Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e93 cc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Re: e93 cc
Měl jsem tu možnost řidit e93 320i. Jestli ti to stačí na poklidné jízdy, tak se zavřeným jedním okem a přihmouřeným druhým. Jinak je to neskutečně líný a to se nebavím o spolehlivosti motoru. Předjede tě kdejaká Ochcávka...
Re: e93 cc
JJ to jsem si myslel, ze to nebude hitparada a ze to bude linej vrak. I presto mam moznost koupit hodne dobre vybavenou E93 CIC a hvalne automat, paradoxne je stribrna hodila by se do meho vozoveho parku.
Ani tak me nejde o motor jako vybvau, primarne o chci na dojizdeni a uvidime, spise v lete v zime asi ne.
Ma ten motor nejake kur... neduhy.... tim myslim, asi to kazdej potoci protoze to nejde takze vytahnene rozvody, tesneni, voda, mozna vvt, nevidim v to mtechnicky neco narocneho.
Diky za postrehy.
Ani tak me nejde o motor jako vybvau, primarne o chci na dojizdeni a uvidime, spise v lete v zime asi ne.
Ma ten motor nejake kur... neduhy.... tim myslim, asi to kazdej potoci protoze to nejde takze vytahnene rozvody, tesneni, voda, mozna vvt, nevidim v to mtechnicky neco narocneho.
Diky za postrehy.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e93 cc
ty si rád kupuješ vraky a pak ukecáváš mechaniky aby tě vzali na servis že?
- nejede to
- nedělá to radost
- sere se to a hodně
- má to vyšší náklady než 6 válec
nějaké další dotazy? uvědom si že kabrio je skoro o 200kg těžší než sedan, tzn skoro to má vahu sedmičky
- nejede to
- nedělá to radost
- sere se to a hodně
- má to vyšší náklady než 6 válec
nějaké další dotazy? uvědom si že kabrio je skoro o 200kg těžší než sedan, tzn skoro to má vahu sedmičky
Re: e93 cc
Jarax, myslíš obecně, že E93 se sere, jelikož jsi mě ty říkal, že 6er je menší (na mě je malá bohužel) než E93, proto koukám po E93. Vadí mě, že 6er nemá CC, prostě ten pytel nepřekousnu.
Jelikož žádná E66 na dohled nebude, poohlížím se po tomto.
Jelikož žádná E66 na dohled nebude, poohlížím se po tomto.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e93 cc
- E93 se nesere, je to dobré auto, jen tam bohužel nedávali N62
- pro řidiče je tam mín místa jak v 6er, ale pro zadní pasážery je tam určitě víc místa než v 6er
- ta pevná střecha moc výhra není, čekal jsem že to bude tichý jak coupe, ale prd, je to skoro jako s plátěnou.
- pro řidiče je tam mín místa jak v 6er, ale pro zadní pasážery je tam určitě víc místa než v 6er
- ta pevná střecha moc výhra není, čekal jsem že to bude tichý jak coupe, ale prd, je to skoro jako s plátěnou.
Re: e93 cc
Mě osobně se E93 líbí. Ale asi jediný motor, co v tom bude dělat radost bude 335i
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e93 cc
akorát to ale není na dlouhé dojíždění do práce,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Re: e93 cc
Výbava nevýbava, motor shit a radost z jízdy ti to fakt dělat nebude. Prostě hledej 325i a výše, nebo 330D a udělej rozvody.
Re: e93 cc
330d do cabria? wtf?
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e93 cc
Koukam, za kolik se ty e93 prodavaji a je to celkem palka, pokud chces normalni motor a nejakou vybavu. Jsou za podobnou cenu jako E64.
Ta E64 ma min mista jenom vzadu, ale v cabriu stejne vzadu nikdo jezdit nebude, to je fakt nouzovka. Plus v E64 muzes mit V8.
CC bych nevidel jako vyhodu, realne to huci stejne jako latkova strecha, ale zabere to skoro celej kufr :-\
Diesel v cabriu je tezkej punk (rozumej nesmysl).
Ta E64 ma min mista jenom vzadu, ale v cabriu stejne vzadu nikdo jezdit nebude, to je fakt nouzovka. Plus v E64 muzes mit V8.
CC bych nevidel jako vyhodu, realne to huci stejne jako latkova strecha, ale zabere to skoro celej kufr :-\
Diesel v cabriu je tezkej punk (rozumej nesmysl).
Re: e93 cc
Mam dilema zadna E65/66 neni, celkem jsem to vzdal, ze by clovek neco solidniho sehnal.
E64 je nah... platenou stechu nechcu, sere me ze tam mam malo mista jako ridic a prudi me ten starej interier. Plus je V8 o tom zadna.
E93 - CC kvuli nicemu jinymu na to nekoukam, jezdim jen ja a zena, byl by to daily car, stridany s E70. Ted jde co za motor aby jezdil alespon za 8/9L. Diesel razantne vyhazuju ty psora... saze na to zapomente, jednoho dne to stejne skonci driv nez benzina cuchat tenhle humac kokem sebe nebudu, tohle cpat do cabria je zrudnost.
