Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW Bychl Praha 4 Vestec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned 28.05.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám po dnešku jednu špatnou zkušenost, potřeboval jsem udělat naprosto banální věc, zhasnout kontrolku airbagů na E32, sám kdybych měl kabel tak to mám hotový za 2 minuty i se zapnutím noťasu.... Řekli tedy že můžu přijet do 5 hodin, přijel jsem v 16:45 a že prý už je pozdě a ať přijedu jindy a ať radši zavolám dopředu. No to snad není možný, tím mě tak vytočili že se tam táhnu úplně zbytečně, musim stát v koloně atd... Takže nevěřtě něčemu co slíbí, prostě volat dopředu jinak to asi nejde.
A rekls jim to? Ja se tam setkal s docela pohodovyma lidma, co docela rozumne poradili...
Byl jsem tam jen parkrat, ale nedokazu si moc dobre predstavit, ze mi nekdo rekne prijdte do peti, ja jsem tam o ctvrt hodky driv a pak me vyfakujou bez rozumnyho vysvetleni.
Resp. zajimalo by me, co ti rekli na "ale vzdyt jste mi pred hodinou rikali, ze tu mam bejt do peti! odlozil jsem dite, nevzal stoparku, tahnu se sem v kolone, ja jindy proste nemuzu!"
Byl jsem tam jen parkrat, ale nedokazu si moc dobre predstavit, ze mi nekdo rekne prijdte do peti, ja jsem tam o ctvrt hodky driv a pak me vyfakujou bez rozumnyho vysvetleni.
Resp. zajimalo by me, co ti rekli na "ale vzdyt jste mi pred hodinou rikali, ze tu mam bejt do peti! odlozil jsem dite, nevzal stoparku, tahnu se sem v kolone, ja jindy proste nemuzu!"
Já tam už byl pár krát, i na reset airbagu. Je pravda že jim to trvalo asi hodinu, takže by to opravdu těžko stihli. Na druhou stranu v náhradních dílech sedí člověk kter zjevně má i se stašími modely dost zkušeností...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Byl jsem tam na diagnostice a poté jsem objednával jeden díl. Když jsem přijel v domluvený čas tak diagnostika motoru byla na počkání asi za hodinu a za 6OO Kč. Osobní jednání solidní.Ovšem po telefonu komunikace hrozná a maj v tom krapet bordel. Měli mi zavolat až díl dojde. Po pěti dnech volám já a jsem přepojen a nikdo to na servisu nebere. Po několika pokusech v průběhu dne jsem tam rovnou zajel a díl koupil. Onen technik ani nevěděl že už jim díl přišel... tak nevim no.
Bychl otevírá v 8:00, ale zkušenost říká, že prodejce náhradních dílů toto bere spíš jako jakési doporučení, proto jsem tam dnes dorazil až v 8:45. Zkušenost nelhala. Když jsem nikým nepovšimnut asi 10 minut stepoval u pultíku s náhradními díly, otázal jsem se prodejce aut sedícího o metr vedle, zda si myslí, že k pultíku někdo časem přijde. Někam odběhl a za chvíli přišel s tím, že asi ne. Jeho kolega dnes přijde později a jestli bych prý nemohl přijít někdy jindy. Odpověděl jsem mu že bych nemohl. Pán opět odběhl a po chvilce k pultíku přišel jiný pán, zjevně servisák, kterého normálně veřejnosti neukazují. Když se ustálil na židli, vysvětlil jsem mu, že bych si přál tu krásnou teleskopickou škrabku na sníh a 10 těch koleček kterými se připevňuje mřížka do M3 nárazníku (řekl jsem mu číslo). Pán odběhl na dalších asi 5 minut, vrátil se s kolečky, nasypal mi je do dlaně a ptal se co jsem to ještě chtěl. Poslal jsem ho zpátky do skladu pro tu škrabku. Byl pryč opět asi 5 minut, načež se vynořil i s paní z pokladny. Společnými silami pustili počítač, který v 9:15 ještě nebyl puštěný, a snažili se do něj nabourat. Asi při desátém pokusu zjistili, že si k tomu musí zapnout num lock. Zaplatil jsem a s pocitem člověka okradeného o třičtvrtě hodiny života jsem odspěchal do práce.
Epilog:
Odevzdávám práci cca jednou týdně, někdy i jednou měsíčně. Stíhám ji dělat s přehledem (viz čas strávený psaním této slohové práce) , můj nejbližší zákazník sedí v německu a je uplně jedno jestli práci udělám v pondělí v 8:00 nebo v sobotu v noci. V nejbližší době nám budou instalovat píchačky abychom nechodili do práce pozdě. V autorizovaném dealerství BMW to zjevně není tak potřebné, zákazík může přijít jindy.
