Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 1xx Destovy sensor a cyklovac steracu
Zda se mi, ze moje e87 stira nejak zvlastne. Mam destovy sensor, ktery se chova velmi zvlastne, stira naprosto chaoticky. Vetsinou setre jednou po zapnuti(to je spravne) a pak stira strasne moc casto. Treba 6x po sobe, pak ma dve vteriny klid, pak zase treba 2-4x apod. Ten otocny knoflik na prave pacce pod volantem mam uplne dole na nejnizsi sensitivitu a porad mi prijde, ze to stira takhle moc.
Druha vec je, ze stejne "nadrzeny" je i standardni cyklovac. Pri tuknuti do packy(1. poloha) stira s pauzou jenom, kdyz stojim. Jakmile se rozjedu, okamzite stira nepretrzite, otocny knoflik muze byt dole i nahore, nema to vliv. Druha poloha packy pak akorat jeste zrychli stirani.
Je toto normalni? Vsechna auta, co znam maji minimalne dve az tri polohy, kdy mezi jednotlivymi setrenimi je nejaka pauza.
Druha vec je, ze stejne "nadrzeny" je i standardni cyklovac. Pri tuknuti do packy(1. poloha) stira s pauzou jenom, kdyz stojim. Jakmile se rozjedu, okamzite stira nepretrzite, otocny knoflik muze byt dole i nahore, nema to vliv. Druha poloha packy pak akorat jeste zrychli stirani.
Je toto normalni? Vsechna auta, co znam maji minimalne dve az tri polohy, kdy mezi jednotlivymi setrenimi je nejaka pauza.
Nevim jak s destovym senzorem, ten ja nemam. Ale mam pocit, ze jsem v navodu zahlidl, ze auta se senzorem cyklovac nemaji, a koleckem kterym ja nastavuju rychlost cyklovace, se v aute se senzorem nastavuje citlivost senzoru? Nebo si to spatne pamatuju?
Kazdopadne v aute bez senzoru se to chova takhle:
- To co popisujes, jedno tuknuti do packy, mi pripada, ze do ni tukas smerem nahoru, a to je normalni stirani, ktere se chova na prvni rychlost tak jak popisujes - kdyz stojis, stira s pauzami, za jizdy pak nepretrzite. Dalsi tuknuti nahoru je pak druha rychlost.
- Cyklovac se nezapina tuknutim do packy ale zmacknutim tlacitka na bocni predni strane packy smerem dovnitr. Stejnym tlacitkem se i vypina (nebo tuknutim do packy smerem nahoru, ktera to prepne na normalni stirani). Jeho rychlost se pak ovlada tocitkem.
Kazdopadne v aute bez senzoru se to chova takhle:
- To co popisujes, jedno tuknuti do packy, mi pripada, ze do ni tukas smerem nahoru, a to je normalni stirani, ktere se chova na prvni rychlost tak jak popisujes - kdyz stojis, stira s pauzami, za jizdy pak nepretrzite. Dalsi tuknuti nahoru je pak druha rychlost.
- Cyklovac se nezapina tuknutim do packy ale zmacknutim tlacitka na bocni predni strane packy smerem dovnitr. Stejnym tlacitkem se i vypina (nebo tuknutim do packy smerem nahoru, ktera to prepne na normalni stirani). Jeho rychlost se pak ovlada tocitkem.
Zdar, ja jsem se tim trochu zabyval a docela dobre mi prislo tohle vlakno. Doporucuji tam sundat ten sensor deste a vycistit jej spolecne s kontaktni plochou na skle:
http://babybmw.net/viewtopic.php?f=3&t=30090
Pokud to stira prilis casto, tak je to nejcasteji spatnym kontaktem cidla, pripadne necistotami v okoli senzoru.
http://babybmw.net/viewtopic.php?f=3&t=30090
Pokud to stira prilis casto, tak je to nejcasteji spatnym kontaktem cidla, pripadne necistotami v okoli senzoru.
Tak to ja mam opacny problem...zda se mi, ze to na nejvyssi citlivost stira pomalu. Kolikrat musim sam stirnout, protoze uz nic nevidim. Ale pak treba stirne hned 2x nebo 3x rychle. Je to chaoticky
Mel jsem senzor deste na Honde Civic a tam to fungovalo bezvadne. Divim se, ze soudruzi v BMW uplne neumeji.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 94
- Registrován: stř 19.09.2012 00:00