Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

i3

Vše o elektrických modelech: I01, I12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#81 Příspěvek od tommee »

Maly update v pro Icko naprosto nevhodnych povetrnostnich podminkach:)

1) auto jsem vystrcil z garaze ven, aby bylo vic mista pro spinkajici benziny. To se ted v mrazech negativne projevilo na dojezdu. Promrzly a nezahraty auto znamena dojezd po 100km. Dokud je v zasuvce je potreba ho zahrat napr. pres appku v mobilu.

2) jizda na uzkejch zimnich galuskach je rekneme jankovita. Auto ma naprosto jinej nastup vykonu nez spalovaky a je treba s tim zachazet opatrne. Utrhnout zadek je otazkou min pohybu plynovyho pedalu. V normalnim rezimu je tu samo az matersky peclive ESP. Icko beztak neni masina na gumovani nebo driftovani. Prestoze u BMW tvrdi, jak se jim povedlo rozlozit vahu, muj zadek to vnima jako klasickou zadokolku s motorem vzadu, tudiz tezsi na zadek nez predek. Pomaha to rozjezdum odkudkoli, ale klasickemu rozlozeni pohonu je to nahony vzdaleno.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: i3

#82 Příspěvek od Misanek »

Jenom tomu pořádně nalož! Teď je ideální počasí na to, prohnat i3 zatáčkama dveřma napřed! :twisted:

Už jenom ta představa mě v případě i3 fakt rozesmívá :lol:
Naposledy upravil(a) Misanek dne pát 06.01.2017 15:10, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#83 Příspěvek od tommee »

Misanek: asi tak nejak:) https://www.youtube.com/watch?v=x_41DcMnJXw Nebo tohle taky neni spatny: https://www.youtube.com/watch?v=-NeoxDcrG0M

Takze zabava v tom je, ne ze ne :lol:
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: i3

#84 Příspěvek od Misanek »

:lol: :lol: Hele upřímně, něco tomu stejně furt trochu chybí :twisted: Ale zajímavost je to dobrá :D
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#85 Příspěvek od tommee »

Hele uprimne, v celym vlaknu zduraznuju, ze se jedna o mestsky priblizovadlo :lol: a setrim tim svoje benzinovy krasky
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#86 Příspěvek od tommee »

Toz Icko pujde neplanovane do servisu. Maly stret prdelky s nakladakem zpusobil lehke sramy. Vzhledem k tomu, ze panely kolem auta jsou s probarvenyho plastu ocekavam, ze to proste prevliknou do jinejch plastu. Budu informovat co se delalo a kolik to stalo :roll:
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#87 Příspěvek od tommee »

Update: Necelých 18tis km najeto. Sám jsem byl překvapenej. Auto máme rok, a ty kilometry byly nahrkaný vesměs po Praze, což mi přijde dost.

Tak nějak mám pocit, že si u toho autíčka BMW nechtělo dovolit žádnej průser. Zrovna jako v bavlnce se k tomu nechováme a v autě se nic ani nehne, žádný skřípání, pazvuky interiéru ani na podvozku a při tichosti auta by si toho člověk sakra všimnul. Za mě za rok provozu a 18tis km žádná výtka. Jestli takhle vypadá budoucnost městskýho provozu, tak jo.. Do konceoperáku zbejvaj ještě 2 roky a pár desitek tisíc, tak jsem zvědav jak se osvědčí

Na cestě je ale další vrtulka v rámci obnovy vozovýho parku a ta už asi půjde do klubovek.
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: i3

#88 Příspěvek od Matt_CZE »

No a co ten střet s náklaďákem? :) jak to dopadlo?
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#89 Příspěvek od tommee »

:D ještě jsem nebyl schopnej to nechat opravit, jsou to jen povrchový odřeniny. Další auto je po větší bouračce, takže teď jsem rád, že tu elektriku mám :D
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: i3

#90 Příspěvek od zzeli »

Docela tech i-trojek pribejva. Vidim je prohanet se v Praze kazdou chvili :)
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#91 Příspěvek od tommee »

Narozdil od kabrii na sebe vetsinou docela uspesne mavaj/blikaj :lol: Jsem si rikal, kdy prijde nejakej sraz iTrojek :D
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

