Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#61 Příspěvek od tesil »

Me se to netyka, ja mel 3.0d :D
Uz se delsi dobu chystam tady napsat pribeh jak jsem koupil, provozoval a prodal svoji neprodejnou e65 730d, jeste k tomu bez Logicu, kdyz to jsou neprodejny a kurvici se auta, oproti V8, ktery jsou uplne v pohode.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#62 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Uz sem to tady psal, to ze sou lidi dobitci a nestaraji se ani o auta za 2 mega, to je potom duvod proc ty tady brecis.
Kdo si koupi ojetou naftu, tak to proste nema v hlave srovnany, neni zadny A nebo B, zadny reci kolem.

Neprodejnej je vzdycky jen krap ne "auto"

Tohle neplati na E65 ale na vsechno. Čech je specialni sorta cloveka,kterej ma neskutecny nadani vsechno ojebat, vyvliknout se z neco, neco neudelat a smat se ze druhej musel.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#63 Příspěvek od pGb »

udělal jsem
komplet přetěsnění + gufera
repas řízení, altíku, startéru
nové brzdy komplet, veškeré provozní kapaliny
olej v převodovce
repas světel
řešil jsem pístnici v kufru
na 2x dělanej plyn, protože první plynař (ať tvrdil cokoliv), tak to auto viděl reálně jen z vlaku
retrofit ipod adaptéru

chystám se na hydroměnič, retrofit adaptivního tempomatu, automatického rozsvěcení dálkových světel, možná webasta a dálkového startu

ano, stojí to hodně, ale také je to nejvyšší třída, auto je 10 let starý a přesto mi dělá radost pokaždý když přidám plyn
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#64 Příspěvek od tesil »

Arnie_one píše:Uz sem to tady psal, to ze sou lidi dobitci a nestaraji se ani o auta za 2 mega, to je potom duvod proc ty tady brecis.
Kdo si koupi ojetou naftu, tak to proste nema v hlave srovnany, neni zadny A nebo B, zadny reci kolem.

Neprodejnej je vzdycky jen krap ne "auto"

Tohle neplati na E65 ale na vsechno. Čech je specialni sorta cloveka,kterej ma neskutecny nadani vsechno ojebat, vyvliknout se z neco, neco neudelat a smat se ze druhej musel.


Ty jsi to nepochopil, ja to prave vsechno myslim ironicky. Ja mel auto 2,5 roku a za tu dobu jsem nemel zadnej problem. Prave narazim na ostatni, kteri na ty auta v nafte plivou a pak tady ctu, jak maji svoje auta v benzinu bezednou pokladnicku.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#65 Příspěvek od TANN3R »

Tak jestli si za 2,5 roku nic neřešil, tak to zkus zavolat současnému majiteli a zeptej se ho, jak je na tom on.. :D
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#66 Příspěvek od tesil »