Epilog:
Odevzdávám práci cca jednou týdně, někdy i jednou měsíčně. Stíhám ji dělat s přehledem (viz čas strávený psaním této slohové práce) , můj nejbližší zákazník sedí v německu a je uplně jedno jestli práci udělám v pondělí v 8:00 nebo v sobotu v noci. V nejbližší době nám budou instalovat píchačky abychom nechodili do práce pozdě. V autorizovaném dealerství BMW to zjevně není tak potřebné, zákazík může přijít jindy.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Já tam už byl pár krát, i na reset airbagu. Je pravda že jim to trvalo asi hodinu, takže by to opravdu těžko stihli. Na druhou stranu v náhradních dílech sedí člověk kter zjevně má i se stašími modely dost zkušeností...
Jarda Němeček se jmenuje a je to frajer, i se starsima BMW si hrave poradi (s kazdou picovinou)

Osobne tam beru dily x let a vzdy v poradku, nekdy se stane, ze to z D nedovezou behem tydne, ale vzdy se nakonec podari vse poresit.
Osobne doporucuji

Jo, Jarda Němeček, teď jak to vidím napsané tak si vzpomínám - o tom jsem mluvil v obou příspěvcích - že je to frajer a že chodí pozdě do práce 

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 04.02.2009 01:00
- Bydliště: Praha
Ja tam jezdivam porad, mam to par minut od domu, do je taky jediny duvod. Jinak cekani na auto je nekonecne, protoze tam se auta servisuji podle znamosti. Pokud se dobre spratelite s nejakym s prijimacich techniku, budete tam chvili, pokud ale nikoho neznate, muzete tam byt treba cely den.
Jinak rozhodne nedoporucuju A.M.T. Mobile, cekal jsem 2 hodiny,nez sundali kolo a zjistili, ze je vypadly sroub na brzdici!!!
Jinak rozhodne nedoporucuju A.M.T. Mobile, cekal jsem 2 hodiny,nez sundali kolo a zjistili, ze je vypadly sroub na brzdici!!!
Firmu Bychl bych jednozančně nedoporučil nikomu, komu je jeho auto drahé.
Koupil jsem u nich nový Mini Cooper, ihned po prodeji byl zjevný problém na převodovce, když bylo auto v servisu se stejnou závadou a si po 5té, chteli jsme vyměnit převodovku, nebo vrátit peníze.
Bohužel, auto se už nikdy nevrátilo, namísto toho nám ho ve 140km/4 opřeli o strom a oznámili mi "tak jsme vám vyřešili problém s mini". Po roce protahování a oddalování se nemají k jakékoliv náhradě.
U Bychlů si prostě myslí, že když jsou "autorizovaný prodejce a servis", tak si můžou dovolit vše.
Všem doporučuji pryč od Bychlů.
Kdo nevěří, zde je důkaz:
http://rapidshare.com/files/208503366/c ... bychlu.rar
Koupil jsem u nich nový Mini Cooper, ihned po prodeji byl zjevný problém na převodovce, když bylo auto v servisu se stejnou závadou a si po 5té, chteli jsme vyměnit převodovku, nebo vrátit peníze.
Bohužel, auto se už nikdy nevrátilo, namísto toho nám ho ve 140km/4 opřeli o strom a oznámili mi "tak jsme vám vyřešili problém s mini". Po roce protahování a oddalování se nemají k jakékoliv náhradě.
U Bychlů si prostě myslí, že když jsou "autorizovaný prodejce a servis", tak si můžou dovolit vše.
Všem doporučuji pryč od Bychlů.
Kdo nevěří, zde je důkaz:
http://rapidshare.com/files/208503366/c ... bychlu.rar
funy007 píše:Firmu Bychl bych jednozančně nedoporučil nikomu, komu je jeho auto drahé.
Koupil jsem u nich nový Mini Cooper, ihned po prodeji byl zjevný problém na převodovce, když bylo auto v servisu se stejnou závadou a si po 5té, chteli jsme vyměnit převodovku, nebo vrátit peníze.
Bohužel, auto se už nikdy nevrátilo, namísto toho nám ho ve 140km/4 opřeli o strom a oznámili mi "tak jsme vám vyřešili problém s mini". Po roce protahování a oddalování se nemají k jakékoliv náhradě.
U Bychlů si prostě myslí, že když jsou "autorizovaný prodejce a servis", tak si můžou dovolit vše.
Všem doporučuji pryč od Bychlů.
