jsem si tak říkal, co se na m3 může tak hodně nelíbit diferáku..tak jsem se ptal, kde to jen šlo a všichni říkali to stejné - prudká změna jízdy...takže si tak říkám, že zapnuté dsc (což stejně nikdo z nás nemá, že?) vlastně může diferák ničit...nevím jak u vás, ale mě se na m3 e46 zdá, že dsc zasahuje sice přesně, ale taky hodně brutálně...
ale to je jen tak názor při čtvrtečním ránu..zajímají mě i jiné pohledy na věc:)
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DSC a diferák...
fojtas píše:jsem si tak říkal, co se na m3 může tak hodně nelíbit diferáku..tak jsem se ptal, kde to jen šlo a všichni říkali to stejné - prudká změna jízdy...takže si tak říkám, že zapnuté dsc (což stejně nikdo z nás nemá, že?) vlastně může diferák ničit...nevím jak u vás, ale mě se na m3 e46 zdá, že dsc zasahuje sice přesně, ale taky hodně brutálně...
ale to je jen tak názor při čtvrtečním ránu..zajímají mě i jiné pohledy na věc:)
to ani né...zas tak brutální to není,ale třeba při jízdě po městě nezapínej tlačítko sport....daleko víc to s autem škube....a tím pádem to vše dostává větší rány...taky si nedávej rychlost řazení na max. já osobně jezdím na 2 nebo 3 stupeň....jasně že když jedeš kudlu a chceš potrápit nějakou červenou placku jde vše na max

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon 03.11.2008 01:00
- Bydliště: Ludgeřovice
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac píše:
to ani né...zas tak brutální to není,ale třeba při jízdě po městě nezapínej tlačítko sport....daleko víc to s autem škube....a tím pádem to vše dostává větší rány...taky si nedávej rychlost řazení na max. já osobně jezdím na 2 nebo 3 stupeň....jasně že když jedeš kudlu a chceš potrápit nějakou červenou placku jde vše na maxtaktéž pomůžeš smgčku když u svižné jízdy při řazení lehce ubereš plyn....
jj to co píeš je mi jasné, jen se mi prostě zdá, že třeba na mokré vozovce, kde normálně by člověk dostal smyka kterého by pořešil ubráním plynu, tak že dsc zastaví skokovitě výkon a ještě pro jistotu ťukne po brzdě na tom kole...njn:)))
btw diferak super, tichounky, pohoda:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: sob 08.11.2008 01:00
- Bydliště: Brüx-město kruhových objezdů
- Kontaktovat uživatele:
[taktéž pomůžeš smgčku když u svižné jízdy při řazení lehce ubereš plyn....[/quote]
asi blbá otázka,ale čemu to pomáhá?...smg ma svůj nez. hydr.systém a a je mu jedno kolik točíš,řj si to dělá přece sama a když řadí tak jakoby v tu chvíli odpoji pl.pedal,a sama podle ot mot a v přev si dá meziplyn,hlavně ve S modu ji je jedno kde je pedal,impuls k přeřazení si dáváš sám.....mám 36ku,vím je to star.sys ale přijde mo dost podobný,jestli se pletu,tak sry, sem jak houba a sosám informace,těch neni nikdy dost 


macam3 píše:[taktéž pomůžeš smgčku když u svižné jízdy při řazení lehce ubereš plyn....


no když myslíš




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: sob 08.11.2008 01:00
- Bydliště: Brüx-město kruhových objezdů
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac píše:macam3 píše:[taktéž pomůžeš smgčku když u svižné jízdy při řazení lehce ubereš plyn....
asi blbá otázka,ale čemu to pomáhá?......
no když myslíšdokonce někde v příručce se uvádělo,že při časté sportovní jízdě na nejvyšší rychlost řazení může dojít k poškození....prostě nevím jak ty ,ale já cítím tu ránu když řadíš v 8000 na plnej plyn
u e36ky to platí dvojnásob...ten systém vydrží půlku toho co v e46
a funguje taktéž o polovinu hůř,ale je to první generace takže se není čemu divit
dík sem rád za vysvětlení