Tady je fakt zbytecny cokoliv psat.
Tak to popisu od zacatku.
Mel jsem driv E61 525d, kterou jsem koupil nekdy v lete 2013 za 185.000 To auto me nicim nenadchlo a obcas jsem na koukl do sekce 7er a kdyz se tady v kvetnu 2014 nabizela e65 za 230.000, a najetyma asi 130 tisicama, prodal jsem ze dne na den e61 za 220t jel jsem se na ni podivat s Radkem Jalovym ( R.I.P. ), kterej po 2 hodinach zkoumani rekl, ze pokud chci e65, nemam co resit a ze je naprosto v poradku az na jeden vstrik, kterej neni upne 100 procentni. Auto melo komforty vc. ventilace a masazi, EDC, DD, webasto, ale bez Logicu. Hned jsem si vzpomel na slova mistnich znalcu, ze to auto uz vlastne nikdy neprodam, protoze Logic a benzin je zaklad. Nicmene jsem auto koupil, nechal vymenit vstrik, zkontrolovat zhavice, vymenit zhavici rele, preventivne svody a termostaty. Klapka sla ven. Olej jsem menil po 12t, olej v prevodovce delal puvodni majitel. Behem te doby jsem jeste daval novou baterku a jedno parkovaci cidlo. Jsem takovej, ze vse me brzy omrzi a chci zmenu a tak jsem si letos v srpnu po 2 letech a trech mesicich a najetych 50t nasel jine auto a dal inzerat na svoji e65 za 200t. Necekal jsem nic, protoze muj vyhlidly nastupce byl prodanej, ale inzerat jsem nechal aktivni. Nebyl den, co by nevolali min.2 zajemci, ale ja uz nemel co koupit, tak jsem tomu nejak nevenoval pozornost a volajicim jsem rikal, ze uz to neni aktualni. Az asi po tydnu mi volal zajemce az z Jablonce - ja Brno, ze by pro to hned dojel, ze to proste chce. Ja mu rekl, ze nemam uz co koupit a ze to uz neprodavam, ze jsem jen nesmazal inzerat. Po vikendu se mi ozval znova, ze mi da o 20t. vic. Rikam, auto jste nevidel, to prece nejde, nicmene za 2 dny dojel, auto prohlidl, pokecali jsme a placli si na 220.000,-. S autem odjel a uz po ceste mi volal, jakou ma radost a jak si to uziva. Po tydnu mi osobne jen tak dovezl doklady k prepisu a ja se ho ptal, jestli to nechce vzit zpet a auto mi vratit. Jen se pousmal a rekl ze fakt ne, ze je nadsenej. Az mi to bylo lito. To auto opravdu fungovalo perfektne a bylo poznat, ze ho nikdo nikdy neprasil.
Takze novy majitel je spokojen stejne jak jsem byl ja, ja se presvedcil, ze i nafta bez logicu v E65 se proda krasne sama, pokud to auto za to stoji a ze i 3.0D muze fungovat naprosto spolehlive, ne jen 745 jak je tady neustale predhazovano, ale ja bohuzel ctu spise neco jineho.
Tim pro me kapitola e65 skoncila a budu na ni vzpominat jen v tom nejlepsim a jen jsem se presvedcil, ze clovek se ma vzdy rozhodovat vlastnim rozumem a nedat na ruzny moudra na forech.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od JaraX »

je jasny že pokud se svezeš jen oktávkou, tak to bude fantastické auto, pokud se svezeš naftovou holosedmou tak to bude taky zázrak, pokud se svezeš našláplnou 760i tak je nuda i hodně vybavená 745i.
když neslyšíš logica,tak to základní audio v sedmě hraje fakt hodně dobře atd.
kdo nejel E65 považuje E60 za super pohodlné auto. a tak pořád dokola.

v našich kruzích už lidí ví co mají kupovat a pokud nepoznají to lepší tak jim to stačí, sex s gumou je taky super, ale až si tu gumu sundáš tak zjistíš že jsou i lepší věci.
já chtěl vždy to nejlepší a nevidím duvod kupovat auto bez logica, když prostě mužu mít logica, nevidím duvod jezdit utřepanou naftou s turbodírou když mužu mít V8 atd.

samozřejmě že mimo BMWklub, 7er club a jiny "nadšence" se prodá cokoliv, i nafta bez logicu, prostě nafta je hit, o tom že muže sedma mít nějaký logic většina lidí ani neslyšela.
takže tak.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#68 Příspěvek od TANN3R »

Tesil:

