Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kupujeme e65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#461 Příspěvek od Thang »

Zatim nejhezci individual, co jsem kdy videl za prijatelnou cenu, az na motor...

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

Pro zajimavost, kdo jeste nevidel 730i,

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

Asi pojede stejne jak 728i ze? Ma nekdo jenom ciste pro zajimavost nejake info o R6 v e65? Kdyz se 3.5 musi tocit, tak co potom tento motor?:O
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#462 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

měl sem dojem, že 730i dělali až po faceliftu a mělo to 190kW...a ono je to správně předFL .... rok výroby 2005 a jenom 170kW :(
si docela věří s tou cenou....
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#463 Příspěvek od Filozof »

THANGU: Pěknej individuál.
U 728i existují co jsem zjistil dva jizdní režimy...normální na pohodu což je se dá ...jet klasicky na ADAPTIVE.....pak když chci hodně rychle předjet tak SPORT a prošlápnout na KICKDOWN ale pak potřebuji třetí možnost a to je naučit se předjíždět jen zlehka ...

ADAPTIVE - mi často přijde dost líné na předjíždění ...

A SPORT - zase točí moc vysoko a rve tam výkonu zbytečně moc ...

Dá se nějak jet středně rychle svižně předjíždět s pulkou plynu ?

NA 525i si to umím zregulovat ...tady s automatem moc ne.

Jinak výhoda R6 v 7er je ta lehkost oproti 150-200kg těžší V8.

Zase výhoda V8 je na delších trasách a předjíždění že to člověk nemusí tak řešit ...zda dá sport nebo ne ... případně spotřeby při delší trase vyšší rychlostí se začínají hodně přibližovat. cca 1-1,5litr rozdíl.

Ve městě je to zase znát hodně.

Ale do 7er e65 bych už aspon 745i a výš hledal ...tam nic slabšího asi ne.

Jedině že by to auto bylo fakt za směšné peníze ...tak pak na rok dva klidně.

PS: Už se chystáš a pomalu rozhlížíš po e65 ? :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#464 Příspěvek od JaraX »

ta 730d individual nema vybavu, e65 bez odvětrávání je taková holá
ta 730i je strašně slabá, žere jak rak a ještě nemá ani komforty, tzn obě sedmy sou pro blbečky co tomu nerozumí a myslí si že si nekoupili buh vi co.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#465 Příspěvek od Don »

Je to podle toho jak proslapnes plynovy pedal. V rezimu sport slapnes na podlahu a pak postupne pustis nekam do 1/3. Radi to pak cca ve 4-4,5.

E65 = 2,1t se 160kW 3.0 totalni lina ****
I u sve 745 si nekdy rikam, ze by mi par koniku navic nevadilo. Je to opravdu tezke auto na tyhle motorky.

Jinak ta 730i je nejaky prelomovy predFL/FL hybrid ne?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#466 Příspěvek od JaraX »

TU 730d si musel nakonfigurovat dobrej debil, ma to tisic kravin v individuale, ale nema EDC, nema DD, nema ventilovany sedačky, nema masáže, nemá vzadu komforty, a motor nahovno

Číslo podvozku WBAGM21030DR48332
Kód typu GM21
Typ 730D (EUR)
Série E E65 ()
Série 7
Konstrukce LIM
Řízení LL
Dveře 4
Motor M57/TU
Obsah válců 3.00
Výkon 160
Pohon HECK
Převodovka AUT
Barva SONDERLACKIERUNG (490)
Čalounění SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)
Výrobní datum 2002-11-22


Kód Název (rozhraní) Název (ETK)

S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. ovládání zadních výklopných dveří
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Odpadnutí modelový tah písma
S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Měkké autom.zavírání dveře
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Protisluneční roleta zadní
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Protisluneční roleta zadní/boční
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Rohožky velur
S428A WARNDREIECK Výstražný trojúhelník a spojovací taška
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Vnitřní/vnější zrcátko s aut. stmíváním
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Vnitřní zrcátko automaticky stmívatelné
S441A RAUCHERPAKET Kuřácký paket
S442A GETRAENKEHALTER Držák nápojů
S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Komfortní sedadlo s pamětí
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Bederní opěrka řidič a spolujezdec
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Vyhřívání sedadla řidič/spolujezdec


Kód Název (rozhraní) Název (ETK)

