Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hydraulická ruční brzda M3
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Tak resi se to dvema spusobama. Kdyz mas vzadu treba 4pistkove brzdice, tak dva pistky das na normalni brzdeni a dva na tu rucku (staci pak obyc brzdovej valec treba ze skodarny a splni to funkci dokonale), to ale neni tvuj pripad.
Druha varianta je, ze musis stavajici vedeni, co vede ze predu (nejspis dve trubicky) vyvest k rucni brzde a od ty to zase vest k zadnim brzdicum.Jelikoz budes nejspis pouzivat jeden brzdovej valec u rucky, tak se musi ty trubicky spojit v jeden a vest do valce, vyvest z nej a zase rozdvojit k brzdicum.Tim se straci funkce dvouokruhove brzdy na zadni naprave. Ted uz jen zalezi na tom, aby ten kit od D2 fungoval tak ze kdyz nebudes tahat za rucku, tak kapalina musi prodit volne obema smery, ale zaroven kdyz zacnes tahat za rukav, tak kapalina bude tlacit, jen na vystup.
Pokud zjistis, jak ten brzdovej valec od D2 funguje, tak dej vedet, taky by me to zajimalo.
Druha varianta je, ze musis stavajici vedeni, co vede ze predu (nejspis dve trubicky) vyvest k rucni brzde a od ty to zase vest k zadnim brzdicum.Jelikoz budes nejspis pouzivat jeden brzdovej valec u rucky, tak se musi ty trubicky spojit v jeden a vest do valce, vyvest z nej a zase rozdvojit k brzdicum.Tim se straci funkce dvouokruhove brzdy na zadni naprave. Ted uz jen zalezi na tom, aby ten kit od D2 fungoval tak ze kdyz nebudes tahat za rucku, tak kapalina musi prodit volne obema smery, ale zaroven kdyz zacnes tahat za rukav, tak kapalina bude tlacit, jen na vystup.
Pokud zjistis, jak ten brzdovej valec od D2 funguje, tak dej vedet, taky by me to zajimalo.
Bohhy píše:Tak resi se to dvema spusobama. Kdyz mas vzadu treba 4pistkove brzdice, tak dva pistky das na normalni brzdeni a dva na tu rucku (staci pak obyc brzdovej valec treba ze skodarny a splni to funkci dokonale), to ale neni tvuj pripad.
Druha varianta je, ze musis stavajici vedeni, co vede ze predu (nejspis dve trubicky) vyvest k rucni brzde a od ty to zase vest k zadnim brzdicum.Jelikoz budes nejspis pouzivat jeden brzdovej valec u rucky, tak se musi ty trubicky spojit v jeden a vest do valce, vyvest z nej a zase rozdvojit k brzdicum.Tim se straci funkce dvouokruhove brzdy na zadni naprave. Ted uz jen zalezi na tom, aby ten kit od D2 fungoval tak ze kdyz nebudes tahat za rucku, tak kapalina musi prodit volne obema smery, ale zaroven kdyz zacnes tahat za rukav, tak kapalina bude tlacit, jen na vystup.
Pokud zjistis, jak ten brzdovej valec od D2 funguje, tak dej vedet, taky by me to zajimalo.
M3 ma jednu trubku do zadu
honzibmw píše:Hanz píše:gigo píše:Jaké pakny by jsi doporučil koupit?
normalne sundat ty stare a nechat je znovu "nalepit", cca 300,- obe kola, pri spravne serizeni ti to blokne kola i na suchu v xy? navic pouzivat rucku na drifty je takovy slabsi
pakny na parkovacku to nevydrzi vytrhaji se z plechu
jasne, budu jim to teda muset nekdy sdelit, aby si pohly... ale kazdyho vec...
no a D1? vim, ze pri rozumny rychlosti utrhnu prdel bud jen pribrzdenim nebo plynem, tahat za rucku me laka mozna ve 30ti na otoceni na miste
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 13.07.2008 00:00
Jiricek325i píše:Nezjistil jste nahodou někdo jak teda ta ručka funguje?
Mrkni na http://www.drift-forum.cz, tam se to řeší každou chvilku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 13.07.2008 00:00