Zdravím jdu pro radu. Měl jsem auto v servisu kvůli cvakání hydroštelů. Teda aspoň jsem myslel že to jsou hydrošteli. Internet a YouTube toho je hromada. No... Hydrošteli se vyměnili ale cvakání zůstalo... Nějaké tipy? Dal sem dvacku za nic a cvakám dál...
N52b25 olej liquid molly 5w40
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N52 cvakání po výměně zdvihátek
Re: N52 cvakání po výměně zdvihátek
tady přidávám videojko.
https://youtube.com/shorts/acITl6jN0MU
https://youtube.com/shorts/acITl6jN0MU
Re: N52 cvakání po výměně zdvihátek
A už jsi je zkoušel odvzdušnit? Po delší jízdě to zmizí? Potřebuji více informací. Vyměnil jsi sítka před solenoidama? Máš dostatečný tlak oleje? Jak dlouhé trasy jezdíš? Necháváš často běžet motor na volnoběh?
Měl jsem stejný problém. Vyměnil jsem sítka, dal nové solenidy a olej 0W40. A nepoužívám auto na popojíždění po městě. A ještě občas přidám přísadu na Hydraulické zdvihátka (1009 LIQUI MOLY Přísada pro hydraulická zdvihátka 300 ml) a zatím vše funguje.
Tady máš návod na vyzkoušení odvzdušnění:
Přerušovaný hydraulický regulační ventil (HVA): „Tikání“ nebo „Rachot“:
Během studeného startu motoru nebo častých jízd na krátké vzdálenosti se může vyskytnout občasné tikání nebo chrastění z HVA prvků. V těchto situacích nemusí být prvky HVA zásobovány dostatečným množstvím oleje bez vzduchu. Tento stav nezpůsobí žádné poškození motoru a obvykle se napraví po delší jízdě nebo při plné provozní teplotě. V případě stížnosti zákazníka proveďte následující Odvzdušňovací proceduru HVA.
Proces odvzdušnění HVA: Odvzdušňovací procedura může trvat od 2 minut do (ve vzácných případech) maximálně 30 minut. Tento postup se provádí na rovné ploše se stojícím vozidlem. Hladina motorového oleje je správná – ani nedostatečně naplněná, ani přeplněná Motor běží při provozní teplotě Sešlápněte pedál na 2000-3000 ot/min (bez zatížení) a udržujte tento stav po dobu tří minut (odvzdušňování). Nechte motor běžet na volnoběh po dobu 15–30 sekund a znovu zhodnoťte, zda je hluk stále přítomen. Postup je dokončen, pokud je motor Tichý
Měl jsem stejný problém. Vyměnil jsem sítka, dal nové solenidy a olej 0W40. A nepoužívám auto na popojíždění po městě. A ještě občas přidám přísadu na Hydraulické zdvihátka (1009 LIQUI MOLY Přísada pro hydraulická zdvihátka 300 ml) a zatím vše funguje.
Tady máš návod na vyzkoušení odvzdušnění:
Přerušovaný hydraulický regulační ventil (HVA): „Tikání“ nebo „Rachot“:
Během studeného startu motoru nebo častých jízd na krátké vzdálenosti se může vyskytnout občasné tikání nebo chrastění z HVA prvků. V těchto situacích nemusí být prvky HVA zásobovány dostatečným množstvím oleje bez vzduchu. Tento stav nezpůsobí žádné poškození motoru a obvykle se napraví po delší jízdě nebo při plné provozní teplotě. V případě stížnosti zákazníka proveďte následující Odvzdušňovací proceduru HVA.
Proces odvzdušnění HVA: Odvzdušňovací procedura může trvat od 2 minut do (ve vzácných případech) maximálně 30 minut. Tento postup se provádí na rovné ploše se stojícím vozidlem. Hladina motorového oleje je správná – ani nedostatečně naplněná, ani přeplněná Motor běží při provozní teplotě Sešlápněte pedál na 2000-3000 ot/min (bez zatížení) a udržujte tento stav po dobu tří minut (odvzdušňování). Nechte motor běžet na volnoběh po dobu 15–30 sekund a znovu zhodnoťte, zda je hluk stále přítomen. Postup je dokončen, pokud je motor Tichý
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: N52 cvakání po výměně zdvihátek
Aby to nebylo uložení vačky...