Ahoj, chodim sem jen občas,ale tohle trápení s vibracema nebere konce.
Moje zkušenost: ramena febi nekupovat protože ty velký silentbloky v ramenou na předku jsou prostě špatný. Jsou moc měkký a ne jen že pak jakákoliv nevyvážená hmota se totálně rozvibruje protože ten silentblok je volnej jak nevim co,ale taky přes hrboly a hlavně ve vyjetách kolejích si to auto dělá co chce a čim širší kola tim je to pochopitelně horší.
Mě tyhle vibrace začali s výměnou ramen. Předtim tam byli 20 let starý ramena BMW a já blbec koupil FEBI za 8000 Kč všechny 4 a začali vibrace. Nakonec se mě je částečně podařilo odstranit srovnánim disků která předtim házeli asi o 3 mm což neni moc a výměnou pneumatik + vyváženim, ale pořád to nepřestalo úplně!
Když kopnu do předního kola zepředu tak normálně v těch silentblokach zaletí 2-3 cm do blatníku dozadu. Dovedete si asi představit o kolik se to asi pohne při průjezdu nerovností. Takže jak tu už psal slovenská přítel: Powerflex silentbloky jsou opravdu asi jediný a nejlepší řešení pokud se vibrace nedaří odstranit výměnou kol , vyváženim a tak dál.
Asi tak za týden ty silentbloky budu objednávat tak pak dam echo jak to celé dopadlo a jak se změnili jízdní vlastnosti. Věřim, že rozdíl bude obrovskej protože ty FEBI jsou totální sračky!
Kdysi jsem měl mazdu 626. Nemohl jsem se zbavit vibrací tak jsem vzal vruty do dřeva a natočil do každýho slentbloku co držímkolo asi 8 velkejch vrutů do dřeva namazaných dvousložkovim lepidlem a pánové jak to auto se pak chovalo a jak dřepělo bylo až neuvěřitelný. A ve vyjetejch kolejích......připadal jsem si že jedu na gumach 155/70/13, protože vyjetý koleje úplně nemožně a normálně sem si předjížděl a ani sem pomalu nevěděl,že tam vyjetý koleje jsou. To když udělam se svou 535 tak to honim od pangejtu k čáře a vždycky se mě fakt hodně uleví když se zařadim a spomalim. Mnozí z vás to jistě dobře znáte. Je to k nasrání když je na autě všechno nový a přitom se to chová hůř než s 20 let starýma dílama. Dokonce sem chtěl na to auto vrátit ty 20 let starý ramena,ale zpuchřelý prachovky na čepech mě odradily. TAk čekejte tak za 14 dní...napíšu jak to s powerflexama dopadlo. hoj
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 se klepe
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
Taky si u tohoto tématu přihřeji svou polívčičku...
Na předku mám vše (včetně tlumičů a jejich uložení) nové, vzadu nové silentbloky a osmičky a auto vibruje - celé auto, volant se ani nehne. Začne se to projevovat při překročení rychlosti cca 50 km/h a se zvyšující rychlostí se to mírně zhoršuje. Když vyřadím, tak se to nezmění, když brzdím, tak se to zhorší. Po ujetí několika kilometrů to úplně zmizí a auto jede nádherně tiše a ani brždění to nezmění. Bohužel po ujetí dalších několika kilometrů se to zase vrátí a vibruje to a pořád takto dokola se to střídá. Říkám si, že kdyby to měla být špatně vyvážená kola, tak by to dělo pořád.
Nějaký tip?
Na předku mám vše (včetně tlumičů a jejich uložení) nové, vzadu nové silentbloky a osmičky a auto vibruje - celé auto, volant se ani nehne. Začne se to projevovat při překročení rychlosti cca 50 km/h a se zvyšující rychlostí se to mírně zhoršuje. Když vyřadím, tak se to nezmění, když brzdím, tak se to zhorší. Po ujetí několika kilometrů to úplně zmizí a auto jede nádherně tiše a ani brždění to nezmění. Bohužel po ujetí dalších několika kilometrů se to zase vrátí a vibruje to a pořád takto dokola se to střídá. Říkám si, že kdyby to měla být špatně vyvážená kola, tak by to dělo pořád.
Nějaký tip?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
miloshm píše:Taky si u tohoto tématu přihřeji svou polívčičku...
