Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
i3
Re: i3
Maly update v pro Icko naprosto nevhodnych povetrnostnich podminkach:)
1) auto jsem vystrcil z garaze ven, aby bylo vic mista pro spinkajici benziny. To se ted v mrazech negativne projevilo na dojezdu. Promrzly a nezahraty auto znamena dojezd po 100km. Dokud je v zasuvce je potreba ho zahrat napr. pres appku v mobilu.
2) jizda na uzkejch zimnich galuskach je rekneme jankovita. Auto ma naprosto jinej nastup vykonu nez spalovaky a je treba s tim zachazet opatrne. Utrhnout zadek je otazkou min pohybu plynovyho pedalu. V normalnim rezimu je tu samo az matersky peclive ESP. Icko beztak neni masina na gumovani nebo driftovani. Prestoze u BMW tvrdi, jak se jim povedlo rozlozit vahu, muj zadek to vnima jako klasickou zadokolku s motorem vzadu, tudiz tezsi na zadek nez predek. Pomaha to rozjezdum odkudkoli, ale klasickemu rozlozeni pohonu je to nahony vzdaleno.
1) auto jsem vystrcil z garaze ven, aby bylo vic mista pro spinkajici benziny. To se ted v mrazech negativne projevilo na dojezdu. Promrzly a nezahraty auto znamena dojezd po 100km. Dokud je v zasuvce je potreba ho zahrat napr. pres appku v mobilu.
2) jizda na uzkejch zimnich galuskach je rekneme jankovita. Auto ma naprosto jinej nastup vykonu nez spalovaky a je treba s tim zachazet opatrne. Utrhnout zadek je otazkou min pohybu plynovyho pedalu. V normalnim rezimu je tu samo az matersky peclive ESP. Icko beztak neni masina na gumovani nebo driftovani. Prestoze u BMW tvrdi, jak se jim povedlo rozlozit vahu, muj zadek to vnima jako klasickou zadokolku s motorem vzadu, tudiz tezsi na zadek nez predek. Pomaha to rozjezdum odkudkoli, ale klasickemu rozlozeni pohonu je to nahony vzdaleno.
Re: i3
Misanek: asi tak nejak:) https://www.youtube.com/watch?v=x_41DcMnJXw Nebo tohle taky neni spatny: https://www.youtube.com/watch?v=-NeoxDcrG0M
Takze zabava v tom je, ne ze ne
Takze zabava v tom je, ne ze ne

Re: i3
Toz Icko pujde neplanovane do servisu. Maly stret prdelky s nakladakem zpusobil lehke sramy. Vzhledem k tomu, ze panely kolem auta jsou s probarvenyho plastu ocekavam, ze to proste prevliknou do jinejch plastu. Budu informovat co se delalo a kolik to stalo 

Re: i3
Update: Necelých 18tis km najeto. Sám jsem byl překvapenej. Auto máme rok, a ty kilometry byly nahrkaný vesměs po Praze, což mi přijde dost.
Tak nějak mám pocit, že si u toho autíčka BMW nechtělo dovolit žádnej průser. Zrovna jako v bavlnce se k tomu nechováme a v autě se nic ani nehne, žádný skřípání, pazvuky interiéru ani na podvozku a při tichosti auta by si toho člověk sakra všimnul. Za mě za rok provozu a 18tis km žádná výtka. Jestli takhle vypadá budoucnost městskýho provozu, tak jo.. Do konceoperáku zbejvaj ještě 2 roky a pár desitek tisíc, tak jsem zvědav jak se osvědčí
Na cestě je ale další vrtulka v rámci obnovy vozovýho parku a ta už asi půjde do klubovek.
Tak nějak mám pocit, že si u toho autíčka BMW nechtělo dovolit žádnej průser. Zrovna jako v bavlnce se k tomu nechováme a v autě se nic ani nehne, žádný skřípání, pazvuky interiéru ani na podvozku a při tichosti auta by si toho člověk sakra všimnul. Za mě za rok provozu a 18tis km žádná výtka. Jestli takhle vypadá budoucnost městskýho provozu, tak jo.. Do konceoperáku zbejvaj ještě 2 roky a pár desitek tisíc, tak jsem zvědav jak se osvědčí
Na cestě je ale další vrtulka v rámci obnovy vozovýho parku a ta už asi půjde do klubovek.
Re: i3
Ahoj taky pridam mensi nazor na auto
1) Mel jsem auto s fake drevem
a upmne to pusobi strasne, kdyby nekdo uvazoval nedavat.
2) Byli 2 jizdy
2.1) Cesta do Vystrkova D1. Pri ceste dost foukalo, takze se to negativne projevilo na aute. Dost to s autem hazelo, navic proti viter byl dost hlasity do vnitr. Asi bezramova okna.
Takze za tichou jizdu bych to uplne nepovazoval
2.2) cestou zpet jsem jel 120-130 a 33 KW mizelo jak para nad hrncem v praze byl dojezd 40 km
3) do mesta super, jenom bych byl radsi kdyby si clovek mohl nastavit intenzitu rekuperace. Obcas me to prislo az moc. (mozna to tam jde, jenom jsem nenasel kde.)
Celkove prijemne vozitko, ale stale opravdu jenom do mesta, nutnost koupit normalni auto k tomu.
1) Mel jsem auto s fake drevem