Kdo nevěří, zde je důkaz:
http://rapidshare.com/files/208503366/c ... bychlu.rar
Jasně, takhle bouračka je známá po celym Vestci i Kamenici. Stejnětak, jako nemálo dalších rozšvihanejch aut. Vždycky když přijedu do Kamenice, obdržim na mobil pár nových videí, jak prasej tuhle plně obsazený m3 zmaštěncema, kroužej na kruháči, pak se zase naháněj sedmicí se Z4 atd. Drzost neskutečná. Nikdy bych tam svoje BMW už nedal po pár zkušenostech a co vim z doslechu.
svoje auto NIKDY TAM! nejhorsi servis vubec natoz na BMW!! Mam tam auto na dilne. Typek si tam predemnou veme Z4, ktera tam vyjela ze dveri a jede ji tam do poli protahnout pod plnym. Pak si ji tam predemnou pucujou jak nejakou devku a kazdej tomu dava co to slo (ani me nenapadlo, ze je to auto na servis!!!! sem si rikal, ze tuhle predvadecku bych fakt nechtel) jenze za dve hodiny si tam pro to prijel pan majitel!
Předminulý týden jsem si nechala vyměnit čelní sklo v BMW Bychl Vestec.
Když se víc než týden nikdo neozýval, zavolala jsem si sama. Bylo mi řečeno, že vozidlo je hotové, ale čeká se na jakýsi kryt zrcátka. Nechápala jsem jaký kryt, ale budiž... Po dalších třech dnech bylo ticho. Opět jsem zavolala a řeklimi že si můžu zítra přijet. Tak jsme s manželem dorazili přes celou Prahu s tím že si vozidlo konečně po 2 týdnech vyzvedneme.
Vozidlo bylo připravené, ale když jsme si jej šli převzít tak jsme zjistili, že je to naprosto jiné a nejobyčejnější sklo, které lze použít.
Měli jsme původně sklo se zeleným pruhem a mírně originálně tónované. Vůz máme koupený úplně nový od roku 1998 s ním jezdíme jen my. Ve výbavě toto sklo bylo a dokonce jsme jej v roce 2006 měnili v Horimexu v Olomouci a vyměnili nám správné.
Jen v BMW Bychl pracují dnes už vím naprosto neschopní lidé, kteří se jen dokáží vysmívat do obličeje.
Paní ředitelka Tomšů se ani neozve když slíbí, že zavolá a jak se říká jaký pán takový personál.
Dnes vím, že do BMW Bychl nikdy nepůjdu ani pro minimální šroubeček.
A svým přátelům tuto společnost znepříjemním, jelikož to není servis ale měniči náhradních dílů, za nehorázné ceny.
A pan Starý, který pracuje v oddělení servisu je vůbec nejlepší. Tomu cokoliv řeknete , tak poté popře, že to nikdy neslyšel.
Celá věc je ještě v šetření, jelikož jsem neviděla a ani neslyšela, že by jakýkoliv servis po výměně skla, nechal sklo tak upatlané a zamaštěné a hnusně zapravené. Všude se protlačuje jakési lepidlo.
No hnus.
Když se víc než týden nikdo neozýval, zavolala jsem si sama. Bylo mi řečeno, že vozidlo je hotové, ale čeká se na jakýsi kryt zrcátka. Nechápala jsem jaký kryt, ale budiž... Po dalších třech dnech bylo ticho. Opět jsem zavolala a řeklimi že si můžu zítra přijet. Tak jsme s manželem dorazili přes celou Prahu s tím že si vozidlo konečně po 2 týdnech vyzvedneme.
Vozidlo bylo připravené, ale když jsme si jej šli převzít tak jsme zjistili, že je to naprosto jiné a nejobyčejnější sklo, které lze použít.
Měli jsme původně sklo se zeleným pruhem a mírně originálně tónované. Vůz máme koupený úplně nový od roku 1998 s ním jezdíme jen my. Ve výbavě toto sklo bylo a dokonce jsme jej v roce 2006 měnili v Horimexu v Olomouci a vyměnili nám správné.
Jen v BMW Bychl pracují dnes už vím naprosto neschopní lidé, kteří se jen dokáží vysmívat do obličeje.
Paní ředitelka Tomšů se ani neozve když slíbí, že zavolá a jak se říká jaký pán takový personál.
Dnes vím, že do BMW Bychl nikdy nepůjdu ani pro minimální šroubeček.
A svým přátelům tuto společnost znepříjemním, jelikož to není servis ale měniči náhradních dílů, za nehorázné ceny.
A pan Starý, který pracuje v oddělení servisu je vůbec nejlepší. Tomu cokoliv řeknete , tak poté popře, že to nikdy neslyšel.
