Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

To: darmon or everybody, help please!!!

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Pitr »

PO delsi dobe jsem se konecne vzpamatoval a zacal resit svou starou zavadu. Totiz ze neni vykon mezi 3000 az 4000. Jo a paradne to v tech otackach prdi do vyfuku. Az se za to stydim. :) Prvni na rade byl novy rozdelovac. fajn je tam tim to nebylo. Svicky NGK nemaji ani 10tis A jsou ciste proste v pohode. KAbliky od svicek a zapojeni good. Podsavani falesneho vzduchu nezjisteno. Takze je to vice mene jasne. Je v prdeli bud vaha vzduchu nebo nejake jine cidlo co ma co docineni se vzduchem. Ale nemam tusaka ci tam je neco jineho nez ten velky bazmek s klapkou :roll: A chce to v prve rade diagnostiku za rozumnou cenu. Nevi nekdo o nekom?????? "Pliiiiz" A pak asi sehnat tu vahu :o/ Nevim kde. Nova bude masna.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od darmon »

no tak na diagnostiku s tim.. nebo jeste odmerit tu vahu, jestli dava dobrej signal, viz bentley manual
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pitr píše:... A chce to v prve rade diagnostiku za rozumnou cenu. Nevi nekdo o nekom?????? "Pliiiiz" ...

Pokud mas opravdu vahu a ne MAF, napoj voltmetr na vystup z vahy a kostru (nepamatuju si ktery pin) a rukou hybej klapkou vahy. Napeti by melo plynule stoupat od 0 do 5V. Pokud nekde napeti skokove klesne, je prodrena odporova draha vahy. Vhodny je merak s rafickou, je to lepe videt. Opravit provizorne se to da - 15k km to vydrzi - odloupnes plastove viko na vaze a co nejmekci obycejnou tuzkou zacmaras porusene misto. Vzpomen na Behounka jak opravil vysilacku na vzducholodi Italia :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pitr »

:shock: Merak s rafickou asi doma nenajdu. Ale diky za tuhle radu. Pozkousim a uvidim. Si nejak poradim. Mrknu i do bentleye jak pravi darmon.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pitr píše::shock: Merak s rafickou asi doma nenajdu. Ale diky za tuhle radu. Pozkousim a uvidim. Si nejak poradim. Mrknu i do bentleye jak pravi darmon.

Jde ti i digi merakem, jen musis pozorneji sledovat cisla :-(
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pitr »

No kdyz uz nic tak to cele rozeberu . A kuknu se. Uvidim jak mi dnes vyjde cas a pokud nebudu lenivec. Dam pak vedet co jsem tam namyslel :)
Jo a Francisi prosimte, kdyz uz jsi on-line. Hroze rad bych se dostal nejakym zpusobem k ETK... A ten TIS je co?? V Patek jedu do PHA. A pravdepodobne budu cely vykend. Kdyby se ti chtelo, se muzeme domluvit.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pitr píše:... Hroze rad bych se dostal nejakym zpusobem k ETK...
... V Patek jedu do PHA...
Daval jsem sem link na stazeni ETK 1/2004 z webu.

Je sice prima ze jedes do Praglu, jenze ja bydlimve Vrchlabi, tak leda ze bys to vzal zkratkou pres Krkonose :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Pitr »

Jezis! :o))) Netusil jsem ze to mas tak z ruky :o) Ale pokus to byl dobry. Ne? :o)daval jsi link ale vzhledem k tomu, ze mi sem tam veci na foru unikaji sem to nezaregistroval. Zkusim to pohledat.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pitr píše:Jezis! :o))) Netusil jsem ze to mas tak z ruky :o) Ale pokus to byl dobry. Ne? :o)daval jsi link ale vzhledem k tomu, ze mi sem tam veci na foru unikaji sem to nezaregistroval. Zkusim to pohledat.

Nejak vypadlo z meho popisu bydliste, uz je to napraveno. :oops:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Pitr »

Hm no tak jsem promeril vahu a je zda se byt uplne v pohode... Taky je tam jakesik cidlo jeste pred klapkou teplotni ci co.. nebo na vlhkost asi.. Reaguje kdyz se na nej fouka :) Ale to je uplne jedno.. Stejne to kurwa nejede... A zacinam toho mit po krk! Obednal jsem se u nas do Synotu a chcou hajzlove za hodinu prace 900.- bez DPH CHci videt na co ti kreteni prijdou. Kdyz jsem se snima bavil vypadali ze tomu rozumi min nez ja :?
Je to hodne zvlastni vcera jsem to drazdil fest. A do 3000 pohoda do 3500 to ma lehky utlum a po 3500 do 4000 je uplne v hajzlu. A ne a ne se prez tyhle otacka prokusat na 4500 rachoti to jako by to prdalo do vyfuku A jak se to povede. krute to zatlaci do sedaku A neco krapne opet jako do vyfuku. Ale tezko rict. A pritom jeste blbne automat. prevodovka. Taky ji to moc neprospiva asi. A jeste radi uplne divne. Ze zacatku a to uz pri provozni teplote, toci jen do 5000. A po chvilce zacne radit az pri 6000 ne li pozdeji. Divne... :?: MI pripada jako by to auto bylo uplne v hajzlu. A pritom jsou klicove komponenty po generalce. JAko by se zblaznila jednotka.
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Pitr »