2) Byli 2 jizdy
2.1) Cesta do Vystrkova D1. Pri ceste dost foukalo, takze se to negativne projevilo na aute. Dost to s autem hazelo, navic proti viter byl dost hlasity do vnitr. Asi bezramova okna.
Takze za tichou jizdu bych to uplne nepovazoval
2.2) cestou zpet jsem jel 120-130 a 33 KW mizelo jak para nad hrncem v praze byl dojezd 40 km
3) do mesta super, jenom bych byl radsi kdyby si clovek mohl nastavit intenzitu rekuperace. Obcas me to prislo az moc. (mozna to tam jde, jenom jsem nenasel kde.)
Celkove prijemne vozitko, ale stale opravdu jenom do mesta, nutnost koupit normalni auto k tomu.
Re: i3
nová generace baterií už dokáže víc km...a snad se v blízké době dočkáme i novějších s více energií
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: i3
Neska sem jako pěšák potkal v městských uličkách i3, takže sem měl dost času si ho prohlídnout (ne že bych i3 ještě nikdy neviděl, viděl, ale neprohlížel sem si, protože mě nezajímá....)
Ta lomená linka spodního okraje bočních skel je teda IMHO dyzajnová strašnost na kvadráth...

Ta lomená linka spodního okraje bočních skel je teda IMHO dyzajnová strašnost na kvadráth...

Re: i3
Uz jsem sem dlouho nic nedal, tak maly update. Powerbanka, jak i3 rika kamos, ma ted nalitano 30tis a za sebou 2 roky zivota po Praze. Funguje taky jako kocar pro psa a prevoz bordelu. Nelidskych 30k po meste uz zpusobuje povrzavani interieru, zejmena v oblasti stredovych sloupku u bezramovych dveri. Chystame se na prvni servisni prohlidku po 2 letech, ktera spociva v kontrole brzd a vymene brzdove kapaliny:) Pro skarohlidy, jakykoli pokles kapacity baterii nepozoruji. Mluvil jsem ted s typkem co ma na powerbance natoceno 100k a pohoda. Nas ceka posledni rok operaku, pokud to nevymenime za neco jinyho.
Re: i3
Ona se ta HV AKU dá dost podrobně diagnostikovat, při koupi ojetiny může mít uživatel lepší představu o stavu než třeba o motoru klasického spalováku. Samotná životnost té baterie není taková tragedie jak se všude straší. Při dodržování základních pravidel ta baterie vydrží opravdu hodně, stará se o ní sofistikovaný BMS, který hlídá striktně dané limity. Jsou Leafy a Tesly taxíky, které mají i 500tkm a baterii na 80% kapacity.
Re: i3
Dlouho jsem nic nenepsal. i3 má na tachu trochu přes 30tis km a začínáme poslední rok operáku. Už začínám přemýšlet za co to vyměním, ale to jednoduchý elektro ježdění a manévrovatelnost po městě mě chytla. Po dvou letech je naordinována první servisní prohlídka. Neplatí se (operák), ale na faktuře svítí cca 2.300,-kč. V podstatě se jedná o kontrolu brzd.
Re: i3
tak asi zas i3 ne? nebo i8? 
