
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
Re: naše 6er
co ten 10W60 olej?! ses rozhod, ze budes vic dračit?! 

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
jelikož s mojí jízdou i se sníženým termostatem to občas jde na 140°C tak není co řešit, už jsem ho tam měl i před výměnou.
a v pondělí bude test pádel a vůbec celyho auta
a v pondělí bude test pádel a vůbec celyho auta

Re: naše 6er
To na všech autech kde jsou z výroby. Ještě jsem neviděl, aby fungovaly jinak. U retrofitů je to občas složitějšíHanz píše:V e92 ty padla fungují i v D... potlapkáš, chvíli je to v manuálu a pak tam zase skočí D...
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er


First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
Coze?Ono u sedmicky neco neni udelane dokonale? To preci neni mozne
Ale ja odpovim rovnou:to preci neni potreba


Ale ja odpovim rovnou:to preci neni potreba

Re: naše 6er
Já to sice nikdy nepotřeboval, ale kdyby to šlo, bylo by to určitě fajn..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: naše 6er
a jaká je vyhoda že můžeš řadit pádlama než si dáš manuální režim?
rád se nechám poučit.
rád se nechám poučit.
Re: naše 6er
jinak na 7er ani nijak něpotřebuju "pádla" využívám to jen v řecku když na Lefkadě sjíždím prudké kopce, jinak ne, a ani nevím o někom kdo by to používal. kdyby to tam nebylo, tak mi to ani nevadí, že to tam je, je plus, ale maly. naopak šestka bez řazení na volantu je prostě nuda, ty pádly to auto posunuli uplně jinam.
líp to sedí k charakteru auta, navíc prostě u té velkorozsahové N62 je to super. pokud vím první e46 neměli SMG, takže vlastně E65 byla asi první BMW s řazením na volantu, celkem by mě zajímalo kdy to měli jiné značky, pokud máte někdo info, napište. škoda fakt že to neměla 6ka, dneska už to má každá blbá 320d, kde to je uplně k ničemu, bud nadřadíš někam kde ten motor nejede, nebo podřadíš někam kde ten motor nejede
líp to sedí k charakteru auta, navíc prostě u té velkorozsahové N62 je to super. pokud vím první e46 neměli SMG, takže vlastně E65 byla asi první BMW s řazením na volantu, celkem by mě zajímalo kdy to měli jiné značky, pokud máte někdo info, napište. škoda fakt že to neměla 6ka, dneska už to má každá blbá 320d, kde to je uplně k ničemu, bud nadřadíš někam kde ten motor nejede, nebo podřadíš někam kde ten motor nejede

Re: naše 6er
Třeba při předjíždění si nachystáš kval předem když vidíš díru a nečekáš až se převodovka rozmyslí. A chápu, že pádla v 7er nepoužíváš, protože toto je asi jediná situace, kdy by se to dalo v takovém autě využít a přepínat před tím do manuálu je dost opruz.
Trochu si mě překvapil, že E65 je první bavorák s pádlama, ale když to říkáš
Tak jak lovím různé modely z paměti, tak třeba Porsche to má od 993, což je rok 1995. U Audi to měla A8 D2 po FL, což byl rok 1999 (obojí tlačítkový nesmysl jako u E65) Pravověrné pádla měla třeba první RS6, která přišla 2002. A u všech audin už od začátku šlo řadit padláma/tlačítkama i bez přepínání do manuálu
Trochu si mě překvapil, že E65 je první bavorák s pádlama, ale když to říkáš

