Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e60 M5,jaka opravu je?

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#1 Příspěvek od jozin7 »

Zdravim,jsem majitel e65,V8,a uvazuji o M5,e 60.Muze nekdo napsat svuj nazor,pokud mozno bez prehaneni?ja mam jen 333koni v sedme a rozdil proti 507 se mi zas tak obrovsky nezda.Samozrejme,majitel V10 bude tvrdit ze to jede jednou tolik nez ma sedma, co jsem to vsak zkousel tak do kila neni temer zadny rozdil.Nevim cim to,je to jen muj nazor.Navic me zarazi kolik M5 melo meneny motor jeste v zaruce,aspon co jsem studoval na mobile.de.dik
petabmw
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Bydliště: brno

#2 Příspěvek od petabmw »

tak pocitej ze rozdil tam bude neskutecnej nejde jen o cistej vykon ale celou charakteristiku auta atd. tohle sou diametralne odlisna auta!!!!navic to zrychleni do 100km/H neni nijak zasadni ale 0-200 tam uz je to nekde jinde
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#3 Příspěvek od Meda »

Do kilca se te udrzi hodne jen trochu silnejsich aut, podle toho to srovnavat nemuzes, treba u me M5 E39 se mi zatah stale libil, postupne si clovek zacina zvykat, ale to, jak to zrychluje kolem 180-200 je supr, nastesti se tak rychle casto po Praze nejezdi, takze nema clovek sanci si rychle zvyknout :)

Kazdopadne jedina rada je se nechat svezt, pak pochopis..
Diffusion
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: sob 26.08.2006 00:00
Bydliště: Jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Diffusion »

Asi tak, od klávesnice se závěry dělat nedají.
Je potřeba se svézt.
Jinak srovnávat pohodlnou limuzínu v sedmičce s M5tkou je holý nesmysl.
Sedma je domací gauč na kolech, a M5ka je divočina se vším všudy i když umí být i komfortní.
Výběr je především o prioritách..
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#5 Příspěvek od Dally »

jozin7 píše:Zdravim,jsem majitel e65,V8,a uvazuji o M5,e 60.Muze nekdo napsat svuj nazor,pokud mozno bez prehaneni?ja mam jen 333koni v sedme a rozdil proti 507 se mi zas tak obrovsky nezda.Samozrejme,majitel V10 bude tvrdit ze to jede jednou tolik nez ma sedma, co jsem to vsak zkousel tak do kila neni temer zadny rozdil.Nevim cim to,je to jen muj nazor.Navic me zarazi kolik M5 melo meneny motor jeste v zaruce,aspon co jsem studoval na mobile.de.dik


V běžném provozu nepůsobí E60 M5 jako zvlášť rychlé auto. Optimální rpm, kdy ten motor ožívá jsou nad 5000rpm, až od 7000rpm vlastně cítíte ty koně navíc oproti např. e39 M5. Ten motor musí být neustále dost vytočenej, aby to auto mělo nějakou reakci. Tak, jak zdravá E39 M5 kopne do zad při otevřeným plynu ve 2500rpm (sport ON), kopne E60 v 5000rpm. Je to jiný powerband, jiný charakter motoru, který se podle mě do skoro dvoutunové limuzíny moc nehodí. Jednička je kvůli tomu extrémně krátká a ten krouťák dole, na který jste u V8 zvyklý, tam prostě nebude. Spotřeba je i při klidné jízdě o dost větší než V8 v těžší 7er.

Poruchovost souvisí právě s tím, že je ten motor hodně vytáčený i v bězném provozu.

Podvozek, brzdy a hlavně řízení jsou ale jiná liga oproti 7er a skoro všemu se 4 dveřma. Celkově se vám bude zdát, že řídíte auto ne o třídu, ale o dvě třídy menší. Mnohem menší nedotáčivost a skvělé reakce při změnách směru. To je doména E60 M5.