Na předku mám vše (včetně tlumičů a jejich uložení) nové, vzadu nové silentbloky a osmičky a auto vibruje - celé auto, volant se ani nehne. Začne se to projevovat při překročení rychlosti cca 50 km/h a se zvyšující rychlostí se to mírně zhoršuje. Když vyřadím, tak se to nezmění, když brzdím, tak se to zhorší. Po ujetí několika kilometrů to úplně zmizí a auto jede nádherně tiše a ani brždění to nezmění. Bohužel po ujetí dalších několika kilometrů se to zase vrátí a vibruje to a pořád takto dokola se to střídá. Říkám si, že kdyby to měla být špatně vyvážená kola, tak by to dělo pořád.
Nějaký tip?
záludnej oříšek.
No začít kolama a pneu určitě
Usazení kotučů na plochu náboje?
Není něják rozházenej kardan? Uložení, hardy spojka, atd ..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
Dělala to brzda na levém předním kole. Pístek byl hodně vysunutý a zarezlý. Když se to stálým přibržďováním ohřálo na vyšší teplotu, tak asi zalezl a zase to jelo potichu. Servisák mi poradil abych zkusil poté, co to bude vibrovat zastavit a zkontrolovat teplotu kol.
Trošku jsem pístek rozhýbal, ale nákup nových kotoučů a desek mě stejně nemine. Zkoušel už někdo nasadit spadenou prachovku zpátky na pístek? Zatím se mě to moc nepovedlo
Trošku jsem pístek rozhýbal, ale nákup nových kotoučů a desek mě stejně nemine. Zkoušel už někdo nasadit spadenou prachovku zpátky na pístek? Zatím se mě to moc nepovedlo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
miloshm píše:Dělala to brzda na levém předním kole. Pístek byl hodně vysunutý a zarezlý. Když se to stálým přibržďováním ohřálo na vyšší teplotu, tak asi zalezl a zase to jelo potichu. Servisák mi poradil abych zkusil poté, co to bude vibrovat zastavit a zkontrolovat teplotu kol.
Trošku jsem pístek rozhýbal, ale nákup nových kotoučů a desek mě stejně nemine. Zkoušel už někdo nasadit spadenou prachovku zpátky na pístek? Zatím se mě to moc nepovedlo
Taky mě to pak napadlo

Kup opravnou sadu pístku a bude klid.
Pořádně očistit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
ahoj všichni!
když to tak čtu tak mě napadej dvě věcy co mám osobně vyzkoušené když se klepe volant je to na 98% vůle v čepech řízení bude to nejspíš jen jeden u kola a nebude to žádná zemědělská vůle,to si každej vyzkouší doma sám na heveru,další věc jsou tlumiče na našich cestách budou rychle zničený hlavně v té nejčastěji používané dráze po přejetí malé nerovnosti a malém kmitu doporučuji zajet někam na test tlumičů jinak to nejde poznat,projeví se to hned, stojí to pár korun a hlavně je to bez práce.
Další věc je ten neustále řešenej kardan fakt si nedovedu představit,že se ten kus železa najednou zničeho nic sám od sebe rozváží, tudíš vyndat a dát převážit mě přijde jako kravina, co bych řešil jestli není špatné lůžko co drží kardan na kastli a nebo jestli není upadlé nějaké závaží jsou to takové malé plíšky a jsou nabodované takže nepravděpodobný další věc je ohnutý nebo nabouraný rardan třeba od víka kanálu nebo obrubníku,to ale zase každej určitě uslyší když se to stane a nestane se to zničeho nic
když to tak čtu tak mě napadej dvě věcy co mám osobně vyzkoušené když se klepe volant je to na 98% vůle v čepech řízení bude to nejspíš jen jeden u kola a nebude to žádná zemědělská vůle,to si každej vyzkouší doma sám na heveru,další věc jsou tlumiče na našich cestách budou rychle zničený hlavně v té nejčastěji používané dráze po přejetí malé nerovnosti a malém kmitu doporučuji zajet někam na test tlumičů jinak to nejde poznat,projeví se to hned, stojí to pár korun a hlavně je to bez práce.
Další věc je ten neustále řešenej kardan fakt si nedovedu představit,že se ten kus železa najednou zničeho nic sám od sebe rozváží, tudíš vyndat a dát převážit mě přijde jako kravina, co bych řešil jestli není špatné lůžko co drží kardan na kastli a nebo jestli není upadlé nějaké závaží jsou to takové malé plíšky a jsou nabodované takže nepravděpodobný další věc je ohnutý nebo nabouraný rardan třeba od víka kanálu nebo obrubníku,to ale zase každej určitě uslyší když se to stane a nestane se to zničeho nic