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
máš pravdu, ale kvalt si krásně přece nachystáš plynem, vídíš že budeš předjíždět, tukneš do plynu, ubereš a držíš, auto podřadí a jak je místo tak hned plnej.
ale kdyby tam byli pádly zapojený tak jak říkáš, tak bych si to třeba nachystal pádlama, to musí říct někdo kdo má pádla co jdou kdykoliv. já si na to nikdy nějak extra nezvykl, mě se stává že tuknu omylem do pádla a prostě si zařadím i když nechci. otázka jestli by se mi to stávalo i kdybych s takovym autem jezdil často.
ti co máte BMW s "furt on pádlama"
- stává se vám někdy že omylem tuknete do pádla a auto zařadí i když nechcete?
- chystáte si i při pohodové jízdě pádlama auto na předjíždění nebo prostě si nařadíte plynem jak potřebujete, případně kickdown?
no a ty "Furt on pádla jsou vlastně taky dva typy,
- jedeš na D, pádlem si dořadíš jak potřebuješ a auto za chvíli zase pokračuje na D (novější BMW)
- jedeš na D, pádlem si dořadíš ale zustane tam manuální nebo minimálně sport režim a ty to pak musíš přepnout zpět (E46, E63 apod)
ale kdyby tam byli pádly zapojený tak jak říkáš, tak bych si to třeba nachystal pádlama, to musí říct někdo kdo má pádla co jdou kdykoliv. já si na to nikdy nějak extra nezvykl, mě se stává že tuknu omylem do pádla a prostě si zařadím i když nechci. otázka jestli by se mi to stávalo i kdybych s takovym autem jezdil často.
ti co máte BMW s "furt on pádlama"
- stává se vám někdy že omylem tuknete do pádla a auto zařadí i když nechcete?
- chystáte si i při pohodové jízdě pádlama auto na předjíždění nebo prostě si nařadíte plynem jak potřebujete, případně kickdown?
no a ty "Furt on pádla jsou vlastně taky dva typy,
- jedeš na D, pádlem si dořadíš jak potřebuješ a auto za chvíli zase pokračuje na D (novější BMW)
- jedeš na D, pádlem si dořadíš ale zustane tam manuální nebo minimálně sport režim a ty to pak musíš přepnout zpět (E46, E63 apod)
Re: naše 6er
mě ty pádla ani nechybí, ale bude to i tim, že jsem línej 
u předjíždění používám kickdown, přijde mi, že reakce převodovky je ok, občas bych je použil u sportovnější jízdy v zatáčkách, to pak někdy použiju to ťuknutí do plynu a ubrání, ale není to ono
s pádlama z továrny jsem jezdil s Z4 35is a použil jsem to opravdu párkrát, právě při sportovní jízdě, jenomže jsem se rychle dostal do tempa a rychlostí, který byly mimo, tak jsem to zase zklidnil

Jinak, nejjednodušší cesta k pádlům u hd automatu a před FL je tedy sehnat SMG vyhřívanej volant a ten novej univerzální kroužek a dotáhnou kabel k řadící páce, ok? S tím, že má člověk na každém pádle + a - a ne zvlášť...

u předjíždění používám kickdown, přijde mi, že reakce převodovky je ok, občas bych je použil u sportovnější jízdy v zatáčkách, to pak někdy použiju to ťuknutí do plynu a ubrání, ale není to ono
s pádlama z továrny jsem jezdil s Z4 35is a použil jsem to opravdu párkrát, právě při sportovní jízdě, jenomže jsem se rychle dostal do tempa a rychlostí, který byly mimo, tak jsem to zase zklidnil


