Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
m3 e36 vanos žádost o pomoc
ahoj kluci, vím že je to věčné téma. ale delší dobu co jsem koukal to tu nikdo neřešil. Mám vyhlídnutou dle mého názoru hezkou m3 e36 3.2 ale na můj vkus tomu i při zahřátém motoru chrastí vanosy při volnoběhu a mírném sešlápnutí plynu (nebo to má hydroštely???) no prostě chudinka nahoře klepe, stejně jako u mé bývalé m3 při chcípnutí motoru.
je tady někdo šikovný kdo to umí utišit??? jaké zkušenosti máte s různými mechaniky? atd.
kdyby někdo byl ochotný a podělil se semnou, pošlete mi telefon do sz. vcelku jeto akutní mám malou dobu na rozmyšlenou s ohledem na ostatní zájemce. děkuju
je tady někdo šikovný kdo to umí utišit??? jaké zkušenosti máte s různými mechaniky? atd.
kdyby někdo byl ochotný a podělil se semnou, pošlete mi telefon do sz. vcelku jeto akutní mám malou dobu na rozmyšlenou s ohledem na ostatní zájemce. děkuju
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel tohle je uděl některých M3. Není to zvuk hydroštelů, ty totiž M3 nemá,ale je to zvuk koleček vanosu zajíždějící do rozvodových kol motoru.
Viz.obrázek:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Bohužel díl č. 3 a 7 a rozvodová kola už nejdou koupit. Je to pravděpodobně součástí celého vanosu a nebo vaček,ale nikde jsem to nenašel.
Je to risk,ale myslím, že to někde sehnat půjde, já mám doma asi ty rozvodové kola,musel bych se podívat.
Stejně je to nejlepší rozdělat a podívat se,co je tam špatné.
Viz.obrázek:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Bohužel díl č. 3 a 7 a rozvodová kola už nejdou koupit. Je to pravděpodobně součástí celého vanosu a nebo vaček,ale nikde jsem to nenašel.
Je to risk,ale myslím, že to někde sehnat půjde, já mám doma asi ty rozvodové kola,musel bych se podívat.
Stejně je to nejlepší rozdělat a podívat se,co je tam špatné.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 14.12.2007 01:00
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
dekuji za odpoved ale co je potom tohle v počtu 24 ks stejneho rozmeu? to jsem s toho janek
http://autodily.mjauto.cz/bmw/3-kupe-e3 ... 00710.html

- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
To nejsou hydra,ale jen misky ve kterých jsou zapuštěné takové pecky(podložky) a každá má jinou výšku. Změříš ventilové vůle a když na nějakém ventilu bude malá nebo velká vůle,tak tu pecku vytáhneš a změříš a dopočítáš kolik ti chybí na správnou vůli a vyměníš za podložku se správnou výškou.
Tady je to na fotce trochu vidět:
Tady je to na fotce trochu vidět:
- Přílohy
-
- 04082012642.jpg (66.53 KiB) Zobrazeno 4697 x
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
pripojim se k tematu s jinym dotazem, jedna se o 3,2 e36, je mozny ze vanos muze nekde protekat na stranu tak aby olej protekal na klimakompresor? mam jednu celkem peknou vyhlidnutou, ale ten klimakom. je celej poblitej solidne... jelikoz tam je blbej pristup a neni videt jestli to neni z vika ventylu tak se ptam jestli to je casta zavada, je li to vubec mozne a jestli to muze neco nasvedcovat? dekuju za reakce...
LiborM píše:To může téct pod hlavou, pod ventil. deklem nebo z prs,případně vanosu, všechno se dá opravit a přetěsnit, pokud je to jen tohle tak ji klidně kup.
pod hlavou a z vanosu je to asi nejhorsi scenar... kdyby to bylo jen viku ventylu tak se toho nebojim...
takze by to melo bejt jen tesneni? nebo tam tudy prochazi nekde kanalek a muze to bejt i hlava nebo .... ?
jde mi vlastne o to aby to nebylo pretesneni za 10k treba
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Tak nejsem vědma kudy to teče ,ale je to nějaké těsnění, může to být klidně pod hlavou a to 10tis pomale nespraví, protože jen to těsnění stojí myslím 5tis. Pokud by ti lámalo hlavou oprava 10tis na M3 tak si ji ani nekupuj, všechno je na to drahé a 10tis je v provozu opravdu nic .
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
LiborM píše:Tak nejsem vědma kudy to teče ,ale je to nějaké těsnění, může to být klidně pod hlavou a to 10tis pomale nespraví, protože jen to těsnění stojí myslím 5tis. Pokud by ti lámalo hlavou oprava 10tis na M3 tak si ji ani nekupuj, všechno je na to drahé a 10tis je v provozu opravdu nic .
ale to ja vim ze to je vsechno drahy... tady de o to jestli se nerozhodnout pro jiny kus, protoze to sou pak jeste brzdy atd... ano jednou me to ceka vsechno, ale nemusi to bejt hned najednou, to si radsi koupim kus kde tesneni pod hlavou budu delat az treba za 10ti km...

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kde kdo dělá strojní výrobu, tak ti podle jednoho kusu vyrobí na požadovaný tloušťky to co potřebuješ
Jinak je lepší si to přeměřit, zda vůbec výměnu penízků budeš muset dělat, rozhozený vůle bývají jen na pár ventilech max (pokud jsi nezabrušoval ventily)

Jinak je lepší si to přeměřit, zda vůbec výměnu penízků budeš muset dělat, rozhozený vůle bývají jen na pár ventilech max (pokud jsi nezabrušoval ventily)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance