Ahoj,
chtěl bych si koupit BMW 1. Uvažuji o 116i před FL, 116i FL, 118i před FL, 118i po FL. Nebo i 120i... Jezdím krátké vzdálenosti, proto jsem diesel z výběru úplně vyřadil.
Nevím co vybrat a na co se zaměřit.
1.Četl jsem, že 116i před FL má nepovedený motor. Prý je lepší se mu vyhnout. Je to opravdu tak špatné?
2.Jak je to s Run Flat pneu? Opravdu se s tím nedá jezdit?
3.V bazarech je spousta aut, která mají uveden rok výroby 2007 a nejsou FL. Je to podvod?
4.Jaký motor je na tom se spolehlivostí nejlépe? N45B16, N43B16, N4620, nebo N4320?
Díky za pomoc.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jaký 1er 2006-2007?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj.
Před FL je opravdu né zcela povedený, ale i u FL je pár problémů. My kupovli 116i pře třema měsícema. (2009, 25tkm, první majitel, komplet servis pod 300tkč, s xenonama, aut klimou a N43 motorem).
Řekl bych že hlavní výhody N43 Motoru, je jeho slušná spotřeba, i při městtkym provozu se držím kolem 7,0l ná dálku po okreskách hodně extrémní úspornou jízdou neni problém dostat se pod 6,0. Jeho hlavní výhoda oproti předchozí generaci je piezo přímé vstřikování a v určitých režimech provoz na chudou směs. Další výhoda je, že v evropě se porodával jen dvoulitr, 1,6 byla pro země se špatnou kvalitou paliva, jestli se nepletu, je hodně podobná tej N45 před FL verze.
Co se eventuelních problémů týče, pokud koupíš N43, zavolej si do BMW zda máš vyměněný zapalovací cívky, byla na to svolávací akce, cívky odchází a prý i s novými to není uplně nejlepší, každopoádně zas až tak extrémě častý problém to není, navíc to má prý i určité příznaky. Další problém jsou vstřiky, které sem tam taky odejdou. Ale neni to taková rána jako u nafty, takže se to taky nechá přežít.
Problém před FL jsou problémy s rozvodama, často se museli kompletně měnit, pak vyšší spotřeba a poměrně slabý výkon (motor má mín kroutáku).
U N43 je to navíc tak, že motory pro 90, 105 a 125kW verze jsou prakticky stejný. U 125 je pouze jiná hlava. Výměnou ŘJ by mělo jít udělat z 116i 118i.
Run flat neřeš, pokud se ti to nebude líbit, tak to nahradíš nečim jinym, v dnešní době stejně hodně značek od dojezdovky upustilo.
Ještě přidám muj dojem z toho motoru, resp. z 90kW verze, motor nejede špatně, ale přijde mi že je uměle přiškrcenej aby nešel rychle do otáček, tzn. neroztáčí se tak rychle, ale když člověk přeřadí na vyšší stupeň, motor pěkně táhne od nižších otáček. Typuju že to je to právě rozdíl oproti 105kW verzi, ta se bude vytáček asi snadněji.
Před FL je opravdu né zcela povedený, ale i u FL je pár problémů. My kupovli 116i pře třema měsícema. (2009, 25tkm, první majitel, komplet servis pod 300tkč, s xenonama, aut klimou a N43 motorem).
Řekl bych že hlavní výhody N43 Motoru, je jeho slušná spotřeba, i při městtkym provozu se držím kolem 7,0l ná dálku po okreskách hodně extrémní úspornou jízdou neni problém dostat se pod 6,0. Jeho hlavní výhoda oproti předchozí generaci je piezo přímé vstřikování a v určitých režimech provoz na chudou směs. Další výhoda je, že v evropě se porodával jen dvoulitr, 1,6 byla pro země se špatnou kvalitou paliva, jestli se nepletu, je hodně podobná tej N45 před FL verze.
Co se eventuelních problémů týče, pokud koupíš N43, zavolej si do BMW zda máš vyměněný zapalovací cívky, byla na to svolávací akce, cívky odchází a prý i s novými to není uplně nejlepší, každopoádně zas až tak extrémě častý problém to není, navíc to má prý i určité příznaky. Další problém jsou vstřiky, které sem tam taky odejdou. Ale neni to taková rána jako u nafty, takže se to taky nechá přežít.
Problém před FL jsou problémy s rozvodama, často se museli kompletně měnit, pak vyšší spotřeba a poměrně slabý výkon (motor má mín kroutáku).
U N43 je to navíc tak, že motory pro 90, 105 a 125kW verze jsou prakticky stejný. U 125 je pouze jiná hlava. Výměnou ŘJ by mělo jít udělat z 116i 118i.
Run flat neřeš, pokud se ti to nebude líbit, tak to nahradíš nečim jinym, v dnešní době stejně hodně značek od dojezdovky upustilo.
Ještě přidám muj dojem z toho motoru, resp. z 90kW verze, motor nejede špatně, ale přijde mi že je uměle přiškrcenej aby nešel rychle do otáček, tzn. neroztáčí se tak rychle, ale když člověk přeřadí na vyšší stupeň, motor pěkně táhne od nižších otáček. Typuju že to je to právě rozdíl oproti 105kW verzi, ta se bude vytáček asi snadněji.