Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
---
Re: N62-gufera
když chceš mít auto leta a jen jezdit, nejlepší je udělat celý motor. rozvody ve 200k bývaj jak novy, otázka jestli auto má fakt 200k, ale prostě pokud nejsou rozpadené lišty, je blbost dělat rozvody, jezdí mi sem cca 100ks N62 ve všech možných modelech , v X5 se to umí zesrat v realitvně malých km, v sedmách to funguje dlouho, v 5er nevím, ty nedělám,a 6er bývaj dost zbastleny, každopádně z těch cca 100ks N62 umřela jen jedna na rozvody a měla najeto 700k+, takže bych se nebal. co je ale nevyhodou pětky je že tam není místo a dělat tam na motoře takovy věci je tak na nasrání mechanika. a vzhledem k tomu že N62 tady v republice nikdo pořadně neumí, já pětky nedělám,tak ti zbývá tak Snejk a je jen na něm jeslti by vůbec dělal gufera na autě, navíc na to potřebuješ specialní připravky a prostě ti to hned nějakej servis neudělá.
pokud chceš auto prodat tak máš nejlepší to neřešit, dát hustej olej a jezdit, když by kupec řekl "hele co ty gufera" tak se domluvíš jeslti mu slevíš nebo to necháš udělat.
tak bych to viděl já.
pokud chceš auto prodat tak máš nejlepší to neřešit, dát hustej olej a jezdit, když by kupec řekl "hele co ty gufera" tak se domluvíš jeslti mu slevíš nebo to necháš udělat.
tak bych to viděl já.
Re: N62-gufera
Zdravím: Po koupi N62 tam byl olej 5W30 a gufera se sem tam projevovaly - dán olej 5W40 a zatím pár let klid - ale mám jen malé kilometrové nájezdy, zato jen po městě. Pověstná vodní trubka, těsnění pod alternátorem a těsnění pod ventilovými víky už mně dávno dohnaly a vyměněny - jak píše JaraX málo místa v pětce, nedivím se, že to nechce nikdo dělat - dřina, ale udělal jsem si to sám.
Re: N62-gufera
Já jsem na e60 nechal vyndat motor a udělalo se to komplet - gufera, trubka, přetěsnění a rozvody. Auto mělo 205 tis. a lišty rozvodů byly polámané, kouřilo to, kanály na sekundáru skoro všechny ucpané vlivem těch gufer, alternátor začal téct proudem.
Trubka netekla, ale brzy by začala. Chytrolíni v Německu tam lili 0w-40 a mysleli si, že tomu dávají to nejlepší. 


Re: N62-gufera
Ahoj to cheater: Ta vodní trubka se mi projevovala únikem chlad.kapaliny, ale vždy jen při studeném motoru (trubka se po vychladnutí trochu smrskla a těsnění začalo propouštět) pod autem malá loužička, ale když to stálo déle tak větší. Po zahřátí motoru vše těsnilo a žádný únik - snad ti to pomůže.
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12993
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62-gufera
Přemýšlím,že bych nějakou V8 koupil dokud to eko zoufalci nezakáží úplně.
Je někdo schopný ty opravy vyčíslit v Kč.? Třeba Jarda JaraX.?
Myslím opravy motoru, gufera, rozvody, slavná trubka atd.
Když se píše v inzerátu zvýšená spotřeba oleje, tak to budou zřejmě ony gufera v háji, což.?
Díky za odpověď..

Je někdo schopný ty opravy vyčíslit v Kč.? Třeba Jarda JaraX.?
Myslím opravy motoru, gufera, rozvody, slavná trubka atd.
Když se píše v inzerátu zvýšená spotřeba oleje, tak to budou zřejmě ony gufera v háji, což.?
Díky za odpověď..

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Re: N62-gufera
ono taky jde o to jaká kastle, u sedmičky servis N62 stojí nejmín, dílu je mraky, místa hodně, vše pasuje, na druhém místě je E63, kde to ještě jakž takž jde, nejhorší na servis je pak E60 a E70, tam není místo. u 7 N62 děláme komplet přetěsnění olejových problémů (gufera, víka, malá prsa, vakuovka, čidlo, altík) za 30 tisíc, tuším i s olejem, pak jsou všechny olejové uniky vyřešeny, zůstává jen trubka, ale ta je raritní, a snížený termostat jí dost prodlouží provoz,
pokud je to s komplet přetěsněním tak je to 50-60k (s motorem ven), tam už je i trubka, rybníčky a tisíc dalších věcí, a s rozvodama pak skoro 100k se všema věcma, hlavama atd. ale to je nesmysl dělat, zatím jsem viděl jen jeden motor který selhal na rozvody.
pokud je to s komplet přetěsněním tak je to 50-60k (s motorem ven), tam už je i trubka, rybníčky a tisíc dalších věcí, a s rozvodama pak skoro 100k se všema věcma, hlavama atd. ale to je nesmysl dělat, zatím jsem viděl jen jeden motor který selhal na rozvody.
Re: N62-gufera
jasně, SLS, řesí se to jen u 4,5i a 3,5i, TUčka to nemají,
Re: N62-gufera
Chci se jen ujistit když se bavíte o alternátoru myslíte tím vodní altik nebo těsnění 12317507807 co těsní konzoly co drží altík, a vede olej do výměníku?