Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E91 LCI 320i 125kw 2009

Pouze vozidla BMW!
Odpovědět
Zpráva
Autor
pajdos1
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: ned 22.10.2017 13:19

BMW E91 LCI 320i 125kw 2009

#1 Příspěvek od pajdos1 »

Přesné typové označení vozidla: BMW 320i E91
Druh karoserie: Touring
Obsah: 1995ccm
Rok výroby: 05/2009
Výkon: 125KW
Druh paliva: Benzín
Barva: Monaco Blau
Počet najetých kilometrů 198000km
Stav vozidla: Velmi dobrý
Platnost STK: 8/2024
VIN (posledních 7 znaků): A529221
Cena: 175 000Kč vč. kupy dílů navíc
Popis výbavy: - sporotvní kožený volant, vyhřívané přední sedačky, rádio BMW professional, automatická klimatizace, AUX, tempomat, odnímatelné tažné zařízení Brinkmatic, audio system Match, letní pneu na alu discích Bridgestone Turanza 205/55 R16V, zimní Barum Polaris 5 na alu 205/55 R16H oboje se vzorky 5,5mm+ a stáří max 4 roky

Popis provedených oprav:
- olej měním pravidelně každých 10tis km, oleje v převodovce a diferenciálu po 60tis km, nyní na podzim vyměněno.
- při 120tkm nové všechny vstřikovače (index 11) a vysokotlaké vstřikovací čerpadlo, preventivně vodní čerpadlo, originální termostat
- při 150tkm nové přední ramena, řídící tyčky a čepy řízení, všechny tlumiče, geometrie, v motoru rozvody a preventivně s tím pánvičky na klikové hřídeli, zadní brzdy, obložení ruční brzdy a lanovody, baterka AGM 90Ah 900A,
- při 165tkm kompletně nová spojka i se setrvačníkem (vše Sachs)
- při 180tkm dekarbonizované sací ventily pískováním s drcenými ořech. skořápkami (tzv. walnut blasting)
- vypnutý start stop (lze zapnout nebo můžu překódovat podle přání)
- NOXEM od Bimmerprofs
- nyní vyměněny 2 vadné vstřikovače (index 11) vč. nakódování, adaptací řídící jednotky, nový EGR ventil, všechy zapalovací svíčky
- tankuji pouze Vervu 100/ OMV Maxx 100, když N95, tak aditivuji VIF.

Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
- na boku zadního nárazníku vada laku - zaviněno cizím autem s koulí na parkovišti před obchodňákem
- gufero převodovky pod výstupem kardanu slzí (ale nekape)
- jinak bez úniků
Poznámky: je to původně verze 318i předělaná na sériovou 320i 125kw: obě verze jsou motorově totožné kromě sacích svodů, katalyzátoru, a softwaru řídící jednotky ze sériové 320i 125kw (úpravu ŘJ provedla firma Rokaworks). Pro zainteresovanější si o tom můžem popovídat do detailu.
- spotřeba oleje normální 0,3 - 0,5l na 10 000km
-jediný důvod prodeje je, že potřebuji větší auto s tažným na 3,5t pro tahání vleku, protože jsem koupil nakladač a chci být s tím mobilní..
- na přání můžu ukázat i diag přes istu. inpu - live data, testy komponent auta i motoru, vstřiky atd. Plus přidám náhradní vysokotlaké vstřikovací čerpadlo, náhradní termostat, sadu nových cívek Delphi, škrtící klapku, nějaké přední ramena, řídící tyčky, atd.
- Není to trhač asfaltu, ale jako s daily autem jsem s ním opravdu spokojený. Spotřeba benzínu v létě 5,5-6,5l/100km, v zimě na krátké trasy do práce 12km 7,5l/100km.

Kontakt: pajdos1@seznam.cz, horakpavel94@gmail.com , Tel: 732 206 661 (skrz zaměstnání raději nejprve SMS, zavolám zpět).

Fotky: najdete na Bazos.cz https://auto.bazos.cz/inzerat/178578546 ... w-2009.php

Vady:
- na boku zadního nárazníku vada laku - zaviněno cizím autem s koulí na parkovišti před obchodňákem
- gufero převodovky pod výstupem kardanu slzí (ale nekape)
- jinak bez úniků

Cenu bych viděl vzhledem ke kondici a provedenému servisu 175 000kč vč. dvou sad alu kol se vzorky 5mm+ a stáří max 4 roky a kupa náhradních dílů k tomu.
Odpovědět