Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw x5 mechy zadek

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
baklan1000
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pát 31.08.2012 00:00

#1 Příspěvek od baklan1000 »

poradte ti mi prosim x5 rok 2001 dizl mam zadek na mechach , kompresor je v poradku kdyz mi jeden automechanik odfouknul vzduch tak se zapnul kompresor a dofouknul to , to znamena ze kompresor je v poradku mechcy taky snad sou nikde neuchazej ani kontrolka nesviti dalo by se ric ze vse je v poradku , ale na jednu vec , pridemi ze ten zadek je moc citlivej a houpavej citi kazdou dirku kazdou trhlinku na slnici jeste mi rikal ten mechanik ze to muze byt cidlema ze jsou spatny a ten kompresor ty mechy dofoukne as nadoras nahoru a proto je to tak houpave auto , chci se zeptat a co tlumice nemuze to byt tlumicema ma nekdo tady stim skusenost ,
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

AHOJ, JESTLI JSOU PŘEFOUKLÉ NEBO NEDOFOUKLÉ POZNÁŠ NA PODLE TOHO JAK MÁŠ VYSOKO ZADEK. MĚ DIAGNOSTIKA NEUKÁZALA ŠPATNÉ ČIDLO, NEJSPÍŠ PROTO ŽE JEN VYKAZOVALA ŠPATNÉ HODNOTY, PRAVÉ BYLI NA NULE A LÉVÉ UKAZOVALA 2.4 A 1.8, PO PROMĚŘENÍ PŘI VYNDÁNÍ MECHANIK ZJISTIL ŽE JSOU V PRDELI, DAL JSEM NOVÉ A V POHO, MŮŽE BÝT JEŠTĚ NĚKDE UREZLEJ DRÁT. ČIDLO NENÍ VELKÁ PALETA JEDNO STOJÍ CCA 1300,-.

JINAK JE PRAVDA ŽE KDYŽ MÁM AUTO VYTÁHLÉ NAHORU CHOVÁ SE JAK ŘÍKÁŠ. TLUMIČE TAM JSOU, ALE JAK SE CHOVÁ TLUMIČ V KOMBINACI S MĚCHEM KDYŽ JE V PRDELI FAKT NEVÍM.
baklan1000
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pát 31.08.2012 00:00

#3 Příspěvek od baklan1000 »

vlastnemec píše:AHOJ, JESTLI JSOU PŘEFOUKLÉ NEBO NEDOFOUKLÉ POZNÁŠ NA PODLE TOHO JAK MÁŠ VYSOKO ZADEK. MĚ DIAGNOSTIKA NEUKÁZALA ŠPATNÉ ČIDLO, NEJSPÍŠ PROTO ŽE JEN VYKAZOVALA ŠPATNÉ HODNOTY, PRAVÉ BYLI NA NULE A LÉVÉ UKAZOVALA 2.4 A 1.8, PO PROMĚŘENÍ PŘI VYNDÁNÍ MECHANIK ZJISTIL ŽE JSOU V PRDELI, DAL JSEM NOVÉ A V POHO, MŮŽE BÝT JEŠTĚ NĚKDE UREZLEJ DRÁT. ČIDLO NENÍ VELKÁ PALETA JEDNO STOJÍ CCA 1300,-.

JINAK JE PRAVDA ŽE KDYŽ MÁM AUTO VYTÁHLÉ NAHORU CHOVÁ SE JAK ŘÍKÁŠ. TLUMIČE TAM JSOU, ALE JAK SE CHOVÁ TLUMIČ V KOMBINACI S MĚCHEM KDYŽ JE V PRDE
LI FAKT NEVÍM.
ja uz nevim stim rady protoze byl sem na diagnostice ale nebyl to servis bmw ten co mi delal tu diagnostzku tak nemel na to ten program nebo nevim ,ale auto mam porad stejne vysoke jak do tak i po , ale pridemi ze je moc houpave a takove citlivejsi citi to kazdou dirku tak si rikam uz ted treba to je tlumicema jinak nevim , a gde si prosimte delal tu diagnozu v bmw servisu nebo nekde jinde
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#4 Příspěvek od vlastnemec »

záleží odkud jsi, v bmw se nedoplatíš potřebuješ někoho kdo má třeba diagnistiku gt1, jde tam spustit celková zkouška pro selfleveling. čidla Ti proměří šikovnej autoelektrikář jestli něco dávaj nebo ne. z Prahy Snejk na moravě JaraX co se týče diagnostiky. Jinak jestli máš auto zvedlé nebo spadlé na doraz tak to musíš oproti předku poznat, u mě to dělá cca deset čísel plus nebo mínus.
baklan1000
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pát 31.08.2012 00:00

#5 Příspěvek od baklan1000 »

vlastnemec píše:záleží odkud jsi, v bmw se nedoplatíš potřebuješ někoho kdo má třeba diagnistiku gt1, jde tam spustit celková zkouška pro selfleveling. čidla Ti proměří šikovnej autoelektrikář jestli něco dávaj nebo ne. z Prahy Snejk na moravě JaraX co se týče diagnostiky. Jinak jestli máš auto zvedlé nebo spadlé na doraz tak to musíš oproti předku poznat, u mě to dělá cca deset čísel plus nebo mínus.
to jak myslis ze zadek musi byt vys nez predek , me pride ze ja to mam stejne vysoko predek i zadek ale schvalne to zmerim metrem , to mam teda zmerit od podlahi myslim ten zadek nebo od zadniho kola
honza__
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 10.12.2010 01:00

#6 Příspěvek od honza__ »

to že se to houpe na každé díře delají špatné tlumiče,čidla na to nemají vliv,ty jen hlidají výšku,a ta se měří od spodní hrany disku po hranu blatníku a rozdíly u jednotlivých kol můžou být do max.5mm,potom se musí provést zakl.nastavení
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#7 Příspěvek od vlastnemec »

honzako píše:to že se to houpe na každé díře delají špatné tlumiče,čidla na to nemají vliv,ty jen hlidají výšku,a ta se měří od středu kola po hranu blatníku a rozdíly u jednotlivých kol můžou být do max.5mm,potom se musí provést zakl.nastavení


Ahoj máš s tím nějaké zkušenosti, mám v inpě zapsané hodnoty v mm a kalibrace s vní dá taky udělat, akorát když to změřím od středu kola po blatník tak jsem o proti těm co mají dle inpy být o dost jinde. Díky za radu, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, jestli je to dobře nastavené.
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#8 Příspěvek od loyd-krismas »

Zkus si zajet na nějaké stk, kde ti za pár korun test tlumičů udělají a hned vyloučíš jednu variantu, ale podle mě to tlumičema není.

Jak veliký kola na tom máš? Auto máš nově, nebo jsi začal houpavost pozorovat až teď?
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#9 Příspěvek od vlastnemec »

Mě zajímá ta kalibrace, jelikož mám i měchy na předku, tlumiče jsou ok, houpavost nemám, akorát mě zarazili hodnoty světlé v. v inpě a ať jsem zkoušel měřit jak jsem chtěl, nevím odkud kam a pro jaký je to režim.
Odpovědět