
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
Re: naše 6er
To už musí člověk dělat joo voloviny aby si nechtěně zařadil/podřadil, pádla nejdou zase tak z lehka. Osobně mi na mé smg nejvíc vadí že to nemá klasický systém + a -. Při pohodovém řízení je to zase fajn, stačí jedna ruka na volantu 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
A nebo si to nachystáš pádlama a nemusíš se hádat s převodovkou, co, kdy a jak zařadí a jestli ti tam nehodí zpátky vysoký kvalt zrovna ve chvíli, kdy chceš vyrazit vpředJaraX píše:máš pravdu, ale kvalt si krásně přece nachystáš plynem, vídíš že budeš předjíždět, tukneš do plynu, ubereš a držíš, auto podřadí a jak je místo tak hned plnej.

V životě se mi to nestalo s žádným autemJaraX píše:ti co máte BMW s "furt on pádlama"
- stává se vám někdy že omylem tuknete do pádla a auto zařadí i když nechcete?
Na okresce skoro vždyJaraX píše:- chystáte si i při pohodové jízdě pádlama auto na předjíždění nebo prostě si nařadíte plynem jak potřebujete, případně kickdown?
I E63 se mi chová podle první varianty. Snad jediné auto, které se chovalo podle druhé varianty, byla druhá gen. Merglu ML, kde to nebylo reálné řazení, ale jenom omezení vysokých kvaltů.JaraX píše:no a ty "Furt on pádla jsou vlastně taky dva typy,
- jedeš na D, pádlem si dořadíš jak potřebuješ a auto za chvíli zase pokračuje na D (novější BMW)
- jedeš na D, pádlem si dořadíš ale zustane tam manuální nebo minimálně sport režim a ty to pak musíš přepnout zpět (E46, E63 apod)
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
Placka v Břeclavi s "policejní RZ" to seš Ty?
Re: naše 6er
Já jsem přesně to, co mám na obrázku v podpisu
Po Břeclavě se poslední dobou skoro vůbec nepohybuju

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
tak musím říct že mě pobavil Rumunskej celník
- Hello, where are you going
- Transfagarasan
- OK, Is it M ?
- no 645
- benzin?
- YES
- V8?
- YES
- Then gaaaaaaaas it.
to člověku hned rozveselí den když po něm chce celník at vylětíte z celnice pod plnym.
- Hello, where are you going
- Transfagarasan
- OK, Is it M ?
- no 645
- benzin?
- YES
- V8?
- YES
- Then gaaaaaaaas it.
to člověku hned rozveselí den když po něm chce celník at vylětíte z celnice pod plnym.
Re: naše 6er
on ale myslel, abys to zplynoval
jinak, takovýhle akce se hlásí dopředu, možná by se našlo pár pozérů, co by ještě zvýšili počet 6 v RO


jinak, takovýhle akce se hlásí dopředu, možná by se našlo pár pozérů, co by ještě zvýšili počet 6 v RO

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
zddan01 píše:on ale myslel, abys to zplynoval![]()
![]()



Re: naše 6er
Místní policie má pro tento druh turistiky pochopení 

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
- byla to rychlo akce, věděl jsem to asi den dopředu a jestli stihnu Transfagarasan už vůbec ne, nakonec vše vyšlo, svezení na transfagarasanu byl muj nejlepší motoristický zážitek, určitě všem doporučuju.
- pokud někdo můžete tak mi poradte jak si na navi zobrazím zbývající km do cíle a čas příjezdu, za boha nejsem schopen to tam nějak dostat, na budíkách to vůbec nezobrazuje, zkoušel jsem tlačítka od BC mačkat, držet, atd, a žadné info z navi, přitom už E46 mi na budíkách zobrazovala že budu odbočovat, no a na navi v pravym okynku je jediny misto kam se mi to podařilo dostat, jenže tam chci mít Trip computer, takže to musím furt přepínat tam a zpátky. navíc mi changer nebere mp3 Cd, vám bere? tak se musím spokojit s jedním slotem, takže ještě střídám v DVD mechanice, takže se bud naviguju nebo poslouchám hudbu. je to cely jakysi nedomyšleny, nebo s tím neumím.
- pokud někdo můžete tak mi poradte jak si na navi zobrazím zbývající km do cíle a čas příjezdu, za boha nejsem schopen to tam nějak dostat, na budíkách to vůbec nezobrazuje, zkoušel jsem tlačítka od BC mačkat, držet, atd, a žadné info z navi, přitom už E46 mi na budíkách zobrazovala že budu odbočovat, no a na navi v pravym okynku je jediny misto kam se mi to podařilo dostat, jenže tam chci mít Trip computer, takže to musím furt přepínat tam a zpátky. navíc mi changer nebere mp3 Cd, vám bere? tak se musím spokojit s jedním slotem, takže ještě střídám v DVD mechanice, takže se bud naviguju nebo poslouchám hudbu. je to cely jakysi nedomyšleny, nebo s tím neumím.
Re: naše 6er
- no jasný, sranda, pak o tom napiš 
- čas příjezdu a zbývající km se zobrazují permanentně v dolním řádku (tam kde je čas a název stanice rádia např.), ve velkým okně máš předpokládám mapu a v pravým okýnku ten trip computer...
http://www.youtube.com/watch?v=czTm7PqEq_c&t=2m58s
- mp3 z changeru standardně nejdou, mělo by to jít nějak přes NCS rozchodit, ale nemám to (měl jsem málo času si s NCS hrát), bod 3, tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 8#p1086173

