Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chip m5 e34 92rok
Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.
A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).
Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
sic píše:Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.
A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).
Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
Bylo nám řečeno přímo v Dinanu,že jejich chipy fungují pouze pro US modely a pro evropu je nedoporučují a negarantují funkčnost.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Nevyhazujte peníze, S38 nemá komprese a čip nic neudelá... Komu je málo musí kompressor.. Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd
Přímo BMW ///M dělalo pro V.I.P klientelu pár kusu s 400PS.
E34 se stavěla ručně, ala nic není nemožné. Pán Paul Rosche obdaroval pár svých přátel ///M5 s výkonem víc než 340PS.. Cca 5 až 8 vozu se tak dostalo do rukou klientu jako treba pani
Gabriele Rafanelli majitelka BMW Italia team Bigazzi což v létech 1987 až 1998 byl jeden ze dvou tímu podporovanej přímo fabrikou (druhej byl Schnitzer) se sídlem v San Gimignano poblíž Florencie.
VIN jedno z vozu s výkonem 400 PS...
Individualdaten vorhanden
Fahrzeugangaben
Fahrgestellnummer WBSHC91050GD64558
Typ-Code HC91
Typ M5 (EUR)
E-Baureihe E34 ()
Baureihe 5
Bauart LIM
Lenkung LL
Türen 4
Motor S38
Hubraum 3.80
Leistung 255
Antrieb HECK
Getriebe MECH
Farbe SONDERLACKIERUNG (490)
Polsterung LEDER NAPPA/SILBERGRAU HELL (L7SH)
Prod.-Datum 1994-12-05
Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
216 SERVOTRONIC
243 AIRBAG FUER BEIFAHRER
245 LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH
302 ALARMANLAGE
339 SHADOW LINE
354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE
401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH
416 SONNENSCHUTZROLLOS
417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.
423 FUSSMATTEN IN VELOURS
431 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND
459 SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY
500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG
528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC)
534 KLIMAAUTOMATIK
540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG
629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN
710 M LEDERLENKRAD
806 3.BREMSLEUCHTE
818 BATTERIEHAUPTSCHALTER
850 ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT
853 SPRACHVERSION ENGLISCH
925 VERSANDSCHUTZPAKET
944 NACHTRAEGLICHER UMBAU DURCH ZS
Individualfahrzeugdaten
0490 Lackierung
Sonderlackierung "sterlingsilber-metallic", wie Schl.Nr. 244
Kontrastlackierung "diamantschwarz-metallic"
0944 ZS-Umfang
Leistungsgesteigerter Motor (400 PS)
Aufbau bei ZS-M-31, Herr Prerauer mit saemtlichen Anbauteilen!
S38-Motor Nr. 60330869
Im Schadens- oder Reparaturfall sind Teile über ZS-M-3 zu
beziehen.
Der Verbau des Motors ist mit serienmaessigem Antriebsstrang
und Fahrwerk wie HC91 zu erfolgen (gem. BA 8167.G).
Přímo BMW ///M dělalo pro V.I.P klientelu pár kusu s 400PS.
E34 se stavěla ručně, ala nic není nemožné. Pán Paul Rosche obdaroval pár svých přátel ///M5 s výkonem víc než 340PS.. Cca 5 až 8 vozu se tak dostalo do rukou klientu jako treba pani
Gabriele Rafanelli majitelka BMW Italia team Bigazzi což v létech 1987 až 1998 byl jeden ze dvou tímu podporovanej přímo fabrikou (druhej byl Schnitzer) se sídlem v San Gimignano poblíž Florencie.
VIN jedno z vozu s výkonem 400 PS...

Individualdaten vorhanden
Fahrzeugangaben
Fahrgestellnummer WBSHC91050GD64558
Typ-Code HC91
Typ M5 (EUR)
E-Baureihe E34 ()
Baureihe 5
Bauart LIM
Lenkung LL
Türen 4
Motor S38
Hubraum 3.80
Leistung 255
Antrieb HECK
Getriebe MECH
Farbe SONDERLACKIERUNG (490)
Polsterung LEDER NAPPA/SILBERGRAU HELL (L7SH)
Prod.-Datum 1994-12-05
Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
216 SERVOTRONIC
243 AIRBAG FUER BEIFAHRER
245 LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH
302 ALARMANLAGE
339 SHADOW LINE
354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE
401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH
416 SONNENSCHUTZROLLOS
417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.
423 FUSSMATTEN IN VELOURS
431 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND
459 SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY
500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG
528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC)
534 KLIMAAUTOMATIK
540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG
629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN
710 M LEDERLENKRAD
806 3.BREMSLEUCHTE
818 BATTERIEHAUPTSCHALTER
850 ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT
853 SPRACHVERSION ENGLISCH
925 VERSANDSCHUTZPAKET
944 NACHTRAEGLICHER UMBAU DURCH ZS
Individualfahrzeugdaten
0490 Lackierung
Sonderlackierung "sterlingsilber-metallic", wie Schl.Nr. 244
Kontrastlackierung "diamantschwarz-metallic"
0944 ZS-Umfang
Leistungsgesteigerter Motor (400 PS)
Aufbau bei ZS-M-31, Herr Prerauer mit saemtlichen Anbauteilen!