Tady nejde o žádná moudra na fóru, ale o reálnou pravděpodobnost, co tě může a za kolik na tom autě potkat. Vstřiky, čerpadla, turbo, dpf, tlakové snímače, egr - všechno má svoji životnost a všechno to bude muset jednou někdo udělat, postupně nebo najednou..
Je jedno jestli máš benzin nebo naftu, obojí bude na servisu něco stát. Jde o to, že třeba Jozin7 je nasranej, že mu auto občas zakouří, nebo má motor oblitej od oleje. Tak se nasere a nebude to řešit. Co se stane? Nic, najede dalších 50tis km než ho přejde nechuť do toho auta dál investovat a opraví to pak. Když ti začne ukapávat vstřik, můžeš jezdit dál? Klidně, ale je dost velká pravděpodobnost, že si propálíš píst a z opravy za 30tis bude oprava za 120. Já proti naftě nic nemám, mě taky fungovala bez problémů, jenže já ji byl ochoten servisovat a měnil co bylo třeba dřív, než se to posralo, což jaksi lidi obecně nechtějí.
Takže si o protěžování atmo benzínu na úkor nafty můžeš myslet svoje, já si zas myslím svoje o servisování stylem výměnit jeden vstřik a na zbylých 5 srát, o vysokotlakém čerpadle ani nemluvě..

A zkus ten tvůj román odvyprávět někomu, kdo opravdu ten píst propálil nebo mu to sežralo klapku.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#69 Příspěvek od tesil »

Nevim, nevyznam se v tom, ale pokud mi 2 lidi nezavisle na sobe reknou vsechny vstriky jsou naprosto v poradku, jen jeden ma nepatrne horsi hodnoty, ale v norme a ja vymenim jen ten a ostatni necham, nevidim na tom nic k nepochopeni.
Kazdej at si servisuje jak chce, ja nejsem ten, kterej by neco neresil zavcas, ale abych do toho sypal jen tak? Na to mam svoje penize rad a umim si udelat radost i jinak.
A ze to nekomu propalilo pist nebo sezralo klapku? Tak kazdej ma svuj rozum a kdyz to nekdo neni ochotnej proverit a vyresit preventivne, je to jeho problem.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#70 Příspěvek od tesil »

JaraX píše:je jasny že pokud se svezeš jen oktávkou, tak to bude fantastické auto, pokud se svezeš naftovou holosedmou tak to bude taky zázrak, pokud se svezeš našláplnou 760i tak je nuda i hodně vybavená 745i.
když neslyšíš logica,tak to základní audio v sedmě hraje fakt hodně dobře atd.
kdo nejel E65 považuje E60 za super pohodlné auto. a tak pořád dokola.

v našich kruzích už lidí ví co mají kupovat a pokud nepoznají to lepší tak jim to stačí, sex s gumou je taky super, ale až si tu gumu sundáš tak zjistíš že jsou i lepší věci.
já chtěl vždy to nejlepší a nevidím duvod kupovat auto bez logica, když prostě mužu mít logica, nevidím duvod jezdit utřepanou naftou s turbodírou když mužu mít V8 atd.

samozřejmě že mimo BMWklub, 7er club a jiny "nadšence" se prodá cokoliv, i nafta bez logicu, prostě nafta je hit, o tom že muže sedma mít nějaký logic většina lidí ani neslyšela.
takže tak.


To s tebou 100 procentne souhlasim, kazdej ma svoje priority. Nekdo vyzaduje hudbu v aute, nekdo si ji vychutna doma, nekomu staci dovolena na Vranove, nekdo potrebuje Karibik a tak je to se vsim. To proc ja dal prednost nafte jsme tady uz kdysi resili.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#71 Příspěvek od TANN3R »

A ty si snad měl vstřiky venku na zkušební stolici? Protože jestli ne, tak nemůžeš říct, že byli ok. To není servisování, ale Schrödingerova kočka v praxi :D . Žádná diagnostika na světě nezjistí, jak vstřik skutečně rozprašujě. Na tohle právě dojela spousta lidí, co se řídily podle diag nebo testu přepadů, kdy bylo vše ok.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#72 Příspěvek od tesil »

Ne nemel, ale u auta s takovym najezdem, ktery vzdy tankovalo jen premiovou naftu, nehulilo, a motor sel hezky jsem to neresil.
Proste jsem jezdil. Tady kazdej resi vstriky, turbo a kde jaky picoviny a pak jde a vymeni trubku, pretesni komplet motor a vymeni civky.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#73 Příspěvek od Jaris330D »