Re: i3

#92 Příspěvek od ugurundu »

Ahoj taky pridam mensi nazor na auto

1) Mel jsem auto s fake drevem :-) a upmne to pusobi strasne, kdyby nekdo uvazoval nedavat.
2) Byli 2 jizdy
2.1) Cesta do Vystrkova D1. Pri ceste dost foukalo, takze se to negativne projevilo na aute. Dost to s autem hazelo, navic proti viter byl dost hlasity do vnitr. Asi bezramova okna.
Takze za tichou jizdu bych to uplne nepovazoval
2.2) cestou zpet jsem jel 120-130 a 33 KW mizelo jak para nad hrncem v praze byl dojezd 40 km
3) do mesta super, jenom bych byl radsi kdyby si clovek mohl nastavit intenzitu rekuperace. Obcas me to prislo az moc. (mozna to tam jde, jenom jsem nenasel kde.)

Celkove prijemne vozitko, ale stale opravdu jenom do mesta, nutnost koupit normalni auto k tomu.
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: i3

#93 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

nová generace baterií už dokáže víc km...a snad se v blízké době dočkáme i novějších s více energií
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: i3

#94 Příspěvek od pavproch »

Neska sem jako pěšák potkal v městských uličkách i3, takže sem měl dost času si ho prohlídnout (ne že bych i3 ještě nikdy neviděl, viděl, ale neprohlížel sem si, protože mě nezajímá....)

Ta lomená linka spodního okraje bočních skel je teda IMHO dyzajnová strašnost na kvadráth...

Obrázek
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#95 Příspěvek od tommee »

Už jsem kolikrát slyšel názor, že to auto je tak strašně hnusný, až se někomu líbí :D
Uživatelský avatar
mira328
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: sob 12.04.2014 00:00
Bydliště: Kuřim

Re: i3

#96 Příspěvek od mira328 »

Včéra jsem měl možnost i3 projet a řídit a musim říct, že je to boží :lol:
Strašně mě to bavilo a užíval jsem si to
e36 328i coupé
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#97 Příspěvek od tommee »

Uz jsem sem dlouho nic nedal, tak maly update. Powerbanka, jak i3 rika kamos, ma ted nalitano 30tis a za sebou 2 roky zivota po Praze. Funguje taky jako kocar pro psa a prevoz bordelu. Nelidskych 30k po meste uz zpusobuje povrzavani interieru, zejmena v oblasti stredovych sloupku u bezramovych dveri. Chystame se na prvni servisni prohlidku po 2 letech, ktera spociva v kontrole brzd a vymene brzdove kapaliny:) Pro skarohlidy, jakykoli pokles kapacity baterii nepozoruji. Mluvil jsem ted s typkem co ma na powerbance natoceno 100k a pohoda. Nas ceka posledni rok operaku, pokud to nevymenime za neco jinyho.
Turbo2
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: sob 03.02.2018 00:16

Re: i3

#98 Příspěvek od Turbo2 »

Ona se ta HV AKU dá dost podrobně diagnostikovat, při koupi ojetiny může mít uživatel lepší představu o stavu než třeba o motoru klasického spalováku. Samotná životnost té baterie není taková tragedie jak se všude straší. Při dodržování základních pravidel ta baterie vydrží opravdu hodně, stará se o ní sofistikovaný BMS, který hlídá striktně dané limity. Jsou Leafy a Tesly taxíky, které mají i 500tkm a baterii na 80% kapacity.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: i3

#99 Příspěvek od tommee »

Dlouho jsem nic nenepsal. i3 má na tachu trochu přes 30tis km a začínáme poslední rok operáku. Už začínám přemýšlet za co to vyměním, ale to jednoduchý elektro ježdění a manévrovatelnost po městě mě chytla. Po dvou letech je naordinována první servisní prohlídka. Neplatí se (operák), ale na faktuře svítí cca 2.300,-kč. V podstatě se jedná o kontrolu brzd.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: i3

#100 Příspěvek od JaraX »

tak asi zas i3 ne? nebo i8? :)
Odpovědět