Celá věc je ještě v šetření, jelikož jsem neviděla a ani neslyšela, že by jakýkoliv servis po výměně skla, nechal sklo tak upatlané a zamaštěné a hnusně zapravené. Všude se protlačuje jakési lepidlo.
No hnus.
pajaja28 píše:Předminulý týden jsem si nechala vyměnit čelní sklo v BMW Bychl Vestec.
Když se víc než týden nikdo neozýval, zavolala jsem si sama. Bylo mi řečeno, že vozidlo je hotové, ale čeká se na jakýsi kryt zrcátka. Nechápala jsem jaký kryt, ale budiž... Po dalších třech dnech bylo ticho. Opět jsem zavolala a řeklimi že si můžu zítra přijet. Tak jsme s manželem dorazili přes celou Prahu s tím že si vozidlo konečně po 2 týdnech vyzvedneme.
Vozidlo bylo připravené, ale když jsme si jej šli převzít tak jsme zjistili, že je to naprosto jiné a nejobyčejnější sklo, které lze použít.
Měli jsme původně sklo se zeleným pruhem a mírně originálně tónované. Vůz máme koupený úplně nový od roku 1998 s ním jezdíme jen my. Ve výbavě toto sklo bylo a dokonce jsme jej v roce 2006 měnili v Horimexu v Olomouci a vyměnili nám správné.
Jen v BMW Bychl pracují dnes už vím naprosto neschopní lidé, kteří se jen dokáží vysmívat do obličeje.
Paní ředitelka Tomšů se ani neozve když slíbí, že zavolá a jak se říká jaký pán takový personál.
Dnes vím, že do BMW Bychl nikdy nepůjdu ani pro minimální šroubeček.
A svým přátelům tuto společnost znepříjemním, jelikož to není servis ale měniči náhradních dílů, za nehorázné ceny.
A pan Starý, který pracuje v oddělení servisu je vůbec nejlepší. Tomu cokoliv řeknete , tak poté popře, že to nikdy neslyšel.
Celá věc je ještě v šetření, jelikož jsem neviděla a ani neslyšela, že by jakýkoliv servis po výměně skla, nechal sklo tak upatlané a zamaštěné a hnusně zapravené. Všude se protlačuje jakési lepidlo.
No hnus.
mam naprosto stejnou zkusenost pri vymene celniho skla u me e34.. totalne to dojebali jak organizacne, tak co se tyce prace. Zlodeji a debilove..
Tak je někdo kdo mate zkušenost praskněte do BMW ČR a BMW do centraly v německu dyť jim Bychl poškozuje jmeno
Nebo napište stižnosti do ČOI http://www.coi.cz/cs/ na nas kdysi baba dala stižnost do ČOI protože po tom co použila a vyprala povlečeni se rozhodla že ho chce vratit že se ji nehodi, nebyla to žadna vada vyrobku prostě chtěla prachy zpět
měla v ČOI přibuzenstvo a tim se celou dobu ohaněla a vyhrožovala, prachy samozřejmě zpět nedostala ale kontrola byla a samozřejmě jelikož chtěli něco najit tak našli a dostali jsme nějakou drobnou pokutu že nebyla označen uplně každa položka cenovkou nebo tak nějak.

Nebo napište stižnosti do ČOI http://www.coi.cz/cs/ na nas kdysi baba dala stižnost do ČOI protože po tom co použila a vyprala povlečeni se rozhodla že ho chce vratit že se ji nehodi, nebyla to žadna vada vyrobku prostě chtěla prachy zpět

Výměna skla u Bychla
Soupis průběhu výměny skla:
1. Dne 25.5. 2010 ve 13.30 hod. jsem osobně přistavil vůz k zástupci BMW firmy BYCHL s.r.o., který byl osobně prohlédnut technikem servisu. Byla vystavena zakázka a byl jsem objednán na výměnu okna 2.6. 2010 v 8 hod. ráno.
2. Dne 28.6. 2010 jsem volal do servisu a ověřil si platnost termínu na výměnu okna na 2.6.2010 v 8 hod. ráno.
3. Dne 2.6. 2010 v 8 hod. ráno jsem osobně dle objednání přistavil vozidlo a následně my bylo řečeno, že okno není ať přijedu jiný termín! Bez žádné omluvy!!! Čekal jsem dalších 14 dní než jsem byl objednán na nový termín.
