulitr - jak je to lehoučké, tak mu to jelo jak šlak.
Btw, jak fčíl kvetou smrky a brmbrm bez střechy = přivezl sem si domů "závěje" pylu na všom uvnitř auta.
EDIT: Jo a potkal sem jednu miatu (aměl ale pláno nad hlavou), zřejmě dvoulitr - jak je to lehoučké, tak mu to jelo jak šlak.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Absťák zažehnán - po snad měsíci sem zase vyvětral m4Zlika. Ráno křasných asi 240 km skrz Beskydy, převážně s min. provozem (ale kupodivu i brzo ráno - hned po šesté - motorkáři).
A musím teda konstantovat, že m4Zlik je pořád ještě o kus dál (podvozkově) než brambor2.
A musím teda konstantovat, že m4Zlik je pořád ještě o kus dál (podvozkově) než brambor2.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Standardní nedělní ráno, dyž nechčije nebo se mi nechce šlapat na bajku proti kopci:
pavproch na AF.cz píše:Tak jo, podařilo se mě vstát v pět bez budíka, snídaně a kafe a hned po šesté už sem brmbrmbrm. 250 nádherných kilometrů skrz naskrz Beskydama převážně s nulovým resp. minimálním provozem, před devátou se začaly objevovat auta a po deváté začalo být na cestách přímo peklo (provoz víkendářů = katastrofa za volantem - okolo Šanců v těch krásných zatáčkách třicet, aby následně přes Bílou rovně v obci vosumdesát, nečekané brždění když vůbec není třeba brzdit atd... prostě peklo ), ale to už sem mířil domů. Celý výlet bez problémů či pachu, až těsně před chalupou sem zhluboka dýchal (ani doklady nechtěli).![]()
Jo a hned pošesté ráno cesta na Pustevny (sem očekával pusto jak na sahaře) bylo asi vosum čadících dodávek s prodejcema, anžto sa stěhovali prodávat cetky na Pustevny... neska tam jsou "oslavy" Kyrila a Metuda....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak jo, neska sem stal brzeji a celé dopoledne bylo brmbrmbrm skrz naskrz Oderské vrchy (Libavá, Kružberk, Slezská Harta). Křasa. 330 kiláků = 49litránků Vervy100, PaCh nepřítomen, pouze Ka bouda u Janoštíka a potom stacionár v Kopřivnici. Kupodivu prázdninový (+ všednodenní) provoz snesitelný.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Jo, perlička z nešního větru ve vlasech - II/444 od Domašova na Město Libavá, těsně před vjezdem do Libavé cestu kříží "tankodrom" (doslova - cesta pro tanky) a i když tam je značka pozor křížení s tankem, tak mě asfalt příčně silně rozrytý od pásů docela vystrašil.... ale tank sem žádný neviděl.... 
EDIT: Vlastně viděl - jedna T72 (nebo co to je za typ) stojí před VOP v Šenově u NJ.....

EDIT: Vlastně viděl - jedna T72 (nebo co to je za typ) stojí před VOP v Šenově u NJ.....
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Ten tankodrom me tam taky zasckocil kdyz sem tam jel prvne, jinak Oderske Vrchy muzu doporucit vsem