Tak můžu přispět se svojí trochou do mlýna (určitě si přisadí i jaraX

)
Sháněl jsem nějakou dobu e90 s N52 v automatu. Několik jsem jich sám okoukl a projel, ale jaraX ke kterýmu mám jako k mechanikovi důvěru, teď na prohlídky nejezdil (COVID...). každopádně mi kladl na srdce ať to nekupuju sám ale jdu tam s někým kdo tomu rozumí.
...když tu se objevily dvě 330i v Praze, a podle inzerátu a telefonu s prodávajícím to vypadalo zajímavě. I jal jsem se najít si mechanika který by se mnou vozy prohlídl. pamatoval sem si že sem něco řešil v DC garage a měl na ně uložený číslo, tak se zavolal - už to nedělá, ale dá mi kontakt na bývalého kolegu co se pořád BMW věnuje. Wolfíka. Dohoda po telefonu v pohodě, a že se pojedeme mrknout na první kus.
I když už sem pár 90tek viděl, tak sem s plnou důvěrou nechal většinu prohlídky a diagnostiku na Wolfikovi a spíš se ptal prodávajícího, koukal na celkový dojem atd... Diagnostika relativně OK, našel sem trochu koroze na lemu PZ blatníku což bylo prodávajícím vysvětleno jako "ťukanec" a wolfikem potvrzeno (to že se pak Jarax divil že jdou dveře na P straně hůř zavírat a sou lakovaný je jen začátek...). Majitel ještě říkal něco o klepání od PP nápravy.
Interiér ošoupanej na loketce, dveře u řidiče a sedačky - prej hezkej stav, na ty Km až překvapivě dobrej. jedem to teda projet - nechávám řídit Wolfíka, neb vím že mechanik pozná víc než já a líp otestuje podvozek/ motor/ převodovku. na prvních světlech se mi zdálo že to trochu cuká, ale na dotaz jestli je to normální mi bylo odpovězeno že to je naopak ještě v super stavu a že se nemusím bát. Něco sme po Praze projeli, z pozice spolujezdce toho popravdě moc nepoznám a nakonec sem si na chvíli za volant sedl i já. Ale s tím že když mi mechanik řekne že dobrý, tak nemá moc smysl abych něco zkoušel já, neb ví, co dělá.