Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Crank Hub bmw M2 S55
Crank Hub bmw M2 S55
Zdravím vás chcem sa spýtať ako to je s tým Crank Hub je na to aj arotacia aby sa nepretocil ale niektorý hovoria že to nepomôže! Chcem sa spýtať aké sú vaše skúsenosti pretočí ho keď ho má pretočiť alebo to naozaj pomôže ?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Crank Hub bmw M2 S55
No ...
Jedna věc je aretace šroubu, který se dotahuje do klikovky proti povolení - celkem jako fajn věc, ale už jsem viděl , kdy se ten šroub povolil i s tou aretací a ty osmičky šrouby to moc stejně nepodržely a ta hliníková věc, co to drží pohromadě se stejně rozjebala
Pak je další záležitost a to je výměna celé spodní řemenice rozvodů , kdy se kolečka pro pumpu a horní rozvod do sebe zaaretují a navíc se do klikovky navrtají dvě až čtyři aretace proti pootočení . Tenhle systém má jediný zádrhel, že ta řemenice musí být jako extrémně kvalitní, protože když je to z bláta, tak se ty zuby normálně sjedou do hoven a problém je zase na světě
Suma sumárum na to trpí nejvíc auta s manuálem a to zejména, když se hodně agresivně podřazuje do vysokých otáček ve spojení s člověkem co neumí pouštět spojku, u DCT to není tak častý problém ale stane se někdy - tahle věc nemá úplně pravidlo. Znám lidi co najeli 250tis km daily a neměly problém... ale taky znám případ, kdy se povolil šroub co dotahuje rozvodové kolo do vačky
Jedna věc je aretace šroubu, který se dotahuje do klikovky proti povolení - celkem jako fajn věc, ale už jsem viděl , kdy se ten šroub povolil i s tou aretací a ty osmičky šrouby to moc stejně nepodržely a ta hliníková věc, co to drží pohromadě se stejně rozjebala

Pak je další záležitost a to je výměna celé spodní řemenice rozvodů , kdy se kolečka pro pumpu a horní rozvod do sebe zaaretují a navíc se do klikovky navrtají dvě až čtyři aretace proti pootočení . Tenhle systém má jediný zádrhel, že ta řemenice musí být jako extrémně kvalitní, protože když je to z bláta, tak se ty zuby normálně sjedou do hoven a problém je zase na světě

Suma sumárum na to trpí nejvíc auta s manuálem a to zejména, když se hodně agresivně podřazuje do vysokých otáček ve spojení s člověkem co neumí pouštět spojku, u DCT to není tak častý problém ale stane se někdy - tahle věc nemá úplně pravidlo. Znám lidi co najeli 250tis km daily a neměly problém... ale taky znám případ, kdy se povolil šroub co dotahuje rozvodové kolo do vačky

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Crank Hub bmw M2 S55
@MattyX To si ma moc nepotešil stým manuálom
mám na ňom skoro 70K najazdené a rozmýšľam to dať spraviť https://www.senkyr.cz/cz/performance-di ... ix-s55-373 zas nejazdím stým na okruh len občas pridám keď sa ma snaží obehnúť niekto kto ma gule
ale niekde som čítal že to vie spraviť pri podraďovaní zo 4 do 3 pri vysokých otáčkach či sa to teda oplatí dať robiť nwm


MattyX píše:No ...
Jedna věc je aretace šroubu, který se dotahuje do klikovky proti povolení - celkem jako fajn věc, ale už jsem viděl , kdy se ten šroub povolil i s tou aretací a ty osmičky šrouby to moc stejně nepodržely a ta hliníková věc, co to drží pohromadě se stejně rozjebala![]()
Pak je další záležitost a to je výměna celé spodní řemenice rozvodů , kdy se kolečka pro pumpu a horní rozvod do sebe zaaretují a navíc se do klikovky navrtají dvě až čtyři aretace proti pootočení . Tenhle systém má jediný zádrhel, že ta řemenice musí být jako extrémně kvalitní, protože když je to z bláta, tak se ty zuby normálně sjedou do hoven a problém je zase na světě
Suma sumárum na to trpí nejvíc auta s manuálem a to zejména, když se hodně agresivně podřazuje do vysokých otáček ve spojení s člověkem co neumí pouštět spojku, u DCT to není tak častý problém ale stane se někdy - tahle věc nemá úplně pravidlo. Znám lidi co najeli 250tis km daily a neměly problém... ale taky znám případ, kdy se povolil šroub co dotahuje rozvodové kolo do vačky