Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 se klepe

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#1 Příspěvek od fotobobo »

Ahoj kluci,
resim dalsi problem se svoji E34.
Kdyz jedu cca 90 tak se auto nepatrne klepe.
Je to videt na pasech, a na operkach sedacek
jak se to proste klepe....

Zaroven take tahne doprava kdyz se pusti volant.

Necham dnes jeste vyvazit kola, a uvidim jestli to pomuze,
ale mam dojem ze se klepala i kdyz jsem tam mel zimni
kola ktera jsou v poradku.

Klepe se a klepe
:savle: :savle: :savle:
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc

#2 Příspěvek od tomascz2 »

mě se taky klepe, vypadá to na převodku řízení
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#3 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

To může dělat i kardan,nebo hardy spojka na kardanu.Těch možností je hodně,nemusí to být jenom od podvozku.
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#4 Příspěvek od fotobobo »

Rejchy píše:To může dělat i kardan,nebo hardy spojka na kardanu.Těch možností je hodně,nemusí to být jenom od podvozku.


Jiz pred 6 mesici me upozornovali v servisu ze mam volnou hardyspojku.
Tak ze si myslim ze by to mohla delat. Od te doby jsem najezdil
cca 5.000km

Ma nekdo tip kde ji sehnat nejak slusne?

Diky
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od T613 »

co chces shanet na hardyne slusneho?
kus gumy co koupis v bmw :-)
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#6 Příspěvek od fotobobo »

T613 píše:co chces shanet na hardyne slusneho?
kus gumy co koupis v bmw :-)


Myslim jako kde za ni dat za novou slusne penize :D
zbrolik
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#7 Příspěvek od zbrolik »

Ahoj, kupoval jsem ji na 525 td E34 (myslím, že by to mělo být stejné) a stála mne 1500 kč. Koupil jsem tu nejdražší od Lemförderu, což je značkový díl.

Jestli chceš, zítra se Ti podívám v práci.

Kdyžtak se ozvi, ahoj Žbrolík
belch
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: sob 07.10.2006 00:00
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od belch »

Vibrace mezi cca osmdesátkou a stovkou jsou často (!) způsobeny špatnými silentbloky horních ramen. Po těch třech stech tisících kilometrů, které má většina našich E34 najeto, se není čemu divit, pokud je po nich.

http://bmwe34.net/e34main/maintenance/s ... er_arm.htm
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#9 Příspěvek od Strosek »

belch píše:Vibrace mezi cca osmdesátkou a stovkou jsou často (!) způsobeny špatnými silentbloky horních ramen. Po těch třech stech tisících kilometrů, které má většina našich E34 najeto, se není čemu divit, pokud je po nich.

http://bmwe34.net/e34main/maintenance/s ... er_arm.htm


A co třeba špatně vyváženejma zadníma kolama ?

Mám podobnej problém. Zadní kola mám pořád nevyvážený - něco je pořád kurví.

Kdyby to byly jen ty ramena, to by bylo super. O vejkendu je jdu měnit. Vím, že ty "oka" jsou špatný = měním radši celý rameno - obě strany samozřejmě.
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#10 Příspěvek od Strosek »

Tak jsem ty horní ramena dneska vyměnil a hovno změna - nic se nezlepšilo.

Sice byly to "oka" potrhaný - ramena výměnu potřebovala, ale vibrace v rychlosti těsně okolo 90km/h nezmizely. :evil:

:evil: :evil: :evil:

Co to může ještě sakra dělat - kardan, diferák,... :?: V 90 prostě dojde k nějaký rezonanci a je to v prdeli. :x
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od BMWPower »

Mě to dělalo to stejný. hlavně na dálnici a při brždění mi pomalu předek nadskakoval. Vyměnil jsem všechny 4ramena+řídící tyč,tlumiče+uložení a bylo po problému... 8)
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#12 Příspěvek od Strosek »

Všechny tyhle věci už vypadaj dobře.

Na předku mě napadla už jenom jedna věc - převodka řízení - je asi docela dost utaýená a přesto má vakl.

