Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

tlak v railu 535d 200kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jindriseek1
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Haná

tlak v railu 535d 200kw

#1 Příspěvek od Jindriseek1 »

Ahoj všichni, je to tady zase, ale trochu jinak. Během posledního měsíce se mi přesně 4x stalo, že jsem nemohl napoprvé nastartovat. Startér s motorem točil, div ho neurval a nic, ani škyt. Podotýkám, že normálně chytne hned na cvrnk. Na druhý, třetí nebo čtvtrtý pokus auto zase chytlo na cvrnk. Někdy bylo studený, někdy teplý- teplota s tím nesouvisí. No a teď to zdechlo za jízdy. Nešlo to už přemluvit. Tohle určitě není vstřikovačem, že by pouštěl do přepadu. Měřil jsem tlak na railu a bylo tam 4 bar a při startování to nic nedělalo- tedy žádná změna tlaku. Druhý den nic a další den to zase chytlo na cvrnk. Už s tím nikam nejedu. Co to ku.va může být? (e60 535d 200kw)
Díky všem za zájem. Jindra.[/quote]
bmwwehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: stř 02.12.2020 16:28

Re: tlak v railu 535d 200kw

#2 Příspěvek od bmwwehrwolf »

čau,tlak v railu 4 bar je nesmysl,....je to málo,....odchází do pryč vysokotlaké čerpadlo?? CR na start cca 200-300 bar,.......zavzdušněný rail?regulátor tlaku propouští?
.......neznám motor 535 d ,.....tohle jsem si "vypůjčil" ale ve vztahu 3.0D

Pro M57tu je min. 250bar pro start. Běžně tlačí 450bar při 250ot. Tlak přepadu 0.2 - 0.8bar.

Pokud ti ten VT padá rychle, tak je někde netěsnost. VT čerpadlo má zpětný ventil. Pokud máš VT čerpadlo nové, tak netěsnost je někde za ním. vstřiky, regulátor tlaku.

Pokud je zavzdušněný rail, tak je ojeb to odvzdušnit. DIS, nebo ISTA na to má řízené funkce, kdy otevře regulátory tlaku a průtoku a pustí čerpadla...
Odpovědět