Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325,vykon?

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
wrestlingpeta
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 27.04.2010 00:00

#1 Příspěvek od wrestlingpeta »

zdravim koupil sem si bmw 325 coupe a nejak extra se mi zda ze to nejede,jak zvednout nejakou rozumnou cenou vykon?pomuze nejaky čip tuning a podobne kraviny nebo to sou vyhozene prachy?diky za rady
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#2 Příspěvek od BudVlad »

Záleží na tom jaký tam máš motor a v jakém je stavu. Jestli jde o N52 nebo N53 tak je to 3 litr a za rozumné peníze se dá upravit na výkon 330i (272hp).
Obrázek
wrestlingpeta
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 27.04.2010 00:00

#3 Příspěvek od wrestlingpeta »

BudVlad píše:Záleží na tom jaký tam máš motor a v jakém je stavu. Jestli jde o N52 nebo N53 tak je to 3 litr a za rozumné peníze se dá upravit na výkon 330i (272hp).


je to model e36 2.5 141kw
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#4 Příspěvek od BudVlad »

V první řadě změř kompresi a zjisti v jakém stavu je motor.
Obrázek
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#5 Příspěvek od Paavo »

Tak ono to je strasne relativni, pokud jsi byk zvykly na stejne silne auto tak je i dost realny, ze se ti bude zdat, ze je auto na spodku mrtvy.Nejprve bych doporucil origo diagnostiku a pokud se odhali zavady, tak okamzite opravit.A uvidis, co takova nacla vaha vzduchu udela za paseku s vykonem.Vesmes je ale dvaapule na spodku mrtva a zacina tahnout az kolem 3500 ot vejs.Je to halt tocivej motor, nic na plat.Sam tento motor mam a muzu rict, ze je s nim decentni sportovni povoz,ale vylozenej sportovec to nejni,kor pri tak blbym zprevodovani co E36 ma.Proste tocit,tocit a tocit.Na chip se chystam take a hodnoty, ktere jedna ladicska firma nabizi me mile prekvapily 192k->210k , 245Nm->270Nm.Zni to jako pohadka, ale pry za to ruci a udeelaji brzdu pred a po.
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#6 Příspěvek od Paavo »

pohledej ,ono se tu toto tema jiz davno resilo.......pokud das ladenej vejfuk od Supersprintu, tak se muzes dostat na nejakejch 200k,pak dalsi upravou jsou ostry vacky a k tomu predelana mapa RJ a tim se pry da dostat na plus 30k.Odlehcenej setrvacnik,odlehceni remenic a vsech potencionalnich rotacnich zatezi na motoru...remenice.Je to jen teorie......Dalsi veci je instalace turba,ktere by vyslo i s praci na cca 100 000 s pridanim vykonu se da dostat u serioveho motoru na 270k bez intercooleru.Takze asi taak.....
rio325i
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pát 08.10.2010 00:00

#7 Příspěvek od rio325i »

jeslti mate zajem tak mam z nemecka chip do zapalování .Nárust vykonu az 30hp. Original dme od bosche.Koupil sem to minuly rok za 400euro v nemecku a nepouzil.Cena dohodou.
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od CBR1000F »

rio325i píše:jeslti mate zajem tak mam z nemecka chip do zapalování .Nárust vykonu az 30hp. Original dme od bosche.Koupil sem to minuly rok za 400euro v nemecku a nepouzil.Cena dohodou.


Co je to cena dohodou? Zajímá mě také načipování E36 325i
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#9 Příspěvek od Paavo »

jak nemam cip podlozenej merenim na brzde pred a po tak od toho davam ruce pryc.To mi tech 400 Ecek muzes rovnou "dat".
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Viděl jsem na brzdě 325i M50 Vanos, jediná změna proti sérii byly vstřiky M3 3,2 a výkon 240 koní. Co to udělá se spalovacíma prostorama je jiná věc. Po montáži vstřiků se to deset minut hádalo a dusilo.
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od CBR1000F »

Fx píše:Viděl jsem na brzdě 325i M50 Vanos, jediná změna proti sérii byly vstřiky M3 3,2 a výkon 240 koní. Co to udělá se spalovacíma prostorama je jiná věc. Po montáži vstřiků se to deset minut hádalo a dusilo.


jj, tenhle motor mám, ale to stačí "jen" vyměnít vstřiky a je nárust u série o 50 koní?? To se mi zdá skoro neuvěřitelné. To není potřeba ani přemapovat jednotku?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

S jednotkou se nic nedělalo, ale zkoušelo se to jen tak před montáží svodů, turba atd, takže nějaké delší zkušenosti poskytnout nemůžu - navíc se nejedná o moje auto.
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od CBR1000F »

Fx píše:S jednotkou se nic nedělalo, ale zkoušelo se to jen tak před montáží svodů, turba atd, takže nějaké delší zkušenosti poskytnout nemůžu - navíc se nejedná o moje auto.