4. Dne 15.6. 2010 jsem přistavil vůz a proběhla oprava.
5. Dne 16.6. 2010 jsem si ráno převzal vůz a zjistil jsem záměnu okna. Byla uznána servisem a vypsána zakázka. Dále bylo řečeno servisem, že bude zákazníka řádně informovat, a že při zakázce bude přistaven náhradní vůz
6. Dne 22.6. 2010 jsem nebyl dosud servisem informován o zakázce a ani i když jsem kladl důraz, že od 24.6.2010 budu delší dobu s vozidlem v zahraničí. Proto jsem se obrátil na zákaznický servis BMW.
7. Dne 23.6. 2010 přišlo vyjádření zákaznického servisu, na který musím už písemně reagovat
8. Dne 12.7. 2010 telefonuji na zákaznický servis – nevědí jak reklamace probíhá !!!
9. Dne 13.7 2010 navštěvuji osobně autorizovaný servis BMW, BYCHL s.r.o. – lživé a arogantní jednání servisu
Citace zákaznického servisu BMW
Po prověření záležitosti v autorizovaném servisu Bychl, s. r. o. ve Vestci bych Vás chtěla informovat o tom, že jelikož jste díl objednával po telefonu, byl objednán díl, který je na voze namontován z výroby - tedy okno, které bylo dodáno na servis.
Vyjádření zákazníka k objednávce dílu:
dne 25.5.2010 ve 13.30 hod. jsem osobně přistavil vůz k zástupci BMW a to firmě BYCHL s.r.o., kde technik vozidlo osobně obhlédl, půjčil si klíče od vozu ke stáhnutí informací o vozidle. Dále ohledně rozbitého okna řekl, že veškeré informace o vozidle a jeho historii mají v databázi. Posléze vytiskl zakázkový list.
Tímto se ohrazuji proti lžím zástupce BMW ve věci objednání dílu po telefonu!
Citace zákaznického servisu BMW k záměně dílu
Pokud byla okna na voze již někde měněna za okna zatmavená se zeleným pruhem, měl být z Vaší strany o tom servis informován, aby objednal díl správný.
Vyjádření zákazníka k záměně dílu:
Argument, že jsem servis neinformoval o tom, že okno bylo někdy rozbito je následující. Já jsem se v servisu ptal na informaci ohledně okna a bylo my řečeno, že veškeré informace o vozidle mají v databázi! Výmluvy a lži servisu BYCHL s.r.o., jsem si dohledal v písemných listinách o zakázce.Tam se píše, že okno bylo již jednou měněno přímo v servisu BYHL s.r.o.! A dokonce je zde číslo dílu!
Když servis nejdříve tvrdí, že má všechno v databázi, což asi má!!! Dokládám to jejich fakturami a zakázkami a nechápu, že tvrdí pravý opak!!!
Pokud měl servis pochyby o zakázce ( dílu ), tak měl neprodleně kontaktovat zákazníka na telefonním čísle. Pokud servis bude tvrdit, že číslo nemá, nebo že volal, bude to jedno z dalších lživých tvrzení.
Dále chci upozornit, že technik při výměně skla měl už poznat pouhým okem, že vyměňuje zatmavené sklo se zeleným pruhem a montuje obyčejné čiré sklo ( toto pozná ihned i každý laik ).
Špatné sklo uznal i přejímací technik a vystavil zakázkový list kde napsal, že servis vyměnil špatné sklo! A dokonce byla řečena i omluva. Hned sliboval, jak to bude okamžitě vyřízeno a že jak bude nové a správné okno, okamžitě přistaví náhradní vůz až před dveře domu a nebo kanceláře! A opravovaný vůz si odveze a potom hned přiveze. Nádhera, že by opravdu BMW bylo BMW…ale ne, další asi 100 lež firmy BMW, viz. níže.
Citace zákaznického servisu BMW k záměně dílu
Kód dílu se mi bohužel zjistit nepodařilo.
Vyjádření zákazníka k záměně dílu:
Je zvláštní, že v reakci č. 1 píšete, že byl objednán díl, který je na voze namontován z výroby a v reakci číslo 3.píšete, že kód se vám nepodařil zjistit. Dále je divné že, zástupci společnosti BMW a ani zákaznický servis BMW nedohledá ve své databázi číslo dílu už jednou ve vozidle namontovaném! Od společnosti formátu BMW je to s podivem. Hledal jsem ve firemním archívu naší společnosti a dohledal jsem fakturu ze dne 24.1.2008 a dokonce vystavenou zástupcem BMW společností BYCHL s.r.o. . Zde je uvedeno číslo dílu. Prosím ověřit správnost dílu, protože nejsem odborník na díly BMW a ani nejsem zástupce společnosti BMW.
