Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Celoprelep automobilu - zkusenosti, rady, doporuceni

upravené vozy :)
Zpráva
Autor
dEstr0y3r
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.03.2011 01:00

#1 Příspěvek od dEstr0y3r »

Zdravim vsechny,
mel bych zajem o kompletni prelep meho automobilu BMW E60, pravdepodobne do matne cerne nebo bile, popr. carbon.
Muzete se nekdo podelit o svoje zkusenosti, kdo z vas takto upraveny vuz ma? Není problem s automatickymi myckami, resp. pokud se cast folie poskodi co se s tim da delat? Komplet vymenit nebo se da nejak "nadstavit"?
Jeste mam dotaz ohledne pripadneho sundani folie, je s tim problem?
Taky jsem slysel, ze je pak na tom videt vsechno trojnasobne, kazda necistota atd a musi se to kazdy den umyvat, je to opravdu tak neprakticke?

Na internetu jsem nasel par firem, ktere tyto prelepy delaji jako
http://www.trieste.cz
http://www.tintek.cz
http://www.folienaauto.cz
http://www.carsfolie.cz

mate nekdo konkretni zkusenost s nejakou z techto firem, resp. muzete nejakou treba i jinou doporucit?
Jeste by me zajimalo na kolik takovy celoprelep vyjde i s praci, cetl jsem ze tak mezi 12-25 tisici, coz je dost siroke rozpeti, zajimalo by mne to konkretne u toho cerneho matu.

Za jakekoliv postrehy budu vdecny a predem se omlouvam, jestli tu to jiz bylo...
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#2 Příspěvek od zverbo »

Uz sa to tu rozoberalo - tak trosku.

Ja som mal vynily na aute po bokoch na kapote, cely zadny kufor, predny a zadny naraznik v matnej ciernej.
HLUPOST SVETU SVETA!!! Jedina vec co som lutoval na aute!
Pokial chodis iba cez vykendy a za pekneho pocasia tak sa to da ale nie na kazdodeny provoz.
Ani to vela nestoji ale ani to vela nevydrzi.
Obzvlast v zime ked je ta folia premrznuta.
Ak mas zaujem poslem ti cislo na chalana ten to roby ma dielnu, robil mi cely interier s carbonu.
Ale na exterier ziadna zaruka!!! Cena za prelep celeho auta je 15000kc
Su firmy co ti daju rok zaruku na pripadne poskodenie ale podmienka je ze nesmies jazdit v zime a cena tak 50000kc
dEstr0y3r
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.03.2011 01:00

#3 Příspěvek od dEstr0y3r »

tak dnes mi kamos, co ma komplet prelep cca 1 rok rekl, ze to je v pohode a pokud je to kvalitni folie (treba 3M), tak extremni teploty na to nemaji vliv, pokud se objevi trhlina chce to prelepit pouze tu cast, kde se udelala (pr. dvere)...jinak pry to vydrzi asi 5-6 let, barvu to pry neztraci...
muzete nekdo jeste reagovat na kvalitu firem co jsem zminil? nejake zkusenosti?
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#4 Příspěvek od zverbo »

Tak si predstav predny naraznik a kapotu po roku od kamienkou a so samym prelopom!!! Uplna krasa!
Trosku mrazu soly kamienky - je to zaber pre lak a nie pre foliu.

Tiez som to mal, bol som rad ze to mam, pokial to bolo pekne!!!
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#5 Příspěvek od Dan td »

dEstr0y3r píše:tak dnes mi kamos, co ma komplet prelep cca 1 rok rekl, ze to je v pohode a pokud je to kvalitni folie (treba 3M), tak extremni teploty na to nemaji vliv, pokud se objevi trhlina chce to prelepit pouze tu cast, kde se udelala (pr. dvere)...jinak pry to vydrzi asi 5-6 let, barvu to pry neztraci...
muzete nekdo jeste reagovat na kvalitu firem co jsem zminil? nejake zkusenosti?

Máme takhle polepená v práci všechna auta. Fólie od 3M - naprostá pohoda, auta stojí venku, jezdí ve dne v noci, v létě i v zimě.
U nás je průměrná životnost auta kolem tří let, ale pár starších kousků tu je a i na nich je fólie OK.

Jediné problém - po nehodách to občas v rámci šetření dají jiné firmě, která použije levnější fólii a ty opravdu nic nevydrží, vybledne to za pár měsíců. Nicméně - pokud bys bral celé auto od 3M, tak bych se toho nebál.