No, jestli to nedomršilo motor a pak se to ustálilo, asi bych to vyzkoušel. Nemáš kontakt na toho človrdu? Zajímalo by mě toho víc, jak postupovat a nezničit hlavu motoru atd..
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Tohle ho zrovna netrápilo a jako atmosféra to jelo jen na tom měření.
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od CBR1000F »

Fx píše:Tohle ho zrovna netrápilo a jako atmosféra to jelo jen na tom měření.


No že už jsem se začal poptávat, kdo má na prodej M3 vstřiky :)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no pak bude urco taky i zajímavá spotřeba :lol: každopádně neco podbného zkoušel kamarad na brzdě s jeho e30 327i kdy zkusil namontovat 3.5 M30 vstriky na ten motor , jelo to ok , v rozmezi 2500 - 4000otacek tomu narost krouták neskutecnym zpusoben (v ramci desitek Nm) pozdeji ve vyssich tockach to ale zase ochablo :lol: to že pak tekl benzín i z výfuku byla věc vedlejší už (obrazně řečeno :) ) kazdopadne pokud chces vetsi vstriky tak asi spis z 3.0 ktera ma motorovou elektriku bosch , 3.2 ma siemens (o zamenosti a funkcnosti se da vest debata dal :D ) kazdopadne bez upravy jednotky (a lambdy) na normalni jezdeni bych to asi nedelal :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od CBR1000F »

MattyX píše:no pak bude urco taky i zajímavá spotřeba :lol: každopádně neco podbného zkoušel kamarad na brzdě s jeho e30 327i kdy zkusil namontovat 3.5 M30 vstriky na ten motor , jelo to ok , v rozmezi 2500 - 4000otacek tomu narost krouták neskutecnym zpusoben (v ramci desitek Nm) pozdeji ve vyssich tockach to ale zase ochablo :lol: to že pak tekl benzín i z výfuku byla věc vedlejší už (obrazně řečeno :) ) kazdopadne pokud chces vetsi vstriky tak asi spis z 3.0 ktera ma motorovou elektriku bosch , 3.2 ma siemens (o zamenosti a funkcnosti se da vest debata dal :D ) kazdopadne bez upravy jednotky (a lambdy) na normalni jezdeni bych to asi nedelal :)


No nebráním se i přemapování jednotky. Ale najím někoho, kdo si na to komplet troufne a zaručí, že z Báwa nebude jen "žíznivej traktor" :D Spotřebu celkem neřeším, nejezdím s tím běžně "do Kauflandu" :) Jen pro potěšení 2-3x týdně a to na delší trasy a dálnice.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#18 Příspěvek od zverbo »

Jestli to nejak pochopite. Sorry za vyrazi a sedlacke popisi.
1krok - uprava sania - narazove sanie, vylestenie sania, ciklonove vedenie sania, vaha z M3, pred vahou elektronicke casovanie z M3 /csl/ ktore riadi elektronicky RTP podla prudenia vzduchu,
2krok - PB na zmenu teploty vzduchu asi 2k2
3krok - sportove zvody, upraveny vyfuk s rezonatormi, koncovy tlmic M3

nic jiniho nemam udelany ani RJ.
skousel sem i vstreky z M3 ale nejak to neslo dobre.
Přílohy
DSC02080.JPG
DSC02080.JPG (89.01 KiB) Zobrazeno 2358 x
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#19 Příspěvek od zverbo »

senzory otvarania klapky pre tlak RTP
Přílohy
CIMG1209.JPG
CIMG1209.JPG (56.32 KiB) Zobrazeno 2356 x
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#20 Příspěvek od zverbo »

RJ - RTP
Přílohy
CIMG1211.JPG
CIMG1211.JPG (97.87 KiB) Zobrazeno 2355 x
Odpovědět