nejaky ten mesic schanim M3 E46, ale minimalne u poloviny aut je ten samej problem. Pri seslapnuty spojky se zarazenou 1,2 se zezadu ozve tupe bouchnuti v nizsich rychlostech. Mate s tim nekdo zkusenosti? Prodejce tvrdi, ze je to casta zavada M3 E46 a ze je to skoro normalni. Mne se to nezda, vydel bych to na diferak nebo na kardan. Co vy na to?
nejaky ten mesic schanim M3 E46, ale minimalne u poloviny aut je ten samej problem. Pri seslapnuty spojky se zarazenou 1,2 se zezadu ozve tupe bouchnuti v nizsich rychlostech. Mate s tim nekdo zkusenosti? Prodejce tvrdi, ze je to casta zavada M3 E46 a ze je to skoro normalni. Mne se to nezda, vydel bych to na diferak nebo na kardan. Co vy na to?
Měnil jsem kolem 90vadesáti takovej ten chladič nebo co to je, za difem, tak ta guma vevnitř byla vychozená a dělalo to hodně tupý zvuky. Hlavně když jsem z pomalýho klidu nato dupl, nebo při zpátečce.
ak mas na mysli taky kovovy rachot po vytlaceni spojky - tak je to normalne u M3.
Robi to kombinacia zotrvacnik-prevodovka-kardan-ulozenie diffu - cim viac bolo auto pouzivane, tym je tento rachot intenzivnejsi.
Me to dela taky a to uz od koupe (cca 3 roky). Mr. Kalista (http://www.sportgarage.cz) to oznacil jako vule na kardanu spojena s mirnou vuli ve vystupnim soukoli prevodovky. Kdyz jsem si mlel svoji, ze se mi to nelibi, tak mi rek "nehrabat do toho", ze je to u E46 M3 po 100 tis. km bezne a nicemu to nevadi.