Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E38 740i M62, 4,4 problém poránu s otáčkama
mám jistý problém o který bych se chtěl podělit a požádat o pomoc. ráno když nastartuju tak chytne bez problémů ale cca minutu hodně kolísají otáčky což může být normální ale pak než se mi ohřeje na provozní teplotu těch 90 (i když s tím vyjedu) tak když stojim na místě, tak cítím divné chvění celého auta jakoby se motor trochu hádal a když je teplota ok tak se to nestane. je to asi podle mě jakoby špatně zapalovaly svíčky za studena. čím to? svíčkama? nebo možná benzínem? tankuju jenom V-power na shell tak to asi snad ne. no mám dát za svíčky popřípadě? děkuju moc
no a taky to děla špatná membrana na sani a nebo netěsnosti sání (dost časté) jak se auto ohřeje netěsnost se zatáhne. aktualně to ted na jednom autě máme, ale neřešíme
svičky vaha nic nepomohlo. je to netěsnosti... tak dej novy svičky, dyžttak zkontroluj membranu a pak to konči přetěsněnim sání.. ale držim palce at sou to jen svičky... to se mi stalo taky ale to protože měli 3x přetočenej interval 


Snejk píše:no a taky to děla špatná membrana na sani a nebo netěsnosti sání (dost časté) jak se auto ohřeje netěsnost se zatáhne. aktualně to ted na jednom autě máme, ale neřešímesvičky vaha nic nepomohlo. je to netěsnosti... tak dej novy svičky, dyžttak zkontroluj membranu a pak to konči přetěsněnim sání.. ale držim palce at sou to jen svičky... to se mi stalo taky ale to protože měli 3x přetočenej interval
membrána je nová, měněná v BMW před cca třemi týdnny a další netěsnost podle diagnostiky neni takže to budou jen svíce. zdá se mi
že mi to taky nějak moc žere může to být taky těma svíčkama?
tu netěsnost maš prakticky nemožnost zjistit když se obevuje jen za studena a na chvili. to vživotě nejde poznat... pokud selže všechno ostatní je to prostě nutný přetěsnit at si mužeš myslet co chceš
ale jinak svičkama začni o tom žádná, na spotřebu to ma vliv minimalni.. to spíš jestli tam máš katy ok, lambdu, vahu... diag sice pozna totalni nefunkčnost ale jestli to dava spravne hodnoty už pozna jen někdo kdo tomu rozumi...
de taky o to čemu řikáš velká spotřeba... a ted v zimě je automaticky o dost vyšší než v letě. protože než se to ohřeje tak to tam teče po kyblech...

ale jinak svičkama začni o tom žádná, na spotřebu to ma vliv minimalni.. to spíš jestli tam máš katy ok, lambdu, vahu... diag sice pozna totalni nefunkčnost ale jestli to dava spravne hodnoty už pozna jen někdo kdo tomu rozumi...
de taky o to čemu řikáš velká spotřeba... a ted v zimě je automaticky o dost vyšší než v letě. protože než se to ohřeje tak to tam teče po kyblech...
no je mi jasný že v autorizovaných servisech nemusí býtvždy odborníci ůplní ale snad trochu by tomu ruzumět měli a víceméně jim to ty hodnoty asi udávalo normální. vyšší spotřebu mam na mysli 24l dlouhodobou průměrnou. když jedu pianko a ne ve meste ale orsky tak se nikdy pod 15 nedostanu což se mi zdá hodně. nápad kdo by mi tedy mohl odborně v tomto poradit? díky moc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Birkoff píše:mkalous píše:jak na výměnu svíček? Kdybych si to chtěl udělat sám? Nemá někdo nějaký návod??
e38/740i
Děkuji.
Je to poměrně jednoduchý. Sundat horní dekl, odebrat boční dekly. Povolit a vyndat indukční cívky a si u svíček. Nic složitýho, jen k těm zadním se může hůře.
Výměna proběhla....odpojená baterka, sundání deklu motoru, sundání víka, vyndání svíček, nové svíčky,..... práce hotova, klíčky do zapalování a .........motor točí,točí, ale nenaskočí.
Co se asi tak někde podělalo? Jak kdyby nešlo palivo.......prostě jako na sucho.
Ještě jsem si všimnul jednoho poznatku... pri rozdělávání jsem v řadě válců před řidičem našel takový "olejový šlem"...co to bylo,kde se to vzalo, je něco špatně?
Díky
Co se tyka oleje na svickach vzadu, tak to neprozivej, pokud ho tam neni kaluz a svicky, patky civek se v nem netopi... Normalni je ze uplne netesni ventilova vika a trosku ti to pak sakne ke svickam. Jestli to nekdo pretesnil, ale ne uplne vycistil, tak to je ten slem
A proc to nestartuje? Cerpadlo toci? Benal jde? Svicky jsou mokre od benalu? Kdyz jsi je vyndaval, a pak dal nove, nezapomel jsi k 2 a 6 civce pridelat kostru? Je to takovy jako spagatek, dratek co patri pod maticku na jednu z civek...
Jinak si precti tohle: http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=53

A proc to nestartuje? Cerpadlo toci? Benal jde? Svicky jsou mokre od benalu? Kdyz jsi je vyndaval, a pak dal nove, nezapomel jsi k 2 a 6 civce pridelat kostru? Je to takovy jako spagatek, dratek co patri pod maticku na jednu z civek...
Jinak si precti tohle: http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=53
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
kralik píše:Co se tyka oleje na svickach vzadu, tak to neprozivej, pokud ho tam neni kaluz a svicky, patky civek se v nem netopi... Normalni je ze uplne netesni ventilova vika a trosku ti to pak sakne ke svickam. Jestli to nekdo pretesnil, ale ne uplne vycistil, tak to je ten slem
A proc to nestartuje? Cerpadlo toci? Benal jde? Svicky jsou mokre od benalu? Kdyz jsi je vyndaval, a pak dal nove, nezapomel jsi k 2 a 6 civce pridelat kostru? Je to takovy jako spagatek, dratek co patri pod maticku na jednu z civek...
Jinak si precti tohle: http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=53
Ok, šlem tedy neřeším.....prostě normálka.
A ke startování...už to naskočilo. Hurá. Problém byl v tom, že v nádrži sice dle měřáku bylo asi 18 litrů,ale auto stojí lehce více nakloněné na levou stranu..... takže jsem dolil 10l benzinu a pohoda.... Škrt škrt prd a běží...jak víno.
Jinak...svíčky vubec od benzínu nebyli, kostry jsem dal jak byli...vše ok....
Každopádně děkuji