S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Vyhřívání sedadla zadní
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Ostřikovač světlometů
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkovací zařízení (PDC)
S521A REGENSENSOR Dešťový senzor
S522A XENON-LICHT Xenonová světla
S525A KUEHLBOX Chladicí box
S601A TV-FUNKTION TV funkce
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigační systém profesionální
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Hlasový vstup
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Autotelefon s bezdrátovým sluchátkem
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD-měnič 6 disků
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL Hi-Fi systém profesionální DSP
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Směrová světla bílá
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Provedení Německo

Kód Název (rozhraní) Název (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Obchodnický seznam Evropa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Dokumentace k vozidlu německy
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Odpadnutí konzervace vnějšího potahu
S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Výbava na přání
S944A NACHTRAEGL. UMBAU DURCH ZS Dodatečná přestavba pomocí Individual


Sériové vybavení
Kód Název (rozhraní) Název (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic
S216A SERVOTRONIC Servořízení-Servotronic
S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Nastavení sloupku řízení elektrické
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Boční airbag pro cestující vzadu
S548A KILOMETERTACHO Kilometrový tachometr
S650A CD-LAUFWERK CD-mechanika
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Jazyková verze německy


Individuální data vozidla

0490 Color
Paintwork "carbon black-metallic" (code 416)

Z1XX Upholstery
Full leather Merino platinum (nb. 8 020 297),
however dashboard lower section, knee cover and glove box in
Nappa platinum coated (nb. 8 022 184).
Sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z.
Quilting yarn platinum (nb. 8 020 544), code 0672 E.

Floor mats in velour anthracite,
trim of floor mats in Nappa platinum (nb. 8 022 053),

sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z.
Including footrest at the long version.

Remainder of spec. as full leather Club black (code U7SW).

0940 Sonderwunschausstattung
High-gloss satin chrome without option 322-Comfort access system.

Alloy wheels 20" - cross-spoke styling 101
front: 9Jx20 wheels with 245/40 R20 95Y michelin tyres,
rear: 10Jx20 wheels with 275/35 R20 98Y michelin tyres,
inclusiv key of hub caps.

Door sills with illuminated BMW Individual logo.

Interior trim strips in piano finish "black", inclusive
roof grip handles as interior trim strips version.

Roof liner, a/-b/-c pillar trim and
sun visors in Alcantara platinum.
Sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z.
Quilting yarn platinum (nb. 8 020 544), code 0672 E.
Parcel shelf in Alcantara anthracite.
Attachment parts in black, as U7GE.

Steering wheel rim bicolor, upper and lower part leather
Nappa platinum (nb. 8 022 053),
grip area Nappa black (nb. 7 045 848),
quilting yarn black (nb. 1 963 800), code 0020.


DVD-wiring harness

0944 Later modification by ZS
DVD-system with monitors in rear panel of front seats,
two headphones and remote control
(boot mounted DVD changer).

TV / DVD : countrycode 2
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#467 Příspěvek od Thang »

Jaraxi, presne tak, nechapu, jak si nekdo udela takovy individual a setri na dulezitejsi vybave, nez je barva sedacek :) Ale po svete behaji blazni, tak to je :) Do vlakna jsem ji zaradil, ze se mi ten individual hrozne libi, vypada krasne nadcasove, jen skoda motoru a vybavy no :) Jinak by uz byla davno fuc. Ale pro nejakeho frajirka na machrovani dobry kus, protoze vice nez 99% populace je dostacujici i social e65, protoze i ta mene drnca nez skodovky a interier vypada fakt krasne :)

Jak neustale sonduji budouci e65 (snad pristi rok) tak to bude na dlouho... Na ceskych serverech same holoty..

Treba tahle : http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list ma taky pekny interier, ale zase ta vybava a motor...

A kdyz kupovat e65, tak proc ne v peknem indivindy, ale az po vybave no :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#468 Příspěvek od Filozof »

Thangu - tak uvidíš za rok zase padnou ceny a najdeš několik pěknejch kočáru třeba 745i (750i) co by se ti líbili....

Pak bude jinej problém. Na auto narazíš v super stavu výbavě i motorem co chceš ve chvíli kdy nemáš peníze nebo budeš pryč.

Tak to prostě je ....nebo ti jej někdo vyfoukne.

Ono hledat třeba 745i aby byla v TOP stavu a ještě výbavě co tady píšete ... je prostě na dlouhé měsíce ... a pokud tak bude drahá. A nebo nebude v dobrém stavu....a bude potřeba pár investic. Či bude chybět nějakej prvek výbavy....

Mě přijdou stále e65 zbytečně drahé ...

Až bude facelift pod 2kila běžně v pěkném stavu budu o tom přemýšlet ...
Ale to tak počítám za 3-4roky - zatim si užiji e38 která mi přijde vzhledově dokonalá.