E64 je nah... platenou stechu nechcu, sere me ze tam mam malo mista jako ridic a prudi me ten starej interier. Plus je V8 o tom zadna.
E93 - CC kvuli nicemu jinymu na to nekoukam, jezdim jen ja a zena, byl by to daily car, stridany s E70. Ted jde co za motor aby jezdil alespon za 8/9L. Diesel razantne vyhazuju ty psora... saze na to zapomente, jednoho dne to stejne skonci driv nez benzina cuchat tenhle humac kokem sebe nebudu, tohle cpat do cabria je zrudnost.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e93 cc
v čem ti přijde CC lepší jak plátěná střecha? já tam nevidím vyhodu
Re: e93 cc
Zima/leto nemusim se o to starat. Kradez atp, je prakticky na urovni uzavreneho auta. Strat se "impregnovat" strechu neni pro me.
Toto cele kouzlo, meli delat E64CC a bylo by jasno, myslim si ze u vsech.
Toto cele kouzlo, meli delat E64CC a bylo by jasno, myslim si ze u vsech.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e93 cc
koukám že máš véééliké mezery ve vzdělání,
- plátěná střecha se nemusí nějak mega často impregnovat, prostě jednou za rok - pár let, podle toho čím to myješ, se střechy dobře umyje a nastříká takovým sprayem, to je vše, u pevné střechy musíš zase impregnovat těsnění
- ta plátěna střecha zas tak lehce prořezat nejde, že bys to pohladit nožem a byl tam, je to hodně pevnej material, musel by ses sakra snažit a hlavně bys přes to vživotě nevykradl auto, 100x jednodušší je okýnko
- hluk v rychlosti je stejny
- v CC neslyšíš výfuk tak jako u plátěné střechy
- u CC nemáš skoro žádný kufr proti plátěné střeše
- ta CC střecha je mnohem náročnější na udržbu, dokonce se třeba stáva mě se to už u pár E93 stalo že přijedeš, otvíráš/zavíráš střechu, střecha se v pulce zasekne a nejde dál, řešení je přeparkovat auto které stojí třeba na rantlu, v kanále kolem apod.
- CC kazí docela těžiště auta.
- naštestí E64 není CC, to by to auto zabilo.
- plátěná střecha se nemusí nějak mega často impregnovat, prostě jednou za rok - pár let, podle toho čím to myješ, se střechy dobře umyje a nastříká takovým sprayem, to je vše, u pevné střechy musíš zase impregnovat těsnění
- ta plátěna střecha zas tak lehce prořezat nejde, že bys to pohladit nožem a byl tam, je to hodně pevnej material, musel by ses sakra snažit a hlavně bys přes to vživotě nevykradl auto, 100x jednodušší je okýnko
- hluk v rychlosti je stejny
- v CC neslyšíš výfuk tak jako u plátěné střechy
- u CC nemáš skoro žádný kufr proti plátěné střeše
- ta CC střecha je mnohem náročnější na udržbu, dokonce se třeba stáva mě se to už u pár E93 stalo že přijedeš, otvíráš/zavíráš střechu, střecha se v pulce zasekne a nejde dál, řešení je přeparkovat auto které stojí třeba na rantlu, v kanále kolem apod.
- CC kazí docela těžiště auta.
- naštestí E64 není CC, to by to auto zabilo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Re: e93 cc
330d je jen alternativa. Určitě lepší, jak 320iJaraX píše:330d do cabria? wtf?

e64 je příjemná alternativa a je škoda, že se nevyráběl hardtop. Už jsem právě viděl u nás několik střech po zásahu "škodiče". Stačí jeden bodanec a už tam teče.
Re: e93 cc
nebojím se že bych neprobodl nožem hardtop nebo střechu
Re: e93 cc
Vsechno hraje pro E64, jen to CC proste prevazi na stranu e93. Kdybych vedel ze ta paltena strecha bude ok vemu E64 od tebe, ale proste se toho bojim.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e93 cc
si to někdy pujč a uvidíš 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e93 cc
Asi si to chce projet to je pravda člověk pozná co mu padne. Taky bych rád pořídil na korzování a popojížďky, je to pěkný auto jen ještě nevím zda E92 či E93. Ale vím, že to bude 330i nebo 335i, aby mě za pár let neotravovaly výkonem vOchcávky osmé generace. Z městký aglomerace se bohužel dostanu čímdál míň, takže na parkování spíš 3er a město automat (V8 asi ani nevyužiju). Stan upřímně taky nemusím, ale hmotnost dneska velí všemu.
Zajímají mě jízdní vlastnosti cabria a rozložení hmotnosti s pevnou střechou / bez. Vždycky se mi líbil Mergl SL
na kterej taknějak stížnosti nejsou. Když to bude moc těžký bo jezdit na pikaču můžu jít do Coupé se šíbrem.
Zajímají mě jízdní vlastnosti cabria a rozložení hmotnosti s pevnou střechou / bez. Vždycky se mi líbil Mergl SL

Naposledy upravil(a) Totic dne stř 27.02.2019 13:54, celkem upraveno 1 x.