
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Cvakání motoru e90 316i
Cvakání motoru e90 316i
Zdravím, prosím o radu u BMW e90 316i najeto 210 000 mě divné cvaka motor, diagnostika ukazuje chybu 2E69 druhý snímač čidla klepání. Moc děkuji všem za radu. 

Re: Cvakání motoru e90 316i
Nejsem mechanik, ale pokud ti to háže chybu čidla klepání a motor ti klepe, tak bude asi těžko určit čím to bude 

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Re: Cvakání motoru e90 316i
Levá zadní žárovka blinkru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: Cvakání motoru e90 316i
Nevíme, co je to za motor.
Pokud N46, ten má hlučnější rozvod vždy. Cvakání tam obvykle dělá prasklá pružina vahadla valvetronicu. Doporučuji vyměnit všechny 4, mají věk, kdy postupně prasknou.
Dál může rachotit rozvoďák kvůli prasklému plastovému rámu vodítek rozvoďáku. Pokud je původní, doporučuji také preventivně vyměnit, je to další z mnoha konstrukčních chyb motoru N42/N46. Rozvoďák je obvykle ještě ok a mění se o dost hůř než samotný rám s vodítkama.
Předpokládám, že gufera ventilů už někdo vyměnil, jinak by při tomhle nájezdu tento motor už citelně žral olej a čoudil.
Pokud N46, ten má hlučnější rozvod vždy. Cvakání tam obvykle dělá prasklá pružina vahadla valvetronicu. Doporučuji vyměnit všechny 4, mají věk, kdy postupně prasknou.
Dál může rachotit rozvoďák kvůli prasklému plastovému rámu vodítek rozvoďáku. Pokud je původní, doporučuji také preventivně vyměnit, je to další z mnoha konstrukčních chyb motoru N42/N46. Rozvoďák je obvykle ještě ok a mění se o dost hůř než samotný rám s vodítkama.
Předpokládám, že gufera ventilů už někdo vyměnil, jinak by při tomhle nájezdu tento motor už citelně žral olej a čoudil.