Ale tím to asi bet nemůže. :roll:
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Butch5 »

Mam ten samej problem a pri prejezdu nerovnosti neco klepe, naprava v poradku, vule je v prevodce rizeni, taky mam vuli na volantu cca 1,5-2 cm coz uz mi prijde az moc, tak nevim, jestli mam nechat dotahnout nebo kupovat novy rizeni za ranec :roll:
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od T613 »

a co dosedaci plochy na naboji a kolech? orvat poradne dratakem a fiknou WDckem ...
na jednom aute mi taky po kazde nerovnosti zaklepala jedna strana a male
vibrace = KO ulozeni tlumicu ;-)
jeste bych prosel to rizeni, to byva svinske taky v pomocnem cepu, ktery jak jsem zjistil moc lidi nemeni a byva doslova prihnily na kazdem druhem aute :lol:
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#15 Příspěvek od Strosek »

Tak možná, že jsem to u svý E34 odhalil - ještě 2 špatný čepy na předku a zřejmě rozhozená jízdní osa - geometrie.
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#16 Příspěvek od elektrik »

No já už taky nevim co s tim.... Zgenerálkoval jsem přední nápravu a všechy věci pořídil od febi!! Nová ramena, tyčky řízení, spojovačka¨, tlumiče. čekal jsem pohodovou jízdu a místo toho se auto kroutí přes nerovnosti stejně jak předtim a navíc se zhoršili vibrace od předních kol. To se stalo až po výměně ramen. První příznaky jsou cítit už od 80km/h ,ale nejhorší je to kolem 150. roztřese se normálně přístrojovka a všechno v autě a jsou cítit hodně silný vibrace jako by ani nebyli vyvážený kola. Ty jsem ale nechal srovnat protože asi 2 mm házeli, dal na ně jiný gumy a a vyvážit a hádejte!!!! vibrace nezmizeli. zlepšení tak 5%. Asi ty nový ramena vyhodim do kontaineru a dam tam ty 20 let starý origo BMW. Holt jsem vyhodil 8 tisíc za ramena no. A aby toho nebylo málo tak spojovačka od feci mě vydržela 5000 km. Měnila se o vánocích a když se ted měnili ty ramena tak byla už úplně vymlácená. Můžu vám říct,že toho prodavače bych nejradši chytnul pod krkem když si vzpomenu jak mě říkal že febi je nejkvalitnější co existuje :twisted:
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#17 Příspěvek od Helldiver »

elektrik: febi je uz bohuzial v sucasnej dobe srot, ja doverujem jedine origo BMW, Meyle a Lemforder (to je vlastne origo bmw, len kupovane bez prirazky) - ako dpolnuk k tomu vsetkemu samozrejme powerflex silentbloky. Inac ked si menil ramena, ako si ich utahoval? dufam ze nie nafest uz na zdvihaku...
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#18 Příspěvek od elektrik »

Helldiver píše:elektrik: febi je uz bohuzial v sucasnej dobe srot, ja doverujem jedine origo BMW, Meyle a Lemforder (to je vlastne origo bmw, len kupovane bez prirazky) - ako dpolnuk k tomu vsetkemu samozrejme powerflex silentbloky. Inac ked si menil ramena, ako si ich utahoval? dufam ze nie nafest uz na zdvihaku...

Ahoj, alespon vim pro příště co koupit....dík.
No ramena jsem si neměnil sám,ale kamarád co má autoopravnu. Dělají precizně,ale počítam s tim že ty ramena utahli určitě na fest tak jako všechno utahujou:) Nenapadlo yb mě že se ramena utahujou málo. k těm ramenům byly velký silentbloky, který nepasovali do těch ok v ramenech tak je museli vzít na soustruhu aby se tam vůbec nějak vešli.
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#19 Příspěvek od elektrik »

řekl bych že je na 100% dotahli když byli kola v luftu
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#20 Příspěvek od Helldiver »

Tak to je uplne zle pokial su tam obycajne silentbloky (nie powerflexy, ktore sa v jadre mozu pretacat), tak to treba len uplne jemne pritiahnut skoro vobec a az ked auto stoji vlastnou vahou na zemi, tak dotiahnut na fest - dovod je ten, ze silenty su potom stale napnute na doraz ak su utiahnute s visiacimi kolami a to je dost nanic jazda a potrhaju sa za chvilku...
Odpovědět