S38-Motor Nr. 60330869
Im Schadens- oder Reparaturfall sind Teile über ZS-M-3 zu
beziehen.
Der Verbau des Motors ist mit serienmaessigem Antriebsstrang
und Fahrwerk wie HC91 zu erfolgen (gem. BA 8167.G).
Mariom5 píše:Nevyhazujte peníze, S38 nemá komprese a čip nic neudelá... Komu je málo musí kompressor.. Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd
Přímo BMW ///M dělalo pro V.I.P klientelu pár kusu s 400PS.
E34 se stavěla ručně, ala nic není nemožné. Pán Paul Rosche obdaroval pár svých přátel ///M5 s výkonem víc než 340PS.. Cca 5 až 8 vozu se tak dostalo do rukou klientu jako treba pani
Gabriele Rafanelli majitelka BMW Italia team Bigazzi což v létech 1987 až 1998 byl jeden ze dvou tímu podporovanej přímo fabrikou (druhej byl Schnitzer) se sídlem v San Gimignano poblíž Florencie.
VIN jedno z vozu s výkonem 400 PS...
Individualdaten vorhanden
Fahrzeugangaben
Fahrgestellnummer WBSHC91050GD64558
Typ-Code HC91
Typ M5 (EUR)
E-Baureihe E34 ()
Baureihe 5
Bauart LIM
Lenkung LL
Türen 4
Motor S38
Hubraum 3.80
Leistung 255
Antrieb HECK
Getriebe MECH
Farbe SONDERLACKIERUNG (490)
Polsterung LEDER NAPPA/SILBERGRAU HELL (L7SH)
Prod.-Datum 1994-12-05
Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
216 SERVOTRONIC
243 AIRBAG FUER BEIFAHRER
245 LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH
302 ALARMANLAGE
339 SHADOW LINE
354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE
401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH
416 SONNENSCHUTZROLLOS
417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.
423 FUSSMATTEN IN VELOURS
431 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND
459 SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY
500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG
528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC)
534 KLIMAAUTOMATIK
540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG
629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN
710 M LEDERLENKRAD
806 3.BREMSLEUCHTE
818 BATTERIEHAUPTSCHALTER
850 ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT
853 SPRACHVERSION ENGLISCH
925 VERSANDSCHUTZPAKET
944 NACHTRAEGLICHER UMBAU DURCH ZS
Individualfahrzeugdaten
0490 Lackierung
Sonderlackierung "sterlingsilber-metallic", wie Schl.Nr. 244
Kontrastlackierung "diamantschwarz-metallic"
0944 ZS-Umfang
Leistungsgesteigerter Motor (400 PS)
Aufbau bei ZS-M-31, Herr Prerauer mit saemtlichen Anbauteilen!
S38-Motor Nr. 60330869
Im Schadens- oder Reparaturfall sind Teile über ZS-M-3 zu
beziehen.
Der Verbau des Motors ist mit serienmaessigem Antriebsstrang
und Fahrwerk wie HC91 zu erfolgen (gem. BA 8167.G).
Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd ...ale kde to sehnat?
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no kamarad tedka generalkoval S38 , vybrus + pisty + novej blok (3.5lka prebroušená) i s programovatelnou jednotkou + zakázkovej výfuk a má slíbeno 350koní tak sem zvědavej
zakladem jsou tlaky na motoru , kdyz to nema tlaky sou nejaky cipy uplne nahovno 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
heler mluvil sme primo s typkem v atlante v krame od dinanu http://www.performingimports.com/ prodavaj pro ne a instalujou maj tam typka z nemecka a ten me PRIMO rekl ze na eu verze se cip co prodavaj v eshopu nedava !!!!!!sic píše:Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.
A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).
Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
KAMIL740 píše:heler mluvil sme primo s typkem v atlante v krame od dinanu http://www.performingimports.com/ prodavaj pro ne a instalujou maj tam typka z nemecka a ten me PRIMO rekl ze na eu verze se cip co prodavaj v eshopu nedava !!!!!!sic píše:Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.
A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).
Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
ja som pisal o oktanovom cisle... a ked to ani ten typek z nemecka nevedel, ze "ich" 91 je to iste ako "nasa" 95, tak sa necuduj, ze ti nepomoze.
ARI píše:jeden znamej ma m5 3,8 a nechal si prehrat soft.a nemuze si vynchvalit zmenu.zvyseny kroutak jiny predstih a cas vstriku.dal za to kolem 5 tis.ptal jsem se ho ja na mou 3,6 m5 a rikal kroutak o 25nm ,koni tak 15 max.cena taky kolem 5 tis.diky za nazory.
záleží kdo to dělá a od jaké firmy je ten program.Já to také řešil,ale nejdříve pojedu na brzdu,abych věděl jak na tom moje M5 s výkonem vůbec je. já mám pravděpodobně v řj chip Vmax.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40