takze ani nie 2 tyzdne co mam auto, tak uz mi to troska kvapka. Zbezna diagnostika ukazala zateceny termostat chladenia oleja pre automat. Robil to uz niekto? popripade ste pri potulkach netom nenasli niekde nejaky popis na nete?
Niezeby som nemal 200e na vymenu, ale je to 3. bmw na dvore a za tie roky som si povedal ze radsej pojdem na veceru so zenskou ako menit vsetko pri prvom naznaku.
No, priruba vodnej pumpy sa dotiahla ale aj tak tratime vodu, blok je oteceny stalez predu
Chcem kupit tesnenie pod termostat aj pod vodnu pumpu, no ked uz budem mat spustenu vodu, rad by som sa pozrel termostatu pre automat na zubok, tiez je to troska oslzene, nemenil niekto o kruzky v hadidiach?
isiel som menit tesnenie pod vodnou pumpou (11 51 1 731 372
), ako som dal dole saharu, pozeram nadherny pramienok z chladica - tak sa objednal novy chladic
cize menil sa chaldic, tesnenie pod vodnou pumpou aj tie 2 O kruzky (11 53 1 710 048 a 11 53 1 710 055) na tycky klimatizacie. + O kruzok ku termostatu.
pri rozborke som nasiel stopy vody od tej tensej trubky, bolo tam aj poskodene to tesnenie 11 53 1 710 055
otazne je ako sa mi to podarilo poskladat, kedze pristup horsi ako ku peniazom, skusil som to len nasadit ako to ma byt a dotahoval som sruby
je nejaky napad ako a co este preskumat? valey pan to nebol pretoze kolo tych trubiek bolo blato, mastne, ale nie voda
znova rozobrata vodna pumpa, bol to ten mensi okruzok, uplne na maderu, na roznych forach som sa docital, ze treba pouzit nejaky lubrikant (wd napriklad) nasledne mi to zaskocilo nadherne na svoje miesto