Kdo nám to lepí nevím, můžu zkusit zjistit, ale jsme velká organizace a pochybuju, že se vůbec doberu k někomu, kdo to má na starosti.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#6 Příspěvek od zverbo »

Tak potom zalezi na kvalite folie a asi aj na vyrobcovy, tiez som mam 3M.
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#7 Příspěvek od Dabler »

nikdy bych to na auto nedal. radsi bych poresil kvalitni celolak. delam s foliema v reklamce vcetne polepu aut. 3M je kvalita, taky dobre zaplacena a prace taky zadarmo neni, na firemni auto bych si to dal, ale na svoje nikdy.
dEstr0y3r
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.03.2011 01:00

#8 Příspěvek od dEstr0y3r »

Dabler píše:nikdy bych to na auto nedal. radsi bych poresil kvalitni celolak. delam s foliema v reklamce vcetne polepu aut. 3M je kvalita, taky dobre zaplacena a prace taky zadarmo neni, na firemni auto bych si to dal, ale na svoje nikdy.


Muzes uvest duvod prosim?
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#9 Příspěvek od Dabler »

důvod jednoduchý, cena, trvanlivost(max 7let s ručním mytí:), idividální preciznost zpracování se projeví na finální ceně celopolepu, pozdější nevzhledné oděrky z provozu(štěrk).
dEstr0y3r
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.03.2011 01:00

#10 Příspěvek od dEstr0y3r »

Dabler píše:důvod jednoduchý, cena, trvanlivost(max 7let s ručním mytí:), idividální preciznost zpracování se projeví na finální ceně celopolepu, pozdější nevzhledné oděrky z provozu(štěrk).


Tak cenove by to melo vyjit do 20 000, coz mi neprijde zas tak strasne moc, vzhledem k tomu, kolik by treba stal celolak...trvanlivost 7 let ti prijde malo? Ja teda osobne si stejne nemyslim ze auto nebudu mit vic nez nejake 4 roky ...preciznost chapu ze pokud to udela amater tak to muze vypadat jako saskarna ale pokud je to od firmy, ktera se tim zivi, treba konkretne trieste tak si myslim, ze prace by mela byt odvedena kvalitne
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#11 Příspěvek od Dabler »

porad je to jenom folie, tudiz to nebude monolit jako lak si uvedom, me osobne by vadil prechod folie-puvodni lak, po otevreni dveri kapoty,kufru. dale folie nezahladi vady predeslyho laku(dulky od kameni,puchyre..), pokud nemas fungl auto. na matny bude videt kde jaky sram staci projet bliz nejakemu krovi, otrit se zipem u bundy na parkovisti a celkovy efekt jde do haje,to uz nerozlestis, s vapkou se rozluc ta by udelala taky paseku na matu. chci ti usetrit penize :), zainvestuj radeji do neceho ucelnejsiho.

kdyz uz do toho budes chtit jit nenech se tahat za nos jen cenou, za kterou cekas exkluzivni praci, ale osobne si prohledni zaludna mista na autech ktery uz polepili a maj je treba v showroomu a taky s nema jezdi a nejen vystavuji za dvojitym sklem. na fotce vypada vse krasne ale v detailech je sila.

tot muj subjektivni nazor.
dobre porizeni ;)
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#12 Příspěvek od zverbo »

Ak treba tak v Rychnove nad Kneznou ma kolega dielnu robi polepy mozem ti dat cislo robil Galikove Lamborghini do celopolepu carbon, ma Toyotu MR v celopolepe carbon, mne robil cely interier a robi vsetko pre Kopeckeho co sa tyka polepou reklam a folii.

Hned ti povie ze to je len na ShowCar alebo ako vyletne auto!
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany

#13 Příspěvek od Martem »

Folie nikdy samozřejmě nebude jako lak,s tím je třeba počítat. Je to jen chvilková věc. Záludná místa nejsou stoprocentní. Kdo chce polep v kvalitě laku,tak folie to nezaručí. Před dvěma měsíci jsem to lepil na své,meju na kartáčích,vapkou a zatím vše ok a to by to správně mělo být ještě navoskované,ale nemam.
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#14 Příspěvek od Oooz »

zverbo píše:Hned ti povie ze to je len na ShowCar alebo ako vyletne auto!