Citace zákaznického servisu BMW k záměně dílu
Vašemu dotazu jsme věnovali patřičnou pozornost a po obdržení byl Váš případ předán na reklamační oddělení se žádostí o vyjádření k případu.
V současné době čekáme na posouzení Vašeho problému s vozem. Ihned po obdržení vyjádření Vás budeme kontaktovat.
Vyjádření zákazníka k reklamaci:
Se zákaznickým servisem si telefonuji a dopisuji už měsíc a půl…opakuji, měsíc a půl !!! Tak nepište, že jste věnovali patřičnou pozornost, protože případ není vůbec vyřešen. Jen jste si zavolali do firmy Bychl s.r.o., kde Vám řekli jen samé lži a tím to skončilo, protože při osobní návštěvě ( dne 13.7.2010 ) v servisu reklamaci nikdo neřešil a neřeší !
A dále, ani dne 12.7. na zákaznickém servisu nevědí jak reklamace probíhá a kdy bude vůbec vyřízena! A to už řeším měsíc a půl se třema lidma na zákaznickém servisu BMW a několika lidma v autorizovaném servisu a to jak telefonicky, písemně a i osobně!!!
Osobní návštěva autorizovaného servisu BMW k záměně dílu a k reklamaci:
Návštěva proběhla osobně
Vyjádření k průběhu jednání:
Bylo nám řečeno, že s námi pan Bychl hovořit nebude, protože není majitelem firmy! Dle výpisu z obchodního rejstříku jsem zjistil, že je to další lež!!! Majitelem firmy je prý paní Tomšů ( další lež ) a ta nemá čas. Takže reklamaci bylo možné řešit s vedoucím servisu, který byl přítomen a stál 3 metry od nás, ale po 10 minutové šeptací rozpravě s 2 přijímacími techniky odešel pryč !!! Takže arogantní jednání firmy BMW skončilo u přijímacích techniků, kde se nám smáli do očí a říkali, že se můžeme rozčilovat jak chceme a stěžovat si kde chceme a to i u BMW Česká republika a nebo klidně i u BMW v Mnichově !!! Bylo nám řečeno že okno je špatně vyměněné, ale že ho nebudou platit ze své kapsy!!! A že můžeme být rádi, že máme aspoň nějaké okno…tohle už byla poslední a největší drzost firmy BMW. Píšu firmu BMW, protože pro mě je partner firma BMW a ne nějaký arogantní servis, lživých a neschopných lidí !!! Na dotaz že byl při reklamaci vystaven zakázkový list, kde autorizovaný servis, zapsal, že byl vyměněn špatný díl – nám bylo řečeno, že byl ve starém systému stornován a že tím to pro ně výměna okna a jednání se zákazníkem skončilo.
Tohle jednání není asi u Bychl s.r.o. a BMW jediné, protože po návštěvě stránek BMW KLUB Česká republika jsem zjistil, že podobné zkušenosti mají i jiní zákazníci.
Vítejte u BMW
Soupis průběhu výměny skla:
1. Dne 25.5. 2010 ve 13.30 hod. jsem osobně přistavil vůz k zástupci BMW firmy BYCHL s.r.o., který byl osobně prohlédnut technikem servisu. Byla vystavena zakázka a byl jsem objednán na výměnu okna 2.6. 2010 v 8 hod. ráno.
2. Dne 28.6. 2010 jsem volal do servisu a ověřil si platnost termínu na výměnu okna na 2.6.2010 v 8 hod. ráno.
3. Dne 2.6. 2010 v 8 hod. ráno jsem osobně dle objednání přistavil vozidlo a následně my bylo řečeno, že okno není ať přijedu jiný termín! Bez žádné omluvy!!! Čekal jsem dalších 14 dní než jsem byl objednán na nový termín.
4. Dne 15.6. 2010 jsem přistavil vůz a proběhla oprava.
5. Dne 16.6. 2010 jsem si ráno převzal vůz a zjistil jsem záměnu okna. Byla uznána servisem a vypsána zakázka. Dále bylo řečeno servisem, že bude zákazníka řádně informovat, a že při zakázce bude přistaven náhradní vůz
6. Dne 22.6. 2010 jsem nebyl dosud servisem informován o zakázce a ani i když jsem kladl důraz, že od 24.6.2010 budu delší dobu s vozidlem v zahraničí. Proto jsem se obrátil na zákaznický servis BMW.
