
Jasne, ze to eSko je lepsi, kdyz bylo taky 5x drazsi nez E65/66

Itchy jak jsi přišel na pětinásobek??Itchythefirst píše: Jasne, ze to eSko je lepsi, kdyz bylo taky 5x drazsi nez E65/66
Pak jeste Benz GL offroad paket ma stredovou a zadni uzaverku, coz nema spousta radoby offroadu. A je to obrcheater píše:O benzinu jsem ani neuvažoval těch je u nás strašně málo, to fakt radši toho grand cherokee jenže ta V8 hemi taky nic moc a v naftě to už je lepší touareg. RR je krásná výkladní skříň ale servisně je to taky úplně v prdeli
O jakym Lc se bavime? během roku by snad 150 mohly bejt za slušný peníze. S tim Touaregem jsi mě nasadil brouka do hlavy, ono to má redukci a podle výbavy i dvě uzávěrky, takže to zvládne hodně a jsou za cenově hodně dole. Akorát vůbec netušim jakej motor.cheater píše:Ten pathfinder není špatnej je i docela schopnej v terénu,ale na silnici má asi nejhorší jízdní vlastnosti z těch co jsme zmiňovali. Ten interiér taky nic moc, ale poměr cena-výkon vychází hodně dobře. Akorát jediná přijatelná motorizace je 2,5 Dci. Těch benzínů zase u nás moc nebude.
Jezdil jsem RR, LC, Pajero, Pathfinder, Ram 1500, Jepp a prostě to LC mi nějak vyhovovalo nejvíc.
špatně! 745i je přece pohodlnější než 750i takže záleží kdo co preferuje!ettore píše:Peso, tak to sis dovolil docela dost na tomto fórupesa píše:...ji posouvají o 2 vesmíry od e65 dál.![]()
Máme tu dvě základní dogmata, o kterých nelze pochybovat, natož je kritizovat a pomalu je zakázáno je i diskutovat:
1. E66 750li individual je nejlepší limuzína na světě
2. LPG nemá jedinou nevýhodu![]()
Přeji Ti hodně příjemných chvilek za volantem