Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

chip m5 e34 92rok

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#1 Příspěvek od ARI »

zdravim vas.mam znameho v chicagu.mohl by mi poslat chip do Mka.myslite ze je to blbost nebo ne.mrkne te na odkaz.diky za nazory.nebo mate nekdo chiplou m5.jediny co mam na aute je zrusen omezovac ale to predchozi majitel ale neni to moc dobry.

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... ID=350-500
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#2 Příspěvek od Rendis »

u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#3 Příspěvek od ARI »

tak to je dobry.jsem necekal.jsem netusil ze tam maji 91oktan.tak to teda aspon nemusim resit.prosim te rendis muzes mi poslat meil.potrebuju s necim poradit.mas taky mko.dik
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#4 Příspěvek od ARI »

pro rendise.mas to na sz
sic
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: úte 06.03.2007 01:00

#5 Příspěvek od sic »

Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.


A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).

Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#6 Příspěvek od Rendis »

sic píše:
Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.


A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).

Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.


Bylo nám řečeno přímo v Dinanu,že jejich chipy fungují pouze pro US modely a pro evropu je nedoporučují a negarantují funkčnost.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od RuDoSh »

Treba na M70 dela super chip nemec a hodne posila amikum, kteri si to nemuzou vynachvalit.... ale nevim jestli je rozdil v S38 mezi US a evropskou verzi
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Mariom5 »

Nevyhazujte peníze, S38 nemá komprese a čip nic neudelá... Komu je málo musí kompressor.. Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd

Přímo BMW ///M dělalo pro V.I.P klientelu pár kusu s 400PS.

E34 se stavěla ručně, ala nic není nemožné. Pán Paul Rosche obdaroval pár svých přátel ///M5 s výkonem víc než 340PS.. Cca 5 až 8 vozu se tak dostalo do rukou klientu jako treba pani

Gabriele Rafanelli majitelka BMW Italia team Bigazzi což v létech 1987 až 1998 byl jeden ze dvou tímu podporovanej přímo fabrikou (druhej byl Schnitzer) se sídlem v San Gimignano poblíž Florencie.

VIN jedno z vozu s výkonem 400 PS... :-)

Individualdaten vorhanden

Fahrzeugangaben

Fahrgestellnummer WBSHC91050GD64558

Typ-Code HC91

Typ M5 (EUR)

E-Baureihe E34 ()

Baureihe 5

Bauart LIM

Lenkung LL

Türen 4

Motor S38

Hubraum 3.80

Leistung 255

Antrieb HECK

Getriebe MECH

Farbe SONDERLACKIERUNG (490)

Polsterung LEDER NAPPA/SILBERGRAU HELL (L7SH)

Prod.-Datum 1994-12-05


Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
216 SERVOTRONIC

243 AIRBAG FUER BEIFAHRER

245 LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH

302 ALARMANLAGE

339 SHADOW LINE

354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE

401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH

416 SONNENSCHUTZROLLOS

417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.

423 FUSSMATTEN IN VELOURS

431 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND

459 SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY

500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG

528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC)

534 KLIMAAUTOMATIK

540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG

629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN

710 M LEDERLENKRAD

806 3.BREMSLEUCHTE

818 BATTERIEHAUPTSCHALTER

850 ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT

853 SPRACHVERSION ENGLISCH

925 VERSANDSCHUTZPAKET

944 NACHTRAEGLICHER UMBAU DURCH ZS


Individualfahrzeugdaten


0490 Lackierung

Sonderlackierung "sterlingsilber-metallic", wie Schl.Nr. 244

Kontrastlackierung "diamantschwarz-metallic"


0944 ZS-Umfang

Leistungsgesteigerter Motor (400 PS)
Aufbau bei ZS-M-31, Herr Prerauer mit saemtlichen Anbauteilen!
S38-Motor Nr. 60330869
Im Schadens- oder Reparaturfall sind Teile über ZS-M-3 zu
beziehen.
Der Verbau des Motors ist mit serienmaessigem Antriebsstrang
und Fahrwerk wie HC91 zu erfolgen (gem. BA 8167.G).



Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#9 Příspěvek od Dally »

Přesně tak. Na S38 udělá klasický komerčně prodávaný "čip" maximálně trochu lineárnější křivku krouťáku, tzn. zmírní se ten kopanec kolem 4k rpm, ale absolutní čísla se nezlepší...
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#10 Příspěvek od Rendis »

Mariom5 píše:Nevyhazujte peníze, S38 nemá komprese a čip nic neudelá... Komu je málo musí kompressor.. Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd

Přímo BMW ///M dělalo pro V.I.P klientelu pár kusu s 400PS.

E34 se stavěla ručně, ala nic není nemožné. Pán Paul Rosche obdaroval pár svých přátel ///M5 s výkonem víc než 340PS.. Cca 5 až 8 vozu se tak dostalo do rukou klientu jako treba pani

Gabriele Rafanelli majitelka BMW Italia team Bigazzi což v létech 1987 až 1998 byl jeden ze dvou tímu podporovanej přímo fabrikou (druhej byl Schnitzer) se sídlem v San Gimignano poblíž Florencie.