7. Dne 23.6. 2010 přišlo vyjádření zákaznického servisu, na který musím už písemně reagovat
8. Dne 12.7. 2010 telefonuji na zákaznický servis – nevědí jak reklamace probíhá !!!
9. Dne 13.7 2010 navštěvuji osobně autorizovaný servis BMW, BYCHL s.r.o. – lživé a arogantní jednání servisu
Citace zákaznického servisu BMW
Po prověření záležitosti v autorizovaném servisu Bychl, s. r. o. ve Vestci bych Vás chtěla informovat o tom, že jelikož jste díl objednával po telefonu, byl objednán díl, který je na voze namontován z výroby - tedy okno, které bylo dodáno na servis.
Vyjádření zákazníka k objednávce dílu:
dne 25.5.2010 ve 13.30 hod. jsem osobně přistavil vůz k zástupci BMW a to firmě BYCHL s.r.o., kde technik vozidlo osobně obhlédl, půjčil si klíče od vozu ke stáhnutí informací o vozidle. Dále ohledně rozbitého okna řekl, že veškeré informace o vozidle a jeho historii mají v databázi. Posléze vytiskl zakázkový list.
Tímto se ohrazuji proti lžím zástupce BMW ve věci objednání dílu po telefonu!
Citace zákaznického servisu BMW k záměně dílu
Pokud byla okna na voze již někde měněna za okna zatmavená se zeleným pruhem, měl být z Vaší strany o tom servis informován, aby objednal díl správný.
Vyjádření zákazníka k záměně dílu:
Argument, že jsem servis neinformoval o tom, že okno bylo někdy rozbito je následující. Já jsem se v servisu ptal na informaci ohledně okna a bylo my řečeno, že veškeré informace o vozidle mají v databázi! Výmluvy a lži servisu BYCHL s.r.o., jsem si dohledal v písemných listinách o zakázce.Tam se píše, že okno bylo již jednou měněno přímo v servisu BYHL s.r.o.! A dokonce je zde číslo dílu!
Když servis nejdříve tvrdí, že má všechno v databázi, což asi má!!! Dokládám to jejich fakturami a zakázkami a nechápu, že tvrdí pravý opak!!!
Pokud měl servis pochyby o zakázce ( dílu ), tak měl neprodleně kontaktovat zákazníka na telefonním čísle. Pokud servis bude tvrdit, že číslo nemá, nebo že volal, bude to jedno z dalších lživých tvrzení.
Dále chci upozornit, že technik při výměně skla měl už poznat pouhým okem, že vyměňuje zatmavené sklo se zeleným pruhem a montuje obyčejné čiré sklo ( toto pozná ihned i každý laik ).
Špatné sklo uznal i přejímací technik a vystavil zakázkový list kde napsal, že servis vyměnil špatné sklo! A dokonce byla řečena i omluva. Hned sliboval, jak to bude okamžitě vyřízeno a že jak bude nové a správné okno, okamžitě přistaví náhradní vůz až před dveře domu a nebo kanceláře! A opravovaný vůz si odveze a potom hned přiveze. Nádhera, že by opravdu BMW bylo BMW…ale ne, další asi 100 lež firmy BMW, viz. níže.
Citace zákaznického servisu BMW k záměně dílu
Kód dílu se mi bohužel zjistit nepodařilo.
Vyjádření zákazníka k záměně dílu:
Je zvláštní, že v reakci č. 1 píšete, že byl objednán díl, který je na voze namontován z výroby a v reakci číslo 3.píšete, že kód se vám nepodařil zjistit. Dále je divné že, zástupci společnosti BMW a ani zákaznický servis BMW nedohledá ve své databázi číslo dílu už jednou ve vozidle namontovaném! Od společnosti formátu BMW je to s podivem. Hledal jsem ve firemním archívu naší společnosti a dohledal jsem fakturu ze dne 24.1.2008 a dokonce vystavenou zástupcem BMW společností BYCHL s.r.o. . Zde je uvedeno číslo dílu. Prosím ověřit správnost dílu, protože nejsem odborník na díly BMW a ani nejsem zástupce společnosti BMW.
Citace zákaznického servisu BMW k záměně dílu
Vašemu dotazu jsme věnovali patřičnou pozornost a po obdržení byl Váš případ předán na reklamační oddělení se žádostí o vyjádření k případu.
V současné době čekáme na posouzení Vašeho problému s vozem. Ihned po obdržení vyjádření Vás budeme kontaktovat.
Vyjádření zákazníka k reklamaci:
Se zákaznickým servisem si telefonuji a dopisuji už měsíc a půl…opakuji, měsíc a půl !!! Tak nepište, že jste věnovali patřičnou pozornost, protože případ není vůbec vyřešen. Jen jste si zavolali do firmy Bychl s.r.o., kde Vám řekli jen samé lži a tím to skončilo, protože při osobní návštěvě ( dne 13.7.2010 ) v servisu reklamaci nikdo neřešil a neřeší !
