Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW 118d 105kW z Německa

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kopec89
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 05.09.2013 00:00

#1 Příspěvek od Kopec89 »

Zdravím,
Můžete mi poradit ohledně koupi BMW 118d 105kW = >> http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Jel jsem v tom a můžu říct, že nic se neklepalo, nechvělo, akorát zařadit 2.stupeň bylo o něco horší, ale prodejce mi řekl, že BMW jakožto sportovní auto, má hodně tuhé řazení, řízení.... Následně mě zarazil počet najetých km, ale vše je doloženo Serviskou(poslední záznam 4000km před aktuálním stavem). Je to po prvním majiteli, ještě to není na čistopis(původ Německo).
Nevím na co si dát pozor. Jestli se tento motor nekazí apod... Vím, že většina autobazarů stáčí tachometry a myslím si, že právě toto auto nemá stočený tachometr, kvůli doložené servisce(vím, že ani vyřízení servisky není problém pro některé prodejce). Když se podívám na jiná auto s najetýma "120 tis." tak mnohdy vypadají hrozně!!! Navíc prodejce udává označení vozu 120d, ale podle výkonu 105 kW - to bude 118d. Vůz se mi zdá na pohled v pořádku. Co myslíte vy? :)
Díky moc za názory, rady, postřehy.... ;) :!:
sishuow
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pát 07.12.2012 01:00

#2 Příspěvek od sishuow »

Dej si pozor na rozvody, tohle auto ma N47 motor, a u tech se kazili casto rozvody.
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od mawis »

Čau, tento motor jak se ptáš se bohužel kazí.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0

Tady máš něco co jsem ti vytáhl z vinu, ať alespoň víš co tam je za motor atd...

Druh
Hodnota
Číslo podvozku WBAUD71030PY84386
Kód typu UD71
Typ 118D UL (EUR)
Série E E87 (MUE)
Série 1
Konstrukce SH
Řízení LL
Dveře 5
Motor N47
Obsah válců 2.00
Výkon 105
Pohon HECK
Převodovka MECH
Barva SCHWARZ 2 (668)
Čalounění STOFF ELEKTRA/ANTHRAZIT (EAAT)
Výrobní datum 2007-06-14
Zavřít Zvláštní vybavení
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Výběr vozidel centrál. objednací proces
S1CBA CO2 UMFANG CO2 rozsah
S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto Start Stop funkce
S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunkce pro volant
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sport-kožený volant airbag
S2BTA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 222 BMW LA wheel/double spoke 222
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Odpadnutí modelový tah písma
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Rohožky velur
S428A WARNDREIECK Výstražný trojúhelník a spojovací taška
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Vnitřní zrcátko automaticky stmívatelné
S473A ARMAUFLAGE VORN Loketní opěrka přední
S493A ABLAGENPAKET Odkládací paket
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Vyhřívání sedadla řidič/spolujezdec
S4BZA INTERIEURLEISTEN TITAN HELL Interiérové lišty titan světlé
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Ostřikovač světlometů
S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkovací zařízení zadní (PDC)
S520A NEBELSCHEINWERFER Mlhový světlomet
S521A REGENSENSOR Dešťový senzor
S522A XENON-LICHT Xenonová světla
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatická klimatizace
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Regulace rychlosti
S563A LICHTPAKET Světelný paket
S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Příprava mobilní telefon s Bluetooth
S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Rádio BMW Professional
P7RPA ADVANTAGE PAKET Paket Advantage
P7RSA COMFORT PAKET Paket Comfort
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Provedení Německo
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Obchodnický seznam Evropa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Dokumentace k vozidlu německy
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S8SPA COP STEUERUNG Ovládání COP
Zavřít Sériové vybavení
Kód
Název (rozhraní)
Název (ETK)
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Spouštěč okna elektrický přední/zadní
S548A KILOMETERTACHO Kilometrový tachometr
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Jazyková verze německy
Kopec89
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 05.09.2013 00:00

#4 Příspěvek od Kopec89 »

sishuow: a kdybych po koupi vozu okamžitě vyměnil rozvody? Díval jsem se a cena je tam kolem 3-4tisic. Ale nechápu co se může stát s řetězovými rozvody :( Přece to je tak na celou životnost auta. :idea:


mawis: díky moc! :) jen k těm světlům - prodejce udává bixenony a cebia udává xenony. Myslíš, že značení je stejné nebo je někdo měnil?
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#5 Příspěvek od Tom_120i »

To jsi se možná díval na ceny rozvodové sady na nějakém portálu s náhradními díly ne? Poptej si to někde v servisu.

Tomu motoru bych se vyhnul, celkově konstrukčně nepovedený motor, byť s dobrými parametry.

Když chceš cpát do BMW naftu, tak vem před FL.
sishuow
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pát 07.12.2012 01:00

#6 Příspěvek od sishuow »

3-4 tis. jsou mozna jenom rozvodovy retezy jako dily. Ale potrebujes tam vic veci, ja jsem se na to ptal v servise a celkova vymena, dily+prace vychazi na nejakych 20.000, takze rozhodne to neni mala castka. Radsi si zvol pred FL, to znamena ne N47 motory, ale M47, delalo se to do myslim zacatku 2007, poznas to podle toho ze 118d budou mit 122hp a ne 143hp
Kopec89
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 05.09.2013 00:00

#7 Příspěvek od Kopec89 »

A co říkáte raději na toto vozidlo?? Nebude lepší, když má ten starší motor a je to 320d?!
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
creck
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: úte 05.03.2013 01:00

#8 Příspěvek od creck »

Mam N43 a rozvody se rozsypaly taky. Proste soudruzi z NSR udelali nekde chybu :roll:

Blba umelohmotna lista a vymena celeho motoru, 80 % sleva ze auto melo najete 40 000 km 76 tis. kc
Davyd
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 17.04.2013 00:00

#9 Příspěvek od Davyd »

No v tom 320d je motor M47, ale jak už jsem ti psal v PM, zauvažuj...
Ta 320d je naprostá holina bez výbavy (a jakožto nekuřák větřím smrad u rauchpaketu...:wink:):

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAVC31080KU46783
Modellbezeichnung: 320D OL
Ausführung: Europa
Typschlüssel: VC31
E-Code: E90
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M47/T2 - 2,00l (120kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: TITANSILBER METALLIC (354)
Innenraum: STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)
Produktionsdatum: 22.04.2005
Werk: München

Code Serienausstattung Standard Equipment
S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles
S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel
S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S2BFA BMW LM Rad Doppelspeiche 154 BMW alloy wheel, double spoke 154
S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color
S441A Raucherpaket Smoker package
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
P7RPA Paket Advantage Advantage package
S855A Sprachversion italienisch Language version Italian
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian
S8SBA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.
S8SPA Steuerung COP Control unit COP

Je to auto z Itálie, tyhle holiny se obvykle kupovaly jako firemní vozidla, takže těm km člověk hůř uvěří - sám jsem letos viděl v bazaru podobnou mrchu s tím, že má jen 90 tis. km (r.v. 2008) a v motoru jsme našli lístek o výměně oleje v roce 2011 při 120 tis. km. Takže auto mělo v roce 2013 zaručeně najeto kolem 160 tis. km...Ale servisní knížka perfektní :lol:
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#10 Příspěvek od Tom_120i »

Nekupuj nejlevnější auta z nabídky. Ta nízká cena má svůj důvod.
Odpovědět