Já už jsem to tu psal, hodně lidí chválí naftu dokud mu to funguje. Tady v Chrudimi je několik servisů, kde se servisují hlavně nafty. Za 1. jich je víc a za 2. se víc serou. Neustále se řeší vstřiky, turbo. sem tam čerpadlo a už i DPFka. To že se ti propálí píst, se může stát ze dne na den. Už jsem jeden viděl. Borec prý normálně jezdil a najednou tupá rána jako prase z motoru. Dým a konec zvonec. To že ti diagnostika ukáže dobré hodnoty na vstřiku nic neznamená. Je to jen orientační. Kamarád tu měl jednoho Land Rovera a diagnostika ukazovala 1 vstřik trošku mimo. Vyndal je a říká tomu svíčkovou metodou pozoroval rostřik a zjistil, že další 2 se rosily. Poslal vše na repas a všechny nechal udělat, protože už byli na stolici v krajních hodnotách. Já mu říkám, "to by, ale ta řídící jednotka odpojila ne, ten vadný vstřik", usmál se a říká " měla by, ale pokud to z ničeho nic ukápne, tak dopadneš blbě. Prý to řídící jednotka nemusí ani poznat. O klapkách mraky lidí ani neví a turba? Vyprávěl mně příhodu o turbu, že ulítlo část lopatky a motor si ho nasál. Už asi víte, jak to dopadlo. Prý všechny nafty jsou mrdky. BMW podle mě měl jeden z nejlepších naft a Volvo taky super. Prý jen čas a osud se musí setkat :lol: . O benzínu říkal, že to sice žere víc benzínu, ale odejde tam max cívka nebo to začne žrát olej. 8) . Mál jsem naftu a kultivovanost a zvuk benzínu je úplně jinde. Sedneš do auta a ani nevíš, že motor běží.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#74 Příspěvek od Jaris330D »

tesil píše:Ne nemel, ale u auta s takovym najezdem, ktery vzdy tankovalo jen premiovou naftu, nehulilo, a motor sel hezky jsem to neresil.
Proste jsem jezdil. Tady kazdej resi vstriky, turbo a kde jaky picoviny a pak jde a vymeni trubku, pretesni komplet motor a vymeni civky.


Myslím, že výměnu trubky dělá hodně lidí jen preventivně a ani by se nemuselo. S tím už uděláš vše kolem, když už je venku. Taky bych se drbal na koulích za ty prachy. Ale slovo motor pak neuslyšíš. Je zajímavé, že u nafty olej tolik nechčije a trubku nemusí řešit. Jestli benzín pracuje s vyššíma teplotama ?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#75 Příspěvek od TANN3R »

tesil píše:Ne nemel, ale u auta s takovym najezdem, ktery vzdy tankovalo jen premiovou naftu, nehulilo, a motor sel hezky jsem to neresil.
Proste jsem jezdil. Tady kazdej resi vstriky, turbo a kde jaky picoviny a pak jde a vymeni trubku, pretesni komplet motor a vymeni civky.


Vidíš, a sám si napsal tohle:

tesil píše:A ze to nekomu propalilo pist nebo sezralo klapku? Tak kazdej ma svuj rozum a kdyz to nekdo neni ochotnej proverit a vyresit preventivne, je to jeho problem.


Ty si to prostě neřešil, a nic se nestalo, další už takové štěstí mít nemusí. Ještě jednou píšu, já proti naftě nic nemám, ale člověk se o to prostě musí starat víc, aby ho nějaká opravdu drahá sranda typu propálenej píst nepotkala, což si ani ty nedělal..

Btw. auto s DPF hulit nebude, podle toho nic nepoznáš.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#76 Příspěvek od TANN3R »

Jaris330D píše:
tesil píše:Ne nemel, ale u auta s takovym najezdem, ktery vzdy tankovalo jen premiovou naftu, nehulilo, a motor sel hezky jsem to neresil.
Proste jsem jezdil. Tady kazdej resi vstriky, turbo a kde jaky picoviny a pak jde a vymeni trubku, pretesni komplet motor a vymeni civky.


