
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jde spojka 850CSI na E39 M5?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: čtv 10.01.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: čtv 10.01.2008 01:00
Meda píše:850Csi ma prumer 280mm oproti 240mm v serii, takze by sis musel nechat vyrobit setrvak, jelikoz z 850 ho tam nedostanes, je vetsi. Takze budto za pade sadu od CNS, nebo jednou za rok RepSet za sedmicku..
no proto jsem se ptal, zda se tam vleze.. hmm takže budu muset shanět nějakou lepší variantu...
Konverzních kitů používajících jako základ V12 lamelu z 850CSi aupravený setrvák je několik, např.:
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/V8/index.htm
http://www.turnermotorsport.com/p-1630- ... ckage.aspx
Jsou u nich ale různé problémy, např. s citem v pedálu. Já osobně bych šel do nějakého z řešení od CNS.
Nabízí už dokonce i samotnou zesílenou lamelu, což pro standardní S62 stačí:
http://www.cnsracing.com/CNS-Racing-BMW ... 39m5oe.htm
Mají i odlehčené dual-mass setrváky a pro náročné kit s dvoudiskovou lamelou.
Jestli něco objednáš (musíš asi telefonicky), dej vědět kolik stála doprava...
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/V8/index.htm
http://www.turnermotorsport.com/p-1630- ... ckage.aspx
Jsou u nich ale různé problémy, např. s citem v pedálu. Já osobně bych šel do nějakého z řešení od CNS.
Nabízí už dokonce i samotnou zesílenou lamelu, což pro standardní S62 stačí:
http://www.cnsracing.com/CNS-Racing-BMW ... 39m5oe.htm
Mají i odlehčené dual-mass setrváky a pro náročné kit s dvoudiskovou lamelou.
Jestli něco objednáš (musíš asi telefonicky), dej vědět kolik stála doprava...