Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
325,vykon?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 27.04.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 27.04.2010 00:00
Tak ono to je strasne relativni, pokud jsi byk zvykly na stejne silne auto tak je i dost realny, ze se ti bude zdat, ze je auto na spodku mrtvy.Nejprve bych doporucil origo diagnostiku a pokud se odhali zavady, tak okamzite opravit.A uvidis, co takova nacla vaha vzduchu udela za paseku s vykonem.Vesmes je ale dvaapule na spodku mrtva a zacina tahnout az kolem 3500 ot vejs.Je to halt tocivej motor, nic na plat.Sam tento motor mam a muzu rict, ze je s nim decentni sportovni povoz,ale vylozenej sportovec to nejni,kor pri tak blbym zprevodovani co E36 ma.Proste tocit,tocit a tocit.Na chip se chystam take a hodnoty, ktere jedna ladicska firma nabizi me mile prekvapily 192k->210k , 245Nm->270Nm.Zni to jako pohadka, ale pry za to ruci a udeelaji brzdu pred a po.
pohledej ,ono se tu toto tema jiz davno resilo.......pokud das ladenej vejfuk od Supersprintu, tak se muzes dostat na nejakejch 200k,pak dalsi upravou jsou ostry vacky a k tomu predelana mapa RJ a tim se pry da dostat na plus 30k.Odlehcenej setrvacnik,odlehceni remenic a vsech potencionalnich rotacnich zatezi na motoru...remenice.Je to jen teorie......Dalsi veci je instalace turba,ktere by vyslo i s praci na cca 100 000 s pridanim vykonu se da dostat u serioveho motoru na 270k bez intercooleru.Takze asi taak.....
Fx píše:Viděl jsem na brzdě 325i M50 Vanos, jediná změna proti sérii byly vstřiky M3 3,2 a výkon 240 koní. Co to udělá se spalovacíma prostorama je jiná věc. Po montáži vstřiků se to deset minut hádalo a dusilo.
jj, tenhle motor mám, ale to stačí "jen" vyměnít vstřiky a je nárust u série o 50 koní?? To se mi zdá skoro neuvěřitelné. To není potřeba ani přemapovat jednotku?
Fx píše:S jednotkou se nic nedělalo, ale zkoušelo se to jen tak před montáží svodů, turba atd, takže nějaké delší zkušenosti poskytnout nemůžu - navíc se nejedná o moje auto.
No, jestli to nedomršilo motor a pak se to ustálilo, asi bych to vyzkoušel. Nemáš kontakt na toho človrdu? Zajímalo by mě toho víc, jak postupovat a nezničit hlavu motoru atd..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no pak bude urco taky i zajímavá spotřeba
každopádně neco podbného zkoušel kamarad na brzdě s jeho e30 327i kdy zkusil namontovat 3.5 M30 vstriky na ten motor , jelo to ok , v rozmezi 2500 - 4000otacek tomu narost krouták neskutecnym zpusoben (v ramci desitek Nm) pozdeji ve vyssich tockach to ale zase ochablo
to že pak tekl benzín i z výfuku byla věc vedlejší už (obrazně řečeno
) kazdopadne pokud chces vetsi vstriky tak asi spis z 3.0 ktera ma motorovou elektriku bosch , 3.2 ma siemens (o zamenosti a funkcnosti se da vest debata dal
) kazdopadne bez upravy jednotky (a lambdy) na normalni jezdeni bych to asi nedelal 





E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:no pak bude urco taky i zajímavá spotřebakaždopádně neco podbného zkoušel kamarad na brzdě s jeho e30 327i kdy zkusil namontovat 3.5 M30 vstriky na ten motor , jelo to ok , v rozmezi 2500 - 4000otacek tomu narost krouták neskutecnym zpusoben (v ramci desitek Nm) pozdeji ve vyssich tockach to ale zase ochablo
to že pak tekl benzín i z výfuku byla věc vedlejší už (obrazně řečeno
) kazdopadne pokud chces vetsi vstriky tak asi spis z 3.0 ktera ma motorovou elektriku bosch , 3.2 ma siemens (o zamenosti a funkcnosti se da vest debata dal
) kazdopadne bez upravy jednotky (a lambdy) na normalni jezdeni bych to asi nedelal
No nebráním se i přemapování jednotky. Ale najím někoho, kdo si na to komplet troufne a zaručí, že z Báwa nebude jen "žíznivej traktor"


Jestli to nejak pochopite. Sorry za vyrazi a sedlacke popisi.
1krok - uprava sania - narazove sanie, vylestenie sania, ciklonove vedenie sania, vaha z M3, pred vahou elektronicke casovanie z M3 /csl/ ktore riadi elektronicky RTP podla prudenia vzduchu,
2krok - PB na zmenu teploty vzduchu asi 2k2
3krok - sportove zvody, upraveny vyfuk s rezonatormi, koncovy tlmic M3
nic jiniho nemam udelany ani RJ.
skousel sem i vstreky z M3 ale nejak to neslo dobre.
1krok - uprava sania - narazove sanie, vylestenie sania, ciklonove vedenie sania, vaha z M3, pred vahou elektronicke casovanie z M3 /csl/ ktore riadi elektronicky RTP podla prudenia vzduchu,
2krok - PB na zmenu teploty vzduchu asi 2k2
3krok - sportove zvody, upraveny vyfuk s rezonatormi, koncovy tlmic M3
nic jiniho nemam udelany ani RJ.
skousel sem i vstreky z M3 ale nejak to neslo dobre.
- Přílohy
-
- DSC02080.JPG (89.01 KiB) Zobrazeno 2358 x