Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Motor B58

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Motor B58

#1 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Jak je na tom se spolehlivostí a servisní nákladností motor B58?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor B58

#2 Příspěvek od JaraX »

to ti zatím nikdo moc neřekne, ale tendence je pořád sestupná, takže bych čekal že to bude o něco horší jak N55 a ta je o něco horší jak N54 atd :D
100tkm to většinou nějak najezdí, některé kusy pak i 300tkm.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor B58

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Je to ještě moc novota, ale co se železa týče, mělo by to být blíž k N54, jelikož N55 se pod nátlakem víc 450ps rozletěly a tady to drží zatím zajimavý koně :) :) Ale některý věci jsou trochu krok zpět - jako třeba kompletně plastový domeček olejovýho filtru :D
Každopádně ta B58 co je v supře, prošla revizí od toyoty, takže některý mrdka věci se trochu eliminovaly (prej u B58TU) :) Třeba zajímavý jsou výfukový svody integrovaný v hlavě válců ... Vodní intercooler je super věc, ale ne tak super jsou rozvody u setrváku pro servis :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor B58

#4 Příspěvek od JaraX »

tak na ty svody čumím jak puk
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: Motor B58

#5 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Rozvody u setrváku snad byly už v N47/57, ni?
Za ty cca 3 roky, co ty auta jezdí, by už měly mít nakvedláno i přes 250 tis. km, tak jestli to ty kilometry vydrží tak nějak bez problémů? Ty svody v makovici, aby to nebyl podobnej průser, tak turba u N63...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor B58

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

B58 je první benzínovej motor, kterej má rozvody v zadu (možná jsem na nějakej zapomněl :D) :) A u nafťáků to byl vždycky jenom průser, nic jiného :)
Ke mě osobně na servis žádná B58 ani nejezdí, takže zjistit nějaký reálný zkušenosti jedině s někým kdo to auto má a myslím že spíš drndá do autorizáku.
svody v hlavě jsou až u B58TU ;) První mají klasický dvoudílný plecháče ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor B58

#7 Příspěvek od Snejk »

me jezdíi ale je to moc novy, zatim problemy zadny, i kdyz uz se resi dost problemu s valvetronicem, ten tam neni moc povedenej a dokaze pekne nasrat. uz sem s bmw resil parkrat ze moc nevedeli co s tim, ale jinak jako celek to docela drzi.
no ja sem jen zvedavej kdy ten skvelej intercooler vodou chlazeny v sani mrdne a vsechna voda natece do valcu a uplne ten motor exploduje... vzhledem k tomu ze tuhle supr vychytavku vyrobilo bmw tak si myslim ze se dockame spoustu zabavy...
Odpovědět