takhle to někde u hd automatu někde je? E63 má u tohohle typu převodovky pádla u FL a tam je to jako v tom prvním případě...JaraX píše:jedeš na D, pádlem si dořadíš ale zustane tam manuální nebo minimálně sport režim a ty to pak musíš přepnout zpět (E46, E63 apod)
Jinak, nejjednodušší cesta k pádlům u hd automatu a před FL je tedy sehnat SMG vyhřívanej volant a ten novej univerzální kroužek a dotáhnou kabel k řadící páce, ok? S tím, že má člověk na každém pádle + a - a ne zvlášť...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
to by asi furt nešlo, hlavně jsem hledal ten kroužek, ten uni a podle obrázku jsem našel že nemá piny zároven na vyhřívání a zároveň smg,
a hlavně jsem nikdy neviděl vyhřívanej SMG volant na prodej.
já hodně jezdím tak že mám motor ve sportu, tzn zmáčklý tlačítko SPORT, ale převodovku na D, nikoliv na DS, jelikož se mi libí že to ostře reaguje ale netočí zbytečně moc.
a hlavně jsem nikdy neviděl vyhřívanej SMG volant na prodej.
já hodně jezdím tak že mám motor ve sportu, tzn zmáčklý tlačítko SPORT, ale převodovku na D, nikoliv na DS, jelikož se mi libí že to ostře reaguje ale netočí zbytečně moc.
Re: naše 6er
sport režim zapnutý tlačítkem by měl přepnout převodovku do sport módu automaticky - alespoň je to tak popsáno v návodu...
převodovka
převodovka
tlačítko sportM/S manual operation and
Sport program
Move the selector lever from position D to the
left into shifting slot M/S:
The sport program is activated and DS appears
in the instrument cluster. This position is
recommended for a performance-oriented driving
style. It is engaged automatically when the
Dynamic Driving Control is activated, see
below.
When the selector lever is briefly moved forward
or back, the manual mode is activated and
the Steptronic shifts gear. The instrument cluster
shows M1 through M6.
Upshifts and downshifts are executed only
when they will result in a plausible combination
of engine and vehicle speed; thus, for example,
a downshift that would cause the engine to
overrev will not be executed by the system. The
selected gear appears briefly in the instrument
cluster, followed by the current gear.
To use the automatic function again, move the
selector lever to the right into position D.
na základě tohohle bych řek, že je úplně jedno, kde ta páka je...Dynamic Driving Control
The Dynamic Driving Control makes it possible
for your BMW to react in an even more performance-
oriented manner at the push of a button:
> The engine responds more spontaneously
to accelerator pedal movements.
> Cruise control:
The stored speed is reached more quickly
when it is requested.
Additionally with SMG:
> Gearshifts are faster.
> The engine speed range is used optimally in
the Drive mode.
With automatic transmission:
> The Sport program is activated.
Activating system
In ignition key position 2, press the SPORT button.
The LED in the button lights up and SPORT is
displayed in the instrument cluster.
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
nemyslím si, když dám jen tlačítko sport, tak to řadí nižší otáčky než když dám sport a DS
Re: naše 6er
teorie (návod) je jasná
jasný je taky to, že když zmáčknu jen tl. sport, tak to řádí víš než když zmáčklé není
když dám ještě navíc páku do sport/manuálního řazení, tak jsem neměl pocit, že by to řadilo víš, ale nijak jsem to nezkoumal, už vůbec jsem nezkoumal, jak to řadí bez zmáčklého tl. sport, ale s pákou ve sport/man řazení
každopádně stačí mi zmáčknout tl. sport a jsem spokojenej, přijde mi že auto váží o půlku míň
btw, Tann3r prodal? kdo bude asi tak další...
jasný je taky to, že když zmáčknu jen tl. sport, tak to řádí víš než když zmáčklé není
když dám ještě navíc páku do sport/manuálního řazení, tak jsem neměl pocit, že by to řadilo víš, ale nijak jsem to nezkoumal, už vůbec jsem nezkoumal, jak to řadí bez zmáčklého tl. sport, ale s pákou ve sport/man řazení

každopádně stačí mi zmáčknout tl. sport a jsem spokojenej, přijde mi že auto váží o půlku míň

btw, Tann3r prodal? kdo bude asi tak další...

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
jj prodal,
jakej by pak mělo tlačítko sport když by to dalo i převodovku do sportu?
jakej by pak mělo tlačítko sport když by to dalo i převodovku do sportu?
Re: naše 6er
právě ten, že máš max sportovní mód
mě zase nedává smysl, že bys měl rychlejší reakce motoru atd. a převodovku, která řadí nízko a musel tedy ještě přepnou řad. pákou, to by mi vadilo
tu páku si prostě přehodíš do sport/man řazení jen tehdy, když chceš řadit ručně
mě zase nedává smysl, že bys měl rychlejší reakce motoru atd. a převodovku, která řadí nízko a musel tedy ještě přepnou řad. pákou, to by mi vadilo

tu páku si prostě přehodíš do sport/man řazení jen tehdy, když chceš řadit ručně
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
Pavel 528 píše:Coze?Ono u sedmicky neco neni udelane dokonale? To preci neni mozne![]()
![]()
Ale ja odpovim rovnou:to preci neni potreba


Re: naše 6er
- nestáváJaraX píše:ti co máte BMW s "furt on pádlama"
- stává se vám někdy že omylem tuknete do pádla a auto zařadí i když nechcete?
- chystáte si i při pohodové jízdě pádlama auto na předjíždění nebo prostě si nařadíte plynem jak potřebujete, případně kickdown?
- někdy jo, rozhodně používám víc než kickdown
Re: naše 6er
Padla na volante co idu stale su podla mna super, presne ako bolo uvedene ides v rade vidis ze sa bude dat predbehnut tak si to podradis a nemusis prehadzovat pred tym manulny rezim..nikdy sa mi nestalo ze by som omylom nieco zaradil...