Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výkon 328, úpravy

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
olaf_
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od olaf_ »

kdyz spocitam vsechny jednodusi upravy co jsou v clanku zminene tak vykon 328 by mel byt cca 240 PS (chip, sani B50, ASC klapka, filtr) to je narust o cca 50 ps je to realne aby ten motor mel potom takovy vykon? Co potom ty brutalnejsi zahy jako snizeni hlavy lestene svody a ja nevim co vsechno. S tema by to papirove melo byt ja nevim kolik. Kolik je vubec realnych a meril to nekdy nekdo kolik to je doopravdy? :))
dolnas
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: pon 19.06.2006 00:00
Bydliště: VSETIN - Peterborough UK
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dolnas »

olafe: vcera jsi ho koupil, tak ne ze te napadne tam hned snizovat hlavu a takove ty veci, jinak budou muset tu dalnici stavet ze zlina do hradiste :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

328i se da dostat na tech 240PS, otazkou je za jakou cenu a jetli to ma pak smysl... a) vymenit vacky b) sani c) data v ŘJ d) svody... leštěné svody je obecně nesmysl, to že je vyleštíš zvenku ti nepřidá ani 0,5PS :-) myslel jsi patrně leštění sacích/výfukových kanálů, ale i tady je to diskutabilní (sériové jsou již dost hladké, reálně ničeho nedocílíš)... navíc přílišné vyleštění má přesně opačný efekt, dojde k "přilepení" proudícího vzduchu a k jeho zpomalení, naopak se používají specifické zářezy a vrypy kvůli vzniku cílených turbulencí (viz žraločí kůže a voda), urychlujících v důsledku celkový proud vzduchu kanálem (většinou před nálitkem vodítka ventilu)
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Co se táký upravy halvy, tak jednoduchá uprava je nebrouit do ostra to rozvetveni kanalu k ventilam. TO je zasadni rozdil mezi M3 a M50 hlavou.
Jako dalsi bez vackova uprava je vymenit ventily za vetsi, treba z M3, ale musi se rozsirit kanaly kvuli tomu.
meme
Registrovaný
Příspěvky: 642
Registrován: stř 11.04.2007 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od meme »

speedy jen rozšířit kanály a to stačí?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mno, 2,8 hlava a M3 hlava je rozdil asi jako Felicie a Fabie... vypadaji podobne, ale je mezi nima par svetelenych let... na testerech proudeni jsou uplne jinde, jine uhly a prumery sacich a vyfukovych kanalu, jine ulozeni vacek, dvojity retez, pevne podlozky a pod... amici se po komplexnim predelani (zvetseni ventilu, prebrouseni ventilovych sedel na 5° tvar, rozsireni kanalu, keramicke povlaky a pod) dostanou na hodnoty seriové 3,0 hlavy... takze asi tak
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hanz píše:mno, 2,8 hlava a M3 hlava je rozdil asi jako Felicie a Fabie... vypadaji podobne, ale je mezi nima par svetelenych let... na testerech proudeni jsou uplne jinde, jine uhly a prumery sacich a vyfukovych kanalu, jine ulozeni vacek, dvojity retez, pevne podlozky a pod... amici se po komplexnim predelani (zvetseni ventilu, prebrouseni ventilovych sedel na 5° tvar, rozsireni kanalu, keramicke povlaky a pod) dostanou na hodnoty seriové 3,0 hlavy... takze asi tak


Ale i to je rozdíl, ne?
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00

#8 Příspěvek od 100RM »

Presunuto z pokecu
7er. True definition of luxury. Yours.
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Spajky »

Myslím že nejrozumější forma zvyšování výkonu u 328čky je sání M50 + M3 svody (výfuk) a tam bych asi tak skončil, nejni to zas až takovej zásah do motoru a zároveň se dá dostat na rozumnou cenu za jednoho koně :)

chip, sraní se do vaček atd atd se mi nějak na běžný jízdy nezamlouvá :)
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Diablo330Ci »

Spajky píše:Myslím že nejrozumější forma zvyšování výkonu u 328čky je sání M50 + M3 svody (výfuk) a tam bych asi tak skončil, nejni to zas až takovej zásah do motoru a zároveň se dá dostat na rozumnou cenu za jednoho koně :)

chip, sraní se do vaček atd atd se mi nějak na běžný jízdy nezamlouvá :)


A tim se dostanes na kolik koni cca?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#11 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

100RM píše:Presunuto z pokecu


aby si to olaf jeste precet :-)
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#12 Příspěvek od Rendis »

nebo vyměnit motor jako LOPOLO :)
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
chitos
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Vsetín

#13 Příspěvek od chitos »

olaf_ píše:kdyz spocitam vsechny jednodusi upravy co jsou v clanku zminene tak vykon 328 by mel byt cca 240 PS (chip, sani B50, ASC klapka, filtr) to je narust o cca 50 ps je to realne aby ten motor mel potom takovy vykon? Co potom ty brutalnejsi zahy jako snizeni hlavy lestene svody a ja nevim co vsechno. S tema by to papirove melo byt ja nevim kolik. Kolik je vubec realnych a meril to nekdy nekdo kolik to je doopravdy? :))

Pujčím ti kulatý pilník na to broušení :D
tom28
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#14 Příspěvek od tom28 »

mám dotaz. Když se na 2,8 dá to sání z M50b25 pojede to na vršku. Ta 2,8 co mám mi jede nejlepe tak do 5 a nějaký drobný. Plánuji to saní a nějaké svody. Chtěl bych aby to pořádně točilo ale bez vaček to asi nepůjde. Zkoušel někdo kolik ten motor unese otáček? Lze nechat posunout omezovač, nebo je to zbytečný trápení motoru?
Díky
olaf_
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od olaf_ »

srandisti :) napadlo mne ze si necham vylestit poradne lak na aute aby zlepsi aerodynamicke vlastnosti a tudiz vlastne zvysil vykon :) )

- ne vazne sani z M50 mam, staci namontovat, o tech svodech z M3 slysim prvne ze pasujou

- a proc ne chip? to je prece relativen dost koniku za malo penizku as na pomer cena/prorustek na sani M50 asi nema

a brutalni zasahy typu snizovani hlavy rozhodne nemam v umyslu to si spis nasetrim na M3

:)
chitos
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Vsetín

#16 Příspěvek od chitos »

Jak se mnohokrát psalo u diesla chip ano u benzínu to asi ani moc nepoznáš :wink:
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#17 Příspěvek od bavorak »

Mám chip na 328i a jsem s ním spokojený.Koně moc nepoznáš(205ps),ale kroutak vzrostl o 30nM a ten je sakra znát.A když jedeš pijánko,tak i spotřeba je cc.o0,8l menší.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od patras Čestný člen »

pokud vymenis sani a svody a dostanes do motoru vic vzduchu tak samo chip potrebujes protoze standardne nastavena RJ si s tim jinak poradne neporadi
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Leveler »

Takže kdybych dal do 328 sání z 2,5 + M3 svody a ten čip tak bych se cca mohl dostat na těch 220HP ne?
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od patras Čestný člen »

220 by se asi dalo
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Odpovědět