Jo jo a proto je každej druhej taxik v Praze přelepenej na žluto a jezdí s nimi jen výletně a většinu času stojí za sklem. Já teda vůbec nechápu kde ste nabrali tu negativní zkušenost ale bylo by dobrý si uvědomit, že žijeme v době kdy se ta fólie nevyrábí z celofánu, jak si tady někdo očividně myslí. Bezpečnostní fólií neprohodíte ani cihlou a přesto vám zip od bundy odře celopolep. :lol: Imataci carbonu od 3M je těžší poškrábat než jakejkoliv lak. Asi je to hold o značce fólie a práci lidí, kteří to dělaj.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#15 Příspěvek od mequi »

Oooz píše:

Jo jo a proto je každej druhej taxik v Praze přelepenej na žluto a jezdí s nimi jen výletně a většinu času stojí za sklem .

Třeba proto, že kupovat x desítek aut ve stejné barvě je obtížnější ač nemožné. Nevím, jestli jednotlivá auta nejsou soukromá.
Možná taky jeden důvod: Po najetí svého počtu km v tágu se ta folie sundá, stočí se tacháč, umeje se, hurá do bazaru a skoro nikdo nepozná, že to bylo tágo.
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#16 Příspěvek od Oooz »

To mequi : A hlavně proto, že ta folie vydrží pár týdnů a tak je nechávají přelepit každej třetí měsíc pro sichr, protože mají tak obrovskou množstevní slevu.
dEstr0y3r
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.03.2011 01:00

#17 Příspěvek od dEstr0y3r »

Děkuji všem za názory, jak vidím, tak jsou dosti rozdílné, z některých příspěvků fakt váhám, jestli se bavíme o kvalitní fólii na auto nebo celofánu^^
Známí kolem mně na to maj spíše pozitivní názor, jeden to má na svém mercedesu a říká, že to je v pohodě, rozhodně nic ve smyslu že by se to mělo potrhat o zip u bundy nebo o nemožnosti to mýt wapkou^^
Půjdu do toho, nechám si dat kvalitní 3M fólii a nechám si to udělat u nějaké lepsí firmy, asi Trieste.
Pokud má někdo ještě nějákou zkušenost, tím myslím že má kvalitní fólii a auto používá na každodenní provoz, prosím, podělte se
Martem
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Vodňany

#18 Příspěvek od Martem »

mequi píše:
Oooz píše:

Jo jo a proto je každej druhej taxik v Praze přelepenej na žluto a jezdí s nimi jen výletně a většinu času stojí za sklem .

Třeba proto, že kupovat x desítek aut ve stejné barvě je obtížnější ač nemožné. Nevím, jestli jednotlivá auta nejsou soukromá.
Možná taky jeden důvod: Po najetí svého počtu km v tágu se ta folie sundá, stočí se tacháč, umeje se, hurá do bazaru a skoro nikdo nepozná, že to bylo tágo.




A hlavně,lak jako nový :lol:
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Marty_ »

Akorat jsem si nechaval polepit auto minuly tyden:) cervena me omrzela, tak jsem to prubnul.. Celolak jsem rozhodne nechtel z duvodu dalsiho prodeje auta, ja bych si takhle drahe auto po celolaku tedy urcite nekoupil..
Delali to v Praze u Tinteku a musim rict ze jsem zatim velmi spokojeny, prace opravdu super (ne, 100% to neni, par detailu se po podrobnem zkoumani najde - asi jedina bublinka na celem aute je na ostrikovaci, co me stve vic jsou nedodelane ramy dveri, coz tedy jeste dodelame pac to fakt nedam..) - ale jak rikam vypada to fakt perfektne a veci neznaly civilista nepozna ze to je potazene:)
Udajne to ma trvanlivost 7 let a muzes s tim do mycky i wapky, zaruka na to je dva roky tusim.
Jen tedy najel jsem za posledni tyden ca 500km a uz je to prodrene na jednom miste na kapote od kaminku, uvidime jak to bude dal..
Ad ta udrzba - udajne velmi narocna na udrzbu je bila matna, pry jeste horsi nez cerny mat, bezne leskle barvy jsou klasika..
Jinak fakt doporucuji ten Tintek - navymyslel jsem si tam dalsi pitchovinky jako cerne ledviny, cerne ramy oken, + nakonec udelame i ty ramy dveri a neni problem - necha se domluvit..
Pred
Obrázek
A po:)
Obrázek

Obrázek
dEstr0y3r
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.03.2011 01:00

#20 Příspěvek od dEstr0y3r »

Martyn: Moc pěkné, teda i v té červené vypada moc fajn.
Tu barvu jsem jěště úplně nerozlousknul, ale moc moc se mi libí modrá matná nebo černá matná, i když ta modrá asi fak nejvíc.
Zrcátka bych dal možná i do černého karbonu, možná i nějaké prvky interiéru.
Na kolik tě to celkově vyšlo?
Odpovědět