Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Hydraulická ruční brzda M3

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
gigo
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 29.05.2007 00:00

#1 Příspěvek od gigo »

Máte někdo zkušenost, jak náročná montáž to je, respektive co všechno je nutno upravit především v interiéru auta. Jednalo by se zřejmě o set od D2. Velmi vážně nad tím uvažuju a rád bych viděl třeba i nějakou fotku.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

a k čemu? pokud máš dobré pakny a vnitřek bubnu, není problém bloknout kola i ve vysoké rychlosti...
“Ability is what you're capable of doing.”
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fatal Design »

Hanz píše:a k čemu? pokud máš dobré pakny a vnitřek bubnu, není problém bloknout kola i ve vysoké rychlosti...


pakny ? bubny ? u M3 ? :Confused2: :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

:-) vsechny Bmw (krome nejakých 316-8i maji vzadu kotouceve brzdy, ktere maji uvnitr kotouce vytvoreny buben a v nem mechanismus bubnove rucni brzdy)... to ze vis kulovy o aute, ktere chces koupit neznamena, ze je to smesne :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fatal Design »

Hanz píše::-) vsechny Bmw (krome nejakých 316-8i maji vzadu kotouceve brzdy, ktere maji uvnitr kotouce vytvoreny buben a v nem mechanismus bubnove rucni brzdy)... to ze vis kulovy o aute, ktere chces koupit neznamena, ze je to smesne :wink:


Teď jsi mi to natřel :cool2:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od RuDoSh »

Fatal Design píše:
Hanz píše::-) vsechny Bmw (krome nejakých 316-8i maji vzadu kotouceve brzdy, ktere maji uvnitr kotouce vytvoreny buben a v nem mechanismus bubnove rucni brzdy)... to ze vis kulovy o aute, ktere chces koupit neznamena, ze je to smesne :wink:


Teď jsi mi to natřel :cool2:


:lol:
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Bohhy »

Tak resi se to dvema spusobama. Kdyz mas vzadu treba 4pistkove brzdice, tak dva pistky das na normalni brzdeni a dva na tu rucku (staci pak obyc brzdovej valec treba ze skodarny a splni to funkci dokonale), to ale neni tvuj pripad.
Druha varianta je, ze musis stavajici vedeni, co vede ze predu (nejspis dve trubicky) vyvest k rucni brzde a od ty to zase vest k zadnim brzdicum.Jelikoz budes nejspis pouzivat jeden brzdovej valec u rucky, tak se musi ty trubicky spojit v jeden a vest do valce, vyvest z nej a zase rozdvojit k brzdicum.Tim se straci funkce dvouokruhove brzdy na zadni naprave. Ted uz jen zalezi na tom, aby ten kit od D2 fungoval tak ze kdyz nebudes tahat za rucku, tak kapalina musi prodit volne obema smery, ale zaroven kdyz zacnes tahat za rukav, tak kapalina bude tlacit, jen na vystup.

Pokud zjistis, jak ten brzdovej valec od D2 funguje, tak dej vedet, taky by me to zajimalo.
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT

#8 Příspěvek od lupik »

Bohhy píše:Tak resi se to dvema spusobama. Kdyz mas vzadu treba 4pistkove brzdice, tak dva pistky das na normalni brzdeni a dva na tu rucku (staci pak obyc brzdovej valec treba ze skodarny a splni to funkci dokonale), to ale neni tvuj pripad.
Druha varianta je, ze musis stavajici vedeni, co vede ze predu (nejspis dve trubicky) vyvest k rucni brzde a od ty to zase vest k zadnim brzdicum.Jelikoz budes nejspis pouzivat jeden brzdovej valec u rucky, tak se musi ty trubicky spojit v jeden a vest do valce, vyvest z nej a zase rozdvojit k brzdicum.Tim se straci funkce dvouokruhove brzdy na zadni naprave. Ted uz jen zalezi na tom, aby ten kit od D2 fungoval tak ze kdyz nebudes tahat za rucku, tak kapalina musi prodit volne obema smery, ale zaroven kdyz zacnes tahat za rukav, tak kapalina bude tlacit, jen na vystup.

Pokud zjistis, jak ten brzdovej valec od D2 funguje, tak dej vedet, taky by me to zajimalo.



M3 ma jednu trubku do zadu
gigo
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 29.05.2007 00:00

#9 Příspěvek od gigo »

Hanz:

mě rukáv právě nebrzdí vůbec, proto řeším, jestli dát do pořádku origo, nebo už jít touhle cestou...
Pokud opravdu stačí i origo, tak bych se na nějaké laborování vyprdl...alespoň do příští zimy, ať můžu jezdit :)

Jaké pakny by jsi doporučil koupit?
gigo
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 29.05.2007 00:00

#10 Příspěvek od gigo »

Jinak vím že ji má od D2 Ruda (DK 2006 + 2007), ale nemám čas za ním přijet, abych to zkoukl :(
Wertheim
Registrovaný
Příspěvky: 426
Registrován: stř 06.06.2007 00:00

#11 Příspěvek od Wertheim »

Myslím, že Ruda právě má normálně stojan, D2 ne-e...
A jeho auto je naprodej, tak bys ho moch koupit a ručku jen přehodit
:lol:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

nevim kde, ale slysel jsem, ze ta D2 nejak zazracne nefunguje. A ze skodarny ten spojkovy valecek pry taky neni nic moc.
Wertheim
Registrovaný
Příspěvky: 426
Registrován: stř 06.06.2007 00:00

#13 Příspěvek od Wertheim »

My jsme zvolili Speedpro, jsem na ní dost zvědavej :wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#14 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

gigo píše:Jaké pakny by jsi doporučil koupit?

normalne sundat ty stare a nechat je znovu "nalepit", cca 300,- obe kola, pri spravne serizeni ti to blokne kola i na suchu v xy? navic pouzivat rucku na drifty je takovy slabsi :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od honzibmw »

Hanz píše:
gigo píše:Jaké pakny by jsi doporučil koupit?

normalne sundat ty stare a nechat je znovu "nalepit", cca 300,- obe kola, pri spravne serizeni ti to blokne kola i na suchu v xy? navic pouzivat rucku na drifty je takovy slabsi :-)


pakny na parkovacku to nevydrzi vytrhaji se z plechu :(
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ano, používat rukáv na drifty je takový slabší, ale zkus to říci třeba japoncům, co jezdí D1 ;-) :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#17 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

honzibmw píše:
Hanz píše:
gigo píše:Jaké pakny by jsi doporučil koupit?

normalne sundat ty stare a nechat je znovu "nalepit", cca 300,- obe kola, pri spravne serizeni ti to blokne kola i na suchu v xy? navic pouzivat rucku na drifty je takovy slabsi :-)


pakny na parkovacku to nevydrzi vytrhaji se z plechu :(

jasne, budu jim to teda muset nekdy sdelit, aby si pohly... ale kazdyho vec...
no a D1? vim, ze pri rozumny rychlosti utrhnu prdel bud jen pribrzdenim nebo plynem, tahat za rucku me laka mozna ve 30ti na otoceni na miste
“Ability is what you're capable of doing.”
Jiricek325i
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: ned 13.07.2008 00:00

#18 Příspěvek od Jiricek325i »

Nezjistil jste nahodou někdo jak teda ta ručka funguje?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Jiricek325i píše:Nezjistil jste nahodou někdo jak teda ta ručka funguje?

Mrkni na http://www.drift-forum.cz, tam se to řeší každou chvilku :-)
Jiricek325i
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: ned 13.07.2008 00:00

#20 Příspěvek od Jiricek325i »

Ok, díkes, kouknu tam.
Odpovědět