Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 745i - problém s kolísáním otáček - VYŘEŠENO

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#61 Příspěvek od JohnyB »

mmm, no tak to teda bohuzel nedokazu posoudit, mam to kratce, vsak vis..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od JaraX »

johnyB klíííd, dyt jsi říkal že to houpe i na P, to bude spíš nějaky čidlo než měnič.
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#63 Příspěvek od JohnyB »

na P jsem zaregistroval neklidnejsi volnobeh, obcas. Ale zajimavy, ze ted to s tema otackama nedelalo, vzdy jen rano za uplnyho studena...
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#64 Příspěvek od JohnyB »

https://www.youtube.com/watch?v=Ws4am6RE3O0&feature=youtu.be

tak co vy na to, panove?

Mam takovej pocit, ze to samo, co u Bembika, menic. Po zahrati to prestane delat....ale stejne mam pocit, ze se ta prevodovka chova divne, radi hrubeji v nizkych otackach, nekdy skubne, nekdy ne...
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#65 Příspěvek od kabyr01 »

Z mého pohledu jasny prokluzovaní - tedy menic. Ale pokud to dela jenom za studena a ne vzdy, tak by mohla jeste pomoct vymena oleje..

Ale at se vyjadri nejakej odbornik :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od JaraX »

a nechceš s tím třeba přijet at se na to podívám?
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#67 Příspěvek od JohnyB »

Ještě jeden dotaz na znalé...

Doporučili byste spíš repas nebo rovnou výměnu měniče? Z toho co jsem četl na netu se může jednat o dílčí závadu, konec konců mi to hapruje pouze za studena...

A zlepší se po výměně/repasi projev řazení? Mám občas pocit, že to kopne více, než by mělo...

Stejně tak i při řazení z R na D je cítit cuknutí...
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#68 Příspěvek od kabyr01 »

Jarax povi určitě vic, ale jedno je jiste - určitě tomu repasem neublizis :D

Vim, ze nemas moc najeto, ale presto to bude určitě lepší pozitek...Treba Oxik z 7er delal repas teda na E38, ale prej uplne jiný auto :wink:

Mel najeto necelé 200tis...
klabos
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 12.07.2012 00:00

#69 Příspěvek od klabos »

Mě tohle houpání dělá taky, možná v o něco menším rozsahu, ale zase občas i za tepla :D Stačí lehce přidat a je klid.. Každopádně mne zajímá jak to pořešíš, třeba moje převodovka jinak řadí dobře, žádný cukání ani prokluz, spíš občas kopne např. při dojezdu k semaforu atd...
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#70 Příspěvek od JohnyB »

Kabyr: jojo, u Jaraxe jsem byl...

Klabos: No tak ja byl dnes u olomouckyho prevodovkare, se kterym jsem to projel. Prvnich pet minut cesty mi rikal, ze na prevodovce nevidi nic spatnyho. Na muj popisovanej problem s menicem mi doporucil repasi....

Na ceste zpet uznal, ze vidi lehky kolisani a ze menic nebude dobrej. Stejne tak citil lehky razy od prevodovky pri zpomalovani...

Kdyz jsem se ho ptal na razeni, tak rikal, ze razeni muzou znacne zlepsit nejaky zaslepky nebo co. Ma s tim tady nekdo zkusenost?

Kazdopadne za repasi menice a ty zaslepky mi rekl predbeznou cenu 30 000,- bez dane. Coz se mi teda cvakat hned tahle ze startu nechce.

Obzvlast, kdyz Bembik psal, ze v ZF novy menic (coz mi bylo receno nasim olomouckym prevodovkarem, ze je blbost, ze se tak jako tak jedna o repas) 15 000,- vc. oleje...
klabos
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 12.07.2012 00:00

#71 Příspěvek od klabos »

Tak o záslepkách slyším prvně :-) 30k je celkem dost. Já se ptal snejka a ten mi tuším řikal, že repas měniče je cca 10-15k, jestli si dobře pamatuju. Což by celkem šlo, kdyby se tím problém odstranil..

Akorát se bojím, že třeba to moje občasný lehký kopání při dojezdu se po repasy měniče bude zhoršovat a budu řešit repas automatu :D Ale auto má najeto cca 280k, tak už má asi nárok..

Jedině se snad v ZF v Jihlavě zastavit a ať to zkontrolují tam..
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#72 Příspěvek od JohnyB »

jo, prej nejaky zaslepky od firmy Superior nebo Sonax, ktery to dost zlepsi, ten chod prevodovky...

jo, 10-15, to je cajk.

A ZF vypada jako jedina volba, tam tomu snad budou opravdu rozumet. Kazdopadne tvy uz narok asi ma. Moje pri 140ti ne :D
klabos
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 12.07.2012 00:00

#73 Příspěvek od klabos »

Taky to prd vydrží, jsem myslel, že dá dalších 280k bez problému.. :biggrin:
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#74 Příspěvek od JohnyB »

v ZF mi rekli, ze naprosta vetsina tehle problemu (kolisani otacek pri zaberu za studena) je zpusobeno nedostatkem oleje. Vite nekdo, jak jej v automatu zmerit? Hledal jsem a nikde jsem na to navod nenasel. Pry je na to nejakej spesl sroub na prevodovce...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#75 Příspěvek od JaraX »

měřit to nijak nejde, prostě se to zvedne (studeny) nastartuje, a tlačí se napoustakem do převodovky olej dokud neteče ven, jesrtli chceš tak mi to sem někdy hod, ale musí tu být aspon jeden jeden den, u teplé to teče ven vždycky.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 745i - problém s kolísáním otáček - VYŘEŠENO

#76 Příspěvek od Jaris330D »

Ahoj. Mate nekdo zkusenosti s touto firmou? http://www.opravaprevodovky.cz
Pred dvema lety me Jarax menil olej a pretesnoval. Automat fungoval skvele, ale ted me zase zacal kravit. Opet se objevilo lehke kolisani otacek za studena a obcas to neradi tak hladce. Obcas se pri zarazeni vyssiho stupne auto lehce zachveje. Jako by ten kvalt neudrzel.
Nebo me ten olej z prevodovky vytekl ven, protoze ten kryt pod prevodovkou byl od oleje. Myslel jsem, ze je to voda z klimy, ale byl to olej. Nevim od kud by se tam jinak vzal. Ted je sice suchy, ale kdo vi kolik oleje mne z toho vyteklo. Nemusi tam byt takovej tlak. Fakt nevim. Kdo mne to zkontroluje? Jarax se se mnou uz nebavi :lol:.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e65 745i - problém s kolísáním otáček - VYŘEŠENO

#77 Příspěvek od JaraX »

antl moc dobry reference nema, pokud bych spravoval převodovku tak jedině

http://www.uscars.webzdarma.cz/canam/
http://www.zp-automatic.cz/

základ je ale kontrola oleje
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65 745i - problém s kolísáním otáček - VYŘEŠENO

#78 Příspěvek od Jaris330D »

To pak muzes zkontrolovat, az to pojede na svolavacku. Je mozny, ze tam nejaky unik mohl byt. Spatne dotazena vana nebo nevim.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: e65 745i - problém s kolísáním otáček - VYŘEŠENO

#79 Příspěvek od Filozof »

když jsme u těch převodovek a chci preventivně dolít olej a nevím co tam ted je tak mám vzít co Jaraxi ?

Co bys poradil u e38 5kvaltu ZF ?
Dolét cokoliv co splnuje specifikaci...?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e65 745i - problém s kolísáním otáček - VYŘEŠENO

#80 Příspěvek od JaraX »

no normalně nějaky to Febi
Odpovědět