Zdravím, mám problém s klimatizací, nejede na plný výkon.
Nechal sem si klimu zkontrolovat a znova naplnit a nic zjištěného nebylo, tlak v klimatizaci byl okolo 14 atmosfér.
Můj mechanik mi říkal že se u fabie setkal s nedovírali klapky od topení a míchalo se mu to do klimatizace, nebo ho ještě napadlo, nemá li to venkovní senzor na to, jestli svítí slunce anebo nesvítí.
Prý se s tím už také setkal, to čidlo bylo špatné a tvářilo se pořad že je venku zataženo, tudíž klima jela na snížený výkon.
Poraďte, nesetkal jste se s tím někdo, a zda se tyto věci dají zjistit na diagnostice a jaký tlak v té klima má být.
Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 118d špatná funkce automatické klimatizace
uz e46 maji cidlo slunecniho svitu, problem je, ze nevim kde je, co sem tak pokukoval po technickych nakresech, tak je vpredu v dire vydechu ofuku na predni sklo
kazdopadne tlak v klimasoustave nevim, ale co vim, ze tam ma jit mnozstvi chladici smesi 485 - 515gramu, tak to muzete prekontrolovat
jinak jakej mas vubec problem, ze nejede naplno je sirokej pojem, jakoze malo fouka vetrak, nebo fouka spis teplejsi, i kdyz bezi na nejnizsi teplotu nebo?
kdyz das manual, vsechny smery, rychlost na max a teplotu na min tak to topi bo co
kazdopadne tlak v klimasoustave nevim, ale co vim, ze tam ma jit mnozstvi chladici smesi 485 - 515gramu, tak to muzete prekontrolovat
jinak jakej mas vubec problem, ze nejede naplno je sirokej pojem, jakoze malo fouka vetrak, nebo fouka spis teplejsi, i kdyz bezi na nejnizsi teplotu nebo?
kdyz das manual, vsechny smery, rychlost na max a teplotu na min tak to topi bo co

vlevo je matal
a vpravo Killca 


Nedá se říct, že topí, ale auto to nevychladí.
Když je tak kolem 25°C tak to ještě vychladí a musí být pod mrakem a já mít nastaveno 16°C. Pokud je už tak 28°C tak už to nezvládá a v autě je teplo, mám na sebe puštěný větrák a nic moc, jak byli teď ty vedra, tak to byla tragédie, denně jezdím 30km do práce a nestihne to vychladit.
Větrák ten jde normálně.
V klimě je 500g a nikde to neuniká, ten mechanik je kamarád a dokonce jsem byl u toho plnění, foukli jsme tam barvivo a koukali na to UV lampou a nikde nic.
Myslí si, jestli to není to sluneční čidlo, nevíš náhodou, jestli se to dá zjistit na diagnostice.
Když je tak kolem 25°C tak to ještě vychladí a musí být pod mrakem a já mít nastaveno 16°C. Pokud je už tak 28°C tak už to nezvládá a v autě je teplo, mám na sebe puštěný větrák a nic moc, jak byli teď ty vedra, tak to byla tragédie, denně jezdím 30km do práce a nestihne to vychladit.
Větrák ten jde normálně.
V klimě je 500g a nikde to neuniká, ten mechanik je kamarád a dokonce jsem byl u toho plnění, foukli jsme tam barvivo a koukali na to UV lampou a nikde nic.
Myslí si, jestli to není to sluneční čidlo, nevíš náhodou, jestli se to dá zjistit na diagnostice.
pokud mas auto elektronicky v poradku, tak by poradna diagnostika (ne diag za 3,5k) mela zjistit problem a i ty aktivni cleny vyzkouset, mela by umet vycist klimapanel i to cidlo svitu
pokud ma kamos GT1 diagnostiku, tak to zjisti, pokud jen jen nejaky mensi modul z chajny s carsoftem, tak neco vycte jen mozna a to jen pokud to auto neni moc novy
pokud ma kamos GT1 diagnostiku, tak to zjisti, pokud jen jen nejaky mensi modul z chajny s carsoftem, tak neco vycte jen mozna a to jen pokud to auto neni moc novy
vlevo je matal
a vpravo Killca 

