Zdravím, vyskytl se mi problém na e39 M5. Začal mi někama prolínat nebo kondenzovat olej z motoru do vzduchového tělesa a následně skapává do vzduchových filtrů. Měl někdo tuhle závadu? Uvítám každou radu nebo postřeh.
Ahoj
Ja to tedy na M5 nikdy neresil,ale resil jsem to na M3. Olej se do sani dostane hadici pro odvětráni klikove skřině. Stava se to v dlouhych tahlich zatačkach. Nebude na škodu tyto hadice zkontrolovat a mrkni i na separator. Např. u M3 3.0i je to konstrukčni chyba,ktera jde odstranit vymenou vany a olejoveho cerpadla z 3,2i. Možna to ma M5 taky blbe vyresene.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
pindak1 píše:Zdravím, vyskytl se mi problém na e39 M5. Začal mi někama prolínat nebo kondenzovat olej z motoru do vzduchového tělesa a následně skapává do vzduchových filtrů. Měl někdo tuhle závadu? Uvítám každou radu nebo postřeh.
Špatné hadice odvětrání klikovky - bývají často horkem změklé a zpuchřelé. Je to jedna z věcí, které se mají na E39 M5 po koupi vyměnit za nové. Separátory stačí často jen vyčistit.
Ty separátory jsem čistil,ale hadice na odvětrání klikovky nevím které jsou Můžete mi někdo poradit pod kterým číslem na ilustračním vyobrazení ty hadice odvětrání klikovky v Etce hledat? Jenom se modlím aby nebylo něco přímo s motorem,ale ten jede v pohodě tak nevím
Byl sem mrknout na ty hadice č 14,15 a při zmáčknutí jsou měkké a ve vnitř jen černá usazenina po stěnách,ale na pohled styřelé nebo poškozené nejsou. Za to hadice č 9,10 jsou extra měkké zralé na výměnu.
Modře nekouří a olej ubyl z důvodu úniku přes sání takže nevím.Budu muset počkat co zjistí v servisu.Má smysl měnit ty separátory když sem je už dvakrát proplachoval a čistil a jsou průchozí?
První jsem řešil ty hadice od klikovky a od separátorů ,protože byly jako blato jenže to tím bohužel nebylo. Domíval sem se že když nejsou ty separátory ucpané tak jsou ok nebo to tak není? Jak se vůbec dá poznat že jsou ko? Bohužel nejsu automechanik,ale jsem z toho sakra mimo.
Separátory by se měli měnit tuším každých 60tkm, to samozřejmě málokdo ví a mění to. Co si myslíš, že ti v tom servisu budou hledat, jako první věc ti vymění díly okolo odvětrání klikovky,tedy i separátory a pak budou řešit co případně dál. Odpověd nenajdou mávnutí kouzelnýho proutku, vyloučí ty hlavní věci a pak můžou hledat dát.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q