- čas příjezdu a zbývající km se zobrazují permanentně v dolním řádku (tam kde je čas a název stanice rádia např.), ve velkým okně máš předpokládám mapu a v pravým okýnku ten trip computer...
http://www.youtube.com/watch?v=czTm7PqEq_c&t=2m58s
- mp3 z changeru standardně nejdou, mělo by to jít nějak přes NCS rozchodit, ale nemám to (měl jsem málo času si s NCS hrát), bod 3, tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 8#p1086173
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
Přesně tak, v řadku pod navigací kde je čas tak běží kolik zbývá a kdy dojedeš. MP3 normálně ve slotu pro CD, nebo ty máš jen DVD?
Re: naše 6er
díky,
když jsem jel do Rumunska tak jsem měl právě ten spodní řádek černý bez textu, asi se to CCC nějak seklo, cestou zpět už tam bylo vše, i čas do cíle a čas dojezdu, jenže to moc dobře nefunguje, jelikož česko i Rumunsko jsou na jiném DVD, takže to neukazovalo dobře. tím jsem se vrátil do doby E38, kdy bylo třeba měnit CD s mapama po cestě. to CCC je fakt strašně zpátečnický, na svou dobu to nic neumí, chápu že 6er bylo proti 7er levný auto, ale aspon za příplatek mohli dát něco lepšího. stejně tak mi přišlo že TMC moc nefunguje, vůbec to neřešilo kolony ani nehody.Přitom sedma v Madarsku vždycky fungovala perfektně.
slot na CD mi MP3 bere, ale nebaví mě to furt měnit.
jinak dnes dalších 1000km v 6er, jsem celkem vyřízenej, ty tragicky sedačky mi dali zabrat,a nejvíc mi asi chyběl dobrý audiosystém, spotřeba 11,4 při průměrné rychlosti 102km/h, jel jsem celkem pořád 145 na tempomat, sem tam kolony.
co musím 6er vytknout je prostě malá nádrž, dojezd 500km mi přijde dost málo, i kdyby mě nesrali ty peníze za ten benzín, tak by mě sral ten dojezd.
Co musím pochválit jsou ty pádly, posunuli to auto uplně někam jinam, v zatáčkách a na Transfagarasanu jsem si to fakt užíval, stejně tak Individual dřevo, hned se tím líp jede, když se na to člověk kouká.
jinak jsem zažil kde co, od eMek, přes porsche na okruhu atd, ale ten Transfagarašan byl muj nejlepší automobilový zážitek.
když jsem jel do Rumunska tak jsem měl právě ten spodní řádek černý bez textu, asi se to CCC nějak seklo, cestou zpět už tam bylo vše, i čas do cíle a čas dojezdu, jenže to moc dobře nefunguje, jelikož česko i Rumunsko jsou na jiném DVD, takže to neukazovalo dobře. tím jsem se vrátil do doby E38, kdy bylo třeba měnit CD s mapama po cestě. to CCC je fakt strašně zpátečnický, na svou dobu to nic neumí, chápu že 6er bylo proti 7er levný auto, ale aspon za příplatek mohli dát něco lepšího. stejně tak mi přišlo že TMC moc nefunguje, vůbec to neřešilo kolony ani nehody.Přitom sedma v Madarsku vždycky fungovala perfektně.
slot na CD mi MP3 bere, ale nebaví mě to furt měnit.
jinak dnes dalších 1000km v 6er, jsem celkem vyřízenej, ty tragicky sedačky mi dali zabrat,a nejvíc mi asi chyběl dobrý audiosystém, spotřeba 11,4 při průměrné rychlosti 102km/h, jel jsem celkem pořád 145 na tempomat, sem tam kolony.
co musím 6er vytknout je prostě malá nádrž, dojezd 500km mi přijde dost málo, i kdyby mě nesrali ty peníze za ten benzín, tak by mě sral ten dojezd.
Co musím pochválit jsou ty pádly, posunuli to auto uplně někam jinam, v zatáčkách a na Transfagarasanu jsem si to fakt užíval, stejně tak Individual dřevo, hned se tím líp jede, když se na to člověk kouká.
jinak jsem zažil kde co, od eMek, přes porsche na okruhu atd, ale ten Transfagarašan byl muj nejlepší automobilový zážitek.
Re: naše 6er
Jak teď vypadá povrch na Transfagaraši? Když jsem tam byl naposledy, což jsou 2 roky, tak už to bylo dost rozbité a potřebovalo opravu jak sůl. A na začátku léta proběhla neověřená zpráva, že po deštích spadl jeden most na jižní straně kopce.
Jinak Transfagarasan je neskutečná pecka. Řidičská nirvána. Ale Transalpina o pár kilometrů západně je možná ještě lepší. Minimálně díky novému perfektnímu povrchu.
Jinak Transfagarasan je neskutečná pecka. Řidičská nirvána. Ale Transalpina o pár kilometrů západně je možná ještě lepší. Minimálně díky novému perfektnímu povrchu.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
povrch je horší, ale furt lepší jak cesta ke mě, šestka se seriovym podvozkem s tím neměla nejmenjší problém, občas možna trošku asi nějaky kolo ve vzduchu, ale v pohodě, každopádně s nějakym Mkem by to bylo horší, to je výhoda toho šestkovyho podvozku. pak dodam nějaky video. opravene mi nic nepřišlo.
výhoda byla že tam nikdo nebylo, jezdili tam tak 2-3 auta a 1 motorka, takže jsem to měl cely pro sebe
výhoda byla že tam nikdo nebylo, jezdili tam tak 2-3 auta a 1 motorka, takže jsem to měl cely pro sebe
Re: naše 6er
tak včera jsem si byl zkusit novou 8er a pokud vám někomu přijde že je e63,E64 malá, NENÍ, je prostorná. to je fakt výsmech, tak jak v 6er vzadu se dá nouzově někam jet, tak v 8er nejde ani nouzově, už to dokonce nemá ani páčku na skápění sedáček, tahá se za provázek