DON: Říkáš dát KICKDOWN a pak jen polovinu plynu nebo třetinu ?
Začne řadit kolem 4tisic ? to by bylo ideální ... A ted nevim zda v režimu sport nebo adaptive.

Protože zatim umím jezdit bud pomalu nebo jako šílenec ... chybí mi ta střední rychlost a řazení cca kolem 3,5-4tisic pokud chci jet rychleji.
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#469 Příspěvek od HuNTeR »

Taky už se začínám ohlížet po e65..Chci ale po FL,ta před se mi nelíbí.
Sorry ale musel jsem... :ja_nic:
Chtěl jsem krásnou 760iL v plným individualu.Jak už jsem tady někde psal.Ale 60ku mi rozmluvili že prej je hodně nákladná.
Tak uvažuju o tomhle.
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 57454.html
Akorát fotek málo,a s prodejcem se nemůžu spojit...Nevim kde se fláká :)
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#470 Příspěvek od Don »

Ve sportovnim rezim skoro pustit, v normalnim povolit. Ono je to take pasmo, kde se ti prestavi vanos, takze ti jakoby vystreli a dele tahne.

E65 na 21" je krasna, ale uz je to hodne znat.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#471 Příspěvek od Filozof »

Hunter: Tak ta je moc pěkná .... sakra :D

DON: Díky vyzkouším to.
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#472 Příspěvek od HuNTeR »

Don: Co je znát ? Jako ty kola na tom autě ? Myslíš co se týče nákladů ?

Filozof: No je,akorát se mi nechce jet 600km aniž bych viděl víc fotek a věděl něco bližšího :?
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#473 Příspěvek od Don »

Je to uz celkem tvrdy. Podvozek dostava uz slusne napit a komfort dost klesne. Druha vec je cenovka sady gum, ale to uz je spis na tobe :)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#474 Příspěvek od HuNTeR »

S tim taky počítám.A se silnicema tady to dostane dvojnásob.Německo je na 21" dobrý :D
Původně ta 760iL měla 22" ale to bych tam stejně nenechal.U tohohle uvažuju že kdybych to koupil,tak se těch kol zbavim a koupim 19" až 20".
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#475 Příspěvek od Filozof »

e38 je nejlepší s 16" kolama a jaké rozměry 215/65R16 ?

e65 je nejpohodlnější s jakým profilem a gumou ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#476 Příspěvek od JaraX »

215 sou na E38 strašně uzky gumy, 235 tam funguje dobře

na E65 bych si dal 18ky
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#477 Příspěvek od jarda »

Mně se jezdí líp na 215 než na 235... podle mě to je o stylu jízdy.. když do zatáček neprasim, tak nevím, v čem by měly mít širší gumy výhodu.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#478 Příspěvek od JaraX »

u těch 215 vychází už moc velkej poměr kg váhy auta na cm povrchu gumy, mnohem hůř to brzdí a nesedí to tak v zatáčkách. ted jsem tu měl 740i zakaznika co jezdí na 215/16 a davali jsme novy gumy, dal jsem tam 235 a je to prostě jiny kafe, 215ky sou tak na E32. i v zimě jsem byl spokojenější s 235 kde jsem měl prostě lepší záběr.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#479 Příspěvek od Filozof »

Já jsem koupil auto a mám ve předu 235ky a vzadu 255ky 18" a není to špatné ale jsou malinko tvrdší ...je to takovej kompromis mezi luxusem a pohodlím. NA lepších cestách jsou úžasné a perfektně drží...

Na zimu tam mám 215/65 R16 jak jsem koupil s autem, tak se bojím té vélké změny.

Ikdyž v zimě budu jezdit jen za sucha sem tam vyjimečně... E38 nechci trápit v soli.

Spíše jsem zvědavej jaké auto bude na takovejch balonech :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#480 Příspěvek od Filozof »

E38 v pěkné výbavě a stavu je bych řekl super auto za málo peněz.
Vždyt se za to prodává OCTAVIA I ....a to bych řekl je uplně jiná galaxie v porovnání s E38.

E65 je stále drahej pekáč (pro mě) a nenabízí toho tolik navíc co si představuji.... Krom pár věcí .... Asi tak.
Mě výbava vyhovuje ...chybí mi jen TV a DVD a DVB-T které si nechám časem dodělat. Jinak vše. Stejně i tak nevyužiji 100procent výbavy co auto má ...něco jen občas. Jo a lednice by se hodila. Když bych měl bejt hodně vybíravej. :)

U E65 mě fascinuje DD a logic 7 to je pravda.
Odpovědět