A dále, ani dne 12.7. na zákaznickém servisu nevědí jak reklamace probíhá a kdy bude vůbec vyřízena! A to už řeším měsíc a půl se třema lidma na zákaznickém servisu BMW a několika lidma v autorizovaném servisu a to jak telefonicky, písemně a i osobně!!!
Osobní návštěva autorizovaného servisu BMW k záměně dílu a k reklamaci:
Návštěva proběhla osobně
Vyjádření k průběhu jednání:
Bylo nám řečeno, že s námi pan Bychl hovořit nebude, protože není majitelem firmy! Dle výpisu z obchodního rejstříku jsem zjistil, že je to další lež!!! Majitelem firmy je prý paní Tomšů ( další lež ) a ta nemá čas. Takže reklamaci bylo možné řešit s vedoucím servisu, který byl přítomen a stál 3 metry od nás, ale po 10 minutové šeptací rozpravě s 2 přijímacími techniky odešel pryč !!! Takže arogantní jednání firmy BMW skončilo u přijímacích techniků, kde se nám smáli do očí a říkali, že se můžeme rozčilovat jak chceme a stěžovat si kde chceme a to i u BMW Česká republika a nebo klidně i u BMW v Mnichově !!! Bylo nám řečeno že okno je špatně vyměněné, ale že ho nebudou platit ze své kapsy!!! A že můžeme být rádi, že máme aspoň nějaké okno…tohle už byla poslední a největší drzost firmy BMW. Píšu firmu BMW, protože pro mě je partner firma BMW a ne nějaký arogantní servis, lživých a neschopných lidí !!! Na dotaz že byl při reklamaci vystaven zakázkový list, kde autorizovaný servis, zapsal, že byl vyměněn špatný díl – nám bylo řečeno, že byl ve starém systému stornován a že tím to pro ně výměna okna a jednání se zákazníkem skončilo.
Tohle jednání není asi u Bychl s.r.o. a BMW jediné, protože po návštěvě stránek BMW KLUB Česká republika jsem zjistil, že podobné zkušenosti mají i jiní zákazníci.
Vítejte u BMW
dnes mohu potvrdit osobní zkušenost a to špatnou se servisem Bychl ve Vestci, naprosto arogantní jednání. Jelkož se někde zašantročila servisní knížka od vozu a já věděl že bylo servisované i koupené tam tak jsem se rozhodl zatelefonovat do této společnosti, po neuspěšném přepojování zleva do prava si ode mě vzali číslo karoserie s tím že ještě tentýž den mi zavolají co a jak, vzpoměl jsem si v 10 večer že nikdo nevolal, takže dnes dopoledne znovu telefonát, tentokrát s p. Starým, vzal si číslo karoserie a telefon, asi za 3 minutky volal že tam servisku opravdu nemají ale historii vozidla ano, mám se prý zastavit koupit u nich novou a pak že mi doplní data zpětně, informoval mě že nové mají, tak jsem ukončil rozhovor a jel do Bychla s radostí, bohužell už mezi dveřma na mě koukali co asi tak budu chtít a co jsem asi za chudáka ( rozhodně jsem na sobě neměl montérky ani jiné levné věci
) , servisák mě posla na jiné místo kousek vedle skladu, přišel nějaký maník a otrávenej že něco po něm chci, naprosto arogantním chováním si vzal informace z mého techničáku a arogantně odpovídal na mé otázky, poté mi oznámil to je vše, chvilku jsem čekal a nic se nedělo, říkám kde mám servisní knížku a on že ji právě objednal že ji skladem nemají a bude nevíme kdy přesně řečeno týden, 14 dní, měsíc možná i dva, chtěl jsem se tedy dohodnou zda by ji odeslali na moji adresu, pá na to ,, hm to jako asi nee ,,, opět arogance na místě, vzal mě za serisním technikem a že se nějak dohodneme, servisní technik zrovna telefonoval takže maník v klídku odkráčel na svoje místečko a nechal mě tam stát jak blba, jakmile technik dotelefonoval ptal se co bych jako rád, v tu chvíli jsem čekal že přijde maník od vedle ale on v klidu čučel do svého PC, takže jsem mu řekl co chci sám a znova bylo řečeno že mi ji nepošlou, na můj dotaz proč mi to p. Starý v telefonu neoznámil řekl to já nevím on tu není, takže jsem nakrklej jako kráva, půl dne stráveným v autě v zácpách a nic z toho, navíc budu muset opět do tohoto servisu když jim serviska dorazí. Chce se mi zvracet z jejich přístupu, jenže kam si jít stěžovat????