VIN jedno z vozu s výkonem 400 PS... :-)

Individualdaten vorhanden

Fahrzeugangaben

Fahrgestellnummer WBSHC91050GD64558

Typ-Code HC91

Typ M5 (EUR)

E-Baureihe E34 ()

Baureihe 5

Bauart LIM

Lenkung LL

Türen 4

Motor S38

Hubraum 3.80

Leistung 255

Antrieb HECK

Getriebe MECH

Farbe SONDERLACKIERUNG (490)

Polsterung LEDER NAPPA/SILBERGRAU HELL (L7SH)

Prod.-Datum 1994-12-05


Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
216 SERVOTRONIC

243 AIRBAG FUER BEIFAHRER

245 LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH

302 ALARMANLAGE

339 SHADOW LINE

354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE

401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH

416 SONNENSCHUTZROLLOS

417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.

423 FUSSMATTEN IN VELOURS

431 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND

459 SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY

500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG

528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC)

534 KLIMAAUTOMATIK

540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG

629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN

710 M LEDERLENKRAD

806 3.BREMSLEUCHTE

818 BATTERIEHAUPTSCHALTER

850 ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT

853 SPRACHVERSION ENGLISCH

925 VERSANDSCHUTZPAKET

944 NACHTRAEGLICHER UMBAU DURCH ZS


Individualfahrzeugdaten


0490 Lackierung

Sonderlackierung "sterlingsilber-metallic", wie Schl.Nr. 244

Kontrastlackierung "diamantschwarz-metallic"


0944 ZS-Umfang

Leistungsgesteigerter Motor (400 PS)
Aufbau bei ZS-M-31, Herr Prerauer mit saemtlichen Anbauteilen!
S38-Motor Nr. 60330869
Im Schadens- oder Reparaturfall sind Teile über ZS-M-3 zu
beziehen.
Der Verbau des Motors ist mit serienmaessigem Antriebsstrang
und Fahrwerk wie HC91 zu erfolgen (gem. BA 8167.G).





Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd ...ale kde to sehnat?
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Mariom5 »

U BMW stačí VIN který sem napsal.... :-) Všechno je k mání... Dá se objednat celej motor..
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no kamarad tedka generalkoval S38 , vybrus + pisty + novej blok (3.5lka prebroušená) i s programovatelnou jednotkou + zakázkovej výfuk a má slíbeno 350koní tak sem zvědavej :lol: zakladem jsou tlaky na motoru , kdyz to nema tlaky sou nejaky cipy uplne nahovno :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#13 Příspěvek od ARI »

jeste ze jsem to sem hodil to tema.je to lepsi si nechat poradit.no a mam usetreno a muzu to nasypat do neceho jineho treba zadni tlumic vyfuku mi chybi.proste tam neni,predchozi majitel je opravdu ............
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#14 Příspěvek od KAMIL740 »

sic píše:
Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.


A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).

Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
heler mluvil sme primo s typkem v atlante v krame od dinanu http://www.performingimports.com/ prodavaj pro ne a instalujou maj tam typka z nemecka a ten me PRIMO rekl ze na eu verze se cip co prodavaj v eshopu nedava !!!!!!
sic
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: úte 06.03.2007 01:00

#15 Příspěvek od sic »

KAMIL740 píše:
sic píše:
Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.


A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).

Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
heler mluvil sme primo s typkem v atlante v krame od dinanu http://www.performingimports.com/ prodavaj pro ne a instalujou maj tam typka z nemecka a ten me PRIMO rekl ze na eu verze se cip co prodavaj v eshopu nedava !!!!!!


ja som pisal o oktanovom cisle... a ked to ani ten typek z nemecka nevedel, ze "ich" 91 je to iste ako "nasa" 95, tak sa necuduj, ze ti nepomoze.
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#16 Příspěvek od KAMIL740 »

Nejsem znalec pres beno ale sracky z us vypadaj i smrdej jinak
sic
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: úte 06.03.2007 01:00

#17 Příspěvek od sic »

KAMIL740 píše:Nejsem znalec pres beno ale sracky z us vypadaj i smrdej jinak


je to ten isty benzin ako u nas :wink:
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#18 Příspěvek od KAMIL740 »

nevim nevim at si rika kdo che co che proc teda M60 M70 nevydrzi ani 100t km? a menej je furt dokola ? sira v benu tomu dava naprdel :)))))
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#19 Příspěvek od ARI »

jeden znamej ma m5 3,8 a nechal si prehrat soft.a nemuze si vynchvalit zmenu.zvyseny kroutak jiny predstih a cas vstriku.dal za to kolem 5 tis.ptal jsem se ho ja na mou 3,6 m5 a rikal kroutak o 25nm ,koni tak 15 max.cena taky kolem 5 tis.diky za nazory.
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#20 Příspěvek od Rendis »

ARI píše:jeden znamej ma m5 3,8 a nechal si prehrat soft.a nemuze si vynchvalit zmenu.zvyseny kroutak jiny predstih a cas vstriku.dal za to kolem 5 tis.ptal jsem se ho ja na mou 3,6 m5 a rikal kroutak o 25nm ,koni tak 15 max.cena taky kolem 5 tis.diky za nazory.


záleží kdo to dělá a od jaké firmy je ten program.Já to také řešil,ale nejdříve pojedu na brzdu,abych věděl jak na tom moje M5 s výkonem vůbec je. já mám pravděpodobně v řj chip Vmax.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Odpovědět