Re: naše 6er
Ale v předu je akorát prostoru a to auto je nádherny. Chyba byla zásadní, že tam ty zadní sedačky vůbec jsou, to mě sralo už u 6er. Já chci i papírově, nejen reálně, krajně nepraktické auto a ty čtyři místa v TP mi to kazí
Mě spíš překvapilo, že je to auto velikosti 6er (exteriérem). Z fotek jsem měl dojem, že to bude větší. Resp. pokud by se měla současně vyrábět i 6er, tak nechápu smysl toho auta..

Mě spíš překvapilo, že je to auto velikosti 6er (exteriérem). Z fotek jsem měl dojem, že to bude větší. Resp. pokud by se měla současně vyrábět i 6er, tak nechápu smysl toho auta..
Re: naše 6er
TANNER: 6er jako kupé a GC bylo zrušený, právě aby udělalo místo pro 8er. Šestka zůstane už jenom jako 6GT, nástupce 5GT. Ono se to moc prej neprodávalo. Mně se 6er GC vždycky hrozně líbilo, nicméně oproti A7 a CLS bylo šíleně drahý, ceny na úrovni prakticky 7er a to je na pětku s jiným kufrem prrostě moc. Zase si brutálně drží cenu
Někde jsem zaslechl, že ceny byly nadstřelený schválně, protože management BMW viděl 6er jako konkurenci Panamery a ne Audi/MB. Tak to úplně nevyšlo no
Někde jsem zaslechl, že ceny byly nadstřelený schválně, protože management BMW viděl 6er jako konkurenci Panamery a ne Audi/MB. Tak to úplně nevyšlo no

Re: naše 6er
takže prostě zvednem číslo, to tomu zvedne prestiž. to už zavedli u F01, kdy začli pětku prodávat jako 7er
Re: naše 6er
Právě sem si říkal hned, jak jsem 8er viděl naživo, že 6er určitě současně nebude, ale nepátral jsem po tom. Tak nějak tuším, že ani jedno nikdy vlastnit nebudu 
Každopádně vzhledově je to naživo pecka.
Je to takovej americkej přístup, něco přejmenovat, aby to opticky zapadlo do vyšší třídy a líp se to prodávalo. Podle mě by nic nad 7er být nemělo a když už, tak jako stará 8er, tj. obrovsky luxusní kupé na platformě 7er.

Každopádně vzhledově je to naživo pecka.
Je to takovej americkej přístup, něco přejmenovat, aby to opticky zapadlo do vyšší třídy a líp se to prodávalo. Podle mě by nic nad 7er být nemělo a když už, tak jako stará 8er, tj. obrovsky luxusní kupé na platformě 7er.