Jestli chcete brůtálních výkon při rozjezdech a extrémní pružnost v legálních rychlostech, šel bych do těch nových bavoráckých V8 biturbo, popř. V8 s kompresorem (např. Alpina B5 je raketa!).
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#6 Příspěvek od kosh »

Už je to nějaký pátek co jsem s M5 jezdil, ale myslím že se s 7er to nejde ani srovnat.
Na denní použití je M5 naprosto v pořádku. Pružnost motoru v nízkých otáčkách je díky V10 taky bez problému.
Výměny motoru jsou za 95% zapříčiněny tupostí majitelů, kteří neví jak se k motoru chovat.
Jedna, ne do dokonalosti dodělaný věc je převodovka, se kterou se člověk prostě musí naučit pracovat aby řadila perfektně plynule.
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#7 Příspěvek od jozin7 »

Diky sem za odpovedi.Predevsim ta od Dally mi pripada vycerpavajici.Ja ne chtel ani nahodou srovnavat tyto dve auta,myslenka byla co je ted v garazi a co by tam tam mohlo byt.Ta nova V8 s 300kw asi nebude spatna ale ma to turbo,coz je casto pricina problemu.V 10 me porad laka,asi tak.Kazdopadne dik.
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#8 Příspěvek od Dally »

kosh píše: Pružnost motoru v nízkých otáčkách je díky V10 taky bez problému.

No já jel jako řidič v M5 E60 několikrát a před pár měsíci jsem ji měl pujčenou na celý víkend (uvažoval jsem o ni, protože ceny spadly teď hodně dolu) a ani jedna netáhla v nižším a středním pásmu jako E39. Pak jsem si našel grafy a bylo jasno. Není to chyba, ale charakter motoru. V 8tis. rpm je S85 Gallardo, do 4tis. rpm spíš 530i...

kosh píše:Jedna, ne do dokonalosti dodělaný věc je převodovka, se kterou se člověk prostě musí naučit pracovat aby řadila perfektně plynule.


SMG III je naprosto v pohodě. Vytvořila se fáma, že furt kope, škube atd. Nesmysl. To dělá jen v automatickým režimu, při maximální rychlosti řazení, při plným plynu, když přeřazuje sama u omezovače. Ten, kdo umí jen zašlápnout plyn do podlahy (amíci) s tím bude mít problém. Ostatní u omezovače prostě trochu uberou plyn (u manuálu by stejně museli udělat totéž) nebo si řadí na volantu těsně před redlinem...
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#9 Příspěvek od kosh »

Dally píše:
kosh píše: Pružnost motoru v nízkých otáčkách je díky V10 taky bez problému.

No já jel jako řidič v M5 E60 několikrát a před pár měsíci jsem ji měl pujčenou na celý víkend (uvažoval jsem o ni, protože ceny spadly teď hodně dolu) a ani jedna netáhla v nižším a středním pásmu jako E39. Pak jsem si našel grafy a bylo jasno. Není to chyba, ale charakter motoru. V 8tis. rpm je S85 Gallardo, do 4tis. rpm spíš 530i...

kosh píše:Jedna, ne do dokonalosti dodělaný věc je převodovka, se kterou se člověk prostě musí naučit pracovat aby řadila perfektně plynule.


SMG III je naprosto v pohodě. Vytvořila se fáma, že furt kope, škube atd. Nesmysl. To dělá jen v automatickým režimu, při maximální rychlosti řazení, při plným plynu, když přeřazuje sama u omezovače. Ten, kdo umí jen zašlápnout plyn do podlahy (amíci) s tím bude mít problém. Ostatní u omezovače prostě trochu uberou plyn (u manuálu by stejně museli udělat totéž) nebo si řadí na volantu těsně před redlinem...



V pohodě.
Ja s tím autem jezdil 2 roky.
No charakter převodovky je takový jaký je. Spíš záleží jak vysoko má člověk nastavenou laťku. Jakmile do auta sedne laik tak mu příjde, že ta převodovka je na pytel, ale jakmile se s ní člověk zžije tak je vše OK.

Ale rezervy má :)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Počkáme si na F10 M5. Akorát ten fukar mně tam nějak nesedí
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od matal Moderátor »

Vlasta píše:Počkáme si na F10 M5. Akorát ten fukar mně tam nějak nesedí


Fukar už bude asi u M Poweru nutné zlo.. :evil:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#12 Příspěvek od ARMAN »

takovahle je M5ka
Obrázek

:D
Odpovědět