Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E87 1xx Destovy sensor a cyklovac steracu

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ticho
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 21.05.2011 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Ticho »

Zda se mi, ze moje e87 stira nejak zvlastne. Mam destovy sensor, ktery se chova velmi zvlastne, stira naprosto chaoticky. Vetsinou setre jednou po zapnuti(to je spravne) a pak stira strasne moc casto. Treba 6x po sobe, pak ma dve vteriny klid, pak zase treba 2-4x apod. Ten otocny knoflik na prave pacce pod volantem mam uplne dole na nejnizsi sensitivitu a porad mi prijde, ze to stira takhle moc.

Druha vec je, ze stejne "nadrzeny" je i standardni cyklovac. Pri tuknuti do packy(1. poloha) stira s pauzou jenom, kdyz stojim. Jakmile se rozjedu, okamzite stira nepretrzite, otocny knoflik muze byt dole i nahore, nema to vliv. Druha poloha packy pak akorat jeste zrychli stirani.

Je toto normalni? Vsechna auta, co znam maji minimalne dve az tri polohy, kdy mezi jednotlivymi setrenimi je nejaka pauza.
arthur
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#2 Příspěvek od arthur »

Nevim jak s destovym senzorem, ten ja nemam. Ale mam pocit, ze jsem v navodu zahlidl, ze auta se senzorem cyklovac nemaji, a koleckem kterym ja nastavuju rychlost cyklovace, se v aute se senzorem nastavuje citlivost senzoru? Nebo si to spatne pamatuju?

Kazdopadne v aute bez senzoru se to chova takhle:

- To co popisujes, jedno tuknuti do packy, mi pripada, ze do ni tukas smerem nahoru, a to je normalni stirani, ktere se chova na prvni rychlost tak jak popisujes - kdyz stojis, stira s pauzami, za jizdy pak nepretrzite. Dalsi tuknuti nahoru je pak druha rychlost.

- Cyklovac se nezapina tuknutim do packy ale zmacknutim tlacitka na bocni predni strane packy smerem dovnitr. Stejnym tlacitkem se i vypina (nebo tuknutim do packy smerem nahoru, ktera to prepne na normalni stirani). Jeho rychlost se pak ovlada tocitkem.
Ticho
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 21.05.2011 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Ticho »

Díky za upřesnění. Tady jsem něco našel v návodu, co mám:
Obrázek

Takže nahoru(1) je stírání, ne cyklovač, to jsem nevěděl. Můj problém tedy zůstává na tom, že sensor deště je přecitlivělý, i když je točítko(5) úplně dole, tak stírá zbytečně často.. :/
Mista
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 18.08.2011 00:00

#4 Příspěvek od Mista »

Mám úplně stejný problém, je to téměř neovladatelné. Když prší tak se s tím furt musím jebkat protože to stírá fakt když nemá...
Ticho
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 21.05.2011 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Ticho »

Zdar, ja jsem se tim trochu zabyval a docela dobre mi prislo tohle vlakno. Doporucuji tam sundat ten sensor deste a vycistit jej spolecne s kontaktni plochou na skle:
http://babybmw.net/viewtopic.php?f=3&t=30090

Pokud to stira prilis casto, tak je to nejcasteji spatnym kontaktem cidla, pripadne necistotami v okoli senzoru.
krabicka3
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 23.08.2012 00:00

#6 Příspěvek od krabicka3 »

Tak to ja mam opacny problem...zda se mi, ze to na nejvyssi citlivost stira pomalu. Kolikrat musim sam stirnout, protoze uz nic nevidim. Ale pak treba stirne hned 2x nebo 3x rychle. Je to chaoticky :( Mel jsem senzor deste na Honde Civic a tam to fungovalo bezvadne. Divim se, ze soudruzi v BMW uplne neumeji.
Hartge120d
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: stř 19.09.2012 00:00

#7 Příspěvek od Hartge120d »

Já to mám taky tak! Na ten nejrychlejší to stírá stejně pomalu a pak 2x nebo 3x taky musím stirat sam :)
krabicka3
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 23.08.2012 00:00

#8 Příspěvek od krabicka3 »

Tak to nevim jestli neni na reklamaci. Pred cca pul rokem jsem si nechal menit predni sklo kvuli prasklince od kaminku.
honza__
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 10.12.2010 01:00

#9 Příspěvek od honza__ »

a co takhle provést zakladní nastavení?po výměně skla se musí provést inicializace čidla ,to je veškerý váš problém otázka 10min na diagnostice
JohnyM
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 15.04.2011 00:00

#10 Příspěvek od JohnyM »

honzako píše:a co takhle provést zakladní nastavení?po výměně skla se musí provést inicializace čidla ,to je veškerý váš problém otázka 10min na diagnostice



Neměl bys návod jak to udělat v GT1?
Odpovědět