TAk se mi zda ze bude za chvili nejchtrejsi na svete :D To skutecne nikdo nevi cim to sakra je? Dalsi poznatek do meho vyctu. Nedela to za studena a tesne pred provozni teplotou to blbne minimalne. A cim vyzsi teplota tim je to horsi! Nalil jsem do benzinu sragoru na procisteni trysek. Efekt veskery zadny, mozna subektivni ze do delalo obcas. Vcera v noci jsem natankoval Vpower 95 Jezdim jak hovado a nic. Proste nic uplne v pohode. A dnes do prace stejne. nedela to. Melo to jen malinky nabeh pri tom nejvetsim zatizeni. Za norm. okolnosti by to nejelo. Vyselo by to v tech otackach.

Tak by me zajimalo co to ovlivnuje. Je to tim ze benzin je vznetlivejsi???? Je to tim ze je prebrousena hlava a obyc 95 je octanove nedostacujici?

Uvitam jakekoliv nazory :roll:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od darmon »

zajed s tim kurva nejdriv na tu diagnostiku a pak muzem spekulovat jestli to je jen tim co tam najdou nebo ne
Anonymous

#13 Příspěvek od Anonymous »

NO jo no :o)))) Pracuje se na tom.. Hledam nekoho kdo to sjede za slusne penize :o)))) Nepotrebuju poslouchat ty namyslene rozumbrady ze Synotu u nas, kdyz ani poradne nevedeli co mam za motor. A ze to ma jeste rozdelovac.. sasci!
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od RuDoSh »

Anonymous píše:NO jo no :o)))) Pracuje se na tom.. Hledam nekoho kdo to sjede za slusne penize :o)))) Nepotrebuju poslouchat ty namyslene rozumbrady ze Synotu u nas, kdyz ani poradne nevedeli co mam za motor. A ze to ma jeste rozdelovac.. sasci!


Zajed k Buchtikovy na Priluky.... (velde benziny)
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#15 Příspěvek od Fugo »

udělaj ti to v jakým koliv bosch servisu nebo tam kde maj bosch diagnostiku je to otázka max 20 min (vyčtení paměti závad, samotná diagnostika bude rozhodně na déle) cena za vyčtení paměti závad cca 300kč, nevidim důvod řešit něco dokud ti to nevyčtou.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od darmon »

presne tak, jak rika fugo, jen si nech vycist chyby a at ti na papir napisou ty ctyrciferny kody co ty masiny sypou, nic vic nic min, co ty kody znamenaj a co s tim to dohledas v naprostym klidu v manualu.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#17 Příspěvek od Fugo »

pokud to bude novější diagnostika Bosch tak ta je řešena jako dotykový displej asi velikosti notebooku a ta komunikuje v češtině a píše to hned co je to za chybu atd. Teď jsem na jedný byl kvůli lambdam.
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Pitr »

JO jo diky za radu nekde to udelam... ted koncem tydne se stehuju do PHA tak neco najdu s vasi pomoci i Tadydle :o))))))
bumira
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 22.10.2003 00:00

#19 Příspěvek od bumira »

Nazdar,
hele nevim co máš za motor , ale mě u 535 to dělalo úplně to stejný co tobě.Dělo se to v zimě a dokud bylo auto studený tak to bylo ok, ale jakmile se ohřálo tak to bylo v řiti.Doporučuju zkusit lambda sondu - to byla příčina u mě - taky to strašně žralo oproti normálnímu stavu.Následně může být v řiti i palivová pumpa - měl jsem takový mezery ve výkonu - pořád to táhlo , lae jakoby to navyšování kolísalo.Pak začal docházet benzín i když počítač ukazoval že tem je ještě na 70 km a pak trvalo dýl než se natočil motor při studeným startu a pak už ani prd.Když jsem vytáh tu pumpu tak její kovová část byla roztlemená jak Rumcajzova bambitka.Zkus tu sondu vypojit a projet to.Jestli je to tim tak by to nemělo už dělat.Ale řikám , dělalo mi to u 3,5litru a tohle je navíc automat tak bůh ví co se tam děje.
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Pitr »

KOuknu na to a zkusim to :o)
ME to ted nedela po tom co jsem tam hodil nejakou strajdu na vysisteni trysek a PAk jsem natankoval V power... A nedela to.. nedela to ani ted.. Jen velmi zridka.
Dikes za radu :o))
Odpovědět