Myslím, že výměnu trubky dělá hodně lidí jen preventivně a ani by se nemuselo. S tím už uděláš vše kolem, když už je venku. Taky bych se drbal na koulích za ty prachy. Ale slovo motor pak neuslyšíš. Je zajímavé, že u nafty olej tolik nechčije a trubku nemusí řešit. Jestli benzín pracuje s vyššíma teplotama ?


Ano, pracovní teplota vody u V8 je vyšší (tím pádem i tlak v okruhu), díky tomu asi to těsnění na trubce po čase odejde. S olejem je to podobné, z výroby dostávala nafta i benzínová V8 5W-30, což prostě u benzínu nestačí, když jen pracovní teplota vody je o 20° víš, než u naft, navíc ten benzín má podstatně víc odpadního tepla než CR nafta, ta má větší účinnost. U benzínu se ten olej pak díky tomu přepaluje a ničí všechny těsnění, včetně gufer na ventilech.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#77 Příspěvek od tesil »

Pred FL nema dpf
Ano, pokud bych si propalil pist, je to moje blbost, ale ja nevidim duvod se tim zabyvat, kdyz vse vykazuje ze je v poradku. Az na to jednou dojedu, mozna zmenim nazor. A popravde, znam par lidi, co resili turbo, znam par lidi co resili vstriky, protoze motor se najednou choval jinak, znam cloveka co vi, ze ma vstriky v hajzlu uz asi 100.000km a furt jezdi, ale neznam cloveka co by diky tomu dokurvil motor. Asi mam jen stesti a tak doufam, ze ho budu mit dal.

A dost uz, nechci se dohadovat. Jen jsem si tady musel po te dobe tu svoji naftu trosku obhajit :wink:
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#78 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Zajimava dikuze
:)

Tesil:
Jak muzes tvrdit, že je u nas premiova nafta :) ani z vlaku si ji nevidel. Nikdo nedochlazuje turbo, jezdi s tim 10km za studena, coura po meste, hnusenej chrocht, smrdi to, po cepovani abys mel roubik, zvuk zadnej, srovnavat to s V8 to je zalostnej stav. Bila je bila a cerna je cerna, tecka.
Zlata moje 2,5 V6 Omega 94 kupoval sem ji 13 letou, nadhernej intros v6 a kolem me v ty dobe podelany chrochty A6.
Porad to podelany srovnani nafta vs benzin, ne nejde to srovnat, ale je tezky si to priznat moc tezky.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od Giovany1971 »

Ano to máš pravdu..ty jsi toho živým důkazem... :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od JaraX »

naftová auta nikdy nebudou luxus, vždy je to jen kompromis za učelem snížení nákladů, kdyby nafta žrala víc než benzín, kdo by měl naftu? nikdo!
je to dražší na výrobu, je to ta dražší na servis a je to méně komfortní.

uvědomte si že jsou tady lidi kteří mají auto z motorem z rolls royce (760) který nabízí super komfort, V8 je ořezaná V12 pro socky, ale furt hodně dobrá.
a ti co se tady hádají a zastávají naftu mají motor z pracovních strojů, žádné opravdu luxusní nebo supersportovní auto nemá naftový motor.

kolik je naftových royců? kolik je naftových ferrari? kolik je naftových lamb? kolik je naftových porsche 911?

jen kvuli tomu že lidi sou idioti naše běžní automobilky typu 435d cabrio mpaket xdrive, protože je totální hovnofil si koupí cabrio v naftě aby poslouchal jak mu to tam mlátí.

lidi s benzína se většinou předhání, porovnávají co má hezčí zvuk, V5, R6, V8, v12, V10 pecka,
co dělaji lidi s naftama?
předháním se kdo má lepší sound generator nebo komu to víc kouří.
https://www.youtube.com/watch?v=xJaLpHx6gOI

tak nám kluci ukažte co v těch fabííích máte
https://www.youtube.com/watch?v=SOSjDfRN7TI
Odpovědět